Vriend geobsedeerd?

24-05-2018 22:44 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, na een jaar stille lezer geweest te zijn, heb ik besloten toch besloten een topic aan te maken. Ik heb jullie ongezouten mening nodig.

Ik woon nu zo'n 2,5 jaar in bij mijn vriend, maar ik voel me steeds onzekerder over mijn positie in deze relatie. Mijn vriend heeft namelijk een obsessie waar ik helemaal niets mee heb. Hij is al jaren groot fan van Geert Wilders. Toen ik bij hem kwam inwonen had hij allerlei prullaria/foto's, etc. van hem in huis. Nu heeft hij sinds een jaar onze logeerkamer omgetoverd tot een ware Geert-kamer. Overal posters van hem en pvv-speldjes en krantenartikelen over Geert. Het is bijna een tempel geworden en hij wil mij er niet in hebben, want ik stemde op Rutte en die 'levert ons land uit'.

Vroeger kon ik zijn obsessie tolereren en door de Geert-tempel in huis bleef het ook tot daar beperkt, maar eergisteren liep het uit de hand. Ik houd van mijn vriend, maar toen ik vroeg of hij ook naar bed ging, kwam er maar geen antwoord. Ik vermoed dat hij zich bevredigt in die logeerkamer.

Wat moet ik hiermee? Ik wil mijn vriend niet kwijt, maar gaat hij nu te ver? Ik vind het praten erover erg moeilijk en ik schaam me ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
26-05-2018 00:40
Lol als ik m'n Marokkaanse vriendin ns wil pesten, begin ik gewoon elke zin met wollah
Ik vond deze : (de trend is volledig aan me voorbijgegaan, tot nu toe)
https://www.youtube.com/watch?v=UTWAwLKsQwU (Marokkaans jongetje is boos over 'boeren' die op instagram zeggen "wollah ik ben Marokkaan")
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon tegen hem zeggen 'doe eens normaal man' maar ja dan loop je natuurlijk wel het risico dat hij zegt 'doe lekker zelf normaal man sjonge jonge'.

En dan ben je dus terug bij af..
[quote=zazamaenade post_id=28555951 time=1527263887 user_id=273975]
TO, heeft je vriend deze foto uit de jaren zeventig al hangen ?

Waarom heeft hij een positieve zwangerschapstest in zijn mond?
Alle reacties Link kopieren
Lufboot schreef:
24-05-2018 23:09
Een geelblonde pruik hoef ik niet op, want die haarkleur heb ik al.
Hiermee leg je het er te dik bovenop, jammer. Wel leuk bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Orinokoflow schreef:
26-05-2018 09:31
Jaha, quoten gaat niet zo lekker met een nieuwe nick, hè :P (en als ik dat quote ook niet :@@: )

Ik dacht eerst dat langharige Geert een shisha-pijp in zijn mond had. Dat zou ook wat zijn, Geert Wilders in een shisha-lounge.

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-05-2018 09:43
0.49% gewijzigd
nounou
Ik blijf erbij dat het een positieve zwangerschapstest is.
Alle reacties Link kopieren
Orinokoflow schreef:
26-05-2018 09:43
Ik blijf erbij dat het een positieve zwangerschapstest is.

Ha, daarmee is hij dus waarschijnlijk zonder dat iemand dat wist een voorloper van transseksueel Nederland ? Dat is nog eens een skoop : Geert Wilders was ooit een vrouw !
nounou
Alle reacties Link kopieren
En TO kan je wat met de tips? 🤣
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
26-05-2018 15:10
En TO kan je wat met de tips? 🤣
Er zijn er zo veel dat ik eerlijk gezegd niet weet waar ik moet beginnen (ook zijn er wat minder serieuze tips). Ik heb de situatie bekeken ik weet gewoon dat ik mijn vriend moet confronteren met het feit dat ik me er niet prettig bij voel dat hij Geert op zo'n voetstuk plaatst. Hoe ik hem het best confronteren? Boos zijn durf ik niet, want dan zal mijn vriend erg woest worden en teleurgesteld in mij zijn.
Lufboot schreef:
26-05-2018 21:49
Er zijn er zo veel dat ik eerlijk gezegd niet weet waar ik moet beginnen (ook zijn er wat minder serieuze tips). Ik heb de situatie bekeken ik weet gewoon dat ik mijn vriend moet confronteren met het feit dat ik me er niet prettig bij voel dat hij Geert op zo'n voetstuk plaatst. Hoe ik hem het best confronteren? Boos zijn durf ik niet, want dan zal mijn vriend erg woest worden en teleurgesteld in mij zijn.
Woest en teleurgesteld in jou omdat jij zijn Geert-obsessie niet waardeert?
Pfff wat doe je nog bij die man.
Alle reacties Link kopieren
Maar je mag toch best vragen wat ie zo lang in dat kamertje uitvreet?
Ik zou geen stiekem lijkend gedrag in huis hoeven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je trouwens dat hij zich bevredigen op Geert? Hoorde je geluiden uit t kamertje komen? Misschien volgende keer even gluren zodat je hem op heterdaad kunt betrappen?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
27-05-2018 12:17
Waarom denk je trouwens dat hij zich bevredigen op Geert? Hoorde je geluiden uit t kamertje komen? Misschien volgende keer even gluren zodat je hem op heterdaad kunt betrappen?
Ik zeg niet dat hij zijn behoefte doet op Geert, het kan ook iets anders zijn. En ik merk dat hij minder lust heeft naar mij toe.
Lufboot schreef:
27-05-2018 13:31
Ik zeg niet dat hij zijn behoefte doet op Geert, het kan ook iets anders zijn.
:rofl:

Dat hoop ik inderdaad niet nee, dan heeft hij er een extra fetisj bij ;-D
Alle reacties Link kopieren
Lufboot schreef:
27-05-2018 13:31
Ik zeg niet dat hij zijn behoefte doet op Geert, het kan ook iets anders zijn. En ik merk dat hij minder lust heeft naar mij toe.

Oei, dat is weer een heel andere fetisj :rofl:
Ik vraag me af of Geert Wilders hier wel van gediend is.
Of is je vriend misschien een eenhoorn ?

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Lufboot schreef:
27-05-2018 13:31
Ik zeg niet dat hij zijn behoefte doet op Geert, het kan ook iets anders zijn. En ik merk dat hij minder lust heeft naar mij toe.
“Zijn behoefte doet op...” is volgensmij poepen of plassen 😬. Maar ik vroeg me gewoon af wat je aanwijzingen waren dat hii zich MOGELIJK op Geert aftrekt. En wat zou hij nog meer allemaal in ‘t kamertje gedaan kunnen hebben?
Alle reacties Link kopieren
We komen nog niet echt in een flow, hè ? Jammer Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
27-05-2018 14:25
“Zijn behoefte doet op...” is volgensmij poepen of plassen 😬. Maar ik vroeg me gewoon af wat je aanwijzingen waren dat hii zich MOGELIJK op Geert aftrekt. En wat zou hij nog meer allemaal in ‘t kamertje gedaan kunnen hebben?
Ik merk dat hij zijn laptop meeneemt naar de Geert-ruimte, waarna hij de deur voor langere tijd op slot doet. Hij reageert niet op mij als ik hem dan roep. Dat vind ik heel apart zeg maar. Daarom denk ik dat. Maar ik weet dus niet precies wat daar speelt. Als ik hem dan ernaar vraag wat hij daar nou doet negeert hij mij dus, of wordt hij boos. Voor mij voelt het inmiddels als trekken aan een dood paard. Ik word er onzeker en zenuwachtig van. Zou hij niet meer van mij houden? :( Het is gisteren weer op dezelfde manier gebeurd, dus ik maak me echt zorgen.
Raak je dat trollen niet beu? Duidelijk niks te doen met je leventje
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
27-05-2018 19:55
Raak je dat trollen niet beu? Duidelijk niks te doen met je leventje

Ja, het jammere eraan is dat ze/hij niet ingaat op grappen, het sleept maar een beetje voort.
Dit topic is een goudmijn !
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer afgeknapt op een date omdat zij vertelde PVV te hebben gestemd.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hij danst zo en fantaseert dat Geert naar hem kijkt:

:moon: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Was deze al langs geweest ?

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Oh my de mogelijkheden in dit topic! Ik pak er maar even wat :popcorn: bij, kan iemand me even een :cheers: aangeven? Die popcorn is best zout.

Maar zo zout als dit topic heb ik het niet vaak gegeten....

TO: waarom vind je het oke dat je vent rukt op die rukker? Vragen, vragen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven