Vriend geobsedeerd?

24-05-2018 22:44 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, na een jaar stille lezer geweest te zijn, heb ik besloten toch besloten een topic aan te maken. Ik heb jullie ongezouten mening nodig.

Ik woon nu zo'n 2,5 jaar in bij mijn vriend, maar ik voel me steeds onzekerder over mijn positie in deze relatie. Mijn vriend heeft namelijk een obsessie waar ik helemaal niets mee heb. Hij is al jaren groot fan van Geert Wilders. Toen ik bij hem kwam inwonen had hij allerlei prullaria/foto's, etc. van hem in huis. Nu heeft hij sinds een jaar onze logeerkamer omgetoverd tot een ware Geert-kamer. Overal posters van hem en pvv-speldjes en krantenartikelen over Geert. Het is bijna een tempel geworden en hij wil mij er niet in hebben, want ik stemde op Rutte en die 'levert ons land uit'.

Vroeger kon ik zijn obsessie tolereren en door de Geert-tempel in huis bleef het ook tot daar beperkt, maar eergisteren liep het uit de hand. Ik houd van mijn vriend, maar toen ik vroeg of hij ook naar bed ging, kwam er maar geen antwoord. Ik vermoed dat hij zich bevredigt in die logeerkamer.

Wat moet ik hiermee? Ik wil mijn vriend niet kwijt, maar gaat hij nu te ver? Ik vind het praten erover erg moeilijk en ik schaam me ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Hasse :

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bad Wolf nog wel! :heart:

Dr. Who referenties zonder dat ik er om moet vragen! Je bent te goed voor me! :daisy:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
27-05-2018 20:59
Bad Wolf nog wel! :heart:

Dr. Who referenties zonder dat ik er om moet vragen! Je bent te goed voor me! :daisy:
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooh Zaza! wat doe je me daar een plezier mee! :heart:

Maar goed, weer on topic: TO: hedde gij uw luffert al aangesproken op zijn grote liefde voor de volksleiderT Geert?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
On topic :

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Lufboot schreef:
27-05-2018 15:07
Ik merk dat hij zijn laptop meeneemt naar de Geert-ruimte, waarna hij de deur voor langere tijd op slot doet. Hij reageert niet op mij als ik hem dan roep. Dat vind ik heel apart zeg maar. Daarom denk ik dat. Maar ik weet dus niet precies wat daar speelt. Als ik hem dan ernaar vraag wat hij daar nou doet negeert hij mij dus, of wordt hij boos. Voor mij voelt het inmiddels als trekken aan een dood paard. Ik word er onzeker en zenuwachtig van. Zou hij niet meer van mij houden? :( Het is gisteren weer op dezelfde manier gebeurd, dus ik maak me echt zorgen.
Misschien kan je de deur van de buitenkant proberen open te maken zodat je kan zien wat hij daar doet met die laptop.
Seks zou ik voorlopig maar even niet hebben. Stel dat hij fantaseert dat jij Geert bent om hem omhoog te kunnen krijgen!
appelientjex schreef:
27-05-2018 22:43
Misschien kan je de deur van de buitenkant proberen open te maken zodat je kan zien wat hij daar doet met die laptop.
Seks zou ik voorlopig maar even niet hebben. Stel dat hij fantaseert dat jij Geert bent om hem omhoog te kunnen krijgen!
Na deze opmerking zal dat "even niet meer hebben" vast lukken...

Wij kunnen hier allemaal wel grappige en minder grappige dingen roepen maar daar los je jouw probleem niet mee op.

Is een gesprek waarin jullie beide jullie verhaal kwijt kunnen mogelijk? Weet jij tot hoe ver hij wilt / kan gaan met zijn adoratie voor G.W.? Kan jij daar mee leven? Wat gun je jezelf en kan hij daar aan voldoen?

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Oef spreek je gevoelens uit naar hem maar jezus wat een turn off zeg....
Alle reacties Link kopieren
zwanger010 schreef:
24-05-2018 22:50
Of Rutte een briefje sturen dat je (bijna) single bent en m wel interessant vindt ;-)



Zou Rutte op vrouwen vallen?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft van zijn Wilders-kamer een privé rukbunker gemaakt onder het mom van 'mijn verzameling is daar, dus mijn domein'. Afgebakend terrein voor jou dus. Zijn eigen vrijstaatje in jullie gezamenlijk huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven