Vriend heel groot liegbeest?

zondag 1 augustus 2021 om 12:14
Hoi forummers,
Graag wil ik even ventileren. Ik ben 27 en woon inmiddels een aantal jaar samen met mijn vriend.
Een aantal keer eerder heb ik hem betrapt op leugens:
- M.b.t. blowen, zeggen dat hij het niet doet/gaat doen en hem vervolgens stiekem op het balkon zien staan. Als ik daarna vraag of hij gerookt heeft, niet toegeven tot ik hem confronteer met het feit dat ik hem net heb zien staan. Dit is een paar keer gebeurd.
- Een grote leugen. Ik kan hier qua inhoud niet teveel over uitweiden, maar zijn ouders hadden hem gevraagd iets te doen (en het was iets enigszins in de frauduleuze sfeer) en ik had gevraagd of hij het alsjeblieft niet wilde doen, omdat ik bang was dat het invloed zou hebben op mijn werk omdat we immers samenwonen. Hij had beloofd het echt niet te doen. Echter, ik heb een app op mijn telefoon waarmee ik foto's zie van de post die binnenkomt en wat bleek nu; het was wel gebeurd. Hij werd eerst heel boos, toen begon hij een soort acteren over dat zijn ouders het stiekem hadden gedaan, hij geen idee had hoe dit was gebeurd en de brief ging afwachten om zijn ouders mee te confronteren. Pas een dag later kwam de aap uit de mouw, na heel veel acteren verder zeg maar. Hij is toen een week bij z'n ouders verbleven en ik heb hem vergeven.
Nu is het volgende aan de hand. Hij heeft een onstabiele baan die redelijk op ontploffen staat (zaak kan wel eens failliet gaan) bovendien zijn de arbeidsvoorwaarden slecht. Met het oog op een toekomst (huis, kindjes) hebben we een studie besproken en is hij vol goede moed aan de slag gegaan. Het betreft een thuisstudie van de LOI, de PABO. Voor de PABO moet je sowieso drie toetsen maken (geschiedenis, natuur en techniek en aardrijkskunde). Hij is daarmee begonnen, om te kijken of het niveau iets voor hem was (geen vooropleiding). HIJ heeft alle drie de toetsen gehaald, met rond de 8! De 21+ toets na drie keer proberen helaas niet..
En dat is waarom hij met een verkorte HBO opleiding begonnen is. Dat is een opleiding van drie maanden die tevens toegang geeft tot de PABO. Top! Boeken waren binnen en hij had elke laatste vrijdag van de maand thuis een examen. Ik ging dan elders werken, zodat hij het huis voor zich alleen had om zich te concentreren. Hij heeft vorige twee maanden zijn toetsen gehaald!
Maar in aanloop naar de laatste toets kreeg ik opeens een raar onderbuikgevoel. Ik vond zijn laptop al wel een tijdje op dezelfde plek liggen, hij was leeg en ik kon nergens een oplader vinden. Toen bedacht ik me ook dat hij me nooit een foto heeft laten zien van de uitslag, of een andere e-mail o.i.d. toen ik eens goed ging zoeken op de website van de LOI, bleek de laatste toets te worden getentamineerd aan de hand van een 'inzendopgave', maar huh dat was vreemd.. ik zei dat tegen mijn vriend en hij zei 'oh ja, het zijn inderdaad open vragen!' Na de toets vroeg ik hem hoe het gegaan was en hij zei dat hij gevlamd had en waarschijnlijk in september met de echte PABO kan beginnen. Maandag zou hij de uitslag krijgen van het examen. Toen ik vroeg waarom hij nooit een foto maakt van de uitslag ofzo zei hij 'ja die uitslag verdwijnt heel snel van beeld' en toen ik zei dat staat toch in je account praatte hij eroverheen..
Toen ben ik gaan spitten, ik heb stiekem zijn inloggegevens van de LOI campus gevonden. Wat bleek nu; er was nog nooit ingelogd of iets aangeklikt. De status staat op 0%. Er staat geen 1 uitslag van een toets en als klap op de vuurpijl worden twee van de toetsen afgenomen op een externe locatie, waarvan 1 open vragen en 1 MC (volgens hem allebei thuisgemaakt en allebei MC vragen waarvan direct de uitslag). De laatste toets, van afgelopen vrijdag, werd getentamineerd middels een inzendopgave en een contactdag. Er stond niets over een tentamen met open vragen.
Ik heb hem vervolgens geconfronteerd en hij werd heel erg boos, dat ik dingen achter zijn rug om had gedaan. Hij pakte zijn laptop om mij het tegendeel te bewijzen, maar trok dat terug onder het mom van 'jij zit fout en je moet me maar gewoon vertrouwen'. Na zijn woede-aanval ging hij terug naar een andere tactiek; heel lief doen en zeggen dat het goed komt, hij echt niet liegt en hij maandag het tegendeel bewijzen. De volgende ochtend was hij weer heel erg kwaad en met deuren slaan etc.
Hij blijft tot nu volhouden dat het een fout is van de LOI, hoe hij hierover had kunnen liegen want hij wil immers in september starten met de opleiding etc.. hij gaat me echt morgen, als ze open zijn, het tegendeel bewijzen! En wat zal ik dan een spijt hebben.. hierdoor ga ik twijfelen aan mijn bevindingen, want hij is heel erg stellig dat hij echt niet gelogen heeft en er fouten zijn gemaakt door de LOI. Ik weet daardoor niet of ik op mezelf kan vertrouwen. Ik kan het me ook niet voorstellen! Wat schiet hij hiermee op? Het komt toch vroeg of laat uit? Ik snap hier helemaal niks van.
Overigens heb ik ook stiekem op zijn e-mail gekeken en vond daar ook geen uitslagen, brekingsbevestigingen van examens etc. Ik heb 1 boekingsbevestiging gevonden van de toets geschiedenis en daarna een e-mail dat deze automatisch geannuleerd was wegens het niet betalen van de toets. De toets zou zijn op 29 februari en hij heeft mij op 29 februari ook geappt dat hij een 8,5 had.. verder een e-mail met een betalingsherinnering van de opleiding; een achterstand van 800 euro. Maar dit zou ook een fout zijn volgens hem.
Ik wil morgen afwachten en ben heel erg benieuwd en kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit recht te praten valt, want er is niets van een contra-indicatie. Maar als het geen goed verhaal is, dan is het klaar. Dan vervolgens wordt het waarschijnlijk nog een heel intens gevecht over wie hier blijft wonen (we wonen vrije sector), maar goed dat is voor latere zorg..
Wat vinden jullie van dit verhaal?! Is er enige mogelijkheid dat er ergens fouten ingeslopen zijn, of liegt hij al een jaar tegen me over het maken en halen van toetsen?
Graag wil ik even ventileren. Ik ben 27 en woon inmiddels een aantal jaar samen met mijn vriend.
Een aantal keer eerder heb ik hem betrapt op leugens:
- M.b.t. blowen, zeggen dat hij het niet doet/gaat doen en hem vervolgens stiekem op het balkon zien staan. Als ik daarna vraag of hij gerookt heeft, niet toegeven tot ik hem confronteer met het feit dat ik hem net heb zien staan. Dit is een paar keer gebeurd.
- Een grote leugen. Ik kan hier qua inhoud niet teveel over uitweiden, maar zijn ouders hadden hem gevraagd iets te doen (en het was iets enigszins in de frauduleuze sfeer) en ik had gevraagd of hij het alsjeblieft niet wilde doen, omdat ik bang was dat het invloed zou hebben op mijn werk omdat we immers samenwonen. Hij had beloofd het echt niet te doen. Echter, ik heb een app op mijn telefoon waarmee ik foto's zie van de post die binnenkomt en wat bleek nu; het was wel gebeurd. Hij werd eerst heel boos, toen begon hij een soort acteren over dat zijn ouders het stiekem hadden gedaan, hij geen idee had hoe dit was gebeurd en de brief ging afwachten om zijn ouders mee te confronteren. Pas een dag later kwam de aap uit de mouw, na heel veel acteren verder zeg maar. Hij is toen een week bij z'n ouders verbleven en ik heb hem vergeven.
Nu is het volgende aan de hand. Hij heeft een onstabiele baan die redelijk op ontploffen staat (zaak kan wel eens failliet gaan) bovendien zijn de arbeidsvoorwaarden slecht. Met het oog op een toekomst (huis, kindjes) hebben we een studie besproken en is hij vol goede moed aan de slag gegaan. Het betreft een thuisstudie van de LOI, de PABO. Voor de PABO moet je sowieso drie toetsen maken (geschiedenis, natuur en techniek en aardrijkskunde). Hij is daarmee begonnen, om te kijken of het niveau iets voor hem was (geen vooropleiding). HIJ heeft alle drie de toetsen gehaald, met rond de 8! De 21+ toets na drie keer proberen helaas niet..
En dat is waarom hij met een verkorte HBO opleiding begonnen is. Dat is een opleiding van drie maanden die tevens toegang geeft tot de PABO. Top! Boeken waren binnen en hij had elke laatste vrijdag van de maand thuis een examen. Ik ging dan elders werken, zodat hij het huis voor zich alleen had om zich te concentreren. Hij heeft vorige twee maanden zijn toetsen gehaald!
Maar in aanloop naar de laatste toets kreeg ik opeens een raar onderbuikgevoel. Ik vond zijn laptop al wel een tijdje op dezelfde plek liggen, hij was leeg en ik kon nergens een oplader vinden. Toen bedacht ik me ook dat hij me nooit een foto heeft laten zien van de uitslag, of een andere e-mail o.i.d. toen ik eens goed ging zoeken op de website van de LOI, bleek de laatste toets te worden getentamineerd aan de hand van een 'inzendopgave', maar huh dat was vreemd.. ik zei dat tegen mijn vriend en hij zei 'oh ja, het zijn inderdaad open vragen!' Na de toets vroeg ik hem hoe het gegaan was en hij zei dat hij gevlamd had en waarschijnlijk in september met de echte PABO kan beginnen. Maandag zou hij de uitslag krijgen van het examen. Toen ik vroeg waarom hij nooit een foto maakt van de uitslag ofzo zei hij 'ja die uitslag verdwijnt heel snel van beeld' en toen ik zei dat staat toch in je account praatte hij eroverheen..
Toen ben ik gaan spitten, ik heb stiekem zijn inloggegevens van de LOI campus gevonden. Wat bleek nu; er was nog nooit ingelogd of iets aangeklikt. De status staat op 0%. Er staat geen 1 uitslag van een toets en als klap op de vuurpijl worden twee van de toetsen afgenomen op een externe locatie, waarvan 1 open vragen en 1 MC (volgens hem allebei thuisgemaakt en allebei MC vragen waarvan direct de uitslag). De laatste toets, van afgelopen vrijdag, werd getentamineerd middels een inzendopgave en een contactdag. Er stond niets over een tentamen met open vragen.
Ik heb hem vervolgens geconfronteerd en hij werd heel erg boos, dat ik dingen achter zijn rug om had gedaan. Hij pakte zijn laptop om mij het tegendeel te bewijzen, maar trok dat terug onder het mom van 'jij zit fout en je moet me maar gewoon vertrouwen'. Na zijn woede-aanval ging hij terug naar een andere tactiek; heel lief doen en zeggen dat het goed komt, hij echt niet liegt en hij maandag het tegendeel bewijzen. De volgende ochtend was hij weer heel erg kwaad en met deuren slaan etc.
Hij blijft tot nu volhouden dat het een fout is van de LOI, hoe hij hierover had kunnen liegen want hij wil immers in september starten met de opleiding etc.. hij gaat me echt morgen, als ze open zijn, het tegendeel bewijzen! En wat zal ik dan een spijt hebben.. hierdoor ga ik twijfelen aan mijn bevindingen, want hij is heel erg stellig dat hij echt niet gelogen heeft en er fouten zijn gemaakt door de LOI. Ik weet daardoor niet of ik op mezelf kan vertrouwen. Ik kan het me ook niet voorstellen! Wat schiet hij hiermee op? Het komt toch vroeg of laat uit? Ik snap hier helemaal niks van.
Overigens heb ik ook stiekem op zijn e-mail gekeken en vond daar ook geen uitslagen, brekingsbevestigingen van examens etc. Ik heb 1 boekingsbevestiging gevonden van de toets geschiedenis en daarna een e-mail dat deze automatisch geannuleerd was wegens het niet betalen van de toets. De toets zou zijn op 29 februari en hij heeft mij op 29 februari ook geappt dat hij een 8,5 had.. verder een e-mail met een betalingsherinnering van de opleiding; een achterstand van 800 euro. Maar dit zou ook een fout zijn volgens hem.
Ik wil morgen afwachten en ben heel erg benieuwd en kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit recht te praten valt, want er is niets van een contra-indicatie. Maar als het geen goed verhaal is, dan is het klaar. Dan vervolgens wordt het waarschijnlijk nog een heel intens gevecht over wie hier blijft wonen (we wonen vrije sector), maar goed dat is voor latere zorg..
Wat vinden jullie van dit verhaal?! Is er enige mogelijkheid dat er ergens fouten ingeslopen zijn, of liegt hij al een jaar tegen me over het maken en halen van toetsen?
vrijdag 6 augustus 2021 om 11:47

vrijdag 6 augustus 2021 om 12:03
Ach meiske, écht niet. Er zijn echt hele hele leuke mannen. Plus; één ding weet je zeker. Het exemplaar wat je achter je hebt gelaten is iig géén leuke man.Octopus_1994 schreef: ↑05-08-2021 20:54Als ik de topics zie op dit forum, alles zie om me heen en op tv, noem maar op.. lijkt het bijna alsof er met iedere man wel van alles mis is en ze allemaal vreemdgaan of liegen. Daar word ik ook een beetje bang van..

zaterdag 7 augustus 2021 om 10:18
Ja hier heb ik ook al aan gedacht.. moet zeggen, deze gedachte maakt me ook gek. Soms dan schieten me opeens dingen te binnen van; oh god.. was dat ook gelogen?! Vooral omdat het zo standvastig en doordacht liegen was, zou het allemaal nu zomaar gelogen kunnen zijn. Heb ‘m nu ook geblockt op insta want kan ‘t gewoon niet handelen ook om dat steeds te gaan bekijken.
Ondanks dat ik wel meer betere momenten heb nu, blijf ik constant een knoop houden in m’n maag waardoor ik zo weinig kan eten. Iemand tips om hierdoorheen te breken? :’)
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:27
Het wordt vanzelf minder. Je hebt liefdesverdriet dus je moet hier doorheen.Octopus_1994 schreef: ↑07-08-2021 10:18Ja hier heb ik ook al aan gedacht.. moet zeggen, deze gedachte maakt me ook gek. Soms dan schieten me opeens dingen te binnen van; oh god.. was dat ook gelogen?! Vooral omdat het zo standvastig en doordacht liegen was, zou het allemaal nu zomaar gelogen kunnen zijn. Heb ‘m nu ook geblockt op insta want kan ‘t gewoon niet handelen ook om dat steeds te gaan bekijken.
Ondanks dat ik wel meer betere momenten heb nu, blijf ik constant een knoop houden in m’n maag waardoor ik zo weinig kan eten. Iemand tips om hierdoorheen te breken? :’)
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:29
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:32
Geef het tijd Octopus. Liefdesverdriet is gewoon kut, ook al was de relatie beëindigen echt een hele goede keus. En hem blokkeren op insta ook. Even tot jezelf komen.
Het komt een beetje in golven vaak, wees niet te streng voor jezelf. Spreek af met andere mensen, probeer wat afleiding te zoeken. En heel boos of verdrietig zijn mag ook gewoon. Sterkte.
Het komt een beetje in golven vaak, wees niet te streng voor jezelf. Spreek af met andere mensen, probeer wat afleiding te zoeken. En heel boos of verdrietig zijn mag ook gewoon. Sterkte.
Everything is fluid
zaterdag 7 augustus 2021 om 14:12
Ik ben gezegend met een stem die ook voor mannenstem door zou kunnen gaan. Mensen denken aan de telefoon wel vaker dat ik een man ben.
zaterdag 7 augustus 2021 om 14:15
Nou dat bedrijf waar jij werkt zal dan mij niet willen bellen als ik als mezelf bel? Want mensen denken aan de telefoon vaker dat ik een man ben dan een vrouw. Als jouw bedrijf me niet zou willen helpen omdat mijn stem is zoals ie zou moeten zijn dan zou ik heel boos worden.Klonkje schreef: ↑04-08-2021 23:17Ben jij ook een man? Want anders lijkt het me lastig voordoen als een man aan de telefoon.
Bij ons zijn ze dan blijkbaar heel streng. We krijgen regelmatig een briefing over hoe om te gaan met AVG. Maar dat heeft ook te maken dat claims en rechtzaken de laatste jaren veel meer aan de orde zijn dan pakweg 10 jaar geleden binnen onze sector. Maar anyway, het zal dan heus wel waar zijn, als ik hier zo lees hoe makkelijk het is nom gegevens op te vragen en wachtwoorden te achterhalen en mail te kraken. En dat je zelfs een app kunt installeren waarmee je een foto van de post krijgt. Er gaat een wereld voor me open.
On topic: hoe gaat het TO?
Overigens bel ik ook veel op mijn werk en krijg wel vaker een man aan de telefoon met een hoge stem.
Het geluid van een stem aan een geslacht koppelen is gewoon discriminatie.
zaterdag 7 augustus 2021 om 14:25
Iemand die zelf heel jaloers is is meestal zelf niet zo betrouwbaar...Octopus_1994 schreef: ↑07-08-2021 10:18Ja hier heb ik ook al aan gedacht.. moet zeggen, deze gedachte maakt me ook gek. Soms dan schieten me opeens dingen te binnen van; oh god.. was dat ook gelogen?! Vooral omdat het zo standvastig en doordacht liegen was, zou het allemaal nu zomaar gelogen kunnen zijn. Heb ‘m nu ook geblockt op insta want kan ‘t gewoon niet handelen ook om dat steeds te gaan bekijken.
Hoe de waard is...
Helaas ervaring met een jaloerse liegende man. Achteraf bleek hij zelf heel vaak vreemd te gaan en dat was echt een mind fuck.
zaterdag 7 augustus 2021 om 16:05
abracadabra schreef: ↑07-08-2021 14:15Nou dat bedrijf waar jij werkt zal dan mij niet willen bellen als ik als mezelf bel? Want mensen denken aan de telefoon vaker dat ik een man ben dan een vrouw. Als jouw bedrijf me niet zou willen helpen omdat mijn stem is zoals ie zou moeten zijn dan zou ik heel boos worden.
Overigens bel ik ook veel op mijn werk en krijg wel vaker een man aan de telefoon met een hoge stem.
Het geluid van een stem aan een geslacht koppelen is gewoon discriminatie.
Je kan alles wel discriminatie vinden. In veel beroepen heeft men te maken met privacygevoelige info en je kan wel heel boos worden als iemand daar iets over zegt, maar dat zegt iets over jou. En niet over de medewerker die goed haar of zijn werk probeert te doen. Bedrijven kunnen zelfs hoge boetes krijgen als blijkt dat ze info door hebben gegeven aan iemand aan wie dat niet mocht.
Hij zegt wat over jou dat je willens en wetens aan het bedonderen bent. En medewerkers in problemen kan brengen.
zaterdag 7 augustus 2021 om 17:43
Herkenbaar. Voor mezelf had ik op een gegeven moment bedacht dat het geen zin had om daarover lang na te denken. Want antwoorden kreeg ik verder niet echt. Of ik kreeg wel een antwoord, maar dan riep het antwoord weer nieuwe vragen op. Afstand nemen (en grenzen stellen) was voor mij het beste wat ik heb gedaan. Dat ik het niet meer wilde uitzoeken, druist tegen mezelf in: ik ben iemand die alles wil begrijpen. Maar in dit geval was het 'willen begrijpen' verloren tijd; dan is het beter om verder te gaan.Octopus_1994 schreef: ↑07-08-2021 10:18Ja hier heb ik ook al aan gedacht.. moet zeggen, deze gedachte maakt me ook gek. Soms dan schieten me opeens dingen te binnen van; oh god.. was dat ook gelogen?! Vooral omdat het zo standvastig en doordacht liegen was, zou het allemaal nu zomaar gelogen kunnen zijn. Heb ‘m nu ook geblockt op insta want kan ‘t gewoon niet handelen ook om dat steeds te gaan bekijken.
Liefdesverdriet is waardeloos, maar zo te lezen heb je de juiste beslissing genomen. En goed dat je hem geblockt hebt.
Wat het eten betreft, misschien proberen om kleine beetjes te eten, soepjes enzo? Of misschien wat vaker samen eten met een goede vriendin?
zondag 8 augustus 2021 om 22:32
Mijn eerste vriend, ex, deed dit ook. Ik kan er een boek over vol schrijven. 17 was ik, en pas toen ik 19 was vond ik de kracht het uit te maken. Je verhaal komt zo bekend voor dat ik me even heb afgevraagd of het wellicht niet dezelfde persoon was, maar mijn ex is wat ouder dan jij denk ik (kom je uit 94?).
Ik wil je zeggen dat ik het heel knap vind dat je doet wat mij niet lukte; direct opstappen toen dit uitkwam. Doorbijten door dat ldvd heen. Echt, petje af, ik vind je heel sterk.
Ik wil je zeggen dat ik het heel knap vind dat je doet wat mij niet lukte; direct opstappen toen dit uitkwam. Doorbijten door dat ldvd heen. Echt, petje af, ik vind je heel sterk.

zondag 8 augustus 2021 om 23:14
Je weet maar nooit! Hij is 31, komt dat overeen? Gelukkig was je nog jong en ben je er ook jong (zonder kindjes ed) uitgekomen!zusvanbroer schreef: ↑08-08-2021 22:32Mijn eerste vriend, ex, deed dit ook. Ik kan er een boek over vol schrijven. 17 was ik, en pas toen ik 19 was vond ik de kracht het uit te maken. Je verhaal komt zo bekend voor dat ik me even heb afgevraagd of het wellicht niet dezelfde persoon was, maar mijn ex is wat ouder dan jij denk ik (kom je uit 94?).
Dankjewel!

maandag 9 augustus 2021 om 06:18
Ik had ook zo'n troostprijs als vriendje. Altijd liegen, over werk, inkomen, aankopen, wiet roken, drugs, en ik maar vergeven. Hij was heel lief, maar ook heel problematisch. Ik heb het uiteindelijk uitgemaakt, een dag voordat we gingen samenwonen. Ik ging bijna dood van de pijn. Was zo afhankelijk van het idee dat het met hem zou moeten lukken. Hij moest mij goed genoeg vinden. Want dat kon ik zelf blijkbaar niet. Heeft toen een jaar geduurd voordat ik andere mannen enigsinds kon aankijken. Wat een verdriet. Dus dus toch weer leuk daten. De volgende leek "normaal". Maar toen bleek na 7 maanden, dat hij alles bij elkaar had gelogen. Zelfs de 4 jaar opleiding die hij zou volgen. Die jaren had hij doorgebracht op een bankje in een park. Hij ging gewoon niet. Vervalste allerlij papieren en uitslagen. Gestoord gewoon. Gozer loog zn hele leven bij elkaar.
Op slag uitgemaakt. Deze keer was ik er snel klaar mee.
Wees niet bang. Mannen genoeg op aarde. Ook leuke!
Ben alweer 10 jaar samen met de liefde van mijn leven.
Toen ik mezelf echt ging waarderen, en daar ook naar leefde kwa keuzes, was hij daar ineens, en ik herkende zijn oprechtheid direct. Want ik had ervoor gezorgd, dat ik al het andere rigoreus afstootte.
Geen woorden, maar daden.
Je hebt een hele belangrijke keuze in je leven gemaakt.
Op slag uitgemaakt. Deze keer was ik er snel klaar mee.
Wees niet bang. Mannen genoeg op aarde. Ook leuke!
Ben alweer 10 jaar samen met de liefde van mijn leven.
Toen ik mezelf echt ging waarderen, en daar ook naar leefde kwa keuzes, was hij daar ineens, en ik herkende zijn oprechtheid direct. Want ik had ervoor gezorgd, dat ik al het andere rigoreus afstootte.
Geen woorden, maar daden.
Je hebt een hele belangrijke keuze in je leven gemaakt.
maandag 9 augustus 2021 om 17:29
En jij bent denk ik nog niet eens 25% als ik je lees.SakeSushi schreef: ↑06-08-2021 07:22Ik wil het gedrag van je vriend niet goedpraten maar misschien moet je eens naar jezelf gaan kijken waar zijn gedrag vandaan komt. Je staat alles stiekem te controleren, je vraagt alles in een beschuldigende toon. Misschien doet hij het daarom stiekem (niet goed) omdat je alles achter zijn rug in zijn privezaken staat te neuzen. Jullie zijn allebij niet 100%.
.
maandag 9 augustus 2021 om 18:22
Veel sterkte Octopus, heb mijn relatie van 2 jaar nu voor de derde keer beëindigd. Ook dat dubbele, heel lief en zorgzaam. Maar ook kunnen exploderen dat ik bang werd. En steeds weer vergeven. Denk dat de mijne ook over dingen loog. Heb te vaak vergeven. Ik snap je gevoel. Ken je het boek “ Hotel Hartzeer”? Een mooi makkelijk te lezen boek. Ook wel als E book te koop.
Ik snap jouw twijfel zo goed, maar eigenlijk heeft hij het uitgemaakt door jou zo te behandelen. Je had weinig keus. En de mijne wilde ook wel midden in de nacht chocola voor me halen. Maar krijg nu al weer pijn in mijn maag als zijn buien kwamen. Zelfs uit een deels slechte relatie is het moeilijk loskomen. Omdat er ook goede dingen zijn. Denk echt dat het op langere termijn de juiste keus was, maar accepteer dat dat nog niet zo voelt.
Liefs en dikke knuffel
Ik snap jouw twijfel zo goed, maar eigenlijk heeft hij het uitgemaakt door jou zo te behandelen. Je had weinig keus. En de mijne wilde ook wel midden in de nacht chocola voor me halen. Maar krijg nu al weer pijn in mijn maag als zijn buien kwamen. Zelfs uit een deels slechte relatie is het moeilijk loskomen. Omdat er ook goede dingen zijn. Denk echt dat het op langere termijn de juiste keus was, maar accepteer dat dat nog niet zo voelt.
Liefs en dikke knuffel
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.