Vriend in de bajes
vrijdag 21 september 2018 om 20:44
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus heb het meer onder relaties gezet.
Sinds 3 maanden ga ik veel met een man om, we zagen elkaar 1 keer in de week/2 weken, maar appten elke dag met elkaar. We deelden veel met elkaar, vooral wat we beleefden en als we ergens mee zaten konden we hier goed over praten. Vanaf het begin wist ik dat hij voor 3 maanden de gevangenis in moet “hij is geen crimineel!” Het gaat om een stomme fout en terecht dat ie moet zitten daarvoor verder hoor. Voor de rest een prima man en alles goed voor elkaar, en dit gaat hem ook nooit weer gebeuren (verder ga ik niet in details treden).
De laatste maand ben ik meer voor hem gaan voelen dan vriendschap, maar ik liet dit niet merken, wil mezelf niet voor schut zetten als het niet wederzijds is. We hebben 2 keer samen geslapen omdat het ons gezellig leek, ik keurig in pyjama en hij in een trainingsbroek, er is niks gebeurd maar we hadden het echt gezellig. Samen lachen en hele gesprekken toen ik bij hem sliep tot diep in de nacht. Ik kan verder ook niet aan hem merken of hij mij leuk vind of dat het gewoon vriendschap is.
Maar nu is hij sinds gisteren naar de gevangenis gegaan en ik voel me echt zo down. Geen appjes meer en ik zit echt met vraagtekens in mijn hoofd. Hij heeft me gezegd dat ie me gaat bellen daar maar ook dan zal ik me vriendschappelijk opstellen, en natuurlijk heeft hij daar wel andere dingen aan zijn hoofd.
Ik ben echt zo verdrietig en ik wil zo graag afleiding zoeken, en dat doe ik ook wel, maar toch blijven mijn gedachtes steeds bij hem. Wat moet ik toch doen?
Telkens denk ik terug aan die momenten dat we samen waren, ik naast hem lag en elkaar in de ogen aankeken en diepe gesprekken hadden.
Sinds 3 maanden ga ik veel met een man om, we zagen elkaar 1 keer in de week/2 weken, maar appten elke dag met elkaar. We deelden veel met elkaar, vooral wat we beleefden en als we ergens mee zaten konden we hier goed over praten. Vanaf het begin wist ik dat hij voor 3 maanden de gevangenis in moet “hij is geen crimineel!” Het gaat om een stomme fout en terecht dat ie moet zitten daarvoor verder hoor. Voor de rest een prima man en alles goed voor elkaar, en dit gaat hem ook nooit weer gebeuren (verder ga ik niet in details treden).
De laatste maand ben ik meer voor hem gaan voelen dan vriendschap, maar ik liet dit niet merken, wil mezelf niet voor schut zetten als het niet wederzijds is. We hebben 2 keer samen geslapen omdat het ons gezellig leek, ik keurig in pyjama en hij in een trainingsbroek, er is niks gebeurd maar we hadden het echt gezellig. Samen lachen en hele gesprekken toen ik bij hem sliep tot diep in de nacht. Ik kan verder ook niet aan hem merken of hij mij leuk vind of dat het gewoon vriendschap is.
Maar nu is hij sinds gisteren naar de gevangenis gegaan en ik voel me echt zo down. Geen appjes meer en ik zit echt met vraagtekens in mijn hoofd. Hij heeft me gezegd dat ie me gaat bellen daar maar ook dan zal ik me vriendschappelijk opstellen, en natuurlijk heeft hij daar wel andere dingen aan zijn hoofd.
Ik ben echt zo verdrietig en ik wil zo graag afleiding zoeken, en dat doe ik ook wel, maar toch blijven mijn gedachtes steeds bij hem. Wat moet ik toch doen?
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 22:03
5.67% gewijzigd
vrijdag 21 september 2018 om 22:11
Ik maak TO helemaal niet gek, ik zit alle gokkers en raders te pesten.
vrijdag 21 september 2018 om 22:24
Helaas idd. Schiet niet echt veel op met de meeste reacties hier... Begrijp ook wel dat de meesten reageren wat ik met zo’n vent moet, maar gevoelens onderdruk je niet. Het is gewoon enorm lastig om iemand te moeten missen waar je stiekem gek op bent, en een aantal maanden dagelijks hebt gesproken.
vrijdag 21 september 2018 om 22:30
Lucifer2018 schreef: ↑21-09-2018 20:50Voor welk of wat 'gewoon iets stoms' moet je echt zitten dan in Nederland? Geloof je dat echt?
Voor genoeg feiten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 21 september 2018 om 22:35
Of zonder rijbewijs en gezopen/ schade veroorzaakt/ meerdere waarschuwingen gehad etc
vrijdag 21 september 2018 om 22:42
Redrose91 schreef: ↑21-09-2018 22:24Helaas idd. Schiet niet echt veel op met de meeste reacties hier... Begrijp ook wel dat de meesten reageren wat ik met zo’n vent moet, maar gevoelens onderdruk je niet. Het is gewoon enorm lastig om iemand te moeten missen waar je stiekem gek op bent, en een aantal maanden dagelijks hebt gesproken.
Wees nou eens realistisch! Hoe lang ken je hem, hoe goed ken je hem? De eerste weken/ maanden is het misschien leuk maar dat 'begin'gevoel blijft niet eeuwig. Dus word ff wakker, kop onder de koude kraan, je komt over als een naïeve puberella die nog niet droog is achter de oren.
Ga komende tijd leuke dingen doen met vriendinnen, denk dat je deze schat snel vergeten bent
vrijdag 21 september 2018 om 22:44
2/3 van je straf uitzitten geldt alleen voor straffen langer dan een jaar. Straffen korter dan een jaar moeten altijd helemaal uitgezeten worden.
https://www.strafrechtadvocatennetwerk. ... idstelling
vrijdag 21 september 2018 om 22:54
Jeetje Redrose, volgens mij zit je het voor jezelf allemaal wel rooskleuriger te maken dan het is.
Hij moet 'eventjes' de gevangenis in voor een 'niks aan de hand vergrijpje' en daarna gaat hij als 'Jan modaal' weer vrolijk verder in zijn eigen bedrijf!
Maar ja,.. jouw leven, jouw droomwereld.
Soms is het echt beter te luisteren naar je gezonde verstand i.p.v je gevoel.
Hij moet 'eventjes' de gevangenis in voor een 'niks aan de hand vergrijpje' en daarna gaat hij als 'Jan modaal' weer vrolijk verder in zijn eigen bedrijf!
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 23:12
Reden: enorme taalfout
Reden: enorme taalfout
0.81% gewijzigd
vrijdag 21 september 2018 om 23:11
Hmm, ik vind het volgende:
Doorrijden na ongeval 3 maanden gevangenisstraf 1 jaar gevangenisstraf
Rijden onder invloed 3 maanden gevangenisstraf 1 jaar gevangenisstraf
Als mogelijke straffen. Nu lijkt het erop dat hij of is doorgereden na een ongeval (wat een idioot, dat is niet zomaar een stomme fout) of rijden onder invloed (levensgevaarlijk en zeker wel crimineel gedrag).
anoniem_373758 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 23:44
30.61% gewijzigd
Pick your battles and bloom
vrijdag 21 september 2018 om 23:17
Redrose, waarom niet gewoon laten weten wat hij gedaan heeft??
Nu zit iedereen er op los te speculeren.
Sorry, maar ik zou niet weten hoe ik je mijn eerlijke mening of advies kan geven, als ik niet weet wat hij op zijn kerfstok heeft?!
3 maanden brommen terwijl je niks van betekenis hebt gedaan, vind ik toch een bijzondere combi.
Sorry, maar ik zou niet weten hoe ik je mijn eerlijke mening of advies kan geven, als ik niet weet wat hij op zijn kerfstok heeft?!
3 maanden brommen terwijl je niks van betekenis hebt gedaan, vind ik toch een bijzondere combi.
vrijdag 21 september 2018 om 23:22
Klopt dat is zeker zo. Misschien maak ik het mooier dan dat het is. Ik genoot van zijn aandacht, hij luisterde naar mij wat vele mannen nooit deden, en hij was gewoon ontzettend lief en grappig. Ik denk dat ik die dingen gewoon ontzettend mis op dit moment aangezien ik gewend was dagelijks contact met hem te hebben. Als we samen waren konden we uren door kletsen. Ik voel me denk ik op dit moment enorm eenzaam en moet misschien meer met mijn verstand na gaan denken!Pindakaasjes schreef: ↑21-09-2018 22:54Jeetje Redrose, volgens mij zit je het voor jezelf allemaal wel rooskleuriger te maken dan het is.
vrijdag 21 september 2018 om 23:24
Omdat ik niet om een oordeel vraag van wat ie gedaan heeft. Tuurlijk is het erg, maar niet dat het perse daardoor een slechte kerel is. Ik vraag juist om raad wat ik zelf met mijn gevoel aan moet en of ik het moet uitspreken en hoe...Pindakaasjes schreef: ↑21-09-2018 23:17Redrose, waarom niet gewoon laten weten wat hij gedaan heeft??
vrijdag 21 september 2018 om 23:31
Redrose91 schreef: ↑21-09-2018 22:24Helaas idd. Schiet niet echt veel op met de meeste reacties hier... Begrijp ook wel dat de meesten reageren wat ik met zo’n vent moet, maar gevoelens onderdruk je niet. Het is gewoon enorm lastig om iemand te moeten missen waar je stiekem gek op bent, en een aantal maanden dagelijks hebt gesproken.
Tja, kwestie van doorzetten.
Maar jouw keuze hoor.
Als hij 3 maanden moet zitten vanwege niet betaalde boetes, dan moet hij die evengoed betalen ná zijn detentie trouwens.
himalaya wijzigde dit bericht op 21-09-2018 23:39
2.21% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 21 september 2018 om 23:37
Ik gok een beetje op meerdere zware boetes / overtredingen in een korte tijd.
Of op iemand zijn gezicht getimmerd in 't verkeer.
Of gepakt op rijden zonder rijbewijs nadat ie dus al es zijn rijbewijs kwijt was.