Vriend in de bajes

21-09-2018 20:44 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus heb het meer onder relaties gezet.

Sinds 3 maanden ga ik veel met een man om, we zagen elkaar 1 keer in de week/2 weken, maar appten elke dag met elkaar. We deelden veel met elkaar, vooral wat we beleefden en als we ergens mee zaten konden we hier goed over praten. Vanaf het begin wist ik dat hij voor 3 maanden de gevangenis in moet “hij is geen crimineel!” Het gaat om een stomme fout en terecht dat ie moet zitten daarvoor verder hoor. Voor de rest een prima man en alles goed voor elkaar, en dit gaat hem ook nooit weer gebeuren (verder ga ik niet in details treden).

De laatste maand ben ik meer voor hem gaan voelen dan vriendschap, maar ik liet dit niet merken, wil mezelf niet voor schut zetten als het niet wederzijds is. We hebben 2 keer samen geslapen omdat het ons gezellig leek, ik keurig in pyjama en hij in een trainingsbroek, er is niks gebeurd maar we hadden het echt gezellig. Samen lachen en hele gesprekken toen ik bij hem sliep tot diep in de nacht. Ik kan verder ook niet aan hem merken of hij mij leuk vind of dat het gewoon vriendschap is.

Maar nu is hij sinds gisteren naar de gevangenis gegaan en ik voel me echt zo down. Geen appjes meer en ik zit echt met vraagtekens in mijn hoofd. Hij heeft me gezegd dat ie me gaat bellen daar maar ook dan zal ik me vriendschappelijk opstellen, en natuurlijk heeft hij daar wel andere dingen aan zijn hoofd.

Ik ben echt zo verdrietig en ik wil zo graag afleiding zoeken, en dat doe ik ook wel, maar toch blijven mijn gedachtes steeds bij hem. Wat moet ik toch doen? :( Telkens denk ik terug aan die momenten dat we samen waren, ik naast hem lag en elkaar in de ogen aankeken en diepe gesprekken hadden.
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 22:03
5.67% gewijzigd
o je kan ook mailen via een website. dan printen ze dat uit en geven ze het aan hem. zo kan je sinds enkele maanden ook foto's doormailen die ze uitprinten.
emailprisoner ofzo heet het
Even buiten het feit om wat hij gedaan heeft en daar daadwerkelijk gevangenis straf voor heeft gekregen (Lijkt me dan toch niet 1 van de meest verantwoordelijke personen om een relatie mee te beginnen). Maar dat terzijde...

Die 3 maanden is echt niets. Ik zag mijn verloofde soms om de 3/4, soms zelfs 5 maanden, niet omdat hij in Engeland woonde en ik in Nederland.
o emailaprisoner werkt ineens niet meer, maar nu kwam ik terecht bij http://emates.nl/
ik heb er nog 1,95 op staan :hihi:
MissBeany schreef:
21-09-2018 21:07
Even buiten het feit om wat hij gedaan heeft en daar daadwerkelijk gevangenis straf voor heeft gekregen (Lijkt me dan toch niet 1 van de meest verantwoordelijke personen om een relatie mee te beginnen). Maar dat terzijde...

Die 3 maanden is echt niets. Ik zag mijn verloofde soms om de 3/4, soms zelfs 5 maanden, niet omdat hij in Engeland woonde en ik in Nederland.
Maar dan kan je nog gewoon appen en bellen. Ik weet ook gewoon niet wat ik moet, straks ziet hij me als een gewone vriendin en zet ik me gigantisch voor lul.
rozamunda schreef:
21-09-2018 21:12
o emailaprisoner werkt ineens niet meer, maar nu kwam ik terecht bij http://emates.nl/
Top! Bedankt voor de tip😋
joh die gast is blij met alle post en ieder telefoontje dat hij kan plegen.
je moet wel zn registratienummer weten. kan je aan hem vragen als hij je belt en anders zn advocaat.
succes!
rozamunda schreef:
21-09-2018 21:19
je moet wel zn registratienummer weten. kan je aan hem vragen als hij je belt en anders zn advocaat.
succes!
Ja dat geloof ik meteen! :) . Ga ik ook zeker vragen wanneer hij me belt.
3 maanden de cel in is nogal wat, maar hij is er wel vanaf het begin eerlijk over geweest en ik zal vertrouwen op jouw oordeel.

Drie maanden weg van je vertrouwde omgeving is moeilijk, dus misschien is het voor hem wel een heel fijn lichtpuntje op te horen hoe jij je voelt.
En als de gevoelens niet wederzijds zijn is het nu extra makkelijk om contact te vermijden en zelf over de afwijzing heen te komen.

Prima moment om het nu te doen dus
Over 3 maanden heeft hij denk ik geen werk meer. Of heeft hij op zn werk verteld dat hij op vakantie gaat?
Maar ja, je moet er maar zin in hebben, een man met een strafblad.
ik geef mn bek ook maar een douw
Redrose91 schreef:
21-09-2018 21:01
Het gaat om het verkeer...
Gezopen dus. En flinke brokken gemaakt.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
of 10 keer door rood licht omdat er geen ander verkeer op het kruispunt stond.
Sweet_Concubine schreef:
21-09-2018 21:30
Gezopen dus. En flinke brokken gemaakt.
Nee hoor niet gedronken en ook geen ongelukken!!
Madeliefjees schreef:
21-09-2018 21:29
Over 3 maanden heeft hij denk ik geen werk meer. Of heeft hij op zn werk verteld dat hij op vakantie gaat?
Maar ja, je moet er maar zin in hebben, een man met een strafblad.
Eigen bedrijf...
HaPu schreef:
21-09-2018 21:29
3 maanden de cel in is nogal wat, maar hij is er wel vanaf het begin eerlijk over geweest en ik zal vertrouwen op jouw oordeel.

Drie maanden weg van je vertrouwde omgeving is moeilijk, dus misschien is het voor hem wel een heel fijn lichtpuntje op te horen hoe jij je voelt.
En als de gevoelens niet wederzijds zijn is het nu extra makkelijk om contact te vermijden en zelf over de afwijzing heen te komen.

Prima moment om het nu te doen dus
Daar heb je gelijk in! Ik hoef niet bang te zijn hem dan tegen te komen en kan het dan vast ook snel verwerken. Ik begrijp zelf ook niet dat ik ineens verliefd ben geworden, zo voelde ik me eerst totaal niet..
Redrose91 schreef:
21-09-2018 21:41
Eigen bedrijf...
Dan heeft hij vast flink wat boetes bij elkaar gereden.
rozamunda schreef:
21-09-2018 21:37
of 10 keer door rood licht omdat er geen ander verkeer op het kruispunt stond.
Lulkoek.
Lucifer2018 schreef:
21-09-2018 21:46
Lulkoek.
als je maar vaak genoeg je bekeuringen niet betaald kan dat best zo zijn.
Wel ernstig als hij dr bak in moet, maar, ik kan me best voorstellen dat je hem niet. Stel je voor, hij is hét, steun hem en ga ervoor! Mensen maken fouten. Wat je hebt geschreven over 'm geeft me hoop dat het, ondanks z'n veroordeling, je ware kan zijn (?). Ik hoop het voor je....ga er voor..Zo niet; jammer, next.....succes!
Poeh, die fles wijn hakt er wel in.....maar toch, m'n advies is positief.....succes ermee!
Redrose91 schreef:
21-09-2018 21:41
Eigen bedrijf...
Aha fraude. Een lieger en bedrieger. Stelen van de overheid.
Sommige mensen zoeken hun ellende ook wel op.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik weet het lekker!!
Nemaìn’ schreef:
21-09-2018 22:00
Ik weet het lekker!!
?
Redrose91 schreef:
21-09-2018 22:01
?
Waar-ie voor vastzit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven