Vriend in de bajes
vrijdag 21 september 2018 om 20:44
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus heb het meer onder relaties gezet.
Sinds 3 maanden ga ik veel met een man om, we zagen elkaar 1 keer in de week/2 weken, maar appten elke dag met elkaar. We deelden veel met elkaar, vooral wat we beleefden en als we ergens mee zaten konden we hier goed over praten. Vanaf het begin wist ik dat hij voor 3 maanden de gevangenis in moet “hij is geen crimineel!” Het gaat om een stomme fout en terecht dat ie moet zitten daarvoor verder hoor. Voor de rest een prima man en alles goed voor elkaar, en dit gaat hem ook nooit weer gebeuren (verder ga ik niet in details treden).
De laatste maand ben ik meer voor hem gaan voelen dan vriendschap, maar ik liet dit niet merken, wil mezelf niet voor schut zetten als het niet wederzijds is. We hebben 2 keer samen geslapen omdat het ons gezellig leek, ik keurig in pyjama en hij in een trainingsbroek, er is niks gebeurd maar we hadden het echt gezellig. Samen lachen en hele gesprekken toen ik bij hem sliep tot diep in de nacht. Ik kan verder ook niet aan hem merken of hij mij leuk vind of dat het gewoon vriendschap is.
Maar nu is hij sinds gisteren naar de gevangenis gegaan en ik voel me echt zo down. Geen appjes meer en ik zit echt met vraagtekens in mijn hoofd. Hij heeft me gezegd dat ie me gaat bellen daar maar ook dan zal ik me vriendschappelijk opstellen, en natuurlijk heeft hij daar wel andere dingen aan zijn hoofd.
Ik ben echt zo verdrietig en ik wil zo graag afleiding zoeken, en dat doe ik ook wel, maar toch blijven mijn gedachtes steeds bij hem. Wat moet ik toch doen?
Telkens denk ik terug aan die momenten dat we samen waren, ik naast hem lag en elkaar in de ogen aankeken en diepe gesprekken hadden.
Sinds 3 maanden ga ik veel met een man om, we zagen elkaar 1 keer in de week/2 weken, maar appten elke dag met elkaar. We deelden veel met elkaar, vooral wat we beleefden en als we ergens mee zaten konden we hier goed over praten. Vanaf het begin wist ik dat hij voor 3 maanden de gevangenis in moet “hij is geen crimineel!” Het gaat om een stomme fout en terecht dat ie moet zitten daarvoor verder hoor. Voor de rest een prima man en alles goed voor elkaar, en dit gaat hem ook nooit weer gebeuren (verder ga ik niet in details treden).
De laatste maand ben ik meer voor hem gaan voelen dan vriendschap, maar ik liet dit niet merken, wil mezelf niet voor schut zetten als het niet wederzijds is. We hebben 2 keer samen geslapen omdat het ons gezellig leek, ik keurig in pyjama en hij in een trainingsbroek, er is niks gebeurd maar we hadden het echt gezellig. Samen lachen en hele gesprekken toen ik bij hem sliep tot diep in de nacht. Ik kan verder ook niet aan hem merken of hij mij leuk vind of dat het gewoon vriendschap is.
Maar nu is hij sinds gisteren naar de gevangenis gegaan en ik voel me echt zo down. Geen appjes meer en ik zit echt met vraagtekens in mijn hoofd. Hij heeft me gezegd dat ie me gaat bellen daar maar ook dan zal ik me vriendschappelijk opstellen, en natuurlijk heeft hij daar wel andere dingen aan zijn hoofd.
Ik ben echt zo verdrietig en ik wil zo graag afleiding zoeken, en dat doe ik ook wel, maar toch blijven mijn gedachtes steeds bij hem. Wat moet ik toch doen?
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 22:03
5.67% gewijzigd
vrijdag 21 september 2018 om 23:39
Het is niet 1x fiks de fout in gaan, maar herhaaldelijk. En ja, dat zegt zeker wat over hem.
En over jou dat je dat zo makkelijk wegwuift.
Gezien je smaak aan mannen past dat dan wel weer. Gewoon veel bellen en hem vaak bezoeken.
vrijdag 21 september 2018 om 23:45
gewoon aanzien. grote kans dat je liefde voor hem nog groter gaat worden ook nu hij vast zit.
en praat zoals jullie altijd met elkaar praten. ga geen liefdesverklaringen eruit gooien. dat kan je altijd nog doen als hij vrij is.
dus de brieven en telefoontjes zoals het was en misschien gaat hij zijn gevoelens wel tonen. een brief is tenslotte altijd nog anders dan een smsje of appje.
veel gevangenen vinden het iig leuk om brieven te schrijven. het houdt ze van de straat hahaha.
zijn je gevoelens nog steeds heftig na zijn vrijlating of zelfs nog heviger, neem hem dan mee uit eten bij kaarslicht en reik dan jouw vork naar zijn mond om een hapje van jouw maaltijd tot zich te laten nemen. kijk hem zwoel aan en laat je tong langs je lippen gaan
en praat zoals jullie altijd met elkaar praten. ga geen liefdesverklaringen eruit gooien. dat kan je altijd nog doen als hij vrij is.
dus de brieven en telefoontjes zoals het was en misschien gaat hij zijn gevoelens wel tonen. een brief is tenslotte altijd nog anders dan een smsje of appje.
veel gevangenen vinden het iig leuk om brieven te schrijven. het houdt ze van de straat hahaha.
zijn je gevoelens nog steeds heftig na zijn vrijlating of zelfs nog heviger, neem hem dan mee uit eten bij kaarslicht en reik dan jouw vork naar zijn mond om een hapje van jouw maaltijd tot zich te laten nemen. kijk hem zwoel aan en laat je tong langs je lippen gaan
vrijdag 21 september 2018 om 23:45
Ik denk dat het er juist ontzettend toe doet waarvoor hij moet brommen?!
Zijn het opgelopen boetes?
Of heeft hij iemand halfdood het ziekenhuis in geslagen?
Dat zou voor mij toch wel effe een wereld van verschil maken zeg!
vrijdag 21 september 2018 om 23:48
rozamunda schreef: ↑21-09-2018 23:45gewoon aanzien. grote kans dat je liefde voor hem nog groter gaat worden ook nu hij vast zit.
zijn je gevoelens nog steeds heftig na zijn vrijlating of zelfs nog heviger, neem hem dan mee uit eten bij kaarslicht en reik dan jouw vork naar zijn mond om een hapje van jouw maaltijd tot zich te laten nemen. kijk hem zwoel aan en laat je tong langs je lippen gaan![]()
Wat goedkoop.
Ze kan anders ook meteen haar blouse opentrekken en met haar benen wijd gaan zitten. Misschien zelfs beter, want heb jaren geleden eens gelezen dat veel mannen afknappen op hoog opgetrokken strings, en het 'kijk mij eens van alles aflikken' trucje.
vrijdag 21 september 2018 om 23:49
voor ons doet het er dat toch niet toe. ja als je alles wil weten. maar beter zegt ze daar verder niks over ivm herkenning.Pindakaasjes schreef: ↑21-09-2018 23:45Ik denk dat het er juist ontzettend toe doet waarvoor hij moet brommen?!
Zijn het opgelopen boetes?
Of heeft hij iemand halfdood het ziekenhuis in geslagen?
Dat zou voor mij toch wel effe een wereld van verschil maken zeg!
en halfdood slaan is poging tot doodslag en dat zijn geen 3 maanden.
vrijdag 21 september 2018 om 23:50
ligt er maar net aan wat voor restaurant. en je ziet mij geen hoog opgetrokken string aanraden hoor.Pindakaasjes schreef: ↑21-09-2018 23:48Wat goedkoop.
Ze kan anders ook meteen haar blouse opentrekken en met haar benen wijd gaan zitten. Misschien zelfs beter, want heb jaren geleden eens gelezen dat veel mannen afknappen op hoog opgetrokken strings, en het 'kijk mij eens van alles aflikken' trucje.
vrijdag 21 september 2018 om 23:54
Nee, dat schreef je ook niet, maar ik bedoelde dat dat samen met het lippen likken door veel mannen niet aantrekkelijk werd gevonden.
Het moet gezegd dat ik ook geen idee heb op wat voor onderzoeken zo'n uitslag gebaseerd is hoor!
vrijdag 21 september 2018 om 23:57
Waarover dan advies willen?
Wat te doen met je gevoel?
Weet ik het?!
Ik ken die hele kerel niet.
TO vind een schatje, ongeacht.. ??
Nou, go for it dan!
En dadelijk goeie seks als ie weer buiten is. Klaar!
vrijdag 21 september 2018 om 23:58
Lijken drie zaken te spelen:
1. hij gaat 3 maanden de bak in.
Als je iets niet kan krijgen, verlang je er meer naar.
Als je hem nu drie maanden niet zal zien, zal je naar hem verlangen.
Mogelijk is het straks anders, als hij weer voor je neus staat.
Daarnaast: je kent hem nu drie maanden, daarvoor kon je ook heel goed zonder hem. Waarschijnlijk red je het nu dus ook wel. Afleiding dus.
2. Zijn verkeersstraf. Zal vast niet voor plassen op de snelweg zijn. Hoezo gaat dit nooit weer gebeuren? Moest hij dit beloven aan de rechter? Of aan jou die hij drie maanden kent?
Lijkt me verstandig even aan te kijken hoe hij na deze straf verder gaat: heeft hij zijn leven echt gebeterd? Of stapt hij straks met jou de auto in en zit je door hem in een ongeluk? Of rijdt hij iemand aan?
3. Je mogelijke verliefdheid. Zie punt 1, verlangen vergroot emoties.
Hij heeft platonisch met je geslapen. Aarzelde misschien om er net voor zijn tijd in de bak iets meer van te maken. Kijk eens hoe hij is na het zitten; misschien is hij dan wel anders tegen je... zou zomaar kunnen dat hij dan wel signalen gaat afgeven? En anders kun jij dat dan doen. Maar eerst uitzitten. Hij en jij.
Wees voorzichtig.
Daarnaast: je kent hem nu drie maanden, daarvoor kon je ook heel goed zonder hem. Waarschijnlijk red je het nu dus ook wel. Afleiding dus.
2. Zijn verkeersstraf. Zal vast niet voor plassen op de snelweg zijn. Hoezo gaat dit nooit weer gebeuren? Moest hij dit beloven aan de rechter? Of aan jou die hij drie maanden kent?
Lijkt me verstandig even aan te kijken hoe hij na deze straf verder gaat: heeft hij zijn leven echt gebeterd? Of stapt hij straks met jou de auto in en zit je door hem in een ongeluk? Of rijdt hij iemand aan?
Hij heeft platonisch met je geslapen. Aarzelde misschien om er net voor zijn tijd in de bak iets meer van te maken. Kijk eens hoe hij is na het zitten; misschien is hij dan wel anders tegen je... zou zomaar kunnen dat hij dan wel signalen gaat afgeven? En anders kun jij dat dan doen. Maar eerst uitzitten. Hij en jij.
Wees voorzichtig.
zaterdag 22 september 2018 om 00:08
Anoniempje heeft een goed punt.
Ik ging met een jongen om (platonisch), naar meer verlangde ik niet. Ik had absoluut niet de behoefte zijn vriendinnetje te zijn.
Totdat hij bij de Marine ging en 6 maanden op Curacao verbleef.
Het was schrijven en bellen met elkaar en ik geloofde werkelijk dat ik hem miste en verliefd op hem was geworden. Ik voelde ook een soort van spijt dat ik niet closer met hem was geweest toen hij nog gewoon in NL was.
Toen hij eenmaal weer terug was kreeg ik een koude douche.
Het bleek enkel een soort fantasie, een luchtkasteel te zijn geweest.
Het was echt hebben van de zaak, einde vermaak.
Wellicht is dat bij ook het geval Redrose, het verlangen naar het momenteel onbereikbare?
Ik ging met een jongen om (platonisch), naar meer verlangde ik niet. Ik had absoluut niet de behoefte zijn vriendinnetje te zijn.
Het was schrijven en bellen met elkaar en ik geloofde werkelijk dat ik hem miste en verliefd op hem was geworden. Ik voelde ook een soort van spijt dat ik niet closer met hem was geweest toen hij nog gewoon in NL was.
Wellicht is dat bij ook het geval Redrose, het verlangen naar het momenteel onbereikbare?
zaterdag 22 september 2018 om 00:22
zaterdag 22 september 2018 om 00:30
Heel erg bedankt voor je advies! Ik denk ook inderdaad dat het sterker word omdat ik het inderdaad nu niet kan krijgen. En ik wist natuurlijk de datum wanneer hij moest gaan zitten waardoor er misschien meer spanning ging ontstaan. Voor hetzelfde geldt vond hij het even leuk voor afleiding. Ik heb het sowieso erg leuk gehad met hem als vrienden, er is ook nooit wat tussen ons gebeurd, zelfs niet toen we samen hebben geslapen. Ik denk doordat er aldoor niks gebeurde tussen ons de spanning is opgebouwd. Soms leek hij signalen af te geven dat ie me wel zag zitten, en daardoor ben ik me zo gaan voelen. Wou dat ik het gewoon als vriendschap had kunnen blijven zien.Anoniempje2050 schreef: ↑21-09-2018 23:58Lijken drie zaken te spelen:
Wees voorzichtig.
Maar zoals jij zegt eerst deze maanden maar eens uit gaan zitten.
zaterdag 22 september 2018 om 00:31
zaterdag 22 september 2018 om 00:32
Wow wat heftig!! Heb je echt 6 maanden lang contact gehad en hoopPindakaasjes schreef: ↑22-09-2018 00:08Anoniempje heeft een goed punt.
gehouden? Wat zal jij je rot hebben gevoeld erna. Ik ben ook erg bang dat ik een koude douche krijg, misschien ziet hij me gewoon als een aardige spontane vriendin waarmee hij kan lachen en praten.
Ben je er goed overheen gekomen?
zaterdag 22 september 2018 om 00:33
zaterdag 22 september 2018 om 00:37
Ik heb het verhaal getypt toen ik best wel emotioneel was. Wat ik hiermee wou vragen is wat ik kan doen? Moet ik het hem eerlijk zeggen als hij me belt dat ik gevoelens heb, kan ik beter wachten tot hij vrij is (misschien is het gevoel dan ook al weg weggeëbt), of moet ik het gewoon maar zo laten eerst? Ik worstel met mijn gevoelens om constant maar vriendschappelijk te doen, terwijl we elke dag zaten te appen en al samen hebbe geslapen. Ik doe dat normaal gesproken niet met een gewone vriend of vriendin om een gezellig avondje te hebben. Ik zit telkens maar te denken wat hij van mij vind of dat het niks is.Pindakaasjes schreef: ↑22-09-2018 00:31Als ik je reacties zo lees, begrijp ik eigenlijk niet goed waarvoor je dit topic eigenlijk bent gestart?
Je wilt gewoon overduidelijk zijn vriendinnetje zijn. Misschien vind je het wel erg spannend, een vriendje die vast zit.
Maar geen idee waarvoor je nu eigenlijk raad vroeg...?
zaterdag 22 september 2018 om 00:46
Tja lastig... kun je niet even afstand nemen van dit alles?
Dit is toch al geen gezonde situatie om een mogelijke liefdesrelatie in te starten?
Wacht tot hij vrij is... als hij je dan enorm gemist heeft en jou wilt zien,, dan weet hij je te vinden, toch?
Je zit nu jezelf te bestoken met vragen en twijfels. Laat het los. 3 maanden is echt zo om.
Dit is toch al geen gezonde situatie om een mogelijke liefdesrelatie in te starten?
Wacht tot hij vrij is... als hij je dan enorm gemist heeft en jou wilt zien,, dan weet hij je te vinden, toch?
Je zit nu jezelf te bestoken met vragen en twijfels. Laat het los. 3 maanden is echt zo om.
zaterdag 22 september 2018 om 01:44
Heb je gelijk in! Ik ga het afwachten zonder hoop te hebben.Pindakaasjes schreef: ↑22-09-2018 00:46Tja lastig... kun je niet even afstand nemen van dit alles?
zaterdag 22 september 2018 om 02:17
Lijkt me ook het beste, gewoon kijken hoe het loopt.
Vraag me wel af of er nog andere mensen zijn, familie of vrienden die hem ook gaan bezoeken of die hij kan bellen die 3 maanden.
Als hij verder weinig of helemaal geen steun krijgt zou ik me wel afvragen wat daar de reden voor is.
Ik geloof best dat iemand voor een stapel onbetaalde parkeerboetes moet gaan zitten als je niet op tijd betaald.
Zou voor mij geen reden zijn om meteen alle banden te verbreken als dat echt alles is.
Je kan hem als jullie schrijven en bellen wel een stuk beter leren kennen, klaagt hij alleen maar of vraagt hij ook hoe het met jou is bv?
Ieder nadeel heb ze voordeel!
edit: ik weet niet of het om boetes gaat maar iig iets wat jij geen reden vindt om het contact te verbreken daarvoor
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 22-09-2018 02:20
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
7.07% gewijzigd
zaterdag 22 september 2018 om 02:28
Gewoon tegen hem zeggen dat je gevoelens voor hem hebt en hem mist. Dan samen bespreken wat je de komende maanden doet terwijl hij vast zit. Hem bezoeken en schrijven of juist even afstand nemen en afleiding zoeken tot hij terug is.
Die 3 maanden gaan wel voorbij. En lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn dat hij in de bajes een andere vrouw ontmoet
Die 3 maanden gaan wel voorbij. En lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn dat hij in de bajes een andere vrouw ontmoet
zaterdag 22 september 2018 om 03:56
Ik zou volhouden tot hij vrij is en dan zo snel mogelijk zwanger raken. Dit klinkt als een droomman.
"Iedereen maakt fouten"
Ja, ik koop wel eens per ongeluk hagelslag melk terwijl ik puur had willen hebben. 3 maanden zitten betekent herhaaldelijk de wet overtreden en er schijt aan hebben.
En jij weet zeker dat het niet weer gebeurt. Mijn hemel wat kunnen mensen naief zijn. Als hij lak heeft aan de wet dan gaat hij zich in een relatie echt niet opeens voorbeeldig gedragen. Maar jij ziet geen problemen omdat "jullie zo leuk kunnen praten"?
"Iedereen maakt fouten"
Ja, ik koop wel eens per ongeluk hagelslag melk terwijl ik puur had willen hebben. 3 maanden zitten betekent herhaaldelijk de wet overtreden en er schijt aan hebben.
En jij weet zeker dat het niet weer gebeurt. Mijn hemel wat kunnen mensen naief zijn. Als hij lak heeft aan de wet dan gaat hij zich in een relatie echt niet opeens voorbeeldig gedragen. Maar jij ziet geen problemen omdat "jullie zo leuk kunnen praten"?
zaterdag 22 september 2018 om 05:11
Je maakt jezelf iets wijs, gevoelens kun je wel onderdrukken. Een paar jaar geleden werd ik verliefd op een collega. Ik wilde dat niet, er zat geen toekomst in en de ellende zou niet te overzien zijn als ik er mee door was gegaan. Dus mezelf aangepakt en de verliefdheid is over gegaan (vind het nog wel steeds een super persoon).Redrose91 schreef: ↑21-09-2018 22:24Helaas idd. Schiet niet echt veel op met de meeste reacties hier... Begrijp ook wel dat de meesten reageren wat ik met zo’n vent moet, maar gevoelens onderdruk je niet. Het is gewoon enorm lastig om iemand te moeten missen waar je stiekem gek op bent, en een aantal maanden dagelijks hebt gesproken.
Love is the meaning of life