Vriend is viezerik.
donderdag 20 oktober 2011 om 21:58
Nou ik ben hem echt zat. Hij is echt vies.
Ik vond dit filmpje dit is toch ziek waarom kijkt hij hier naar???
En nog veel meer van dat soort videos. Allemaal in zijn favorieten op zijn geheime youtubeaccount waar hij vergeten is uit te loggen.
Ik had altijd al het vermoeden dat hij kick op superjong maar nu al helemaal.
Wat zouden jullie doen???
Ik vond dit filmpje dit is toch ziek waarom kijkt hij hier naar???
En nog veel meer van dat soort videos. Allemaal in zijn favorieten op zijn geheime youtubeaccount waar hij vergeten is uit te loggen.
Ik had altijd al het vermoeden dat hij kick op superjong maar nu al helemaal.
Wat zouden jullie doen???
donderdag 20 oktober 2011 om 22:11
donderdag 20 oktober 2011 om 22:14
quote:vivas schreef op 20 oktober 2011 @ 22:13:
Gestoorde reactie van TO. Paar onschuldige youtube filmpjes, je daar zo druk om maken.
Nou, ik zou er persoonlijk op zijn zachtst gezegd ook niet vrolijk van worden als ik dit op de laptop van partner zou vinden.
Ik vind haar reactie er 1 vanuit emotie maar gestoord is het niet vind ik. Ik proef er boosheid en frustratie uit en dat mag.
Gestoorde reactie van TO. Paar onschuldige youtube filmpjes, je daar zo druk om maken.
Nou, ik zou er persoonlijk op zijn zachtst gezegd ook niet vrolijk van worden als ik dit op de laptop van partner zou vinden.
Ik vind haar reactie er 1 vanuit emotie maar gestoord is het niet vind ik. Ik proef er boosheid en frustratie uit en dat mag.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 20 oktober 2011 om 22:14
Tatsana, dat jouw vriend kickt op jonge meisjes lijkt mij nu wel duidelijk, erger nog, het lijkt een obsessie als hij zoveel filmpjes heeft, er continu over praat en 'oude' vrouwen maar niets of lelijk vindt. Hij maakt jou onzeker, jij gelooft niet dat hij bij jou blijft als jij ouder wordt dus nogmaals: waarom blijf je bij hem?
donderdag 20 oktober 2011 om 22:15
donderdag 20 oktober 2011 om 22:19
quote:zionomi schreef op 20 oktober 2011 @ 22:15:
lijkt me niet cool als mijn vriend het zou kijken alleen ze is niet eens naakt...
ze staat daar gewoon in een spijkerbroek raar te doen..
ik zou zeggen maak je niet druk dan kan je overal wel op gaan letten...
maar om je vriend dan meteen voor viezerik uit te maken,vind ik echt overdreven...Naaktheid lijkt mij hier geen issue. Ik heb liever dat mijn vriend naar naakte volwassen vrouwen kijkt dan naar geklede minderjarige meisje. En met 'kijken' bedoel ik dan ook kijken, ik heb het dus niet over vriendinnetjes van dochter helpen met oversteken.
lijkt me niet cool als mijn vriend het zou kijken alleen ze is niet eens naakt...
ze staat daar gewoon in een spijkerbroek raar te doen..
ik zou zeggen maak je niet druk dan kan je overal wel op gaan letten...
maar om je vriend dan meteen voor viezerik uit te maken,vind ik echt overdreven...Naaktheid lijkt mij hier geen issue. Ik heb liever dat mijn vriend naar naakte volwassen vrouwen kijkt dan naar geklede minderjarige meisje. En met 'kijken' bedoel ik dan ook kijken, ik heb het dus niet over vriendinnetjes van dochter helpen met oversteken.
donderdag 20 oktober 2011 om 22:20