Vriend wilt op vakantie met “een vriendin”

04-03-2018 18:45 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan als je vriendje die vakantie gaat met een vriendin terwijl zij zwanger is?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2018 13:45
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
92.66% gewijzigd
Moiren’ schreef:
04-03-2018 21:26
Dus elke keer als TO iets niet fijn vindt voelen, moet hij het maar snappen, omdat het anders onaantrekkelijk is?
Dar soort vrouwen als TO zijn onaantrekkelijk. Drammen en janken en afdwingen, omdat zij hem niet wil vertrouwen. Tijd dat ze volwassen wordt.
In het complete spectrum van dingen snappen is dit wel een grote hoor.
Ze vraagt niet of hij voortaan geen champignons meerdoorde carbonara saus wil doen, omdat ze dat geen combinatie vindt, maar of hij aub niet met de vrouw waar hij ooit sex mee heeft gehad, op vakantie wil gaan. Is nogal een verschil.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 04-03-2018 21:33
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waar nog niet over geschreven is.. Wat vond je scharrel er van dat ie na 2 maanden al vader ging worden? Kan me namelijk niet voorstellen dat ie stond te juichen Heeft ie gevraagd naar abortus of heb jij laten doorschemeren dat je helemaal niets van hem verwachtte?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 21:26
Daarom is het vast niet zo makkelijk voor to om dan gewoon maar op te stappen.
Dus je blijft bij een man omdat je zijn kind draagt? Natuurlijk is het mooi om je kind op te voeden met je partner. Ik snap de redenering tot op zekere hoogte, maar het lijkt me dat het kind prioriteit heeft. Wanneer de kans op steun van je partner wegvalt, sta je er misschien alleen voor. Je weet nooit 100 procent of iemand er is wanneer 'ie er moet zijn. Dus ben benieuwd wat de plannen van TO zijn.
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 21:32
In het complete spectrum van dingen snappen is dit wel een grote hoor.
Ze vraagt niet of hij voortaan geen champignons meerdoorde carbonara saus wil doen, omdat ze dat geen combinatie vindt, maar of hij aub niet met de vrouw waar hij ooit sex mee heeft gehad, op vakantie wil gaan. Is nogal een verschil.
Precies. :-D :-D
Mabellineee schreef:
04-03-2018 21:33
Dus je blijft bij een man omdat je zijn kind draagt? Natuurlijk is het mooi om je kind op te voeden met je partner. Ik snap de redenering tot op zekere hoogte, maar het lijkt me dat het kind prioriteit heeft. Wanneer de kans op steun van je partner wegvalt, sta je er misschien alleen voor. Je weet nooit 100 procent of iemand er is wanneer 'ie er moet zijn. Dus ben benieuwd wat de plannen van TO zijn.
Nee, dat hoeft natuurlijk niet.
Feit is wel dat je langer nadenkt over drastische maatregelen.
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 21:32
In het complete spectrum van dingen snappen is dit wel een grote hoor.
Ze vraagt niet of hij voortaan geen champignons meerdoorde carbonara saus wil doen, omdat ze dat geen combinatie vindt, maar of hij aub niet met de vrouw waar hij ooit sex mee heeft gehad, op vakantie wil gaan. Is nogal een verschil.
Dus omdat zij hem niet vertrouwt, moet hij naar haar pijpen dansen?
Het volgende is dat hij na de voetbal niet in de kantine mag blijven hangen.
Of dat hij niet naar een personeelsbestand mag, want die strakke geile blonde heeft naar hem geknipperd.

Ik zou hier ook niet in toegeven. Of je vertrouwt me, of niet. Niet? Lekker wegwezen dan.
Co-ouderschap is een prima optie.
Alle reacties Link kopieren
Oh god. Tuurlijk. Sziget. Dankjewel poster die hier op kwam.

Ik heb nu een veel beter beeld van dit type man, dat is exact die ex waar ik het over had. Die is gelukkig niet de vader van je kind. Maar dezelfde droeftoeter.
Hele leuke mannen met veel goede kanten; maar parasieten. Puppy's die rennen naar alles wat leuk is... en oprecht denken dat het 'toch gewoon kei leuk is als jij ook mee gaat?'. Ze blijven waarschijnlijk trouw hoor, maar hun 'fout' is empathie, verplaatsingsvermogen en niet hun lul maar hun lol achterna lopen... ze kunnen niet begrijpen wat jij zegt want; je kunt toch gewoon lol hebben en dat is het toch oké?

Je moet véél strenger zijn.
Het goede nieuws is dat dergelijke mannen geen 'eikels' zijn. Er zit een goed persoon in. Maar die komt er pas uit wanneer ze zelf met hun neus in hun eigen hoop stront geduwd worden en geen andere uitweg hebben dan hun eigen problemen en verantwoordelijkheden onder ogen zien.. ze zullen proberen te blijven weglopen naar 'lol'. Je kunt het maar beter een zetje geven om dat te versnellen.. je hebt niet zoveel tijd want baby..

Zeg dat jij niet wilt dat hij gaat, hij het moet annuleren, en je anders de relatie verbreekt. Waarschijnlijk gaat hij toch. En hou je dan aan je belofte; verbreek het. Laat hem zogezegd 'in zijn eigen sop gaar koken' tot hij zelf terug komt met een 'verheldering' dat hij idd niet had moeten gaan en hij spijt heeft.. herhaal dit helaas nog 1000x. Een leuke partner gaat het nooit worden voor je, maar iig een betere vader dan nu.. hoop ik. Eigenlijk wss nooit en komt hij 'het vlees snijden' en denkt je kind lang dat hij de tofste vader ooit is want zijn vader neemt hem mee naar festivals en jij bent de zeurmoeder waar je huiswerk moet maken en niet mag drinken voordat je 16 bent... maar die draait weer bij als hij/zij 30 is..
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
04-03-2018 21:29
Als ik met mijn partner monogamie heb afgesproken, dan hou ik mij daar aan, maar dat wil niet zeggen dat ik elke gelegenheid die oei oei wel eens tot seks zou kunnen leiden uit de weg ga. Ik ben volwassen genoeg om mijn partner in zulke situaties niet te bedriegen. Ik ga daarom geen leuke dingen, zoals reizen met een vriend, uit de weg gaan. Ik vind het gek hoe vrouwen denken dat ze zomaar even het recht hebben om het leven van een man aan banden te leggen zodra ze een koppel zijn. Ik heb in mijn relatie nog een leven naast mijn relatie en van mijn partner verwacht ik dat deze mij leuke momenten gunt en mij juist stimuleert in de dingen waar ik blij van word. Blijkbaar is dat iets zéér vreemds en mogen leuke dingen enkel nog met vrouwlief worden gedaan.
:cheer: :worship: 100 punten voor deze respons!

TO: ken je de dame in kwestie? Misschien dat je beetje gerustgesteld bent als je de vriendschap tussen vriend en haar ziet?
Zet je over je eigen onzekerheid heen, jij moet hem nog 18 jaar zien iig als de vader van je kind. dus gedraag je volwassen en verbied hem niets.
Moiren’ schreef:
04-03-2018 21:35
Dus omdat zij hem niet vertrouwt, moet hij naar haar pijpen dansen?
Het volgende is dat hij na de voetbal niet in de kantine mag blijven hangen.
Of dat hij niet naar een personeelsbestand mag, want die strakke geile blonde heeft naar hem geknipperd.

Ik zou hier ook niet in toegeven. Of je vertrouwt me, of niet. Niet? Lekker wegwezen dan.
Co-ouderschap is een prima optie.

Hij moet niks. Net als zij dat niet oke hoeft te vinden of zijn gedrag/denkwijze in dit heel onaantrekkelijk vindt.

Dan pas je dus niet bij elkaar. Gebeurt echt heel vaak.
Soms meteen en soms merk je later dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Hoezo mag je dan niet zeggen dit vind ik wel of niet oke?


Het staat iedereen vrij om te zelf te beslissen waar hun grens ligt/ waar ze van opdrogen ect.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 04-03-2018 21:49
2.20% gewijzigd
Lucifermiauww schreef:
04-03-2018 21:47
Hij moet niks. Net als zij dat niet oke hoeft te vinden of heel onaantrekkelijk.
Dan pas je dus niet bij elkaar. Gebeurt echt heel vaak.
Soms meteen en soms merk je later dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Hoezo mag je dan niet zeggen dit vind ik wel of niet oke?


Het staat iedereen vrij om te zelf te beslissen waar hun grens ligt/ waar ze van opdrogen ect.
Dit.
Ik vind het ook gek dat er verder nog niemand is komen zeggen dat je na 10 weken nog abortus kan plegen? :roll:
Brejules schreef:
04-03-2018 21:36
Oh god. Tuurlijk. Sziget. Dankjewel poster die hier op kwam.

Ik heb nu een veel beter beeld van dit type man, dat is exact die ex waar ik het over had. Die is gelukkig niet de vader van je kind. Maar dezelfde droeftoeter.
Hele leuke mannen met veel goede kanten; maar parasieten. Puppy's die rennen naar alles wat leuk is... en oprecht denken dat het 'toch gewoon kei leuk is als jij ook mee gaat?'. Ze blijven waarschijnlijk trouw hoor, maar hun 'fout' is empathie, verplaatsingsvermogen en niet hun lul maar hun lol achterna lopen... ze kunnen niet begrijpen wat jij zegt want; je kunt toch gewoon lol hebben en dat is het toch oké?

Je moet véél strenger zijn.
Het goede nieuws is dat dergelijke mannen geen 'eikels' zijn. Er zit een goed persoon in. Maar die komt er pas uit wanneer ze zelf met hun neus in hun eigen hoop stront geduwd worden en geen andere uitweg hebben dan hun eigen problemen en verantwoordelijkheden onder ogen zien.. ze zullen proberen te blijven weglopen naar 'lol'. Je kunt het maar beter een zetje geven om dat te versnellen.. je hebt niet zoveel tijd want baby..

Zeg dat jij niet wilt dat hij gaat, hij het moet annuleren, en je anders de relatie verbreekt. Waarschijnlijk gaat hij toch. En hou je dan aan je belofte; verbreek het. Laat hem zogezegd 'in zijn eigen sop gaar koken' tot hij zelf terug komt met een 'verheldering' dat hij idd niet had moeten gaan en hij spijt heeft.. herhaal dit helaas nog 1000x. Een leuke partner gaat het nooit worden voor je, maar iig een betere vader dan nu.. hoop ik. Eigenlijk wss nooit en komt hij 'het vlees snijden' en denkt je kind lang dat hij de tofste vader ooit is want zijn vader neemt hem mee naar festivals en jij bent de zeurmoeder waar je huiswerk moet maken en niet mag drinken voordat je 16 bent... maar die draait weer bij als hij/zij 30 is..
Serieus?
Lucifermiauww schreef:
04-03-2018 21:47
Hij moet niks. Net als zij dat niet oke hoeft te vinden of zijn gedrag/denkwijze in dit heel onaantrekkelijk vindt.

Dan pas je dus niet bij elkaar. Gebeurt echt heel vaak.
Soms meteen en soms merk je later dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Hoezo mag je dan niet zeggen dit vind ik wel of niet oke?


Het staat iedereen vrij om te zelf te beslissen waar hun grens ligt/ waar ze van opdrogen ect.
Ik zeg toch juist dat je dat mag zeggen?
Ik vind alleen niet dat je jouw wil bij de ander kan afdwingen.
En dan ga je idd uit elkaar.
Lucifermiauww schreef:
04-03-2018 21:52
Ik vind het ook gek dat er verder nog niemand is komen zeggen dat je na 10 weken nog abortus kan plegen? :roll:
Ik heb het wel gedacht.
Lucifermiauww schreef:
04-03-2018 21:52
Ik vind het ook gek dat er verder nog niemand is komen zeggen dat je na 10 weken nog abortus kan plegen? :roll:
Bull heeft wel een poging gedaan.

Ik denk dat TO en vriend dit onderwerp al behandeld hebben en dat het geen optie is.
Lucifermiauww schreef:
04-03-2018 21:53
Serieus?
Wellicht zelf iets meegemaakt, dus zijn alle mannen " zo".
Het afstandelijk doen van je vind ik erg onredelijk. Je hebt je punt duidelijk gemaakt, hij is nu aan zet en het is voorlopig ook nog geen juli. Wacht het allemaal eerst eens af, misschien veranderd hij het plan nog.

Als hij uiteindelijk wel gaat zul je zelf de conclusie moeten trekken of je zonder verwijten aan zijn adres de relatie nog wil door zetten of er mee stopt. Die keuze is aan jou, niet of hij wel of niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
04-03-2018 19:58
Welke kerel/vrouw boekt nou een vakantie voor het jaar erop met een scharrel van een festival?
Dit onder andere. die snelle zwangerschap snap ik ook al niet.
Lekkere basis zo.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
04-03-2018 21:32
Waar nog niet over geschreven is.. Wat vond je scharrel er van dat ie na 2 maanden al vader ging worden? Kan me namelijk niet voorstellen dat ie stond te juichen Heeft ie gevraagd naar abortus of heb jij laten doorschemeren dat je helemaal niets van hem verwachtte?
Had hij maar een condoom om moeten doen hè.. Zwangerschap is voor 99,9999999999% te voorkomen door gewoon én een condoom én een ander voorbehoedsmiddel (pil/spiraaltje/etc.) te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is die vakantie eigenlijk? Ben jij dan hoogzwanger en bijna uitgerekend, of ben je nog hartstikke mobiel en kun je makkelijk mee?
Ik vind wel dat jouw vriend hard van stapel loopt: vakanties maanden vooruit plannen met iemand die ie net ontmoet heeft en vervolgens met iemand anders die hij ook net ontmoet heeft, een kind op de wereld zetten.
Het klinkt allemaal niet erg stabiel, ook al geloof je dat ie oprecht gek op je is en nooit vreemd zou gaan.
Honingdropje2 schreef:
04-03-2018 22:05
Wanneer is die vakantie eigenlijk? Ben jij dan hoogzwanger en bijna uitgerekend, of ben je nog hartstikke mobiel en kun je makkelijk mee?
Ik vind wel dat jouw vriend hard van stapel loopt: vakanties maanden vooruit plannen met iemand die ie net ontmoet heeft en vervolgens met iemand anders die hij ook net ontmoet heeft, een kind op de wereld zetten.
Het klinkt allemaal niet erg stabiel, ook al geloof je dat ie oprecht gek op je is en nooit vreemd zou gaan.
Juni
Alle reacties Link kopieren
en ik vertrouw mijn partner heus maar als hij op vakantie wil met ex scharrel.. nou.. dan liever niet.. zwanger of niet.. Ik vind dat het niet kan.. Dus mijn vriend zou dan ex zijn als hij toch zou gaan..
Honingdropje2 schreef:
04-03-2018 22:05
Wanneer is die vakantie eigenlijk? Ben jij dan hoogzwanger en bijna uitgerekend, of ben je nog hartstikke mobiel en kun je makkelijk mee?
Ik vind wel dat jouw vriend hard van stapel loopt: vakanties maanden vooruit plannen met iemand die ie net ontmoet heeft en vervolgens met iemand anders die hij ook net ontmoet heeft, een kind op de wereld zetten.
Het klinkt allemaal niet erg stabiel, ook al geloof je dat ie oprecht gek op je is en nooit vreemd zou gaan.
Met 7/8 maanden in de zomer naar een meerdaagsfestival... Dat is echt leuk. Not.

Ik vond het met 5 maanden en de warmte al niet meer te doen. Tentje en van podium naar podium, staan en lopen. Weinig schaduw....

En ben op dag 2 naar huis gegaan. En dat terwijl ik echt niet voor het eerst was ... maar was gewoon niet tof.
Nou nee, natuurlijk gaat die kerel niet met zijn exscharrel op vakantie terwijl jij hoogzwanger thuis zit.

Dat hij het overweegt...

Serieus, ik zou nog maar eens goed achter je oren krabben of je wel met deze vent verder wil, want dit klinkt echt niet goed.
TO houdt haar mond sinds haar is verteld dat ze in juli nog prima kan vliegen. Ben wel benieuwd wat ze van de reacties vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven