vriendje
zaterdag 17 maart 2012 om 00:20
Hoe krijg ik een vriend?
waar ontmoet ik ze?
hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?
Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok
ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het
dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm
ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
waar ontmoet ik ze?
hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?
Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok
ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
zaterdag 17 maart 2012 om 00:37
1: doe iets aan jouw taalgebruik.
Niet om je af te zeiken maar dat is echt wel nodig.
Je bent haast niet te volgen.
2: het komt wel heel wanhopig over allemaal.
Wanhopig = niet aantrekkelijk.
3: tenzij jouw nicht de gave heeft om de toekomst te voorspellen zou ik niet teveel waarde hechten aan haar mening.
Niet om je af te zeiken maar dat is echt wel nodig.
Je bent haast niet te volgen.
2: het komt wel heel wanhopig over allemaal.
Wanhopig = niet aantrekkelijk.
3: tenzij jouw nicht de gave heeft om de toekomst te voorspellen zou ik niet teveel waarde hechten aan haar mening.
zaterdag 17 maart 2012 om 00:41
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:20:
Hoe krijg ik een vriend? Het is een combinatie van op de juiste tijd, op de juiste plek de juiste persoon treffen en zelf de juiste persoon zijn.
waar ontmoet ik ze? School, werk, sport, hobby, uitgaan, supermarkt, internet,....
hoe moet ik ze in een relatie krijgen ? Als ze verliefd op je worden willen ze dat zelf maar al te graag.
Ik heb geen vrienden enig idee waarom niet? weet ik veel ik ben nogal weird ok Hoezo weird?
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..Waar versier je die jongens? Hoe versier je die jongens?
Hoe krijg ik een vriend? Het is een combinatie van op de juiste tijd, op de juiste plek de juiste persoon treffen en zelf de juiste persoon zijn.
waar ontmoet ik ze? School, werk, sport, hobby, uitgaan, supermarkt, internet,....
hoe moet ik ze in een relatie krijgen ? Als ze verliefd op je worden willen ze dat zelf maar al te graag.
Ik heb geen vrienden enig idee waarom niet? weet ik veel ik ben nogal weird ok Hoezo weird?
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..Waar versier je die jongens? Hoe versier je die jongens?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 17 maart 2012 om 00:44
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:42:
mijn nicht is een queen bee ik ben altijd die lelijke pff
mja misschien heb je gelijk
kan je mij vertellen wat er mis is met mijn taalgebruik ?
Niks.. maar wel met je onzekerheid.
Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? en wat heb je in godsnaam met je nicht te maken!? qua relaties!
mijn nicht is een queen bee ik ben altijd die lelijke pff
mja misschien heb je gelijk
kan je mij vertellen wat er mis is met mijn taalgebruik ?
Niks.. maar wel met je onzekerheid.
Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? en wat heb je in godsnaam met je nicht te maken!? qua relaties!
zaterdag 17 maart 2012 om 00:49
quote:dolores007 schreef op 17 maart 2012 @ 00:46:
[...]
Het zijn wel alleen feiten... dat vind ik lekker makkelijk...
A. leest het voor ons als lezers voor geen meter
en B. schreef ze eerder al dat je net zo praat als dat je hier schrijft.
Dus; van de hak op de tak, lekker makkelijk, onsamenhangend en je haar is groen. Groen is leuk.........voor een valkparkiet zeker, maar niet alle mannen zullen het even mooi vinden, denk ik. Misschien zijn er uitgaansgelegenheden waar mannen komen die er zelf ook niet heel doorsnee uitzien; ik zou het dáár eens proberen, als ik jou was.
[...]
Het zijn wel alleen feiten... dat vind ik lekker makkelijk...
Dus; van de hak op de tak, lekker makkelijk, onsamenhangend en je haar is groen. Groen is leuk.........voor een valkparkiet zeker, maar niet alle mannen zullen het even mooi vinden, denk ik. Misschien zijn er uitgaansgelegenheden waar mannen komen die er zelf ook niet heel doorsnee uitzien; ik zou het dáár eens proberen, als ik jou was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 17 maart 2012 om 00:51
Dat is een mening.
Ik denk daar namelijk anders over.
Waarom wil je alleen negative dingen horen over jezelf?
Misschien zijn er wel zo vreselijk veel mannen die jou mooier vinden dan je nicht..
Dat weet ik wel zeker, je moet mensen niet in hokjes plaatsen, en zeker jezelf niet.
En hoe versier je?
Dat ligt aan op wat voor mannen je valt!
Ik denk daar namelijk anders over.
Waarom wil je alleen negative dingen horen over jezelf?
Misschien zijn er wel zo vreselijk veel mannen die jou mooier vinden dan je nicht..
Dat weet ik wel zeker, je moet mensen niet in hokjes plaatsen, en zeker jezelf niet.
En hoe versier je?
Dat ligt aan op wat voor mannen je valt!
zaterdag 17 maart 2012 om 00:51
zaterdag 17 maart 2012 om 00:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2012 @ 00:49:
[...]
Ik heb ergens een steek laten vallen merk ik al!
Want heb alleen het topic gelezen.. en je reactie.
Maar ik begreep het al niet van het "groene?" haar...
Ik moet wel lachen om je trouwens... en niet zozeer alleen op dit topic.
[...]
Ik heb ergens een steek laten vallen merk ik al!
Want heb alleen het topic gelezen.. en je reactie.
Maar ik begreep het al niet van het "groene?" haar...
Ik moet wel lachen om je trouwens... en niet zozeer alleen op dit topic.