vriendje

17-03-2012 00:20 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik een vriend?

waar ontmoet ik ze?

hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?

Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok

ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het

dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm

ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend

als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
Je kan geen leeftijdseis stellen wanneer je een vriendje wilt hebben. Het is nu eenmaal niet zo dat je het als product in de winkel kan halen.

Je moet dat los laten, waarom heb je trouwens geen vrienden?
als dat groene haar belangrijk genoeg is om hier te vermelden en dat blijkbaar invloed heeft op de vraag waar je mensen kunt ontmoeten, dan zou ik de set van Wicked proberen.
Wat een vage OP. Als je in het echt ook zo communiceert kan het zo zijn dat dáár de schoen wringt..
Je zit totaal niet lekker in je vel. Als jij jezelf niet leuk vindt zoals je bent, kun je ook niet leuk doen tegen een ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
1: doe iets aan jouw taalgebruik.

Niet om je af te zeiken maar dat is echt wel nodig.

Je bent haast niet te volgen.

2: het komt wel heel wanhopig over allemaal.

Wanhopig = niet aantrekkelijk.

3: tenzij jouw nicht de gave heeft om de toekomst te voorspellen zou ik niet teveel waarde hechten aan haar mening.
Gewoon een pistool op zijn kop zetten en hem dwingen tot een "relatie" ach man, je mist niks:p
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:20:

Hoe krijg ik een vriend? Het is een combinatie van op de juiste tijd, op de juiste plek de juiste persoon treffen en zelf de juiste persoon zijn.

waar ontmoet ik ze? School, werk, sport, hobby, uitgaan, supermarkt, internet,....

hoe moet ik ze in een relatie krijgen ? Als ze verliefd op je worden willen ze dat zelf maar al te graag.

Ik heb geen vrienden enig idee waarom niet? weet ik veel ik ben nogal weird ok Hoezo weird?

ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het

dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm

ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend

als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..Waar versier je die jongens? Hoe versier je die jongens?
mijn nicht is een queen bee ik ben altijd die lelijke pff

mja misschien heb je gelijk

kan je mij vertellen wat er mis is met mijn taalgebruik ?
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:42:

kan je mij vertellen wat er mis is met mijn taalgebruik ?Je zinnen lopen niet "lekker " .
Ik vroeg gewoon of hij ook handboeien had, en ik hem in unifomr mocht zien.. omdat ik dat sexy vind.

Bij mijn ex ging het vanzelf.

Bij de ex ervoor duurde het even.

En nu houd ik mijn mond dicht..(zip)
uhm ik begin een gesprek maar aan de andere kant ik praat tegen iedereen aan
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:42:

mijn nicht is een queen bee ik ben altijd die lelijke pff

mja misschien heb je gelijk

kan je mij vertellen wat er mis is met mijn taalgebruik ?

Niks.. maar wel met je onzekerheid.

Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? en wat heb je in godsnaam met je nicht te maken!? qua relaties!
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:43:

uhm ik begin een gesprek maar aan de andere kant ik praat tegen iedereen aanwelcome online dear...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2012 @ 00:43:

[...]

Je zinnen lopen niet "lekker " .Het zijn wel alleen feiten... dat vind ik lekker makkelijk...
nou mijn nicht krijgt heel veel aandacht ik weet niet of lelijk ben ik denk normaal tot iets minder maar ja iig

mijn zinnen lopen niet lekker .. kan je dat verhelderen ?
quote:dolores007 schreef op 17 maart 2012 @ 00:46:

[...]

Het zijn wel alleen feiten... dat vind ik lekker makkelijk...

A. leest het voor ons als lezers voor geen meter

en B. schreef ze eerder al dat je net zo praat als dat je hier schrijft.

Dus; van de hak op de tak, lekker makkelijk, onsamenhangend en je haar is groen. Groen is leuk.........voor een valkparkiet zeker, maar niet alle mannen zullen het even mooi vinden, denk ik. Misschien zijn er uitgaansgelegenheden waar mannen komen die er zelf ook niet heel doorsnee uitzien; ik zou het dáár eens proberen, als ik jou was.
Je komt heel chaotisch over, ik heb een vorige post van jou gelezen waar je twijfelde over ADHD, nu wil ik je geen label opplakken maar het is echt een oprechte vraag: Ben je wel eens getest op autisme?
Dat is een mening.

Ik denk daar namelijk anders over.

Waarom wil je alleen negative dingen horen over jezelf?

Misschien zijn er wel zo vreselijk veel mannen die jou mooier vinden dan je nicht..

Dat weet ik wel zeker, je moet mensen niet in hokjes plaatsen, en zeker jezelf niet.

En hoe versier je?

Dat ligt aan op wat voor mannen je valt!
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:47:

mijn zinnen lopen niet lekker .. kan je dat verhelderen ?

Nee.

Maar lees jouw schrijfsels eens hardop voor en doe dat ook eens met die van een paar anderen en zoek dan de verschillen.
Autisme ?

wow dat is nogal heavy waarom denk je dat ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2012 @ 00:49:

[...]

A. leest het voor ons als lezers voor geen meter

en B. schreef ze eerder al dat je net zo praat als dat je hier schrijft.

Dus; van de hak op de tak, lekker makkelijk, onsamenhangend en je haar is groen. Groen is leuk.........voor een valkparkiet zeker, maar niet alle mannen zullen het even mooi vinden, denk ik. Misschien zijn er uitgaansgelegenheden waar mannen komen die er zelf ook niet heel doorsnee uitzien; ik zou het dáár eens proberen, als ik jou was.

Ik heb ergens een steek laten vallen merk ik al!

Want heb alleen het topic gelezen.. en je reactie.

Maar ik begreep het al niet van het "groene?" haar...

Ik moet wel lachen om je trouwens... en niet zozeer alleen op dit topic.
Een vriend bestel je gewoon online. Gratis retour; niet goed geld terug garantie. Daar heb ik de mijne ook vandaan, moest echter wel een aantal keer teruggestuurd worden om naar mijn wensen bijgesteld te worden.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:52:

Autisme ?

wow dat is nogal heavy waarom denk je dat ?Waaro maakt jou dit uit?
De heftigheid van autisme valt mee, autisme valt prima mee te leven als je je leven erop aanpast en je rekening er mee houdt.

Ik stelde de vraag omdat de manier waarop jij berichten typt en daarnaast je inhoud mij sterk doen denken aan een kennis die autisme heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven