vriendje

17-03-2012 00:20 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik een vriend?

waar ontmoet ik ze?

hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?

Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok

ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het

dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm

ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend

als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
quote:RoyalExp schreef op 17 maart 2012 @ 00:53:

Een vriend bestel je gewoon online. Gratis retour; niet goed geld terug garantie. Daar heb ik de mijne ook vandaan, moest echter wel een aantal keer teruggestuurd worden om naar mijn wensen bijgesteld te worden.Ook nog echt... maar ze wilde niet op internet date
quote:cm_89 schreef op 17 maart 2012 @ 00:55:

De heftigheid van autisme valt mee, autisme valt prima mee te leven als je je leven erop aanpast en je rekening er mee houdt.

Ik stelde de vraag omdat de manier waarop jij berichten typt en daarnaast je inhoud mij sterk doen denken aan een kennis die autisme heeft.Als je je leven, er op aanpast.. en er rekening mee houdt.. haha, ze heeft het nog niet...bekent bekend.. op papier bedoel ik.
@cm_89: ga je nou in elke topic voor psychiater spelen? Hoe kun je op basis van zinnen ook maar iets zeggen over het gedrag?
omdat mensen wel vaker met labels strooien bij mij

achteereeenvolgens heb ik van leken

borderline

ADHD

SCHIZO

AUTISME

of just down right crazy gekregen van euh jij bent gek

srry caps

naar de psycholoog geweest en die noemde me excentriek
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 00:59:

omdat mensen wel vaker met labels strooien bij mij

achteereeenvolgens heb ik van leken

borderline

ADHD

SCHIZO

AUTISME

of just down right crazy gekregen van euh jij bent gek

srry capsDus je gedraagt je niet " doorsnee " , zeg maar? Naar wat voor soort mannen maak je avances; wel of geen doorsnee types?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:RoyalExp schreef op 17 maart 2012 @ 00:59:

@cm_89: ga je nou in elke topic voor psychiater spelen? Hoe kun je op basis van zinnen ook maar iets zeggen over het gedrag?Ik weet niet waar jij op baseert dat ik in elk topic psychiater speel. Het was een oprechte vraag, en zij kan daar ja of nee op antwoorden en hoeft hier verder niets mee te doen.
Maar wat is dan doorsnee of wacko?

Ik zou het niet weten.

Heb je al eens een vriendje gehad Ragweed?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
allebei ik hou van rockers en nja mooie mannen

mkaar meestal mannen met lang haar

uhm nee

wel mannen ge nja maar die gebruiken me en dumpoen me en lachen me uit dat wil ik niet weer
Maak je druk... mijn moeder heeft MPS en schizo zoals jij het noemt... dus zou ik je niet gek noemen.

Maar goed...

Je moet je ook geen labels op laten plakken.

Op dit forum is aan mij ook gevraagd of ik mijn pilletje wel had gehad, waarop ik kon zeggen dat ik die allang niet meer slik...

Die mensen zijn ook niet helemaal achterlijk.

Ik heb dan wel ADHD.

Maar ben nog steeds "leuk" hoor voor mensen die mij wel kunnen acsepteren zoals ik ben.

En ook word er van mij gedacht (buiten dit forum) dat ik een bepaalde vorm van autisme heb.. maar het valt allemaal niet op... ehh tot zoverre.

Maar goed, ik zou me dus niet aangevallen voelen, en eigenlijk moet jij dat ook niet doen,

Het is wel interesse en SOMS een eye opener.
quote:cm_89 schreef op 17 maart 2012 @ 01:02:

[...]

Ik weet niet waar jij op baseert dat ik in elk topic psychiater speel. Het was een oprechte vraag, en zij kan daar ja of nee op antwoorden en hoeft hier verder niets mee te doen.Precies dat.
Ja of nee bedoel ik dan.. de rest bemoei ik me niet mee.
@cm_89: ik doel op het "waar ben ik mee bezig"-topic. TO vertoont daar volgens jou autistische kenmerken. Ik heb namelijk nooit geweten dat dat op basis van woorden op een scherm door fora-bezoekers getest kon worden.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:04:

uhm nee

wel mannen ge nja maar die gebruiken me en dumpoen me en lachen me uit dat wil ik niet weer

Waar lachten ze dan om? Snapte je het?

Wat een rotkerels.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:dolores007 schreef op 17 maart 2012 @ 00:53:

[...]

Ik heb ergens een steek laten vallen merk ik al!

Want heb alleen het topic gelezen.. en je reactie.

Maar ik begreep het al niet van het "groene?" haar...

Ik moet wel lachen om je trouwens... en niet zozeer alleen op dit topic.Dat stond eerst in de OP (dat groene haar) samen met wat andere persoonskenmerken, maar is er uit ge-edit. Voordat iedereen mij voor gek gaat verklaren :P
Als iemand bijvoorbeeld meerdere karaktereigenschappen heeft, of bepaalde problemen die er op lijken dan begrijp ik dat wel.

En dat iemand met een heel warrig stuk text komt, en daarna met een beetje onzekere houding een giga minderwaardigheidscomplex, (die ik invul op texten hier) en afgesloten.. om de reden een nicht die zogenaamd knapper is..

Dan vul ik ook in dat zij een minderwaardigheidscomplex heeft en onzeker is... en wellicht kan ??? denken dat ze dus een vorm van autisme heeft omdat die ook vaker onzeker zijn en zich anders voelen.

Ik begrijp het wel.. maar goed.. dat minderwaardigheidscomplex moet wel wat aan gedaan worden, anders neem je ook maar genoegen..

Je kunt beter eerst eens wat beter over jezelf nadenken, voordat je een rrelaie begint.

Ookal zou je dan 24 en een dag oud zijn...
ze lachte om het feit dat ze me gebruikt hadden uitschelden dat ik makkelijk te paaien ben ofzo en dan is ze ook nog gek blabla

ik blijf ze meestal heel lang er na lopen
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:04:

uhm nee

wel mannen ge nja maar die gebruiken me en dumpoen me en lachen me uit dat wil ik niet weerVroegûh, toen je nog moest kiezen tussen gabber of alto, kwam ik regelmatig in café's waar alleen maar mannen met (half) lange haren kwamen en vrijwel stuk voor stuk super aardig waren. Ik neem aan dat er nog steeds gelegenheden zijn voor mensen in het meer alternatieve circuit? ga daar eens heen?
quote:zazu_ schreef op 17 maart 2012 @ 01:12:

[...]

Dat stond eerst in de OP (dat groene haar) samen met wat andere persoonskenmerken, maar is er uit ge-edit. Voordat iedereen mij voor gek gaat verklaren :P

Zo'n vette stempel, en wel op je voorhoofd zodat iedereen dat hier kan zien hahahaha!

Groen haar... Ik zzag er laatst een met knal roze, en daar bleef ik even naar kijken, want het viel niet zomaar op....nee......het deed zeer aan je ogen.. en dat was wel grappig.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:15:

ze lachte om het feit dat ze me gebruikt hadden uitschelden dat ik makkelijk te paaien ben ofzo en dan is ze ook nog gek blabla

ik blijf ze meestal heel lang er na lopen

Als je mijn dochter was had ik ze verot geslagen.

En als ik een voorbijganger was ook.. ik houd hier niet van.

Maar goed... je verlaagd je dus, naar zulke achterlijke debiele viguren.

Betekent alleen maar dat je meer waard bent...

Dat moet je namelijk niet hebben.

Bah.... waar wonen die? haha
oh ja elke dag na school ga ik naar een cafe ^^

ze tolereren me

en ik word wel versierd door 40ers die me vervolgens treiteren en tegen iedreen verkonndigen dat ze wat met mij hebben gedaan al is dat niet zo
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:15:

ik blijf ze meestal heel lang er na lopenGeloof je mannen snel? Geloofde je dat wanneer je seks met ze had ze ook om je gaven?
mijn moeder zei dat je dan goedkoper dan een hoer bent en een hoer heeft tenminste waarde

Ja ik geloofde ze allemaal ik dacht deze is anders soms zeiden ze dat niet

maar deden ze gemeen en toen d8 ik er vind tenminste iemand me aantrekkelijk maar ik ben klaar met nu wil ik echt iets serieus ik ben volwassen iedereen doet dat

Ik luister naar advies van anderenh en weet het ook maar op dat moment denk ik misschien
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:18:

ze tolereren me

en ik word wel versierd door 40ers die me vervolgens treiteren en tegen iedreen verkonndigen dat ze wat met mij hebben gedaan al is dat niet zoIk zou een andere stamkroeg zoeken. En er niet elke dag heen gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zegt ook over die "jongetjes" dat ze niet slim zijn, anders deden ze dit niet met hun vrienduhhhh, uitlachen... zeggen ze dat jij makkelijk te paaien bent.. maar zij dus ook!

En als jij gek bent is het voor jou te verklaren, maar voor hen.... maakt ze erger dan dat jij dus zou zijn in het geval dat ze gelijk zouden hebben wat ik niet geloof!

Je bent wel onzeker dus laat je je maar gebruiken in de hoop dat????
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:18:

ze tolereren me

en ik word wel versierd door 40ers die me vervolgens treiteren en tegen iedreen verkonndigen dat ze wat met mij hebben gedaan al is dat niet zoprobeer eens een andere kroeg... liefst een waar ze je niet dagelijks zien en nog geen beeld/oordeel hebben van/over jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven