vriendje

17-03-2012 00:20 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik een vriend?

waar ontmoet ik ze?

hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?

Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok

ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het

dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm

ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend

als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:18:

oh ja elke dag na school ga ik naar een cafe ^^

ze tolereren me

en ik word wel versierd door 40ers die me vervolgens treiteren en tegen iedreen verkonndigen dat ze wat met mij hebben gedaan al is dat niet zoprobeer eens een andere kroeg... liefst een waar ze je niet dagelijks zien en nog geen beeld/oordeel hebben van/over jou.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:18:

oh ja elke dag na school ga ik naar een cafe ^^

ze tolereren me

en ik word wel versierd door 40ers die me vervolgens treiteren en tegen iedreen verkonndigen dat ze wat met mij hebben gedaan al is dat niet zoOgh meid, die hebben nou eenmaal het "peter pan syndroom" die VERTIKKEN HET OM VOLWASSEN TE WORDEN.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:19:

mijn moeder zei dat je dan goedkoper dan een hoer bent en een hoer heeft tenminste waarde

Je moeder had gelijk.

Geef ze niet waar ze om vragen.

Zoek een iets anders na schooltijd om je tijd door te brengen.

Wat doe je graag behalve dan in café hangen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

mijn moeder zei dat je dan goedkoper dan een hoer bent en een hoer heeft tenminste waarde

Ja ik geloofde ze allemaal ik dacht deze is anders soms zeiden ze dat niet

maar deden ze gemeen en toen d8 ik er vind tenminste iemand me aantrekkelijk maar ik ben klaar met nu wil ik echt iets serieus ik ben volwassen iedereen doet dat

Ik luister naar advies van anderenh en weet het ook maar op dat moment denk ik misschien

iedereen iedereen iedereen...nou en!

Jij moet eerst eens wat meer zelfrespect hebben denk ik dan, en van jezelf gaan houden voordat je jezelf, en je partner dit aandoet.

Kom op... je bent het echt wel waard.
Nja in de maatschappij wordt het zo gezien en ze lachen je uit omdat je gratis bent dat is erger dan een hoer dat zegt mijn moeder ook en ik loop ze achterna

in de hoop dat ze me toch leuk gaan vinden

nja mijn partner dat ontkennen ze meestal dus dan is het er ook niet

een andere kroeg proberen is een goed idee

dagelijks wil ik ook niet meer doen

Ja ik geloofde ze allemaal ik dacht deze is anders soms zeiden ze dat niet

maar deden ze gemeen en toen d8 ik er vind tenminste iemand me aantrekkelijk maar ik ben klaar met nu wil ik echt iets serieus ik ben volwassen iedereen doet dat

Ik luister naar advies van anderenh en weet het ook maar op dat moment denk ik misschien

Je moeder heeft geen gelijk.

Een hoer heeft waarde, en wil wat meer geld of wat dan ook.

Jij hebt niks, en wil waarde maar weet niet hoe het te krijgen.

Je waarde is meer dan geld meer dan wat dan ook... alleen haal je het niet uit die "mannen" die van mij als moeder allemaal een doodschop konden krijgen, zo respectloos met een meid om te gaan en de volgende dag doodleuk in de spiegel te kijken met het idee (als ze die al hebben) dat ze iemand beschadigen.
Mannen gaan je niet leuk vinden omdat je je laat neuken.

Ze vinden je of wel leuk, of niet leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dat is toch normaal meeste mannen mannen willen gewoon hun zaad droppen behalve als je om iemand geeft
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:28:

dat is toch normaal meeste mannen mannen willen gewoon hun zaad droppen behalve als je om iemand geeftWat is normaal volgens jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:25:

Nja in de maatschappij wordt het zo gezien en ze lachen je uit omdat je gratis bent dat is erger dan een hoer dat zegt mijn moeder ook en ik loop ze achterna

in de hoop dat ze me toch leuk gaan vinden

nja mijn partner dat ontkennen ze meestal dus dan is het er ook niet

een andere kroeg proberen is een goed idee

dagelijks wil ik ook niet meer doen

Ik ben ook "gratis" maar wel voor de persoon waar ik van houd.

En jij... jij hoopt op iets, wat je nooit zo snel in een kroeg vind.

Een enkeling vind het daar, echt.. een enkeling.

Maar als ze je daar leren kennen... ik zou lekker voor mezelf gaan leven als ik jou was, en jezelf even worden.

Eerst eens ontdekken wie jij bent.

EN als je dat weet, en je jezelf respecteerd, dan mag je dat gerust van een ander ook verwachten

Ik wil het eigenlijk niet zeggen,... en riskeer mijn ehh... viva leven hiermee.

Maar wat jou betreft heeft Martin nog gelijk ook.

Jij komt alleen maar losers tegen, geef ze maar geen sex tot je ziet dat ze echt interesse hebben en je dat zelf ook eens echt hebt.

Je hoeft dit niet te doen meid.

Echt niet.

Je maakt jezelf volledig kapot.

En je moeder... die moet niet zulke dingen zeggen..

Eigenlijk ben ik niet zo verbaasd dat je jezelf minderwaardig voelt.
Sja, maar dat zijn dus totaal verkeerde kringen waar ze in verkeert. Dus uitbreken, en naar een andere kroeg gaan, of een andere gelegenheid (feestje ofzo). Want écht niet alle mannen zijn zoals zij beschrijft, en als zij alleen die mannen tegenkomt, is er iets anders structureel mis. Ik ken er bijv. al niet één die zo doet (mss is er dan ook wel wat mis ;)), maar ze bestaan dus echt en in grote aantallen.

Dan kan je vanaf nu toch tegen jezelf zeggen geen seks met iemand totdat ik hem drie maanden ken en hij met me verder wil?

Als een man dan niet blijft bellen of praten weet jij toch genoeg?

Gewoon drie maanden met jezelf afspreken. Datum noteren in je telefoon en een alarm instellen op drie maanden later.

Weet je precies wie er echt in jou geïnteresseerd is of in seks met jou.

En als hij vraagt waarom niet? Zeg je hem gewoon dat je het zo hebt afgesproken want je wilt niet meer gebruikt worden. Een lieve vent die jou leuk vindt snapt dat best hoor.

En zo niet, dan is het er dus weer zo een die je niet wilt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:28:

dat is toch normaal meeste mannen mannen willen gewoon hun zaad droppen behalve als je om iemand geeft

Ja... zo mag jij het zien, maar ik noem dit geen mannen.

En ookal is dit zo... waar lees ik wat jij wil?
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 01:31:

[...]

Dan kan je vanaf nu toch tegen jezelf zeggen geen seks met iemand totdat ik hem drie maanden ken en hij met me verder wil?

Als een man dan niet blijft bellen of praten weet jij toch genoeg?

Gewoon drie maanden met jezelf afspreken. Datum noteren in je telefoon en een alarm instellen op drie maanden later.

Weet je precies wie er echt in jou geïnteresseerd is of in seks met jou.

En als hij vraagt waarom niet? Zeg je hem gewoon dat je het zo hebt afgesproken want je wilt niet meer gebruikt worden. Een lieve vent die jou leuk vindt snapt dat best hoor.

En zo niet, dan is het er dus weer zo een die je niet wilt.

Dit dus.

En dan niet trappen in die gladheids opmerkingen van een gladdiool die durft te zeggen als je dit zegt.

*oh dus je denkt dat ik je gebruik? nou... laat maar dan, dus je vertrouwd mij niet?

*ik ben anders dan de rest, en houd er niet van vergeleken te worden.

*ahh, zo erg is het toch niet?

Maar zo gaat dat, proberen ze je er emotioneel in te luizen.

Een echte man die je echt leuk vind zegt je te begrijpen en handelt er ook naar.
dat is ook een goed idee alleen ik ken wel mannen die het een half jaar faken mja ik wil een vriend geen sex niet meer

en eigenlijk nwil ik een vriend maar ben ik bang dat het dichtbij gaat kjomen en pijn gaat doe4n
Liefde en warmte doet toch geen pijn?

En natuurlijk doet hij niet precies alles goed.

Maar jij kan hem toch zeggen wat jij graag wilt?
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:39:

dat is ook een goed idee alleen ik ken wel mannen die het een half jaar faken mja ik wil een vriend geen sex niet meer

en eigenlijk nwil ik een vriend maar ben ik bang dat het dichtbij gaat kjomen en pijn gaat doe4n

Jij wil een vriend om de verkeerde redenen.

En dat zou niet oprecht zijn.

Je wil zo zijn als "de rest" en toch anders zijn.

Bewijs dat eerst maar aan jezelf voordat je een ander wil overtuigen.

En we lopen allemaal risico, vrouwen faken een orgasme, mannen een hele relatie.

Risico houd je altijd wel, garanties krijg je niet.

Maar je hebt wel de garantie dat je het niet zomaar meer laat gebeuren, daar moet je alleen zelf wat voor doen.

Zolang jij jezelf blijft beschadigen, door jezelf te laten gebruiken waardoor je zelf dit beeld hebt gecrieerd.. over hoe mannen zijn, denken en dergelijke... word een relatie niet makkelijker als je niet positiver over jezelf denkt.

Als je niet weet wie je bent, en wat je nou echt wil.

Een vriend wil je pas, als je iemand op het oog hebt.

Jij hebt een vriendin nodig, die je steunt, en nog geen vriendje.

Want je kunt nog niet omgaan met de emoties die erbij komen kijken.
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 01:43:

Liefde en warmte doet toch geen pijn?

En natuurlijk doet hij niet precies alles goed.

Maar jij kan hem toch zeggen wat jij graag wilt?

Met die eerste twee zinnen ben ik het niet helemaal eens... maar met je laatse dan weer wel:)

Liefde kan zeker wel pijn doen, en warmte ook... heb me net verbrand.. dus.. haha:)
misschien jullie weten het toch julloie zijn wijs haha iedreen is wijzer dan ik

geen emoties maar hersenen
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:53:

geen emoties maar hersenen

Wacht maar tot jij jezelf eens terug hebt... kun je jezelf nog eens verbazen.

Kraak jezelf niet meer zo af.

Dat moet echt direct stoppen.

Wij zijn ook maar mensen, en geloof me... ik ben echt alleen "wijs" naar anderen toe... maar ik heb me een partij fouten gemaakt in mijn leven! En mezelf een hoop aan laten doen.. Ik verdien geen schoonheidsprijs wat dat betreft.

Maar daar leer je van... en jij ook.
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 01:53:

geen emoties maar hersenenDie heb jij ook en ik zou ze gaan gebruiken.
quote:dolores007 schreef op 17 maart 2012 @ 01:51:

[...]

Liefde kan zeker wel pijn doen, en warmte ook... heb me net verbrand.. dus.. haha:)

Dan is het dus geen liefde.

Hitte verbrandt je.

Warmte niet.
Ik denk dat je ook geduld moet hebben ragweed,

het is heel bijzonder om een fijne relatie te hebben en die ontwikkel je jou nou eenmaal niet met de eerste beste droplul uit het café. De een komt iemand anders sneller tegen de ander en soms dat duurt dat gewoon een tijdje. Tot die tijd moet je het gewoon leuk met jezelf hebben in plaats je eigenwaarde uit anderen te halen. Ik denk dat jij dat laatste probeert, maar wat levert je het je op?
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 02:02:

[...]

Dan is het dus geen liefde.

Hitte verbrandt je.

Warmte niet.

Soms doet liefde pijn, ook als je bij elkaar bent.. dat is alleen maar omdat je van iemand houdt, anders kan iemand je niet echt kwetsen.

Lichamelijke pijn, kan iedereen je wel doen..

En wat die hitte betreft... Je hebt een punt!

Hele warme hitte hihi:) dat deed ook zeer, maar was geen liefde... maar een verwaringsbuis.. leuk... een lidteken extra!

Ik bespaar je de detais.
quote:_lupine_ schreef op 17 maart 2012 @ 02:04:

Ik denk dat je ook geduld moet hebben ragweed,

het is heel bijzonder om een fijne relatie te hebben en die ontwikkel je jou nou eenmaal niet met de eerste beste droplul uit het café. De een komt iemand anders sneller tegen de ander en soms dat duurt dat gewoon een tijdje. Tot die tijd moet je het gewoon leuk met jezelf hebben in plaats je eigenwaarde uit anderen te halen. Ik denk dat jij dat laatste probeert, maar wat levert je het je op?Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven