vriendje

17-03-2012 00:20 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik een vriend?

waar ontmoet ik ze?

hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?

Ik heb geen vrienden weet ik veel ik ben nogal weird ok

ik ben inmiddels 23 jaar en ik begin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven ,zelfs mijn nicht zegt het

dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm

ik wil een vriend voor mijn 24e een vriend

als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
[quote]_lupine_ schreef op 17 maart 2012 @ 02:04:

Ik denk dat je ook geduld moet hebben ragweed,

het is heel bijzonder om een fijne relatie te hebben en die ontwikkel je jou nou eenmaal niet met de eerste beste droplul uit het café. De een komt iemand anders sneller tegen de ander en soms dat duurt dat gewoon een tijdje. Tot die tijd moet je het gewoon leuk met jezelf hebben in plaats je eigenwaarde uit anderen te halen. Ik denk dat jij dat laatste probeert, maar wat levert je het je op?[/quote]

Een minderwaardigheidscomplex, en een hoop mannen met een gevoel van superieur zijn.
het levert me meer ellende op dan ik al had maar soms wil ik gewoon niet meer alleen zijn
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 02:06:

het levert me meer ellende op dan ik al had maar soms wil ik gewoon niet meer alleen zijn

Tot nu toe ben je ook alleen geweest en heb je jezelf in de steek gelaten.

Wees eerst jezelf eens trouw.

Wees eerst eens goed voor jezelf.

Ik weet dat het oninteresant klinkt... en stom misschien... maar het werkt wel.
quote:dolores007 schreef op 17 maart 2012 @ 02:05:

[...]

Soms doet liefde pijn, ook als je bij elkaar bent.. dat is alleen maar omdat je van iemand houdt, anders kan iemand je niet echt pijn doen

.Ik ben van mening dat dit vaak te maken heeft met communicatie en met verwachtingen die je hebt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Maar ben je dan alleen? Heb je fijne vriendinnen?

Ik snap je graag een vriend wil en ik denk dat zo'n beetje iedereen dat uiteindelijk wil, maar het niet zo dat je opeens gelukkig gaat worden als je een relatie hebt. Ook dan gaat het leven door en blijf jij wie je bent met je sterke punten en je zwakke punten, dat gaat niet veranderen door hem. Jij kan je beter over jezelf gaan voelen maar die kracht moet je uit jezelf putten, dat kan een man jou niet geven. Hoop daar niet teveel op, want dan zul je teleurgesteld achterblijven.

het levert me meer ellende op dan ik al had maar soms wil ik gewoon niet meer alleen zijnLees de post van Lupine nog eens goed. Daar kan je denk ik veel aan hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik heb geen vrienden
quote:ragweed schreef op 17 maart 2012 @ 02:16:

ik heb geen vriendenDan zou ik het hele relatie verhaal eens aan de kant zetten en de focus verleggen naar het verkrijgen van vriendschappen. Daarvan kan je veel meer leren en jezelf verder ontplooien dan in een relatie stappen zonder mensen om je heen. Wat ik geregeld zie is mensen die van veel vrienden naar amper tot geen vriendschappen gaan, door de relatie en daarvan dood ongelukkig worden. Als je alleen nog elkaar hebt wordt het al snel eenzaam.
quote:Tijntje schreef op 17 maart 2012 @ 02:21:

[...]

Dan zou ik het hele relatie verhaal eens aan de kant zetten en de focus verleggen naar het verkrijgen van vriendschappen. Daarvan kan je veel meer leren en jezelf verder ontplooien dan in een relatie stappen zonder mensen om je heen. Wat ik geregeld zie is mensen die van veel vrienden naar amper tot geen vriendschappen gaan, door de relatie en daarvan dood ongelukkig worden. Als je alleen nog elkaar hebt wordt het al snel eenzaam.Dat denk ik ook. En daarnaast ga je je dan ook te snel teveel focussen op de relatie, omdat je al je geluk daaruit wil halen. Maar dat kan helemaal niet. Het gevaar is dan wel dat je teveel van de ander verwacht en de relatie dus alleen maar kan tegenvallen. Daarnaast kan het de ander heel erg benauwen omdat je teveel wil. Alle liefde die je nodig hebt en kan geven is in mijn ogen niet uit persoon te halen.
quote:Enn schreef op 17 maart 2012 @ 02:11:

[...]

Ik ben van mening dat dit vaak te maken heeft met communicatie en met verwachtingen die je hebt.Dat klopt vaak ook.. communicatie is nummer 1 denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven