vrijgezellenfeest

14-11-2011 15:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha! Mijn eerste TO!

Ik ben uitgenodigd voor mijn eerste vrijgezellenfeest. Ben de zus van de bruidegom op mijn toekomstige schoonzus haar vrijgezellenfeest. Word er dan iets van mij verwacht om te doen of mee te nemen? Een speech, stukje of kado? Eerste keer dat ik zoiets meemaak, dus heb geen idee.
Je eerste OP! Jij bent TO!!

Nee hoor, gewoon gezellig meedoen, voor de rest niks.
Jij moet alles betalen, verder hoef je niks bijzonders te doen.
Wie gaat het vrijgezellenfeest organiseren? In principe word er niks van je verwacht qua speech of cadeau of het moet je gevraagd worden.
Hoop dat het niet zo'n vrijgezellenfeest word waar het budget geen grenzen lijkt te kennen, dat zie je hier met grote regelmaat voorbij komen.
quote:SeptemberGirl schreef op 14 november 2011 @ 15:18:

Dat dacht ik ook

Maar het enige wat je zult moeten doen is meedoen en betalen, denk ik!
Ik neem aan dat jullie iets gaan doen als uit eten, drinken, paintballen, workshoppen of als sneeuwwitje en de zeven dwergen verkleed door de binnenstad lopen etc etc? Dan hoef je alleen te doen alsof je het allemaal te gek vindt en (flink) meebetalen.
quote:SeptemberGirl schreef op 14 november 2011 @ 15:18:

Nee hoor, gewoon gezellig meedoen, voor de rest niks.

shit! Verpest ik het gelijk! Ik ga me in een hoekje schamen..

Verder word het door de zus van bruid georganiseerd. En zal ik voor de zekerheid genoeg geld meenemen.
Vraag eerst de organisator wat de plannen zijn en hoeveel 't gaat kosten voor je toezegt te komen, want sommigen maken 't wel erg bont met hoge kosten en tenenkrommende workshops.
In ieder geval gefeliciteerd.

Beter te laat dan over tijd.
Het is handiger vooraf een prijsopgaaf te krijgen, zo kom je niet voor onverwachte grote gelddilemma's te staan. Beetje organisatie overlegt eerst 1 en ander met de mensen die meegaan(dus betalen)
Ik weet de plannen en die zijn heel bescheiden, dus dat is geen probleem.

Maar goed, er word dus behalve betalen niets verwacht. Dan is m'n vraag beantwoord, thnx. (Ik had in m'n hoofd dat er op zo'n avond dertig speeches werden gehouden, teveel films gekeken denk ik )
Ik heb nog nooit een vrijgezellenfeest meegemaakt met speeches, dat is meer iets voor de dag zelf.
vooral foto s maken...kan je later een leuk kadootje van maken...
Als het goed is krijg je van te voren te horen wat de kosten zijn. Als je een budget hebt, kun je dat nu nog aangeven. Misschien kunnen ze er rekening mee houden.
Yep. Sta er niet van te kijken wanneer het opeens ¤100,- kost hoor. Schijnt normaal te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven