Vrijheid

17-10-2020 18:13 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner helpt niet mee in het huishouden en met de verzorging van de kinderen. Ik werk niet omdat hij dat niet op prijs stelt. Er is dus nauwelijks 'me' time. Proberen te werken of toch tijd voor mezelf nemen resulteert zich in de stilte behandeling. Ik wordt dan genegeerd. Als hij eenmaal weer praat vernederd hij me en maakt hij ruzie. Ook is mijn partner heel slecht in het maken van afspraken. Hierdoor ben ik her en der al weggestuurd omdat hij zou oppassen en laatste moment niet meer kon. Als ik uit deze relatie stap dan vrees ik dat hij ook zijn afspraken qua omgang e.d. niet nakomt. Dit geeft hij ook aan. Ik kan niks afspreken. De situatie is zoals hij is. Accepteer het gewoon zegt ie dan. Maar ik hoef toch niet te accepteren dat ik nooit tijd voor mezelf heb. Hoe hier mee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Als je toch alles alleen moet doen, ben je beter af zonder hem. Hij voegt namelijk niets toe.

Trek je eigen plan en zoek een goede avocaat.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit kan écht niet langer zo zeg.
Wat een hork!!

Gelukkig is het jouw woning, dus al 1 probleem getackeld. Heel veel sterkte met de rest, ik zou zeggen, kies voor jezelf en maak er wat van in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Stiltebehandeling? Nou, die kon hij van mij krijgen en nog veel meer! Ik zou niet meer voor zijn was zorgen, niet meer voor zijn eten (alleen nog voor de kinderen en voor mezelf) en hij zou totaal niet meer tellen. En ik zou niets uitleggen want hij doet aan stiltebehandeling? Dan ik ook!
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-11-2020 18:22
Stiltebehandeling? Nou, die kon hij van mij krijgen en nog veel meer! Ik zou niet meer voor zijn was zorgen, niet meer voor zijn eten (alleen nog voor de kinderen en voor mezelf) en hij zou totaal niet meer tellen. En ik zou niets uitleggen want hij doet aan stiltebehandeling? Dan ik ook!
Ik denk dat zo'n krachtige houding door alles momenteel gewoon niet op te brengen is voor TO. Verder natuurlijk mee eens.
Het is al veel te ver gegaan.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
01-11-2020 18:28
Ik denk dat zo'n krachtige houding door alles momenteel gewoon niet op te brengen is voor TO. Verder natuurlijk mee eens.
Het is al veel te ver gegaan.
Woede geeft kracht. Maar zij is niet woedend. Zijn gedrag maakt haar op een of andere manier niet woedend. En dat zou het mij wel maken.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-11-2020 18:29
Woede geeft kracht. Maar zij is niet woedend. Zijn gedrag maakt haar op een of andere manier niet woedend. En dat zou het mij wel maken.
Mij ook inderdaad, en dat verloopt dan ook niet persé goed of leuk, maar oké.
Ik hoop echt dat TO wel de kracht heeft om weg te gaan bij deze lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-11-2020 18:29
Woede geeft kracht. Maar zij is niet woedend. Zijn gedrag maakt haar op een of andere manier niet woedend. En dat zou het mij wel maken.
Er is helemaal geen ruimte in zo'n relatie voor woede. Dat is iets wat er allang uit is getreiterd door hem. Ik was ook nooit echt boos eigenlijk. Wel bang, verdrietig, depressief en zo gefrustreerd dat ik allemaal lichamelijke klachten ontwikkelde maar echt boos? Lukte me gewoon niet tot jaren later. Ik heb nu dus een bokszak want het kwam en komt er later allemaal alsnog uit.
Alle reacties Link kopieren
TO dit is toch geen goed voorbeeld voor je kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven