Vrouw vader gaat vreemd
dinsdag 25 januari 2011 om 23:54
Vandaag ben ik erachter gekomen dat de vrouw van mijn vader (dit is niet mijn moeder) vreemd gaat met een andere man. Mijn ouders zijn zelf al 12 jaar gescheiden en ik heb sinds een paar jaar een goede band met mijn vader. Met de vrouw van mijn vader en hun kind heb ik geen contact. Mijn dilemma is of ik dit nu aan mijn vader moet vertellen of dat ik dit niet moet doen? Heeft iemand hier ervaring mee of een goed advies?
dinsdag 25 januari 2011 om 23:58
Heel moeilijk, maar als ik jou was, zou ik me er buiten houden, denkend aan de uitdrukking 'don't shoot the messenger', wat wel degelijk maar al te vaak gebeurt. Het contact met je vader klinkt fragiel en dit vertellen zou het ernstig kunnen verstoren. (edit: fragiel als in dat jullie sinds een aantal jaren weer goed contact hebben, ik interpreteerde dit als 'na een tijd geen contact' maar kan het mis hebben)
woensdag 26 januari 2011 om 00:03
Ik hoorde het van een bekende uit het dorp. Zij (de moeder van een vriendin van mij) is weer bevriend met degene waarvan haar man dus vreemdgaat met de vrouw van mijn vader. @Tweezer ik heb inderdaad een tijdje moeilijk contact met hem gehad en ben blij dat ik nu wel weer een goede band met hem heb, vandaar de twijfel.
woensdag 26 januari 2011 om 00:05
quote:owly schreef op 26 januari 2011 @ 00:03:
Ik hoorde het van een bekende uit het dorp. Zij (de moeder van een vriendin van mij) is weer bevriend met degene waarvan haar man dus vreemdgaat met de vrouw van mijn vader. @Tweezer ik heb inderdaad een tijdje moeilijk contact met hem gehad en ben blij dat ik nu wel weer een goede band met hem heb, vandaar de twijfel.Dus binnenkort weet het halve dorp het, behalve je vader?
Ik hoorde het van een bekende uit het dorp. Zij (de moeder van een vriendin van mij) is weer bevriend met degene waarvan haar man dus vreemdgaat met de vrouw van mijn vader. @Tweezer ik heb inderdaad een tijdje moeilijk contact met hem gehad en ben blij dat ik nu wel weer een goede band met hem heb, vandaar de twijfel.Dus binnenkort weet het halve dorp het, behalve je vader?
woensdag 26 januari 2011 om 00:07
Zou je willen dat je vader jou vertelde dat jouw partner vreemd gaat? Zou jouw vader je geloven door zoals ik denk te lezen jouw slechte relatie zijn vrouw ? Kan je dit inschatten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 26 januari 2011 om 00:08
woensdag 26 januari 2011 om 00:12
woensdag 26 januari 2011 om 00:13
woensdag 26 januari 2011 om 00:15
God wat erg zeg! Sta je er weer tussen. Wil je dat zelf wel ? Zo niet lekker de tijd zijn werk laten doen. Ik voel nu echt voor je , dat gezeik van ouders elke keer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 26 januari 2011 om 00:16
quote:owly schreef op 26 januari 2011 @ 00:03:
Ik hoorde het van een bekende uit het dorp. Zij (de moeder van een vriendin van mij) is weer bevriend met degene waarvan haar man dus vreemdgaat met de vrouw van mijn vader. @Tweezer ik heb inderdaad een tijdje moeilijk contact met hem gehad en ben blij dat ik nu wel weer een goede band met hem heb, vandaar de twijfel.
Je hoorde het van een bekende, die de moeder is van een vriendin van jou, die bevriend is met de bedrogen vrouw van de minaar van de vrouw van je vader.
Daar vind ik wel een hoog roddelgehalte inzitten.
Misschien eerst maar eens vragen of het waar is?
Je hoorde het van een bekende, die de moeder is van een vriendin van jou, die bevriend is met de bedrogen vrouw van de minaar van de vrouw van je vader.
Daar vind ik wel een hoog roddelgehalte inzitten.
Misschien eerst maar eens vragen of het waar is?
woensdag 26 januari 2011 om 00:24
quote:positivodo schreef op 26 januari 2011 @ 00:11:
Ik zou eerst naar haar gaan en vertellen wat je weet. Ook zeggen dat je het met je vader gaat bespreken, maar dat je liever hebt dat zij dit doet. Dat dit voor je vader wel zo netjes zou zijn. Wat rot zeg, bah.
TO heeft geen contact met haar.
Om nu daarmee aan te komen is ook weer wat als eerste contact.
Ik zou eerst naar haar gaan en vertellen wat je weet. Ook zeggen dat je het met je vader gaat bespreken, maar dat je liever hebt dat zij dit doet. Dat dit voor je vader wel zo netjes zou zijn. Wat rot zeg, bah.
TO heeft geen contact met haar.
Om nu daarmee aan te komen is ook weer wat als eerste contact.
woensdag 26 januari 2011 om 01:04
Hoe weet je dat het echt waar is?
Speelt er meer mee?Ik vraag dat omdat je geen contact heb met je stiefmoeder en je broertje/zusje, maar wel met je vader.
Heb je zowiezo problemen met de nieuwe samenstelling van het gezin waar je eigenlijk onderdeel van uit maakt?
Je spreekt ook over hun kind, wat raar is want het is toch gewoon je jongere broertje/zusje
Speelt er meer mee?Ik vraag dat omdat je geen contact heb met je stiefmoeder en je broertje/zusje, maar wel met je vader.
Heb je zowiezo problemen met de nieuwe samenstelling van het gezin waar je eigenlijk onderdeel van uit maakt?
Je spreekt ook over hun kind, wat raar is want het is toch gewoon je jongere broertje/zusje
woensdag 26 januari 2011 om 07:28
woensdag 26 januari 2011 om 07:57
quote:Frankie33 schreef op 26 januari 2011 @ 07:28:
Jouw vader vraagt hierom. Als iemand zelf begint met vreemdgaan, of hij/zij laat zich inpakken door een vreemdganger, dan moet diegene niet raar opkijken als 'ie zelf de volgende is die aan de beurt is.
so true. Hij krijgt, blijkens het verhaal van TO, exact terug waar hij zelf mee begonnen is.
Jouw vader vraagt hierom. Als iemand zelf begint met vreemdgaan, of hij/zij laat zich inpakken door een vreemdganger, dan moet diegene niet raar opkijken als 'ie zelf de volgende is die aan de beurt is.
so true. Hij krijgt, blijkens het verhaal van TO, exact terug waar hij zelf mee begonnen is.
woensdag 26 januari 2011 om 08:15
quote:rider schreef op 26 januari 2011 @ 07:57:
[...]
so true. Hij krijgt, blijkens het verhaal van TO, exact terug waar hij zelf mee begonnen is.Eens. Ik zou mijn schouders ophalen en mij niet willen bemoeien met zijn opgeklote liefdesleven. Makkelijk gezged, dat wel. Ik zou in ieder geval niet de morele druk voelen om een eerlijk mensch te redden, want zo eerlijk is jou vader ook niet. Ik zou wel medelijden hebben.
[...]
so true. Hij krijgt, blijkens het verhaal van TO, exact terug waar hij zelf mee begonnen is.Eens. Ik zou mijn schouders ophalen en mij niet willen bemoeien met zijn opgeklote liefdesleven. Makkelijk gezged, dat wel. Ik zou in ieder geval niet de morele druk voelen om een eerlijk mensch te redden, want zo eerlijk is jou vader ook niet. Ik zou wel medelijden hebben.