Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 14 mei 2008 @ 12:07:

Relatie van 3 1/2 jaar en anderhalf kind Relatie van 3,5 jaar wil ik wel geloven, maar ik vraag me af wat je met het tweede kind uitgespookt hebt.
World of Warcraft: Legion
Eleonora, heb je zoiets echt meegemaakt?

Stelletje oplichters.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 13:58:

[...]

So much voor die foto's soms.

Dan heb ik wel geluk gehad.

Het is toch ook internetdating etiquette dat je eerst de webcam aanzet?
Ongelooflijk....die Wim. Gods gift to woman is het.
quote:hans66 schreef op 14 mei 2008 @ 14:01:

[...]

Relatie van 3,5 jaar wil ik wel geloven, maar ik vraag me af wat je met het tweede kind uitgespookt hebt.Dat moet nog een paar maandjes in de buik van Fleur wonen voor hij/zij geboren wordt.....
Toch wel coulant naar zijn kinderen toe, die Wim.
Hahahahaha... die Wim

Eigenlijk vind ik hem wel vertederend. Een sukkel, dat natuurlijk wel. Maar in een groot deel van de advertenties die je leest staat dit ook gewoon, alleen dan verpakt in mooi klinkende leugens
Nee, Gods gift to womEn. Wim is niet eenkennig gok ik
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Zamirah schreef op 14 mei 2008 @ 14:01:

Eleonora, heb je zoiets echt meegemaakt?

Stelletje oplichters.Ja, een leraar uit Utrecht. Ik ben met hem gaan eten en ben daarna naar huis gegaan. Het was in een tijd dat ik niet echt moeilijk deed over contact maken, afspreken en seks hebben maar dit ging toch even een brug te ver.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 14:04:

Dat moet nog een paar maandjes in de buik van Fleur wonen voor hij/zij geboren wordt.....O zo... Ik dacht: "Even kijken. Één kind... en het tweede kind is, eh... gehalveerd, door midden gezaagd, maar dat moest ik toch maar even navragen."
World of Warcraft: Legion
quote:Donkeyshot schreef op 14 mei 2008 @ 14:07:

Nee, Gods gift to womEn. Wim is niet eenkennig gok ik check!
.
Lach me kapot met jullie verhalen. Jullie hebben het ook niet altijd makkelijk.

Alle mannen zouden dit eigenlijk moeten lezen. Heel leerzaam voor ze. Maken wij een boekje met dont's voor vrouwen.

Voorzet: 'Ik ga graag uit, maar hou er op zijn tijd ook van met een goed glas wijn samen op de bank te liggen'.

'Skileren, hockeyen, bergbeklimmen, dansen, uitgaan: ik ben altijd bezig. Live life to the max.'

'Ik houd van diepzinnige gesprekken.'

'Lekker eten, kaarsjes erbij'

'Ik reis graag op de bonnevoi'

En tot slot deze weliswaar verzonnen, maar zeer herkenbare oproep:

'Ik zoek een sportieve, macho maar toch gevoelige, knappe man, waarmee ik gepassioneerd de liefde kan bedrijven, maar waarmee ik ook intellectuele gesprekken kan voeren. Natuurlijk heb je een goede baan. En het is een pré als je goed kan koken.'

Enzovoort, enzovoort.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 14:10:

Tjonge, deze is heel vrouwvriendelijk. Wat aardig van 'm. Jammer dat-ie zichzelf in de laatste zin verraadt met zijn leuke avond. Hou het dan gewoon kort met 'Neuken?'

Ik ben een vriendelijke j.m van begin 40 en heb een natuurlijke uitstraling.183cm.

Ik maak me meer zorgen om die natuurlijke uitstraling. Hoe moet ik dat voor me zien?

Zoiets?

.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 mei 2008 @ 14:02:

[...]

Het is toch ook internetdating etiquette dat je eerst de webcam aanzet?Is dat zo? Nooit gedaan, heb een hekel aan web cam. Ook een criterium: bij mannen die over cammen beginnen haakte ik ook af.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 14:04:

[...]

Dat moet nog een paar maandjes in de buik van Fleur wonen voor hij/zij geboren wordt.....Och, wat klinkt dit lief.....
Ik vind de cam wel een voorwaarde, uiteraard gewoon met kleding aan. Zodra het eerste woord over sex (online of met 1e date) wordt gezegd, gooit hij zijn eigen glazen in. Cam is toch beter dan foto's vind ik.
Nu ik al deze verhalen heb gelezen weet ik helemaal zeker dat ik never nooit via een datingsite een man ga zoeken...
.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 14:30:

O, ik lees nu van die foto's van Leo. Ja, zeker te weten dat ze foto's plaatsen van 20 jaar eerder en 40 kilo lichter. Vrouwen ook.Waarom zou je dat doen? hopen dat iemand denkt; oke, een leugen maakt niet uit?! het zal je maar gebeuren..
.
Misschien tijd voor een vertaal sessie? Net zoals bij een huis kopen moet je bij internetdaten ook tussen de regels door lezen: Enig achterstallig onderhoud: het verfwerk is sinds de jaren '70 niet meer gedaan. Charmante uitstraling: krakkemikkig en scheef. 10 autominuten naar het centrum: in the middle of nowhere, geen bussen.

Datingsites:

Volslank: dik

nog energieke 40er: gevalletje midlife crisis

wie vult aan?
.
Verlegen; totaal niet sociaal/nerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven