Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
Erg vermakelijk topic dit,ik heb zelden zo gelachen zomaar op een doordeweekse woensdagmiddag.!!!
.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 14:30:

O, ik lees nu van die foto's van Leo. Ja, zeker te weten dat ze foto's plaatsen van 20 jaar eerder en 40 kilo lichter. Vrouwen ook.Of gewoon van iemand anders....Ook dat hoor je wel eens.
Ik begin steeds meer te denken dat mijn gedachte dat de successtory's van een datingsite zwaar in de minderheid zijn wel aardig klopt
quote:superstar_2 schreef op 14 mei 2008 @ 14:37:

Erg vermakelijk topic dit,ik heb zelden zo gelachen zomaar op een doordeweekse woensdagmiddag.!!! Pffffff....ik ook.
quote:superstar_2 schreef op 14 mei 2008 @ 14:37:

Erg vermakelijk topic dit,ik heb zelden zo gelachen zomaar op een doordeweekse woensdagmiddag.!!! Sja, het lijkt haast wel een weekend woensdagmiddag
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mevrouwdekees heeft op overige een topic geopend met de titel 'schrijf hier je contactadvertentie'. Daar heb ik er meteen een op gezet. Als 'jonge man'. Ik geloof dat het de bedoeling was om het als jezelf te doen maar ik ben al getrouwd....
"Ik hou van hobbies"

Peas on earth!
.
Of: Hou jij van katten? Ik hou van spekkies! Wil jij de kat met mij op het spek binden?
.
Maar...hoe moet het wel? Wat is nou wel verfrissend? Liefde is toch ook een cliche, maar o zo heerlijk? Wat niet goed is is nu wel duidelijk. Probeer maar eens orgineel te zijn.
.
Is ook lastig, Antonio. Maar zou je die gore foto van mijn voetentopic willen halen? Kinderachtig en onsmakelijk.
Ik heb die van mij aan de haak geslagen door te vragen om een vent zonder sandalen met sportsokken erin...... heb nu 2,5 jaar een relatie en ook 1,5 kind.

Ik lette op: opleidingsniveau, vrolijke kop, maar vooral HUMOR!
Haha arme Frits...vind het ook flauw van Antonio hoor!
quote:FritsvanEgters schreef op 14 mei 2008 @ 14:16:

'Ik zoek een sportieve, macho maar toch gevoelige, knappe man, waarmee ik gepassioneerd de liefde kan bedrijven, maar waarmee ik ook intellectuele gesprekken kan voeren. Natuurlijk heb je een goede baan. En het is een pré als je goed kan koken.'

Ja? Wat is die probleem?
Antonio, bewonder mijn poging op mijn eigen topic!
hihi, erg leuk

Ik heb mezelf ingeschreven op een datingsite en wat krijg je tenekrommende reacties

bv: hobby..............lingo................dat je er naar kijkt is tot daar aan toe maar HOBBY????!!!

Volgende: (ik ben duszelf 36) man van 69 wilde wel graag een relatie met mij maar dan wel naar hem toe komen want hij vertikte het om voor een vrouw naar de andere kant van het land te gaan! tuurlijk schat ik pak mijn tas in en kom er aan........direkt er ook komen wonen bedoelde hij dus he!!!

Of wat ik gewoon ook zo irritant vind in je omschrijving........

zowel bij mannen als vrouwen trouwens.

Ik hou van leuke dingen doen en van lekker eten

heb een keer gereageerd met Ik hou van stomme dingen en uitsluitend smerig eten.....

geef toe erg flauw maar deze werd dus echt kwaad.......

was dus niet mijn type.

of als hun nickname leotjuh is ofzo

of als je na de eerste interresse niet direkt binnen een uur reageerd en je er direkt nog 10 krijgt,elke keer 5 minuten na elkaar verstuurd.

ik hou niet van ongeduldig en niet van mannen die blijkbaar denken dan je de hele dag wanhopig achter je pc zit wachtend op hun mailtje.

Nou is dat wel zo maar dat hoeft hij niet te weten, haha.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 15:09:

[...]

Ja? Wat is die probleem?Dat je van dat soort mannen geen bier meer mag drinken, op de bank hangen of zonder make-up op boodschappen doen...
Waar ik dus echt schathemeltje misselijk van word op datingsites zijn al die afgrijselijke mevrouwen die op de bank willen hangen dvd'tje kijken...

Dat wil ik ook best hoor, over een jaar of wat, maar zo ga je toch niet beginnen godverdergodver?

Alleen keihard rulende belacheloos lekkere hoogopgeleide topvrouwen hier.

Je mag niet koken, geen shag roken, geen huispak dragen geen Uggsoliefantenpantoffelcrocs bezitten.

Je MOET elegant zijn, vrouwelijk, van lekker eten kunnen genieten, bloedjelekker zijn, razend slim en over the top ambitieus.

Denk je dat je hier niet aan kunt voldoen: Antonio69lekkerrrrrrrr@hotmail.com
Jammer!! Mág ik niet eens reageren....
Ik denk dat Antonio nu snel aan de vrouw is met zo'n add Stout......Wie wil er nu niet een man die lekker de lakens uitdeelt en je meteen (makkelijk en duidelijk) vanaf het begin vertelt wat je wel en niet mag?
Veel geklaag en geschimp op die inderdaad zwaar belachelijke mannen, maar intussen nog weinig hand in eigen boezem. Wie durft met de hand op haar hard te zeggen nooit een van die typische vrouwencliché's te hebben gebruikt?
Ik dacht dat vrouwen juist een man wilde die het gevoel heeft dat hij de touwtjes in handen heeft terwijl dat natuurlijk nooit het geval kan zijn.

Maar goed, ik roep ook maar wat hoor, heb geen idee wat de tsjikkies willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven