Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zegt dat hij allergisch is voor zijn exen, weet ik ook al genoeg.

Of hij zegt dat ie een vrouw zoekt die luistert en begripvol is.

Bah.
Owowowowwwww Lindy ge-wel-dig verhaal.....

Pom, ja inderdaad, een vrouwtje wat mij gelukkig kan maken. Ik hoor de standaard bossanova ritmes al uit het keyboard komen op de achtergrond.....

Ik zie dan een familie Veerkamp achtige man voor me, die orgel/keyboard speelt en een huiskamer vol koperen potten en stenen honden.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 13:19:

Ik had eens een belangstellende die een gedicht voor me schreef. Meteen. Vond ik leuk en origineel...Ik heb ook wel eens zo'n gedicht ontvangen. Ik vond het niet leuk en origineel, maar dat kwam omdat hij vergeten was de naam te wijzigen in mijn naam.
Internet daten is net winkelen. Ik heb denk ik als enige vrouw een grondige hekel aan winkelen.

Heb ooit bij een collega meegekeken op RP, toen ze haar dochter naar bed ging brengen heb ik alle debiele foto's aangeklikt en bekeken wat ze over zichzelf schreven. Collega boos, kennelijk kan je zien wie er bij je heeft gekeken, en nu dachten al die mannen die niet eens een fatsoenlijke foto van zichzelf konden/wilden uploaden dat zij interesse had

Ik ben single en heb voor mezelf ook weleens gekeken of er een relatiesite is waar ik mijn ding zou kunnen/willen doen. Maar ik ben heel duidelijk nog niet toen aan nieuwe een relatie (wee de arme man die mij op zijn pad treft )

Ik heb gemerkt dat ik let op de volgende zaken:

- Foto

- Opleidingsniveau

- Roker of niet

- Openheid over het feit dat hij gewoon gráág een relatie wil

- Nuchterheid / zelfspot / humor

- Of de dingen die hij aangrijpt om zichzelf te presenteren ook dingen zijn die ik in het leven van belang vind

Maar goed, vervolgens doe ik er dus niks mee, dus aan mijn mening heb je ook niks
Sommige kerels sturen inderdaad naar veel vrouwen hetzelfde bericht.

Ik heb eens een date gehad met een vent die dat ook gewoon toegaf.
.
Mag het ook gaan over vrouwen op datingsites ? Ja ? Ja ?

Vrouwen die meteen in hun profieltekst al mannen de les gaan lezen => next !!

Vrouwen die foto's plaatsen waarop een of andere vent om hun nek hangt => next !!

Vrouwen die een leuk leven hebben maar die "af en toe die arm om hun schouder missen" =>

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:pom508 schreef op 14 mei 2008 @ 13:38:

[...]

Ik heb ook wel eens zo'n gedicht ontvangen. Ik vond het niet leuk en origineel, maar dat kwam omdat hij vergeten was de naam te wijzigen in mijn naam.Owwww schat hahahahahahaa wat eeeerrrrg!
DS: Dat heb ik ook maar dan in de tegenovergestelde richting. Een man waarbij een vrouw om de nek hangt, next.

Een man die zegt, dat een leven zonder vrouw niks voor hem is: next.
quote:Donkeyshot schreef op 14 mei 2008 @ 13:41:

Tuurlijk, graag juist!
Wanneer ik ook maar enigszins het idee krijg, dat een man een verzorgstertje zoekt, NEXT!
@Donkeyshot; waar heb je dat kussen gevonden? super leuk kado!!
quote:Donkeyshot schreef op 14 mei 2008 @ 13:41:

Vrouwen die meteen in hun profieltekst al mannen de les gaan lezen => next !!

Vrouwen die foto's plaatsen waarop een of andere vent om hun nek hangt => next !!

Vrouwen die een leuk leven hebben maar die "af en toe die arm om hun schouder missen" =>

[afbeelding]

Ow ja, ow ja, die zijn ook erg ja!

Die van die foto om die nek van die man, nooit iets van begrepen als mensen dat doen. Mannen doen dat ook hoor trouwens. Zie je een foto van de man in kwestie, in zijn profiel inderdaad, innig gearmd met een dame. Vraag je in je bericht wie is dat? antwoord hij dat ik toch vooral niet jaloers moest zijn en dan een knipoog er achter......Nah?
.
Wat ik ook niet zo goed begrijp is dat je je gewicht moet vermelden...ik zat te twijfelen tussen 250 (is maximum) of 1 (minimum). Ik heb maar voor het laatste gekozen. Ik schaam me nergens voor maar dat vind ik zulke non-info..blijkt wel uit een goede foto.
Leuk topic

Bij teksten die beginnen met "Hallo dames" hoef ik eigenlijk al niet verder. Van het slotakkoord "Wie durft?" word ik ook niet heel gelukkig.

Ik let op opleidingsniveau, taalgebruik, beetje originele tekst, overeenkomsten...
.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 13:50:

whahaha

van Marktplaats:

dit 200% eerlijkheid deze advHAHAHAHAHAHA
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 13:50:

whahaha

van Marktplaats:

Ik j man van 51 jr zkt zkt lieve vrindin/vrouw naast mijn huidige relatie

voor mijn hudige relatie is niet meer wat wezen moet, zkt lieve vriendin/vrouw

voor gezelligheid en lekker knuffelen enz

en hoop op vast vrindschap evt huwlijk sluit ik ook niet uit

voor keur omg medenblik of ten noorden van amsterdam omg noord holland

ik kan ontvangen en verplaatsen

ben erg lieve man en teder

dit 200% eerlijkheid deze advOMG en het nog echt menen ook......
Ik ben ook aan het internetdaten. Waar ik op let:

meer dan 1 zinnetje aan informatie.

opleidingsniveau

roker/niet-roker

foto: mijn foto staat ook op de site dus dat verwacht ik ook van een potentiele date.

humor en een beteje zelfspot

Als ik een mail ontvang dat verwacht ik meer dan een standaard mailtje die naar iedereen gestuurd kan worden. Ik heb best veel aandacht gegeven aan mijn profiel dus verwacht ik ook dat iemand het leest en naar aanleiding daarvan mij emailt. Voor mij staat 'interessant profiel. mail me' voor'ik ben te lui om te profiel te lezen maar je op je foto zie je er goed egnoeg uit voro een makkelijke wip dus email me zodat we snel kunnen afspreken'.

Afknapper: de uitspraak 'ik ben bereid te liegen over hoe we elkaar hebben ontmoet'. Je bent aan het internetdaten of niet, geen gezeur. Ik schaam me er niet voor en ga dus ook geen leuegntje sophangen hoe wel elkaar 'zomaar tegenkwamen in de supermarkt' of iets dergelijks.

Andersomn is het best lastig om een leuk profiel op te stellen. Wat vertel je allemaal over jezelf zonder alle cliches? Ik probeer (mijn) humor door te laten schemeren, vertel over een aantal dingen wat mij interesseert en bezighoudt. Dat niet iedereen is aangetrokken tot mijn 'stijl', tja niets aan te doen. Mijn profiel weerspiegelt hoe ik ben, ik ben erg eerlijk en als iemand dat niet leuk vind, tja, helaas pindakaas.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 mei 2008 @ 13:49:

@Donkeyshot; waar heb je dat kussen gevonden? super leuk kado!!Google maar op "boyfriend arm pillow". Ze zijn te koop vanaf pakweg 20 euro excl. verzendkosten. Er wordt nog bij verteld dat ze niet snurken en ook niet de dekens jatten ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 mei 2008 @ 13:51:

blijkt wel uit een goede foto.

Jah en dan krijg je een foto van een knappe bink. Potverdorie zeg! Ze zeggen weleens dat er alleen kneusjes op dat net zitten, nouwwww, aan die foto te zien niet! Het is deze jonge god niet aan te zien dat hij al 45 is. Zo wil ik ook wel oud worden. Sterker nog, ik zie er met mijn 32 ouder uit!

En je spreekt af, na wat heen en weer mailen. Je gaat met de trein, naar Zevenbergen en je gaat daar blijven slapen, in de logeerkamer natuurlijk. Gespannen en in je beste ondergoed zit je in de boemel vanaf Dordrecht naar Eindhoven.

Op het uitgestorven perron van Zevenbergen staat een oudere heer, hij heeft één rode roos in celofaan bij zich. Met een groen hysterisch opgekruld plastic lintje eraan. Je stapt uit en denkt neejjjjj! Maar het is ja.......

So much voor die foto's soms.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 13:57:

Sleepless in Almere. Ik denk dat hij een stijve krijgt iedere keer als hij 'stout' tikt.

Betrouwbare, (soms stoute) slanke man, begin 50, 193, 90 vrijdenkend, zoekt slanke vrijdenkende (stoute) vrouw om samen leuke dingen te doen ( lees; naar erg spannende stoute feestjes gaan etc), maar ook om maatjes te worden en veel andere dingen samen te doen. Ook samen kunnen praten vind ik erg belangrijk, samen lachen en samen huilen........een avondje op de bank of een weekendje Barcelona. Vraag gerust wat ik bedoel want ik kan hier helaas geen details zetten.

Hoop wat van je te horenIk ga reageren, zo'n lekkere stoutert laat je niet glippen!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven