Waar vind je ze?
maandag 18 oktober 2010 om 19:29
Hoi
Op dit moment leef ik in een wereld vol vrouwen. Nu kan dat ontzettend gezellig zijn, maar ik merk dat ik 'mannelijke contacten' mis. Hiermee bedoel ik dus gesprekken voeren met een man.
Uitgaan ben ik ondertussen wel zat en datingssites zie ik niet zo zitten. Dat is ook niet waar ik naar op zoek ben.
Waar vind je nou een gezellige man met wie je gewoon een gesprek kunt voeren?
Als ik het zo terug lees klinkt het wel een beetje desperate, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel...
Op dit moment leef ik in een wereld vol vrouwen. Nu kan dat ontzettend gezellig zijn, maar ik merk dat ik 'mannelijke contacten' mis. Hiermee bedoel ik dus gesprekken voeren met een man.
Uitgaan ben ik ondertussen wel zat en datingssites zie ik niet zo zitten. Dat is ook niet waar ik naar op zoek ben.
Waar vind je nou een gezellige man met wie je gewoon een gesprek kunt voeren?
Als ik het zo terug lees klinkt het wel een beetje desperate, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel...
maandag 18 oktober 2010 om 19:39
maandag 18 oktober 2010 om 19:43
Ah oke. Nou lijkt me best lastig dan. Als je echt op zoek gaat dan krijg je waarschijnlijk romantisch gedoe waar je niet op zit te wachten. Ik ken mijn vrienden van studie, werk etc. en als het klik(te) zijn we bevriend gebleven. Zou niet weten waar je nieuwe vrienden precies opdoet, maar mogelijk de mannen-hobby-suggestie?
maandag 18 oktober 2010 om 19:57