Wangknuffel
maandag 6 april 2009 om 19:49
wangknuffel.. knuffelen met de wangen tegen elkaar?
gok ik zo even?
dat vind ik best intiem. lijkt me iets verder gaan. maar dan is het ook een kwestie van hoe de personen zijn. de een vind iets heel intiem wat n ander met iedereen kan delen...
ik ken iemand die het al te intiem vind als er een hand even op de schouder rust.
gok ik zo even?
dat vind ik best intiem. lijkt me iets verder gaan. maar dan is het ook een kwestie van hoe de personen zijn. de een vind iets heel intiem wat n ander met iedereen kan delen...
ik ken iemand die het al te intiem vind als er een hand even op de schouder rust.
maandag 6 april 2009 om 19:54
quote:Bagheera schreef op 06 april 2009 @ 19:50:
Als je zijn tong in je mond voelt, is dit niet uit vriendschap....
Nee, dat niet.
Zou wel willen.....
Wangknuffel is knuffel met de wangen tegen elkaar.
Nog nooit eerder gehad dus stond even perplex.
Omdat ik oogje heb op die gast vroeg ik me af of hij me ook leuk vind door die knuffel.
Als je zijn tong in je mond voelt, is dit niet uit vriendschap....
Nee, dat niet.
Zou wel willen.....
Omdat ik oogje heb op die gast vroeg ik me af of hij me ook leuk vind door die knuffel.
maandag 6 april 2009 om 19:54
[quote]Goldielocks schreef op 06 april 2009 @ 19:48:
Oh da's nog niet zo simpel .
Zegt diegene ook 'Haaaaaaai' tegen je?
quote]
*Proest*
Anyway, een Hug of een kus op de wang geef ik alleen aan mensen waar ik echt veel om geef, familie of vrienden ( m en v, of zelfs mv ) , mensen die ik "gewoon" aardig vind krijgen een ferme handdruk van mij.
Oh da's nog niet zo simpel .
Zegt diegene ook 'Haaaaaaai' tegen je?
quote]
*Proest*
Anyway, een Hug of een kus op de wang geef ik alleen aan mensen waar ik echt veel om geef, familie of vrienden ( m en v, of zelfs mv ) , mensen die ik "gewoon" aardig vind krijgen een ferme handdruk van mij.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 6 april 2009 om 19:56
quote:Goldielocks schreef op 06 april 2009 @ 19:52:
Tikken op de schouder tijdens het knuffelen zou ik vertalen als troostklopjes of geruststellingsklopjes ofzoiets?
Ik moet in iedergeval niet getroost worden.
Gerust stellen, hmmm ook niet.
Die avond zat hij in het cafe ook met zijn benen tegen mijn benen aan. Hij moest ook iets goed steken
Bij het afscheid nemen kreeg ik een wangknuffel.
JJ
Tikken op de schouder tijdens het knuffelen zou ik vertalen als troostklopjes of geruststellingsklopjes ofzoiets?
Die avond zat hij in het cafe ook met zijn benen tegen mijn benen aan. Hij moest ook iets goed steken

JJ
maandag 6 april 2009 om 19:56
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 19:54:
[...]
Nee, dat niet.
Zou wel willen.....
Oke, hij vind je dan wel leuk. Denk ik.
In ieder geval: Ik geef iemand waar ik een hekel aan heb geen wangknuffel. Als ik die al geef
Gos..een wangknuffel. Weer iets geleerd.
[...]
Nee, dat niet.
Zou wel willen.....
Oke, hij vind je dan wel leuk. Denk ik.
In ieder geval: Ik geef iemand waar ik een hekel aan heb geen wangknuffel. Als ik die al geef
Gos..een wangknuffel. Weer iets geleerd.
maandag 6 april 2009 om 19:58
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 19:56:
[...]
JJHuh? Wil je dat even nader uitleggen?
[...]

JJHuh? Wil je dat even nader uitleggen?
maandag 6 april 2009 om 19:59
quote:Goldielocks schreef op 06 april 2009 @ 19:54:
ATO: Ik probeer me steeds een wangknuffel voor de geest te halen maar ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Wang tegen wang bedoel je?Hier een uitleg. Weet alleen niet wat het betekent
http://knuffie.knuffelt.n ... pagina.php?paginaid=76455
ATO: Ik probeer me steeds een wangknuffel voor de geest te halen maar ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Wang tegen wang bedoel je?Hier een uitleg. Weet alleen niet wat het betekent

http://knuffie.knuffelt.n ... pagina.php?paginaid=76455
maandag 6 april 2009 om 19:59
Bedoel je met een wangknuffel dat wanneer je iemand een knuffel geeft je in dit geval ook de wangen elkaar raken? Ik probeer het me dus even in te beelden... Als ik normaal iemand een knuffel geef dan kom je niet zo snel dicht bijelkaar met je mond/wang en is er dus geen contact tussen hoofd en hoofd...
Dus als het klopt... Dan zou ik zeggen dat een wangknuffel iets is wat je niet altijd zomaar of per ongeluk doet, dus zou ik het als intiem kunnen bestempelen...
Pfff lastig hoor!
Zie trouwens net dat er een uitleg is gepost, ff kijken of mijn beeld van een wangknuffel een beetje klopt
Dus als het klopt... Dan zou ik zeggen dat een wangknuffel iets is wat je niet altijd zomaar of per ongeluk doet, dus zou ik het als intiem kunnen bestempelen...
Pfff lastig hoor!
Zie trouwens net dat er een uitleg is gepost, ff kijken of mijn beeld van een wangknuffel een beetje klopt