Wangknuffel
dinsdag 7 april 2009 om 09:56
quote:meds schreef op 07 april 2009 @ 01:26:
de wangknuffel is helemaal uit, het is de bedoeling dat je elkaar meteen in het kruis grijpt tegenwoordig, dat jullie dat niet weten tssss
Dan de volgende keer maar gelijk naar zijn kruis grijpen.
Toch maar even laten weten dat hij achter ligt.
(sarcastisch bedoelt)
de wangknuffel is helemaal uit, het is de bedoeling dat je elkaar meteen in het kruis grijpt tegenwoordig, dat jullie dat niet weten tssss
Dan de volgende keer maar gelijk naar zijn kruis grijpen.
Toch maar even laten weten dat hij achter ligt.
(sarcastisch bedoelt)

dinsdag 7 april 2009 om 10:06
dinsdag 7 april 2009 om 11:46
Die gast is paar jaar ouder dan mij.
Ik weet niet of mijn beleveniswereld hetzelfde is als die van hem.
Anders gevraagd: was hij aan het flirten met mij?
ff hieronder iets langer verhaal voor degene die wilt lezen:
Ging in het cafe naast hem zitten, die zat eral.
Waren allebei met iemand aan het praten. Op den duur zat hij met zijn been tegen mijn been aan. Had nog geen aandacht aan hem besteed.
Hij liet zittend zijn nieuwe jeans showen. (ja zittend, ging er niet voor staan) Met, volgens misschicken een rolletje pepermunt of sleutelbos. Praatje gemaakt bla bla....
Ik weer met iemand anders gepraat, hij weer met zijn been tegen mijn been aan.
Ik zijn schouder aangeraakt om iets aan hem te vragen, praatje gemaakt bla bla
Bij afscheid nemen knuffel gekregen. Tijdens de knuffel legde hij zijn wang tegen mijn wang aan.
Ik weet niet of mijn beleveniswereld hetzelfde is als die van hem.
Anders gevraagd: was hij aan het flirten met mij?
ff hieronder iets langer verhaal voor degene die wilt lezen:
Ging in het cafe naast hem zitten, die zat eral.
Waren allebei met iemand aan het praten. Op den duur zat hij met zijn been tegen mijn been aan. Had nog geen aandacht aan hem besteed.
Hij liet zittend zijn nieuwe jeans showen. (ja zittend, ging er niet voor staan) Met, volgens misschicken een rolletje pepermunt of sleutelbos. Praatje gemaakt bla bla....
Ik weer met iemand anders gepraat, hij weer met zijn been tegen mijn been aan.
Ik zijn schouder aangeraakt om iets aan hem te vragen, praatje gemaakt bla bla
Bij afscheid nemen knuffel gekregen. Tijdens de knuffel legde hij zijn wang tegen mijn wang aan.
dinsdag 7 april 2009 om 12:12
Heb zijn telefoonnummer al keer eerder gekregen.
We zouden uitgaan en op het laatste moment kon hij niet.
Iets later hem uitgevraagd en dan kon hij ook niet.
Paar weken later gezien bij uitgaan en toen gunde hij mij geen blik.
Nu was het ook alleen mijn aandacht trekken met zijn benen en zijn spijkerbroek,
Straks vraag ik hem weer mee uit en zegt hij weer Nee
We zouden uitgaan en op het laatste moment kon hij niet.
Iets later hem uitgevraagd en dan kon hij ook niet.
Paar weken later gezien bij uitgaan en toen gunde hij mij geen blik.
Nu was het ook alleen mijn aandacht trekken met zijn benen en zijn spijkerbroek,
Straks vraag ik hem weer mee uit en zegt hij weer Nee

dinsdag 7 april 2009 om 12:12
*proest!*
Wahahahahaa!! Sorry, het topic en de reacties zijn enigzins grappig...
Maar ik denk dat ik het nu begrijp. BGB heeft volgens mij wel een punt; het verschilt per generatie (en cultuur) hoe een bepaalde handeling opgevat wordt.
Antwoord op je vraag: ja een wangknuffel betekent (voor mij) heel wat. Een 'gewone' knuffel is namelijk minder intiem.
En ja, hij vindt je leuk dus zou hem gewoon gelijk naar je huis slepen en een andere 'knuffel' gaan doen
Wahahahahaa!! Sorry, het topic en de reacties zijn enigzins grappig...
Maar ik denk dat ik het nu begrijp. BGB heeft volgens mij wel een punt; het verschilt per generatie (en cultuur) hoe een bepaalde handeling opgevat wordt.
Antwoord op je vraag: ja een wangknuffel betekent (voor mij) heel wat. Een 'gewone' knuffel is namelijk minder intiem.
En ja, hij vindt je leuk dus zou hem gewoon gelijk naar je huis slepen en een andere 'knuffel' gaan doen
dinsdag 7 april 2009 om 12:40
Ok , hij wil niet met je uit , wel knietje vrij( w )en en zijn erectie laten zien .
En als je weggaat wangetje vrij( w )en en op je rug kloppen .
Hij belt jou niet op ondanks dat hij je nummer heeft .
Ondanks zijn harde pik lijkt het me een slappe hap , die kerel .
En als je weggaat wangetje vrij( w )en en op je rug kloppen .
Hij belt jou niet op ondanks dat hij je nummer heeft .
Ondanks zijn harde pik lijkt het me een slappe hap , die kerel .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 7 april 2009 om 12:46

dinsdag 7 april 2009 om 13:27
Het is ongeveer drie maanden dat ik hem had uitgevraagd.
Omdat na twee keer de afspraak niet meer door ging, heb ik er ook niet meer achter gelopen.
Paar keer ge-smst hoe het met hem ging. Krijg dan direct smsje terug.
Als ik hem zie zal ik hem nog een keer uitvragen.
Als hij zeg nee, dan zeg ik wel dat hij zijn benen dan ergens anders kan laten
Omdat na twee keer de afspraak niet meer door ging, heb ik er ook niet meer achter gelopen.
Paar keer ge-smst hoe het met hem ging. Krijg dan direct smsje terug.
Als ik hem zie zal ik hem nog een keer uitvragen.
Als hij zeg nee, dan zeg ik wel dat hij zijn benen dan ergens anders kan laten

dinsdag 7 april 2009 om 13:38
quote:danivo schreef op 07 april 2009 @ 13:14:
als een man zijn nieuwe jeans showt, ga ik er toch van uit dat hij homo is....
Die was hij niet aan het showen.
Kwam tersprake omdat een maat (die tegenover hem aan de tafel zat) vroeg of die een nieuw shirt had.
Ik was toen aandacht mee aan het luisteren
Hij zei dat hij wel een nieuwe broek had gekocht.
Hij zei toen tegen mij: Kijk dit is mijn nieuwe broek. Leunde achterover en legde zijn handen op zijn schoot.
Hij vroeg dus mijn goedkeuring of zijn gekochte broek goed stond.
Ik ben wel dom dat ik bij het afscheid nemen niet naar zijn kont heb gekeken of die daar ook goed stond
als een man zijn nieuwe jeans showt, ga ik er toch van uit dat hij homo is....
Die was hij niet aan het showen.
Kwam tersprake omdat een maat (die tegenover hem aan de tafel zat) vroeg of die een nieuw shirt had.
Ik was toen aandacht mee aan het luisteren

Hij zei dat hij wel een nieuwe broek had gekocht.
Hij zei toen tegen mij: Kijk dit is mijn nieuwe broek. Leunde achterover en legde zijn handen op zijn schoot.
Hij vroeg dus mijn goedkeuring of zijn gekochte broek goed stond.
Ik ben wel dom dat ik bij het afscheid nemen niet naar zijn kont heb gekeken of die daar ook goed stond

dinsdag 7 april 2009 om 16:10
Zeer zeker geen homo!
Als we met grote groep zijn dan schenkt hij meer indirect aandacht.
Met kleinere uitgaans groep is hij gek genoeg opvallender.
Als ik niet in zijn zichtsveld staat, dan zorgt hij er wel voor dat hij mij zit.
Hij is in ieder geval aan het flirten met mij (zo te lezen van jullie reacties), de vraag is alleen of het gemeent is of niet.
Kom ik vanzelf achter als we weer uitgaan.
Als we met grote groep zijn dan schenkt hij meer indirect aandacht.
Met kleinere uitgaans groep is hij gek genoeg opvallender.
Als ik niet in zijn zichtsveld staat, dan zorgt hij er wel voor dat hij mij zit.
Hij is in ieder geval aan het flirten met mij (zo te lezen van jullie reacties), de vraag is alleen of het gemeent is of niet.
Kom ik vanzelf achter als we weer uitgaan.
dinsdag 7 april 2009 om 16:33
Dat flirten vat ik in jouw geval (situatie) dus op de volgende manier: hij meent het niet!
Als hij het meende had hij wel met je afgesproken of je gebeld voor een andere afspraak als hij er zelfs 2 al heeft afgezegd. Lekker links laten liggen met zijn krappe spijkerbroekkie en een echte leuke vent met ballen op zoeken! Een die niet alleen maar flirt maar ook meer van je wil (al zou ik dan ook niet direct uitgaan van een relatie met laatst genoemde man, dat is iets voor latere zorg)
Als hij het meende had hij wel met je afgesproken of je gebeld voor een andere afspraak als hij er zelfs 2 al heeft afgezegd. Lekker links laten liggen met zijn krappe spijkerbroekkie en een echte leuke vent met ballen op zoeken! Een die niet alleen maar flirt maar ook meer van je wil (al zou ik dan ook niet direct uitgaan van een relatie met laatst genoemde man, dat is iets voor latere zorg)