Wangknuffel

06-04-2009 19:44 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Kan iemand me uitleggen of een wangknuffel een betekenis heeft?

Is dit uit vriendschap of is dit flirten?

Als iemand tikt tijdens de knuffel op je schouder, heeft dit ook een betekenis?

Greetz JJ
quote:meds schreef op 07 april 2009 @ 01:26:

de wangknuffel is helemaal uit, het is de bedoeling dat je elkaar meteen in het kruis grijpt tegenwoordig, dat jullie dat niet weten tssss

Dan de volgende keer maar gelijk naar zijn kruis grijpen.

Toch maar even laten weten dat hij achter ligt.

(sarcastisch bedoelt)
quote:JJ_Jessika schreef op 07 april 2009 @ 09:53:

Dan zegt hij "O"

Hij zorgt er dan voor dat de aandacht daarop gevestigd wordt.

Als ik heel de tijd naar zijn tampeloeris zit te kijken dan gaat hij op den duur wel ergens anders zitten.Ik vind dit eerlijk gezegd nogal ranzig klinken.
Hoe zorgt ie daarvoor dat de aandacht daarop gevestigd wordt dan? gaat ie 'm als kapstok gebruiken ofzo?
quote:zusenzo schreef op 07 april 2009 @ 09:56:

Ik geef iemand een wangknuffel of hoe je het ook noemt als ik diegene absoluut geen zoen wil geven......Hopen dat hij mij een wangknuffel gaf omdat hij de volgende keer wilt zoenen....
quote:AriMa schreef op 07 april 2009 @ 10:09:

Hoe zorgt ie daarvoor dat de aandacht daarop gevestigd wordt dan? gaat ie 'm als kapstok gebruiken ofzo?Nee, liet zijn nieuwe jeans zien aan mij.
Maak je geen illusies...hij had net een rolletje pepermunt gekocht.
jee zeg wat een gedoe, wangknuffels, nieuwe jeans laten zien....beetje wazig allemaal. Met 23 was ik al moeder haha, gewoon op de bek pakken ja, denk dat dat wel een goede is
Kip
Die gast is paar jaar ouder dan mij.

Ik weet niet of mijn beleveniswereld hetzelfde is als die van hem.

Anders gevraagd: was hij aan het flirten met mij?

ff hieronder iets langer verhaal voor degene die wilt lezen:

Ging in het cafe naast hem zitten, die zat eral.

Waren allebei met iemand aan het praten. Op den duur zat hij met zijn been tegen mijn been aan. Had nog geen aandacht aan hem besteed.

Hij liet zittend zijn nieuwe jeans showen. (ja zittend, ging er niet voor staan) Met, volgens misschicken een rolletje pepermunt of sleutelbos. Praatje gemaakt bla bla....

Ik weer met iemand anders gepraat, hij weer met zijn been tegen mijn been aan.

Ik zijn schouder aangeraakt om iets aan hem te vragen, praatje gemaakt bla bla

Bij afscheid nemen knuffel gekregen. Tijdens de knuffel legde hij zijn wang tegen mijn wang aan.
Pak zijn hand eens de volgende keer dat ie naast je zit en trek hem mee naar buiten!!! Hoeveel hints wil je nog meer..........???
Waarom wachten? Wat is daar het nut van?

Ik heb mijn man zijn telefoonnummer ook gevraagd. Als ik op hem moest wachtten was ik ook weer 3 jaar verder.....en nog nite getrouwd....
Nee echt?
Heb zijn telefoonnummer al keer eerder gekregen.

We zouden uitgaan en op het laatste moment kon hij niet.

Iets later hem uitgevraagd en dan kon hij ook niet.

Paar weken later gezien bij uitgaan en toen gunde hij mij geen blik.

Nu was het ook alleen mijn aandacht trekken met zijn benen en zijn spijkerbroek,

Straks vraag ik hem weer mee uit en zegt hij weer Nee :(
*proest!*

Wahahahahaa!! Sorry, het topic en de reacties zijn enigzins grappig...

Maar ik denk dat ik het nu begrijp. BGB heeft volgens mij wel een punt; het verschilt per generatie (en cultuur) hoe een bepaalde handeling opgevat wordt.

Antwoord op je vraag: ja een wangknuffel betekent (voor mij) heel wat. Een 'gewone' knuffel is namelijk minder intiem.

En ja, hij vindt je leuk dus zou hem gewoon gelijk naar je huis slepen en een andere 'knuffel' gaan doen
Ok , hij wil niet met je uit , wel knietje vrij( w )en en zijn erectie laten zien .

En als je weggaat wangetje vrij( w )en en op je rug kloppen .

Hij belt jou niet op ondanks dat hij je nummer heeft .

Ondanks zijn harde pik lijkt het me een slappe hap , die kerel .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is die harde al bewezen dan? Ik hou het nog steeds op King.
Ik denk niet dat het wat wordt met die jongen.

Als hij je echt leuk had gevonden dan had hij het heel anders aangepakt, dit is alleen maar kijken hoe jij reageert, en volgens mij niet serieus bedoeld.
Voor een kerel speelt hij dan wel erg 'hard to get' ...

Als je bang bent om op je bek te gaan zou ik als jou was een andere kerel op zoeken en als je mij vraagt is deze verder dan alleen maar uit op seks en is het niet bepaald relatiemateriaal. 't Is dus maar net wat je zelf graag wilt...
als een man zijn nieuwe jeans showt, ga ik er toch van uit dat hij homo is....
Het is ongeveer drie maanden dat ik hem had uitgevraagd.

Omdat na twee keer de afspraak niet meer door ging, heb ik er ook niet meer achter gelopen.

Paar keer ge-smst hoe het met hem ging. Krijg dan direct smsje terug.

Als ik hem zie zal ik hem nog een keer uitvragen.

Als hij zeg nee, dan zeg ik wel dat hij zijn benen dan ergens anders kan laten ;)
quote:danivo schreef op 07 april 2009 @ 13:14:

als een man zijn nieuwe jeans showt, ga ik er toch van uit dat hij homo is....

Die was hij niet aan het showen.

Kwam tersprake omdat een maat (die tegenover hem aan de tafel zat) vroeg of die een nieuw shirt had.

Ik was toen aandacht mee aan het luisteren :P

Hij zei dat hij wel een nieuwe broek had gekocht.

Hij zei toen tegen mij: Kijk dit is mijn nieuwe broek. Leunde achterover en legde zijn handen op zijn schoot.

Hij vroeg dus mijn goedkeuring of zijn gekochte broek goed stond.

Ik ben wel dom dat ik bij het afscheid nemen niet naar zijn kont heb gekeken of die daar ook goed stond :(
ja dat is de enige logische verklaring. Homo. Die hebben ook gewoon een heel ander communicatiepatroon, dat snappen wij dames niet.
Ik zou niet achter hem aanlopen als hij de afspraak afgezegd heeft...

En ik weet niet of hij die avond gedronken had...want het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het wel leuk vindt om te flirten in de kroeg, maar verder niet iets wil...
het enthousiasme spat er niet vanaf bij hem, he?

zou lekker verder kijken voor een leukere vent, en dan geen wang-knuffelaar, aub!
Zeer zeker geen homo!

Als we met grote groep zijn dan schenkt hij meer indirect aandacht.

Met kleinere uitgaans groep is hij gek genoeg opvallender.

Als ik niet in zijn zichtsveld staat, dan zorgt hij er wel voor dat hij mij zit.

Hij is in ieder geval aan het flirten met mij (zo te lezen van jullie reacties), de vraag is alleen of het gemeent is of niet.

Kom ik vanzelf achter als we weer uitgaan.
Dat flirten vat ik in jouw geval (situatie) dus op de volgende manier: hij meent het niet!

Als hij het meende had hij wel met je afgesproken of je gebeld voor een andere afspraak als hij er zelfs 2 al heeft afgezegd. Lekker links laten liggen met zijn krappe spijkerbroekkie en een echte leuke vent met ballen op zoeken! Een die niet alleen maar flirt maar ook meer van je wil (al zou ik dan ook niet direct uitgaan van een relatie met laatst genoemde man, dat is iets voor latere zorg)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven