Wanneer is iets vreemdgaan?
donderdag 18 maart 2010 om 22:15
quote:Babsjuh schreef op 18 maart 2010 @ 22:10:
Vreemdgaan is als je de grens overschrijdt die je samen hebt afgesproken/waar je samen vanuit gaat waar die grens ligt. En dat kan voor iedereen weer anders zijn.Dat. En als je niks hebt afgesproken dan begint vreemdgaan bij wat je niet meer vrolijk bij de koffie aan je partner vertelt.
Vreemdgaan is als je de grens overschrijdt die je samen hebt afgesproken/waar je samen vanuit gaat waar die grens ligt. En dat kan voor iedereen weer anders zijn.Dat. En als je niks hebt afgesproken dan begint vreemdgaan bij wat je niet meer vrolijk bij de koffie aan je partner vertelt.
donderdag 18 maart 2010 om 22:29
Nou ja,ik zal even iets duidelijker zijn,
Had een nieuwe vlam ontmoet,tenminste dat dacht ik.
Een paar keer aan de telefoon gehad,gevraagd en gedaan
hij was niet getrouwd.
Elkaar paar keer ontmoet van het een kwam het ander en daar
stonden we dan natuurlijk,te tongzoenen.
Toen kwam hij klaar,binnen no time,kan gebeuren natuurlijk.
Elkaar daarna weer ontmoet,gepraat en wat denk je hij is
getrouwd,en volgens hem was er totaal niets gebeurd.
Ik was overrompeld,gevraagd heb of dat zijn gewoonte was .
Wat denk je hij was beledigd en weg,vinden jullie dit ook normaal
of zit er nu bij mij een steekje los.
Had een nieuwe vlam ontmoet,tenminste dat dacht ik.
Een paar keer aan de telefoon gehad,gevraagd en gedaan
hij was niet getrouwd.
Elkaar paar keer ontmoet van het een kwam het ander en daar
stonden we dan natuurlijk,te tongzoenen.
Toen kwam hij klaar,binnen no time,kan gebeuren natuurlijk.
Elkaar daarna weer ontmoet,gepraat en wat denk je hij is
getrouwd,en volgens hem was er totaal niets gebeurd.
Ik was overrompeld,gevraagd heb of dat zijn gewoonte was .
Wat denk je hij was beledigd en weg,vinden jullie dit ook normaal
of zit er nu bij mij een steekje los.
donderdag 18 maart 2010 om 22:39
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2010 @ 22:35:
Een getrouwde vent die al klaar komt van een potje tongen?
Ja, zijn vrouw begint al nergens meer aan natuurlijk, want voordat zij haar sokken uit heeft, is hij al klaar. Daarom zoekt hij het buiten de deur.
Wat een oetlul zeg. Maar ja, ik ben ook wel eens uit geweest met een jongen en toen hebben we ook heftig staan zoenen. Later kwam ik er pas achter dat hij een vriendin had. Vond ik ook niet zo leuk.
Een getrouwde vent die al klaar komt van een potje tongen?
Ja, zijn vrouw begint al nergens meer aan natuurlijk, want voordat zij haar sokken uit heeft, is hij al klaar. Daarom zoekt hij het buiten de deur.
Wat een oetlul zeg. Maar ja, ik ben ook wel eens uit geweest met een jongen en toen hebben we ook heftig staan zoenen. Later kwam ik er pas achter dat hij een vriendin had. Vond ik ook niet zo leuk.
donderdag 18 maart 2010 om 22:40
donderdag 18 maart 2010 om 22:48
quote:nouschi schreef op 18 maart 2010 @ 22:40:
Ik wil niet lullig zijn fruitschaaltje maar je hebt hier in Oktober(!) ook al een topic over geopend. We zijn 5 mnd verder en nog steeds speelt dit?Inderdaad zeg. TO, zet hem uit je hoofd, hij is het niet waard dat je hier nu nog steeds mee bezig bent.
Ik wil niet lullig zijn fruitschaaltje maar je hebt hier in Oktober(!) ook al een topic over geopend. We zijn 5 mnd verder en nog steeds speelt dit?Inderdaad zeg. TO, zet hem uit je hoofd, hij is het niet waard dat je hier nu nog steeds mee bezig bent.