Wanneer nu dat vraagje?

15-12-2010 11:32 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mij vriend meldt iedereen, incl. mijn ouders, dat hij graag met me wil trouwen. Ik wil (heel) graag met hem trouwen maar ik vind wel dat hij het "officieel" (en ouderwets) moet vragen. En niet even tussen de lippen door na een avondje stappen, in de auto of tijdens het ontbijt. Hij hoeft ook geen vliegtuig met spandoek te huren hoor... Maar ik zou het gewoon leuk vinden als dit een speciaal moment is.

Nu heeft hij (eigenlijk al sinds een aantal maanden) aangegeven dat hij dit binnenkort gaat vragen. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk, het verrassingseffect is straks weg... En ik ben hier veel te nieuwsgierig voor.

Het is niet zo dat ik elk moment van de dag hier aan denk, maar ik (en mijn vriendinnen) vraag me nu toch af, wanneer zal het dan zo ver zijn?

Ik denk dat de vraag met Oud en Nieuw kunnen zijn: Op een nieuwjaarsfeest hebben we elkaar voor het eerst ontmoet, vorig jaar O&N is 'ie voor het eerst blijven slapen. Dit jaar gaan we op vakantie en vieren we daar O&N (met meerdere mensen).

Kunnen jullie allemaal even in jullie glazen bol kijken?

Wanneer?

Totaal aantal stemmen: 42

Oud en Nieuw natuurlijk (29%)
Kerst (2%)
Zomervakantie (14%)
Anders, nl. (17%)
Mijn bol doet het niet (38%)
Ik zou mezelf te goed voelen om maanden op zo`n vraag te gaan wachten in de zielige hoop dat hij me op een speciale manier vraagt.

Ik heb destijds ook echt gezegd, alvast, om die rarigheid te voorkomen: Alsjeblieft niet op je knieen in een restaurant of ergens openbaar ofzo. Ik zou me er werkelijk ongemakkelijk voelen.

Wij hebben het dus ook gezamenlijk besloten, zoals je alle belangrijke dingen samen overlegd en beslist.

Van mij hoeft die bombarie ook niet.
En Janna, heeft hij de vraag inmiddels gesteld met Kerst?
Of met oud & nieuw?
Ben ook heel benieuwd Janna!
Ik ken iemand die om 00.00 uur gevraagd is. Zo romantisch!!
Ik ben ook heel nieuwsgierig.

Mij lijkt het ook zo leuk 'trouwen' :-)
TO laat het ons weten wanneer De Vraag gesteld is, toch?? het zal dus niet afgelopen oud en nieuw geweest zijn, denk ik. Volgend jaar nieuwe kansen.
Zal wel Valentijnsdag 2020 worden of zoiets.
Nouuuu Janna. Laat het nou weten!
ZOOO flauw als je dan nooit meer de afloop hoort...

quote:Vlammetje1203 schreef op 04 januari 2011 @ 21:19:

ZOOO flauw als je dan nooit meer de afloop hoort...

Ik zeg; maart 2023. Een aanzoek van een hele andere man.

Jullie denken toch niet dat dit een update was, toch? Ik kwam hier nav een ander topic. Sorry.
Ahh Madhe, ik dacht dat het verlossende 'vraagje' aan TO waarvan de nieuwsgierigheid naar de ontknoping me al een maand uit mijn slaap houdt er eindelijk uit was.
Nope, maar je vergeeft het me vast wel.

Ze komt wel weer met een nieuw topic rond valentijnsdag joh. We hebben geen haast.
Het is je vergeven hoor.

En ik verwacht idd ook wel weer een topic rond die tijd (of eerder)
Rond die tijd (14 feb) of eerder. Dan is eerder ehm...

Nu?
Ik zet in op 1 februari (dat is immers een maand na O&N, ze kennen elkaar dan precies 13 maanden, lijkt me een mooie gelegenheid)
Oeeeeh, spannend. Maandag oh maandag (valentijnsdag)... weer niets?

En dat al vanaf september. * Gaat definitie van 'binnenkort' aanpassen*
Mijn glazen bol zegt.......teterete............dat het NIET gaat gebeuren. Jammer maar helaas.
voer eendjes geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven