Was dit een goede date????

18-09-2010 11:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op de site en heb een vraag. Ben benieuwd wat anderen hier over zeggen en wil graag een topic aanvragen

Ik heb al een paar maand een leuke man op msn. Ontmoeten kon niet vanwege zijn werk en mijn werk. gisteren elkaar ontmoet. supergaaf en lekker door het bos gelopen. De vraag is nu?

We liepen netjes naast elkaar zoals het een date betaamd. Na 300 meter voelde ik al dat zijn vingers de mijne zochten. Ik heb dit toegestaan, want hij was een leuke man, netjes en correct.

aan het einde van onze date lag zn arm in mn nek.

Was dit een goede date? Of een onzekere man? Kan ik hopen op een 2de date?

spanning allom

Groetjes van Gerrie
Nou, leuk toch??? Klinkt hartstikke gezellig.

Ik heb een tijd terug ook eerst een tijdje gechat en gebeld met een hele leuke man. Op de eerste date uit eten geweest en toen we uit het restaurant kwamen direct hand in hand gelopen. Bij de auto in de parkeergarage ongelofelijk staan zoenen! Denk dat we nog wel op camera staan, haha! Dus ik vind dat jullie het nog 'netjes' hebben gehouden.

Geniet ervan en zeker op 2e date gaan als dat zo uitkomt.
Heb je daarna nog iets van hem gehoord?
Altijd spannend als je het gevolg van een date moet afwachten. Maar ik denk niet dat wij kunnen vertellen of het een goede date was. Iedereen ervaart dat anders en wij waren er niet bij. Dus afwachten hoe hij het ervaren heeft. Of niet afwachten en zelf de eerste stap nemen als je hem leuk vond.
Als je gehoopt had op wilde sex in de auto in het bos was het wellicht geen goede date.

Maar als je verwachtingen anders waren lijkt het me een prima eerste ontmoeting, toch?
Sinds wanneer is de geslaagdheid van een date afhankelijk van de 'armstand'? Ik zou meer denken aan het soort gesprekken die jullie gevoerd hebben, de klik, of er nog wat is afgesproken etc?? Uit jouw informatie kan ik echt geen zinnig iets opmaken hoor!
Voorlopig klinkt dit als een goede date. Niet te hard van stapel gelopen. Maar wel laten blijken dat er aantrekkingskracht en intimiteit tussen jullie is. En dat jullie dat ook van elkaar accepteren; het prettig vinden met elkaar.

Persoonlijk zou ik zelf als het zo liep aan het eind geprobeerd hebben alvast een vervolgafspraak te regelen. Dat scheelt een hoop zenuwen (vindt ze me wel leuk; vindt ze me niet leuk; als ik nu bel is dat dan te vroeg; of juist te laat; wat als ze niet thuis is... dat soort passion killers).

De zon schijnt nu. Als je je goed voelt zou ik hem gewoon bellen voordat de twijfel te veel toeslaat. Kort zeggen dat je het leuk vond en voorstellen weer eens met elkaar af te spreken. Niet te lang bellen, sms-en, mailen en dergelijk afstandelijk gedoe. Gewoon in levenden lijven samen leuke dingen gaan doen en zien hoe het zich ontwikkelt.

Overigens, beetje off topic. Hoezo: "... netjes naast elkaar zoals het een date betaamt..."? En: "... ik liet dat toe"? Je mag best wel tegen elkaar aan boemsen (bedoel per ongeluk zijdelings even tegen elkaar aan botsen tijdens het lopen ;) ). Je hoeft je niet op te dringen. Zeker als je niet zo'n karakter hebt. Maar je mag ook heus zelf wel wat initiatief nemen. Anders loop je het risico dat het voor jou fantastisch was, maar voor hem helemaal niet zo leuk. Zou jammer zijn.
quote:GerrieJ schreef op 18 september 2010 @ 11:07:

Ik ben nieuw op de site en heb een vraag. Ben benieuwd wat anderen hier over zeggen en wil graag een topic aanvragen

Ik heb al een paar maand een leuke man op msn. Ontmoeten kon niet vanwege zijn werk en mijn werk. gisteren elkaar ontmoet. supergaaf en lekker door het bos gelopen. De vraag is nu?

We liepen netjes naast elkaar zoals het een date betaamd. Na 300 meter voelde ik al dat zijn vingers de mijne zochten. Ik heb dit toegestaan, want hij was een leuke man, netjes en correct.

aan het einde van onze date lag zn arm in mn nek.

Was dit een goede date? Of een onzekere man? Kan ik hopen op een 2de date?

spanning allom

Groetjes van Gerrie

1. Voldeed deze date aan je verwachtingen? Ja: ga naar A.

2. Overtrof deze date je verwachtingen? Ja: ga naar A.

3. Ga naar B.

A: dit was een goede date

B: dit was geen goede date
Een arm om je heen zegt niets, ook een hand vastpakken niet. Het is het belangrijkste dat hij je belt om je nog eens mee uit te vragen en dat hij moeite doet om je te veroveren.
quote:Lesbellesdesfleurs schreef op 25 september 2010 @ 23:14:

Een arm om je heen zegt niets, ook een hand vastpakken niet. Het is het belangrijkste dat hij je belt om je nog eens mee uit te vragen en dat hij moeite doet om je te veroveren.

Zou kunnen maar TO kan hem zelf natuurlijk ook bellen om hem nog eens mee uit te vragen en een beetje moeite doen om hem te veroveren.

Of mogen vrouwen zelf geen enkel initiatief meer tonen zo halverwege 2010?

Ja ik zit totaal niet in het dategebeuren dus het kan zomaar dat ik hopeloos ouderwets ben als ik denk dat vrouwen niet maar moeten gaan zitten afwachten tot hij iets doet.
Je leert iemand kennen via internet en gaat voor een eerste date naar het bos? Dat is toch niet verstandig?
quote:wuiles schreef op 26 september 2010 @ 09:18:

Je leert iemand kennen via internet en gaat voor een eerste date naar het bos? Dat is toch niet verstandig?

Eens met Wuiles, ik zou dat ook nooit doen.

En of het een goede date was? Als jij het prettig vond, was het een goede date.

Ik heb echter zelf ook een keer meegemaakt dat iemand me na een paar minuten al begon aan te raken. Was voor mij een afknapper eerlijk gezegd en voelde me ongemakkelijk. Vond het persoonlijk erg opdringerig. Was wel een leuke vent, maar hier had ik nog geen zin in na 10 minuten.

Ben zsm vertokken.
Naar een bos zou ik ook niet zo snel doen nee.

Dat hij je hand na 300 meter al vastpakt, dat vind ik behoorlijk snel. Maar misschien ligt het aan mij.

Wel spannend hoor!!!! Succes!
Snap het niet zo goed...de vraag was toch niet of een 1e date in het bos een goed idee is? Best zinloos om daar nu nog commentaar op te geven.

En TO, hoe kunnen wij nou beoordelen of het een goede date was, dat voel je hopelijk zelf toch wel aan? Voelde het goed?
TO kan daar toch van leren? Voor een volgende date (met een evt. andere man).
quote:Kleintjecool schreef op 26 september 2010 @ 09:57:

Snap het niet zo goed...de vraag was toch niet of een 1e date in het bos een goed idee is? Best zinloos om daar nu nog commentaar op te geven.

En TO, hoe kunnen wij nou beoordelen of het een goede date was, dat voel je hopelijk zelf toch wel aan? Voelde het goed?Dan heb ik nieuws voor je: het is hier niet U vraagt, wij draaien. Voor mij niet althans. Dat jij mijn commentaar zinloos vindt is overigens je goed recht.
Toch jammer dat TO zelf niet meer even reageert...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven