Wat betekent het ?
donderdag 27 oktober 2011 om 12:03
Ik heb sinds ongeveer 2 maanden, een leuke man ontmoet. We zien elkaar eigenlijk vooral in het weekend, en soms door de weeks. we hebben niets samen, maar we zoenen en knuffelen wel. We worden ook steeds closer, en kunnen goed met elkaar lachen en gek doen. Hij vind het leuk om me te zien en het is gewoon erg gezellig. Hij complimenteerd me vaak, door te zeggen dat ik mooi ben, mooie ogen, mooi lichaam enzovoort, maar hij zend twee signalen uit waarbij ik niet uitkom.
Als ik hem in het echt spreek, dan zegt hij altijd dat hij me niet "leuk" vind als op die manier, en dat het gewoon gezellig is op deze manier. omdat we allebei wat 'missen', gaan we zo met elkaar om.
maar als ik hem dan via Sms, Facebook of wat dan ook spreek, dan zegt hij dat hij me steeds leuker vind, en niet kan wachten om me te zien en dat soort dingen, dan is hij gewoon heel anders.
Wat moet ik hier nou mee, ik vind hem vanuit mezelf steeds leuker worden, iets in hem trekt me aan. Maar als dit voor hem niet is, kan ik er denk beter mee stoppen.?
Ik wilde dit gewoon even kwijt, reageren mag altijd.
Als ik hem in het echt spreek, dan zegt hij altijd dat hij me niet "leuk" vind als op die manier, en dat het gewoon gezellig is op deze manier. omdat we allebei wat 'missen', gaan we zo met elkaar om.
maar als ik hem dan via Sms, Facebook of wat dan ook spreek, dan zegt hij dat hij me steeds leuker vind, en niet kan wachten om me te zien en dat soort dingen, dan is hij gewoon heel anders.
Wat moet ik hier nou mee, ik vind hem vanuit mezelf steeds leuker worden, iets in hem trekt me aan. Maar als dit voor hem niet is, kan ik er denk beter mee stoppen.?
Ik wilde dit gewoon even kwijt, reageren mag altijd.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:15
Ik krijg de indruk dat hij iets ouder dan jij is. Denk je dat het voor hem daarom 'anders' is?
En in ieder geval zou ik genieten van jullie samenzijn, zolang jullie 'relatie' niet in de weg staat van je toekomstplannen. Iemand hebben waar je plezier mee beleeft is best kostbaar. Ik wou dat ik het had.
En in ieder geval zou ik genieten van jullie samenzijn, zolang jullie 'relatie' niet in de weg staat van je toekomstplannen. Iemand hebben waar je plezier mee beleeft is best kostbaar. Ik wou dat ik het had.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:17
donderdag 27 oktober 2011 om 12:28
donderdag 27 oktober 2011 om 12:30
Hij is een jaar jonger als mij, en we kunnen samen overal over praten, als we elkaar zien moeten we gewoon heel erg veel lachen en we zoenen en knuffelen altijd. Dit doen we dus ook gewoon waar vrienden en andere mensen bij zijn. Dat vind ik het rare eraan. maar mijn gevoel was eerst zo van, het is gezellig voor nu. maar ik begin hem steeds meer voor mezelf te willen. Een friends with benefit relatie zit er voor mij niet in. Maar als ik tegen hem zeg dat ik niet met hem naar bed ga tot we iets serieus hebben, zegt hij dat hij trots op me is dat is zo denk. Dit klinkt dan ook niet erg logisch.??
donderdag 27 oktober 2011 om 12:35
quote:mona23 schreef op 27 oktober 2011 @ 12:30:
Hij is een jaar jonger als mij, en we kunnen samen overal over praten, als we elkaar zien moeten we gewoon heel erg veel lachen en we zoenen en knuffelen altijd. Dit doen we dus ook gewoon waar vrienden en andere mensen bij zijn. Dat vind ik het rare eraan. maar mijn gevoel was eerst zo van, het is gezellig voor nu. maar ik begin hem steeds meer voor mezelf te willen. Een friends with benefit relatie zit er voor mij niet in. Maar als ik tegen hem zeg dat ik niet met hem naar bed ga tot we iets serieus hebben, zegt hij dat hij trots op me is dat is zo denk. Dit klinkt dan ook niet erg logisch.??Wat zou het 'serieus' voor je maken? Heeft-ie meerdere vriendinnen met/zonder benifits op dit moment en moet hij die eerst opgeven?
Hij is een jaar jonger als mij, en we kunnen samen overal over praten, als we elkaar zien moeten we gewoon heel erg veel lachen en we zoenen en knuffelen altijd. Dit doen we dus ook gewoon waar vrienden en andere mensen bij zijn. Dat vind ik het rare eraan. maar mijn gevoel was eerst zo van, het is gezellig voor nu. maar ik begin hem steeds meer voor mezelf te willen. Een friends with benefit relatie zit er voor mij niet in. Maar als ik tegen hem zeg dat ik niet met hem naar bed ga tot we iets serieus hebben, zegt hij dat hij trots op me is dat is zo denk. Dit klinkt dan ook niet erg logisch.??Wat zou het 'serieus' voor je maken? Heeft-ie meerdere vriendinnen met/zonder benifits op dit moment en moet hij die eerst opgeven?
donderdag 27 oktober 2011 om 12:43
donderdag 27 oktober 2011 om 12:47
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 12:41:
Het valt me op dat vrouwen vaak zo zwaar tillen aan sex en dat het zo'n beladen gebeurtenis is.
Ik snap dat niet. Sex is toch 'gewoon' iets waar je als volwassene vrij over kunt beslissen? Is de emancipatiegolf alweer over? Vragen, vragen, vragen...Kan me voorstellen dat als je elkaar niet goed kent en onzeker bent dat het een onderwerp is dat nogal lastig te bespreken is.
Het valt me op dat vrouwen vaak zo zwaar tillen aan sex en dat het zo'n beladen gebeurtenis is.
Ik snap dat niet. Sex is toch 'gewoon' iets waar je als volwassene vrij over kunt beslissen? Is de emancipatiegolf alweer over? Vragen, vragen, vragen...Kan me voorstellen dat als je elkaar niet goed kent en onzeker bent dat het een onderwerp is dat nogal lastig te bespreken is.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:49
Enigszins herkenbaar. Ik had ook zo'n scharrel waarmee ik helemaal gek was, mezelf kon zijn en we zaten continu aan elkaar te plukken. Ook als er wederzijdse vrienden bij waren. Toch gaf hij wel wat subtiele hints in de richting dat het niets zou kunnen worden. Maar dat weerhield hem er niet van om te steeds zeggen hoe leuk, lief en sexy hij me vond en hoe fijn hij zich bij mij voelde.
Toen ik serieus toenadering zocht was hij verbaasd. Ik wist toch dat hij niets wilde?
Geloof me, je kan er beter mee stoppen voordat het je nog meer pijn gaat doen. Als een man gek op je is weet je het wel, dan schreeuwt hij het van de daken namelijk.
Toen ik serieus toenadering zocht was hij verbaasd. Ik wist toch dat hij niets wilde?
Geloof me, je kan er beter mee stoppen voordat het je nog meer pijn gaat doen. Als een man gek op je is weet je het wel, dan schreeuwt hij het van de daken namelijk.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:50
Hij heeft nog maar 1 echte relatie gehad met een meisje, en ik ken zijn vrienden ook, en die zeggen hetzelfde, het is een jongen die juist helemaal niet zo is, hij springt niet van één naar de andere. Ik ben de eerste waarmee hij gewoon zo los aan het zoenen is. en hij is op dat gebied verder wel trouw, omdat hij niet met andere meisje op die manier omgaat. het lijkt soms of we wat hebben, maar dit is dan niet zo. Als ik bijvoorbeeld naar een andere vrouw wijs, zegt hij dat hij alleen mij wil. Zou het ook een soort bindingangst kunnen zijn, dat hij bang is om weer iets te beginnen waar je aan vast zit? Het is op zich een hele lieve en aardige jongen hoor, geen player.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:55
quote:mona23 schreef op 27 oktober 2011 @ 12:50:
Hij heeft nog maar 1 echte relatie gehad met een meisje, en ik ken zijn vrienden ook, en die zeggen hetzelfde, het is een jongen die juist helemaal niet zo is, hij springt niet van één naar de andere. Ik ben de eerste waarmee hij gewoon zo los aan het zoenen is. en hij is op dat gebied verder wel trouw, omdat hij niet met andere meisje op die manier omgaat. het lijkt soms of we wat hebben, maar dit is dan niet zo. Als ik bijvoorbeeld naar een andere vrouw wijs, zegt hij dat hij alleen mij wil. Zou het ook een soort bindingangst kunnen zijn, dat hij bang is om weer iets te beginnen waar je aan vast zit? Het is op zich een hele lieve en aardige jongen hoor, geen player.Even een open deur intrappen: stel je kwetsbaar op en vertel hém wat je hier vertelt.
Hij heeft nog maar 1 echte relatie gehad met een meisje, en ik ken zijn vrienden ook, en die zeggen hetzelfde, het is een jongen die juist helemaal niet zo is, hij springt niet van één naar de andere. Ik ben de eerste waarmee hij gewoon zo los aan het zoenen is. en hij is op dat gebied verder wel trouw, omdat hij niet met andere meisje op die manier omgaat. het lijkt soms of we wat hebben, maar dit is dan niet zo. Als ik bijvoorbeeld naar een andere vrouw wijs, zegt hij dat hij alleen mij wil. Zou het ook een soort bindingangst kunnen zijn, dat hij bang is om weer iets te beginnen waar je aan vast zit? Het is op zich een hele lieve en aardige jongen hoor, geen player.Even een open deur intrappen: stel je kwetsbaar op en vertel hém wat je hier vertelt.
donderdag 27 oktober 2011 om 13:03
donderdag 27 oktober 2011 om 13:06
donderdag 27 oktober 2011 om 13:26
Maak eerst voor jezelf glashelder wat je precies wel en niet van of met hem wil. Daarna met hem erover praten en vragen wat hij precies wel of niet wil. Als daar overlap tussen zit of een compromis mogelijk is die voor jullie beide goed aanvoelt, go for it (voor zolang dat zo blijft natuurlijk, jouw of zijn behoeften kunnen immers altijd veranderen in de toekomst). Anders kappen.
In ieder geval niet blijven tobben en onzeker voelen, daar schiet je geen reet mee op en voel je je alleen maar kut van.
In ieder geval niet blijven tobben en onzeker voelen, daar schiet je geen reet mee op en voel je je alleen maar kut van.