Wat denken jullie?
donderdag 18 augustus 2011 om 14:17
Ik heb sinds kort "iets"met een getrouwde man, ik ga dit absoluut niet proberen goed te praten want dat kan niet. Had ook niet gedacht dat ik dit ooit zou doen maar goed. Ik ken hem pas een paar weken maar vanaf de eerste x dat ik hem zag was ik verliefd. Het cliche verhaal hij is al 20 jaar getrouwd en heeft een slecht huwelijk maar blijft getrouwd voor de kids. Ik heb zelf ook kinderen en ben al 2,5 jaar alleen. Ik wil nooit meer trouwen of samenwonen tenminste zo denk ik er nu over. Maar ik ben echt zo gek op deze man. Hij is wel 13 jaar ouder maar zo leuk. Hij heeft het overdag heel druk, hij komt iedere avond langs hij woont 25 km verderop. Maar overdag hoor ik niks van hem, tegen de avond mailt of smst hij schatje dit schatje dat en dan komt hij. Als hij er is is hij ook heel lief en aardig, maar als hij weer weg is hoor ik weer niks, niet dat hij me de hele dag door moet bellen oid maar af en toe zou het toch fijn zijn. En ik kan het hem natuurlijk gewoon vragen maar ben eingelijk "bang" voor het antwoord want ik wil hem gewoon niet "kwijt" voor zover dat kan! Mijn verstand zegt stoppen maar zoals ik al zei ik wil hem echt niet missen. Mijn vriendinnen zeggen allemaal stoppen. Wat moet ik doen?
donderdag 18 augustus 2011 om 14:19
quote:lynn26 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:17:
Mijn vriendinnen zeggen allemaal stoppen. Wat moet ik doen?
Doorgaan, natuurlijk.
Vriendinnen geven altijd expres de verkeerde raad. Vriendinnen willen namelijk dat jij ongelukkig bent zodat zij nog gelukkiger lijken.
Pffff, dat weet toch iedereen?
Mijn vriendinnen zeggen allemaal stoppen. Wat moet ik doen?
Doorgaan, natuurlijk.
Vriendinnen geven altijd expres de verkeerde raad. Vriendinnen willen namelijk dat jij ongelukkig bent zodat zij nog gelukkiger lijken.
Pffff, dat weet toch iedereen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:23
Wil je echt op de 2e plaats staan? Meid wat doe je jezelf aan! 1e plaats zal je nooit zijn, daar staat zijn vrouw al en anders zijn kinderen.
En wat doe je ook zijn vrouw aan? Zit zij in een slecht huwelijk met kids en gaat haar man ook nog eens vreemd. Ik vind gewoon dat alle vrouwen van getrouwde/bezette mannen moeten afblijven. Dat is er veel minder narigheid voor alle vrouwen.
En wat doe je ook zijn vrouw aan? Zit zij in een slecht huwelijk met kids en gaat haar man ook nog eens vreemd. Ik vind gewoon dat alle vrouwen van getrouwde/bezette mannen moeten afblijven. Dat is er veel minder narigheid voor alle vrouwen.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:24
Goh wat is hij leuk. Bedonderd zn vrouw, werkt niet aan zn huwelijk en houdt jou gewillig aan het lijntje. Als je eens rationeel bekijkt wat hij aan het doen is dan kun je toch niet volhouden dat hij zo leuk is.
Je zal nooit zijn eerste prioriteit worden. Je kunt hoogstens nog iets van je eigenwaarde redden door te zeggen je komt maar terug als je gescheiden bent. Als hij jou zo geweldig vindt staat hij na een paar maanden op je stoep. Denk dat die kans overigens 0,1 is. Je bent te makkelijk om ernaast te houden.
Je vriendinnen hebben groot gelijk en denk nou eens aan het voorbeeld wat je je kinderen meegeeft zeg. Als je het niet voor jezelf doet doe het voor hen. Wat is je boodschap aan hen? Wat leer je ze? Tweede keus is ook goed genoeg?
Je zal nooit zijn eerste prioriteit worden. Je kunt hoogstens nog iets van je eigenwaarde redden door te zeggen je komt maar terug als je gescheiden bent. Als hij jou zo geweldig vindt staat hij na een paar maanden op je stoep. Denk dat die kans overigens 0,1 is. Je bent te makkelijk om ernaast te houden.
Je vriendinnen hebben groot gelijk en denk nou eens aan het voorbeeld wat je je kinderen meegeeft zeg. Als je het niet voor jezelf doet doe het voor hen. Wat is je boodschap aan hen? Wat leer je ze? Tweede keus is ook goed genoeg?
quote:lynn26 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:17:
Maar overdag hoor ik niks van hem, tegen de avond mailt of smst hij schatje dit schatje dat en dan komt hij. Als hij er is is hij ook heel lief en aardig, maar als hij weer weg is hoor ik weer niks, niet dat hij me de hele dag door moet bellen oid maar af en toe zou het toch fijn zijn. Maar dat gaat nie he, want overdag is hij aan het werk en 's avonds (als hij niet wil neuken met jou) is hij bij zijn vrouw in zijn slechte huwelijk waar hij alleen in blijft hangen vanwege de kinderen..
Maar overdag hoor ik niks van hem, tegen de avond mailt of smst hij schatje dit schatje dat en dan komt hij. Als hij er is is hij ook heel lief en aardig, maar als hij weer weg is hoor ik weer niks, niet dat hij me de hele dag door moet bellen oid maar af en toe zou het toch fijn zijn. Maar dat gaat nie he, want overdag is hij aan het werk en 's avonds (als hij niet wil neuken met jou) is hij bij zijn vrouw in zijn slechte huwelijk waar hij alleen in blijft hangen vanwege de kinderen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 18 augustus 2011 om 14:25
Hij moet meer contact onderhouden met jou, omdat...?
Hoe moet hij dat gaan doen dan? Hij heeft een baan en daarbij ook nog eens een gezin. En dat wist je allemaal toen je eraan begon. Ik denk eerlijk gezegd dat je al in je handjes mag knijpen dat je hem iedere avond ziet!
En dat van bij elkaar blijven voor de kinderen, dat heb ik al iets te vaak gehoord geloof ik...
Maar vooral doorgaan en niet zeuren want dan heb je straks nog minder dan niets.
Hoe moet hij dat gaan doen dan? Hij heeft een baan en daarbij ook nog eens een gezin. En dat wist je allemaal toen je eraan begon. Ik denk eerlijk gezegd dat je al in je handjes mag knijpen dat je hem iedere avond ziet!
En dat van bij elkaar blijven voor de kinderen, dat heb ik al iets te vaak gehoord geloof ik...
Maar vooral doorgaan en niet zeuren want dan heb je straks nog minder dan niets.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:27
Pfieuw ben ik even blij dat de mijne pas 31 word !
Alhoewel...de mijne word al wel grijs...kutterdekut misschien doet ie zich voor als 39 bij T.O, hij werkt ook 25 km bij onze woonplaats vandaan, en was gisteren pas 20.30 thuis.
Ohnee dames help! Wat moet ik nu???
Alhoewel...de mijne word al wel grijs...kutterdekut misschien doet ie zich voor als 39 bij T.O, hij werkt ook 25 km bij onze woonplaats vandaan, en was gisteren pas 20.30 thuis.
Ohnee dames help! Wat moet ik nu???
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:27
Hij is getrouwd en heeft kinderen, en waarschijnlijk ook een baan? Nogal logisch dat ie dan overdag niks laat horen. Vind t knap hoe hij het voor elkaar krijgt om dan elke avond naar jou te gaan. Vraag me serieus af wat zijn vrouw denkt wat ie elke avond aan het doen is. En dat ie kinderen heeft.. Vraag me serieus af hoe jullie jezelf nog aan kunnen kijken in de spiegel of hoe je 's nachts kunt slapen. Ja, jij ook. Maar goed, je vroeg wat je moet doen. Dat weet je echt zelf niet? Ten op zichte van zijn gezin zou ik mezelf walgelijk voelen dus ik zou er sws al niet gelukkig mee kunnen zijn. En dat iemand zijn vrouw en kinderen zo kan bedonderen.. Vraag me serieus af hoe je daar verliefd op kunt worden. En dan ten op zichte van jezelf: this is as good as it will get. Je krijgt nooit meer van hem/met hem dan je nu hebt. Ik zou mezelf meer gunnen.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:29
Hij laat overdag niets van zich horen en is iedere avond bij jou...
Kan het niet zijn dat ie gewoon vrijgezel is en de boel alleen spannender maakt door te zeggen dat ie getrouwd is, kinderen heeft, etc. Sommige mannen zijn zonder dat spannende element gewoonweg niet aantrekkelijk voor sommige vrouwen lijkt wel.
Lijkt me ook wel handig als man, kun je lekker scharrelen zonder dat die ander je gaat claimen. Als ze toch gaat zeiken pak je het 1001 smoezen topic erbij en kies je er eentje uit.
Kan het niet zijn dat ie gewoon vrijgezel is en de boel alleen spannender maakt door te zeggen dat ie getrouwd is, kinderen heeft, etc. Sommige mannen zijn zonder dat spannende element gewoonweg niet aantrekkelijk voor sommige vrouwen lijkt wel.
Lijkt me ook wel handig als man, kun je lekker scharrelen zonder dat die ander je gaat claimen. Als ze toch gaat zeiken pak je het 1001 smoezen topic erbij en kies je er eentje uit.
donderdag 18 augustus 2011 om 14:29
donderdag 18 augustus 2011 om 14:30
quote:Vl43inder schreef op 18 augustus 2011 @ 14:29:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.