Wat denken jullie?

18-08-2011 14:17 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort "iets"met een getrouwde man, ik ga dit absoluut niet proberen goed te praten want dat kan niet. Had ook niet gedacht dat ik dit ooit zou doen maar goed. Ik ken hem pas een paar weken maar vanaf de eerste x dat ik hem zag was ik verliefd. Het cliche verhaal hij is al 20 jaar getrouwd en heeft een slecht huwelijk maar blijft getrouwd voor de kids. Ik heb zelf ook kinderen en ben al 2,5 jaar alleen. Ik wil nooit meer trouwen of samenwonen tenminste zo denk ik er nu over. Maar ik ben echt zo gek op deze man. Hij is wel 13 jaar ouder maar zo leuk. Hij heeft het overdag heel druk, hij komt iedere avond langs hij woont 25 km verderop. Maar overdag hoor ik niks van hem, tegen de avond mailt of smst hij schatje dit schatje dat en dan komt hij. Als hij er is is hij ook heel lief en aardig, maar als hij weer weg is hoor ik weer niks, niet dat hij me de hele dag door moet bellen oid maar af en toe zou het toch fijn zijn. En ik kan het hem natuurlijk gewoon vragen maar ben eingelijk "bang" voor het antwoord want ik wil hem gewoon niet "kwijt" voor zover dat kan! Mijn verstand zegt stoppen maar zoals ik al zei ik wil hem echt niet missen. Mijn vriendinnen zeggen allemaal stoppen. Wat moet ik doen?
TO, ik vind je eigenlijk een domme doos. Zoek een sv, heb je meer aan dan een getrouwde man van wie jij alleen maar kruimels toegeworpen krijgt.

En om maar bij de sprookjesfiguren te blijven: al die kruimels bij elkaar zorgen er niet voor dat je zijn huis zult vinden (om erin te morgen wonen).
quote:stukje_cake schreef op 18 augustus 2011 @ 16:15:

TO, ik vind je eigenlijk een domme doos. Zoek een sv, heb je meer aan dan een getrouwde man van wie jij alleen maar kruimels toegeworpen krijgt.

En om maar bij de sprookjesfiguren te blijven: al die kruimels bij elkaar zorgen er niet voor dat je zijn huis zult vinden (om erin te morgen wonen).
@zonnestraaltje

@iris

nergens schrijf ik dat ik het gedrag van mijn man goedkeur en nergens schrijf ik dat ik zijn grote liefde ben. Ik reageer op TO´s vraag wat ze moet doen met deze situatie. En ik probeer TO duidelijk te maken dat ze (zeer waarschijnlijk) zal eindigen als de exminnares van mijn man, nl ex en niet begrijpt waarom ze ex is. Overigens zie ik een minnares niet als slachtoffer, zij heeft net als mijn man een keuze om aan deze relatie te beginnen of niet net als TO. Ik had toen die keuze niet, want mij werden toen b.v. geen brieven gestuurd door de minnares.
Hij heeft een slecht huwelijk en blijft alleen voor de kids nog bij zijn vrouw!
En.....hij is vast ook nog je "soulmate"
quote:chrissie55 schreef op 18 augustus 2011 @ 15:07:

Kreeg eergisteren een paar kaartjes en een 2tal brieven van de exminnares van mijn man. Het was de correspondentie van mijn man aan haar. Nog een jaar erna heeft ze nog steeds niet begrepen dat ze niet zijn grote liefde is. De kaartjes had ze omwikkeld met een roze lintje met van die krulletjes erin. Ik ken haar niet maar ik moest wel denken aan een huilend meisje met vlechtjes in het haar van 51.

Volgens mij ben jij zijn grote liefde ook niet. Anders had hij er geen ander neukertje bij hoeven nemen.

Oeps niet goed gelezen, zoiets was al eerder geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven