Wat denken jullie?

18-08-2011 14:17 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort "iets"met een getrouwde man, ik ga dit absoluut niet proberen goed te praten want dat kan niet. Had ook niet gedacht dat ik dit ooit zou doen maar goed. Ik ken hem pas een paar weken maar vanaf de eerste x dat ik hem zag was ik verliefd. Het cliche verhaal hij is al 20 jaar getrouwd en heeft een slecht huwelijk maar blijft getrouwd voor de kids. Ik heb zelf ook kinderen en ben al 2,5 jaar alleen. Ik wil nooit meer trouwen of samenwonen tenminste zo denk ik er nu over. Maar ik ben echt zo gek op deze man. Hij is wel 13 jaar ouder maar zo leuk. Hij heeft het overdag heel druk, hij komt iedere avond langs hij woont 25 km verderop. Maar overdag hoor ik niks van hem, tegen de avond mailt of smst hij schatje dit schatje dat en dan komt hij. Als hij er is is hij ook heel lief en aardig, maar als hij weer weg is hoor ik weer niks, niet dat hij me de hele dag door moet bellen oid maar af en toe zou het toch fijn zijn. En ik kan het hem natuurlijk gewoon vragen maar ben eingelijk "bang" voor het antwoord want ik wil hem gewoon niet "kwijt" voor zover dat kan! Mijn verstand zegt stoppen maar zoals ik al zei ik wil hem echt niet missen. Mijn vriendinnen zeggen allemaal stoppen. Wat moet ik doen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2011 @ 14:23:

Voor alle vrouwen met een man van 39 die elke avond weg is; HIJ ZIT BIJ TO !!!!!!SHIIIITTTT! Hij is dus niet elke avond gaan bowlen???? Ik vond het al verdacht, want hij vind bowlen niet leuk.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:34
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:lynn26 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:17:

Ik heb sinds kort "iets"met een getrouwde man, ik ga dit absoluut niet proberen goed te praten want dat kan niet.

Het cliche verhaal hij is al 20 jaar getrouwd en heeft een slecht huwelijk maar blijft getrouwd voor de kids. Hier lees ik wel iets van goedpraten.
Vindt zijn vrouw ook dat ze een slecht huwelijk hebben? Of zou het misschien heel toevallig mogelijk kunnen zijn dat hij redenen heeft om jou te doen geloven dat hij een slecht huwelijk heeft?
quote:MEFS schreef op 18 augustus 2011 @ 14:32:

[...]

SHIIIITTTT! Hij is dus niet elke avond gaan bowlen???? Ik vond het al verdacht, want hij vind bowlen niet leuk.

TO, staan deze sexy stappers soms iedere avond in de gang?

Ook ik dacht nooit zoiets op mijn pad te treffen/altijd fel op tegen enzovoort en toch ben ik er 1x (heel erg lang geleden) ingestonken. Zo wat BEN ik blij dat dat hoofdstuk gesloten is! Ik was toen ook single, nog niet toe aan een vaste relatie enzovoorts....

maar wat ik nooit had verwacht gebeurde en ik werd verliefd op deze nono......nou dat was echt met tranen en tuiten. Iedereen in mijn omgeving begreep ook niet wat ik met zo'n vent moest....later dacht ik...ooooh had ik maar geluisterd!

En dat hij bij haar is om de kinderen is pure nonsens. Het spijt me je dit te vertellen. Maar hij is enkel en alleen uit op je mossel (zoals een ander forummer eens goed beschreef). En hij gebruikt je gewoon als afwisselingsk* materiaal naast zijn vrouw.Dump hem nu het nog kan!

En laat hem lekker naar een echte h* gaan als hij afwisseling wil. Daar moet ie tenminste dokken!
Dat je daar in trapt. Getrouwd blijven voor de kids. Boehoe ik heb het zo slecht.

Niemand blijft doodongelukkig in een huwelijk zitten!!! Doe je oogkleppen af zeg. En zie alsjeblieft in hoe egoistisch je bezig bent ten op zichte van zijn vrouw en vooral zijn kinderen!! Kinderen zijn onschuldig. Altijd! Dus hoe kun je??
Even los van het feit dat hij getrouwd is: je bent een booty call.

Jammer maar helaas.
.
quote:Vl43inder schreef op 18 augustus 2011 @ 14:35:

[...]

TO, staan deze sexy stappers soms iedere avond in de gang?

[afbeelding]Hey, hoe weet je dat hij die schoenen heeft? Komt ie ook bij jou beurten?
Blijf van mening dat de man in kwestie meer blaam treft dan TO. Vindt t meer triest dat er vrouwen zijn die zelfs nog kinderen opvoeden die zichzelf zo makkelijk laten gebruiken als zij. Zichzelf blijkbaar niets beters gunnen en maar andere gezinnen verwoesten.

Vraag me af wat je dan je kinderen leert. Over wat een relatie is, en houden van. Dat is dan toch volkomen bij elkaar gefantaseerd als moeder die zich laat uitwonen door een vent zonder enige vorm van respect richting zijn vrouw en eigen vlees en bloed. Besef wel to dat jij als alleenstaande ouder het grootste voorbeeld bent in de levens van die kinderen en dat ze meekijken. Hoe jij je eigenwaarde ten grabbel gooit aan een vent die zo met zn huwelijk omgaat.
"Hij blijft bij zijn vrouw voor de kinderen", dat is toch smoes 39 uit het lijstje :203 redenen waarom hij toch nog niet met jou kan zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:MEFS schreef op 18 augustus 2011 @ 14:39:

[...]

Hey, hoe weet je dat hij die schoenen heeft? Komt ie ook bij jou beurten?Je weet toch hoe bowlers zijn? Duuh! Hij heeft het er hartstikke druk mee, tegen TO zegt ie dat ie moet darten als ie naar mij komt. Dan trekt ie zijn sexy shirt aan, maak ik een bacotje voor 'm en gaan we voor 180
Haha enigste weg waarop iemand gered kan worden, GELD voor ieder persoon!

Dollars en euro's mensen, de weg naar salvation!
Wat een heerlijk romantisch verhaal,

Ik denk al: en ze leefde nog lang en gelukkig.

Mmmmmmm, om bij weg te dromen.
quote:galadriel schreef op 18 augustus 2011 @ 14:45:

Wat een heerlijk romantisch verhaal,

Ik denk al: en ze leefde nog lang en gelukkig.

Mmmmmmm, om bij weg te dromen.
quote:Joly78 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:45:

Haha enigste weg waarop iemand gered kan worden, GELD voor ieder persoon!

Dollars en euro's mensen, de weg naar salvation!
Hem een schop naar zijn auto geven en terug sturen naar zijn vrouw en kinderen.
quote:ashley1983 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:36:

Niemand blijft doodongelukkig in een huwelijk zitten!!! Ehmm, weleens meer topics onder de Relatiepijler bekeken???
Volgens mij worden er hier een hoop mensen moe van dat gegooi met die relatietopics..
ikzegnixikzegnixikzegnix (kost wél moeite, dat dan weer wel)
quote:Joly78 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:42:

Zichzelf blijkbaar niets beters gunnen en maar andere gezinnen verwoesten.

Dit laatste niet mee eens. Het is toch echt de man hoor die getrouwd is. Al vind ik dat als je vrouw je alarmbellen direct moeten gaan rinkelen! Op zń minst omdat je zoń watje toch ook gewoon echt niet wil TO? Iemand die steen en been klaagt maar er niks aan doet om zijn situatie te verbeteren/zichzelf gelukkig te maken, noch op een andere manier enige verantwoordelijkheid neemt voor zichzelf, zijn vrouw. kids en zijn eigen keuzes. Wat een malloot!! Terwijl jij je op doft voor lingerie zit hij het met zijn schoonouders en omaatje van de kinderen lekker gezellig te hebben in de tuin en n* ie vanavond nog zijn vrouw. Na uitgebreid voorspel daarmee wel te verstaan

In mijn geval gebruikte die vent mij naast mijn mossel trouwens ook om zijn eigen vrouw weer te laten sporten (ik zat echt nog in me studietijd en was dus jong, slank, mooi), door haar jaloers te maken met mij. Iets wat ik toen niet door had (jong/naief enzovoorts). En ook haar weer aan het werk te laten gaan (ze was huisvrouw) Overigens was deze vent ook narcist dus....

Dat ik mij ooit zo heb laten gebruiken is iets wat ik nu niet meer zou doen. Ongelooflijk: er bestaan werkelijk echte eikels op deze planeet! Ik kreeg er gelukkig heel veeeeeel levenservaring voor terug en nu kan ik er ook met een knipoog naar kijken.

mijn tip nu: als je ooit hoort over een getrouwde man maak dan een ommetje en blijf heel ver heen....
quote:matth0 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:37:

Nou ja, je bent met overspel bezig en dat is een zonde. Ermee stoppen en je geloof en vertrouwen in Jezus leggen. In de toekomst gaat Jezus rechtvaardig oordelen en de enigste manier om niet in het oordeel te komen, is door je geloof en vetrouwen in Jezus te leggen. hij is gestorven voor de zonden (de gruwelen) die mensen doen, zodat ze door hem gered (van de hel) zouden kunnen worden.

Trouwens dat het de enigste weg is waardoor iemand gered en vergeven kan worden, geld voor ieder persoon.Het is enige. Geen enigste. Enigst wordt tegenwoordig alleen als uitzondering geaccepteerd in de constructie 'enigst kind'. En na een punt begin je met een hoofdletter. Zeker als je met die 'hij' Jezus bedoelt. Pijnlijk foutje
Kreeg eergisteren een paar kaartjes en een 2tal brieven van de exminnares van mijn man. Het was de correspondentie van mijn man aan haar. Nog een jaar erna heeft ze nog steeds niet begrepen dat ze niet zijn grote liefde is. De kaartjes had ze omwikkeld met een roze lintje met van die krulletjes erin. Ik ken haar niet maar ik moest wel denken aan een huilend meisje met vlechtjes in het haar van 51.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven