wat een kutopmerking

28-01-2010 18:29 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar het is wel de waarheid!

ik ben te dik en dat weet ik zelf maar al te goed maar dat hoeft een ander toch niet zeggen als ik daar niet om vraag?

een vriend van mn vriendin vroeg zich af waarom ik zo dik ben als ik zo weinig dingen lust ( ging over boerenkool,wat ik dus niet lust)

ik lust juist heel veel dat is juist het probleem!

maar ik ga daar binnenkort eten bij hem en mijn vriendin..maar nu zit die opmerking me dwars en zit er over na te denken om niet meer te gaan. ( die opmerking heb ik net een uurtje geleden gehoord)

het is dubbel..ja tis waar ik ben dik..maar aan de andere kant kwetst me dit wel.

wat zouden jullie doen?

hij is een vage bekende..zij mijn beste vriendin
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 19:06:

Nee hoor BJF, het feit dat sommigen zulke dingen doen en jij niet betekent niet dat jij afwijkend bent.

Er zijn zat meer mensen die nooit zoiets doen.

Sterker nog, ik ken er heel veel.

Ik ken ze ook wel Frizzy, en ik ben heel blij dat ik die mensen mijn vrienden mag noemen.

En je hebt gelijk, ik zal misschien niet zo heel afwijkend zijn.

Maar de laatste jaren lijken de mensen die dit wel doen steeds meer op de voorgrond te treden op allerlei manieren.

In de politiek, op straat en met de regelmaat van de klok hoor je weer dingen in het nieuws of lees je dingen in de krant die door een dergelijke houding veroorzaakt worden.

Een mens zou er moedeloos van worden!
"Mensen zullen vergeten wat je zei. Mensen zullen vergeten wat je deed. Maar mensen zullen nooit vergeten hoe je hen liet voelen." ( Maya Angelou )
Ach ja, ik probeer daar (lekker naief, ik weet het) gewoon mijn ogen voor te sluiten.

Ik kijk vaak geen landelijk nieuws, vind het regionale nieuws genoeg.

En zelfs dát sla ik meestal over.

Ik kijk gewoon naar alle leuke dingen die gebeuren, op straat en in het dagelijks leven.

Als je je daarop focust zie je ook mensen die voor elkaar zorgen (ook al kennen ze elkaar niet), mensen die naar elkaar glimlachen in de tram, of zomaar een grapje tegen je maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven