wat een kutopmerking

28-01-2010 18:29 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar het is wel de waarheid!

ik ben te dik en dat weet ik zelf maar al te goed maar dat hoeft een ander toch niet zeggen als ik daar niet om vraag?

een vriend van mn vriendin vroeg zich af waarom ik zo dik ben als ik zo weinig dingen lust ( ging over boerenkool,wat ik dus niet lust)

ik lust juist heel veel dat is juist het probleem!

maar ik ga daar binnenkort eten bij hem en mijn vriendin..maar nu zit die opmerking me dwars en zit er over na te denken om niet meer te gaan. ( die opmerking heb ik net een uurtje geleden gehoord)

het is dubbel..ja tis waar ik ben dik..maar aan de andere kant kwetst me dit wel.

wat zouden jullie doen?

hij is een vage bekende..zij mijn beste vriendin
Even laten rusten...

En op de avond zelf duidelijk zeggen dat je niet van dat soort opmerkingen gediend bent

Wat zei je vriendin trouwens?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als hij een vage bekende is zou ik niet gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hoe weet jij dit nu dan?
Soms hebben mensen gewoon niet door hoe erg ze iemand kunnen kwetsen met een opmerking.

zo noem je dat toch? een vage bekende? ik weet wie hij is en hij is een van de vrienden van mijn vriendin.

ik snap het niet,hij was altijd heel erg over me te spreken..complimentjes enz en dan zo iets!

mijn vriendin vond het ook een foute opmerking maar die heeft zoiets van,.ach was niet zo bedoeld en ja..het is toch waar dat je dik bent?!..(is ze zelf ook..en dat zegt ze ook)..die is daar heel nuchter in. lekker laten doen.
Wie heeft dit aan je verteld?

Heb je het hem horen zeggen?

Of heeft je beste vriendin gezegd dat hij dit heeft gezegd?
Je gaat bij hem en haar eten? Zijn ze een setje nu?
ik werd door hun samen gebeld of ik boerenkool lust..en toen zei hij dat tegen mijn vriendin en zij zegt dat weer tegen mij..
quote:flame80 schreef op 28 januari 2010 @ 18:36:

zo noem je dat toch? een vage bekende? ik weet wie hij is en hij is een van de vrienden van mijn vriendin.

ik snap het niet,hij was altijd heel erg over me te spreken..complimentjes enz en dan zo iets!

mijn vriendin vond het ook een foute opmerking maar die heeft zoiets van,.ach was niet zo bedoeld en ja..het is toch waar dat je dik bent?!..(is ze zelf ook..en dat zegt ze ook)..die is daar heel nuchter in. lekker laten doen.Heeft je vriendin je dit verteld?
Dan hebben ze het dus allebei tegen je gezegd, dat hoef je niet alleen de vriend van je vriendin te verwijten.

Ik zou er gaan eten en als je er bent zeggen dat die opmerking van ze aan de telefoon je echt heeft gekwetst.
Kutopmerkingen worden gemaakt door nare mensen. Ik zou hem in het vervolg vermijden en zeker niet 'gezellig' bij hem eten.
Getver, belachelijk. Waar bemoeit hij zich eigenlijk mee.

Wat ik zou doen... Helaas bedenk je dat dan achteraf, bijvoorbeeld zeggen dat ik me afvroeg hoe het komt dat hij zo'n onbeschofte boer is...

Niet erg constructief. Nee, ik zou dit toch met mijn vriendin aankaarten en zeggen dat je liever niet meer komt als hij erbij is, maar graag alleen met haar afspreekt.

Zei je vriendin er iets van? Heeft ze excuses aangeboden ofzo? Dat moet een goede vriendin doen, vind ik.
nee ze zijn absoluut geen setje!!!..goeie vrienden.

zit echt te dubben of ik dit ga melden of ik zeg er niks van
quote:flame80 schreef op 28 januari 2010 @ 18:37:

ik werd door hun samen gebeld of ik boerenkool lust..en toen zei hij dat tegen mijn vriendin en zij zegt dat weer tegen mij..Lijkt me gewoon een grap (niet aardig, da's duidelijk) of niet?
quote:flame80 schreef op 28 januari 2010 @ 18:37:

ik werd door hun samen gebeld of ik boerenkool lust..en toen zei hij dat tegen mijn vriendin en zij zegt dat weer tegen mij..

Dan is je vriendin dus een kutwijf....

Het was geen opmerking voor jou oren bedoelt.... Jouw vriendin babbelt het door terwijl zij als beste vriendin zou kunnen weten dat het je kwetst

Misschien waardeert hij je zo dat hij dacht dat hij eerlijk kon zijn? Mannen Sommige mensen denken nu eenmaal dat anderen best wel tegen zo'n opmerking kunnen.

mijn vriendin vond het ook een foute opmerking maar die heeft zoiets van,.ach was niet zo bedoeld en ja..het is toch waar dat je dik bent?!..(is ze zelf ook..en dat zegt ze ook)..die is daar heel nuchter in. lekker laten doen.

Snap je probleem niet. Als het niet echt klikt of hij spreekt op een respectloze manier over je. Of iig heeft deze opmerking jou gekwetst, dan ga je daar toch niet een avondje zogenaamd gezellig eten? Heb je toch wel iets beters te doen?

Als het een goede vriend was geweest had ik het uitgesproken. Ja hij is niet eens een vriend van je dus daarom zeg ik, ik zou er geen zin in hebben om een avond mee door te brengen.

Als het zo is als jij nu schetst he.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ook niet handig van je vriendin. Die had hem beter een por in z'n ribben/klap op z'n hoofd/trap in z'n ballen kunnen geven en die opmerking niet herhalen. Wat heb je aan zo'n opmerking?

Speelt er iets tussen hun?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik snap de noodzaak van je beste vriendin niet om deze opmerking aan jou te vertellen.
quote:xDoortjex schreef op 28 januari 2010 @ 18:40:

Ook niet handig van je vriendin. Die had hem beter een por in z'n ribben/klap op z'n hoofd/trap in z'n ballen kunnen geven en die opmerking niet herhalen. Wat heb je aan zo'n opmerking?

Speelt er iets tussen hun?Ja precies, is ze jaloers op zijn aandacht naar jou toe?
Maar zou het kunnen dat wat hij zegt, hij ook echt zo bedoeld? Gewoon dat hij zich afvraagt hoe het komt dat je dik bent als je veel dingen niet lust en niet op een chagrijnige manier om jou zgn de waarheid te zeggen?

Ik zou gewoon gaan en een beetje opletten waar jij hem weer mee terug zou kunnen pesten.
quote:liselore schreef op 28 januari 2010 @ 18:39:

[...]

Dan is je vriendin dus een kutwijf....

Het was geen opmerking voor jou oren bedoelt.... Jouw vriendin babbelt het door terwijl zij als beste vriendin zou kunnen weten dat het je kwetstJuist! Bah wat een fijne meid zal dat zijn.
ze belde mij met hem erbij..met de vraag over het eten. toen zei ze..weet je wat ie nou zegt?..nou toen vond ze dat ook niet tof natuurlijk en zei dat hij ook een dikke pens had..dus ze nam het wel voor me op...maar waarschijnlijk ook met de weet dat hij het niet zo bedoelde..en mss dact hij wel dat ze dat niet tegen mij zou zeggen.

mijn vriendin en ik maken ondeling altijd grapjes over ons gewicht maar ik pik dat niet van andere..maar ja achteraf is altijd achteraf
quote:milo schreef op 28 januari 2010 @ 18:40:

Ik snap de noodzaak van je beste vriendin niet om deze opmerking aan jou te vertellen.ja, dat ook... ik had het niet tegen je vertelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven