Wat een ....

12-07-2012 15:34 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals zo vele van jullie al weten , ik lig in scheiding met mijn ex. Zijn 16 jarige zwangere dochter woont bij mij , dit wou ze zelf graag.

Meneer heeft de scheiding ontvangen , hem boos aan de telefoon gehad. Waar haal ik het leg vandaan om van hem te willen scheiden? Hij zou mij wel kapot maken , mijn huis, auto en alles afpakken. Jammer voor hem , we zijn NIET in gemeenschap van goederen getrouwt , conclusie meneer heeft nergens , maar dan ook nergens recht op. Hij meent van wel , en ik kan mijn huis behouden als hij de auto krijgt. Heb gezegd , "Sleep me maar voor de rechter , als jij niet tekens doe ik dat wel." Hij is hier kwaad om geworden en hij krijgt mij nog well...

Heb tegen zijn pdochter gezegt dat ze naar haar vader moet blijven gaan , ondanks dat hij niet achter haar zwangerschap staats. Aangezien ik nu geen auto kan rijden , haar vader haar niet kon ophalen(geen geld voor benzine) heeft de buurman haar gebracht. Na een half uur werd ik door een nummer die ik niet ken gebeld , hoorde alleen wat gehuil en klootzak tussen door. Toen kwam een "papa wil mij niet meer" er uit. Ik ken haar , en als ze huilt is er echt iets. Ik kwaad!! Heb 10 huizen verderop een gehandicapte buurman die ik niet ken , ja weet dat hij gehandicapt is en een aangepaste auto heeft zodat hij met de hand gas kan geven. Ik naar diest toe , heb gezegt " zou ik uw auto mogen lenen? Ik heb een auto nodig , en kan niet in mijn eigen. Dit zijn de sleutels , het is die Mercedes."

Ging ik dan , kokend en in een auto van een vreemde. Daar stond ze huilend , een vreemde man van wie de telefoon was stond bij haar zij helemaal in tranen. Ik vroeg wat er was gebeurd. Haar vader , bloedeigen vader had tegen haar gezegt "je kiest, je komt bij mij of blijft bij haar. Ze heeft gezegt dat ze graag bij mij wilde blijven wonen. Haar vader heeft haar telefoon afgepakt en haar buiten gezet! Heb haar thuis gebracht.

Ben naar mijn ex gegaan om te vragen waar hij in Gods naam mee bezig is. Komt er uit " waarom zou ik haar nog willen zie. , ze verneukt haar leven. En ik hoef haar niet meer." Wat was ik kwaad. Het was maar omdat de kinderen van zijn vriendin aanwezig waren...
Mist de helft?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik zou als ik jou was je hele verhaal (beknopt) nog een keer doen. Denk niet dat iedereen je vorige topics heeft gevolgd of zin heeft om ze terug te lezen.
Of zet in ieder geval even het linkje neer zodat ze je vorige OP kunnen lezen van je andere topic
Tja, het was een rare knakker. Wees blij dat je van hem af bent.
Heel erg lief van je dat zijn dochter bij jou mag blijven.
Wat een onvoorstelbare lowlife...een loser van het ergste soort. Sterkte met de situatie Cha, en laat je niets afjatten!
fijn mannetje!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alsnog mis ik de helft...
aan zij die het gemist hebben:zoek het topic op van "man die niet weet wat hij wil" en je weet genoeg...
It is what it is and that's what it is!
Raar.
Tja...

Lief van je trouwens dat zijn dochter bij jou mag wonen.
Een kwal van een vent dus, lief van je dat je zijn dochter zo goed opvangt!
Wat heb je ooit gezien in die vent?

Wees blij dat je er vanaf ben en hou de eer aan jezelf.

Wat ben jij een superlieve stiefmoeder trouwens!

Zorg je wel dat hij alimentatie gaat betalen voor zn dochter.
Waarom ga je niet verder in je andere topic(jezelf even loepen, dan heb je 'm zo gevonden)? Dat maakt het een stuk makkelijker voor forummers die je eerdere topics niet kennen.

En verder is die vent een zak hooi. Maar daar was je al achter.

Laat 'm lekker dreigen, hij kan je niets maken.
quote:cha009 schreef op 12 juli 2012 @ 15:34:

Het was maar omdat de kinderen van zijn vriendin aanwezig waren...Kleinigheidje natuurlijk, maareh.. Wtf?
Iemand die zich afvraagt "waar je het lef vandaan haalt om van hem te willen scheiden". Wat een figuur...

Ik denk dat het een prima keuze was om bij die mafkees weg te gaan, TO.
Ik wist het vorige week ofzo dat zij 2 kinder heeft.

Van 2 verschillende vaders , oudste is 3 jongste is 10 maand ofzo. Zal me niets verbazen als ze samen nog een kind krijgen....
Waarom kun je geen auto rijden?
Heb mijn voet/been tot onder mijn knie in het gips
Jee, wat een situatie. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen.

Hoe is de relatie van de dochter met andere familieleden? (oma&opa, ooms&tantes en dergelijke)
En waar is de moeder van zwangere dochter in dit verhaal?
quote:Circulair schreef op 12 juli 2012 @ 15:37:

Ik zou als ik jou was je hele verhaal (beknopt) nog een keer doen. Denk niet dat iedereen je vorige topics heeft gevolgd of zin heeft om ze terug te lezen.Jawel hoor, loep anders even
Jeetje wees blij dat je er van af bent en wat heeft die dochter een geluk dat ze zo'n lieve stiefmoeder heeft.
quote:teardrop-viva schreef op 12 juli 2012 @ 17:02:

En waar is de moeder van zwangere dochter in dit verhaal?De moeder is overleden. TO heeft ook echt voogdij over haar stiefdochter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven