“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Twee van dit soort verhalen in de directe omgeving meegemaakt:

- Moeder van samengesteld gezin overlijd aan kanker. Nog geen paar maanden later heeft man relatie met haar verpleegster. Volgens mij was ze zelfs vrij snel zwanger ook. Kinderen van moeder konden bij vrienden gaan wonen.

- Echtpaar met jonge kinderen. Zij gaat er met de financieel adviseur vandoor. Man (50+) blijft achter en neemt oppas (25-) aan. Twee jaar later zijn ze getrouwd.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:53
Mannen die vragen aan de gynaecoloog om nog wat extra hechtingen erbij te zetten na een knip tijdens de bevalling.
Serieus????
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
31-03-2021 20:23
Ik voel me dom want ik snap m niet
Vrouw ging mee om die man in de gaten te houden, denk ik?
Westerpaviljoen schreef:
31-03-2021 20:23
Ik voel me dom want ik snap m niet
Ze stond als een soort cipier buiten zijn kantoor om zijn affaire met een student te verhinderen
Alle reacties Link kopieren
Man heeft relatie (en kinderen) met vrouw 1.

Gaat vreemd met vrouw 2 en vrouw 3.

Vrouw 2 en 3 weten dit van elkaar en weten ook héél goed dat vrouw 1 en kinderen bestaan.

Als vrouw 1 het te weten kom wil ze gek genoeg alleen vrouw 3 zo'n beetje wurgen. Hij dumpt dan maar vrouw 3. 2 vrouwen en een zware job is eigenlijk al druk genoeg.

Ze gaat dan maar met vrouw 2 aan een soort halfslachtige semi-akkoorde sharing doen waarbij hij vrouw 2 geregeld meeneemt naar huis "want zij kan hem niet missen" en tegelijk vindt ie het ook niet eerlijk naar vrouw 1 dat ie de helft van de tijd bij de ander zit terwijl hij getrouwd is met haar.
(En als de kinderen in de buurt zijn is vrouw 2 uiteraard "gewoon een vriendin".)


Aan 't eind van 't verhaal sterft ie bij vrouw 2 thuis. En wordt als "nette katholiek" in een kerk begraven.

Waarbij niet alleen vrouw 2 op de begrafenis is, maar ook diens 2de minnaar als steun "voor het overlijden van een oude vriend en vaderfiguur" (nope, hij wist absoluut niet dat hij nummer 2 was).
En vrouw 3 ook nog ergens rondliep "want ze was toch een vriendin van de familie".
wissewis wijzigde dit bericht op 31-03-2021 20:34
2.16% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Begin van de lente: kind (8 jaar) vertelt dat ouders gaan scheiden.
Vlak voor de zomervakantie: kind vertelt dat papa en mama allebei een nieuwe relatie hebben.
Na de zomervakantie: kind vertelt dat hij is verhuisd en nieuwe broertjes heeft.

Wat bleek: 2 stellen kenden elkaar via de school van hun kinderen. Vader A krijgt een relatie met moeder B. Vader B en moeder A vinden troost bij elkaar en krijgen ook een relatie. Binnen 3 maanden ruilen de vrouwen van huis en zo hebben de kinderen ineens een nieuw huis en een nieuwe lading broers. Bizar dat je zo met je kinderen omgaat.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
31-03-2021 20:19
Geen woord gelogen:

Vrouw trouwt met man en krijgt kinderen. Man gaat dood en vrouw krijgt relatie met schoonvader.
Al geen standaard situatie, maar elkaar vinden in rouw kan natuurlijk.
Vervolgens gaat schoonvader ook dood en nu heeft vrouw een relatie met diens zoon.
Juist, broer van man 1.
It runs in the family.

Welke broer of neef is de volgende?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer er weer boven komt van vroeger. Teveel van dit soort verhalen eigenlijk. Een daarvan is dat ik vroeger een vriendje had die voetbalde, een jongen uit zijn team woonde alleen en leende regelmatig zijn sleutel uit zodat zijn andere teamgenoten ff een nummertje konden maken in zijn huis met een van de 2 sletten die beschikbaar waren. De teamgenoten woonden allemaal samen en zijn tot de dag vandaag nog steeds bij hun partner van toen. (ruim 25 jaar geleden)
Alle reacties Link kopieren
Collega 1, pas getrouwd gaat vreemd met collega 2. Vrouw van collega 1 komt erachter en gooit baksteen door ruit op werk. Collega 1 op non-actief, collega 2 contract niet verlengd. Collega 3 gaat in diezelfde periode al een tijdje vreemd met een niet-collega. Man van collega 3 komt achter het vreemdgaat en schopt haar het huis uit. Na drie dagen spijt en neemt haar weer terug. Collega 3 vertelt aan werkgever dat ze die drie dagen niet kon komen werken doordat ze zo van slag was door alle sores van collega 1 & 2. Collega 1 wordt overgeplaatst.
friezin71 wijzigde dit bericht op 31-03-2021 20:44
0.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrouw met gezin had een verhouding met haar zwager, die ook een gezin, had. Zij maakt uiteindelijk een eind aan de verhouding. Hij bleef smoorverliefd achter en zei dat hij niet zonder haar kon. Met een brief gericht aan haar dreigde hij een eind aan zijn leven te maken en heeft dit uiteindelijk ook gedaan. Niemand in de familie had de zelfmoord aan zien aankomen en iedereen was verbijsterd. De weduwe zocht zelfs troost bij deze vrouw, haar schoonzusje. Als ik nu de vrouw in kwestie zie, dan schiet dat verhaal telkens door me hoofd.
Alle reacties Link kopieren
plekk schreef:
31-03-2021 20:33
Begin van de lente: kind (8 jaar) vertelt dat ouders gaan scheiden.
Vlak voor de zomervakantie: kind vertelt dat papa en mama allebei een nieuwe relatie hebben.
Na de zomervakantie: kind vertelt dat hij is verhuisd en nieuwe broertjes heeft.

Wat bleek: 2 stellen kenden elkaar via de school van hun kinderen. Vader A krijgt een relatie met moeder B. Vader B en moeder A vinden troost bij elkaar en krijgen ook een relatie. Binnen 3 maanden ruilen de vrouwen van huis en zo hebben de kinderen ineens een nieuw huis en een nieuwe lading broers. Bizar dat je zo met je kinderen omgaat.

Maar als je soulmates bent... ;-D Kinderen hoefden in ieder geval niet van school te wisselen
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
31-03-2021 20:19
Geen woord gelogen:

Vrouw trouwt met man en krijgt kinderen. Man gaat dood en vrouw krijgt relatie met schoonvader.
Al geen standaard situatie, maar elkaar vinden in rouw kan natuurlijk.
Vervolgens gaat schoonvader ook dood en nu heeft vrouw een relatie met diens zoon.
Juist, broer van man 1.
Da's 'the bold and the beautiful' toch?
Alle reacties Link kopieren
Sneue scheidingsverhalen zijn er zat. Ik ken een moeder die vreemdging met een man 150 km verderop. Toen haar man erachter kwam, gaf hij haar twee uur om op te krassen, waarop zij haar vlam belde die haar en de kinderen kwam halen. Paar dagen later hadden ze een nieuwe school e.d. Ik had wel eens geopperd of dat niet ingrijpend was voor de kinderen e.d., maar nee, alles ging super en alleen zou ze het echt niet redden met de kinderen.
Het ging toch allemaal niet van een leien dakje. De nieuwe partner ontpopte zich als hoofdopvoeder en binnen een jaar woonden beide kinderen bij hun vader en zagen ze hun moeder een keer per maand.
Alle reacties Link kopieren
plekk schreef:
31-03-2021 20:33
Begin van de lente: kind (8 jaar) vertelt dat ouders gaan scheiden.
Vlak voor de zomervakantie: kind vertelt dat papa en mama allebei een nieuwe relatie hebben.
Na de zomervakantie: kind vertelt dat hij is verhuisd en nieuwe broertjes heeft.

Wat bleek: 2 stellen kenden elkaar via de school van hun kinderen. Vader A krijgt een relatie met moeder B. Vader B en moeder A vinden troost bij elkaar en krijgen ook een relatie. Binnen 3 maanden ruilen de vrouwen van huis en zo hebben de kinderen ineens een nieuw huis en een nieuwe lading broers. Bizar dat je zo met je kinderen omgaat.
Ahgos,, wat erg voor al die kinderen :(
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef “bewaarde” zichzelf voor het huwelijk, evenals zijn bruid. Op de huwelijksnacht kwam hij er achter dat zijn bruid toch ergens wat ervaring had opgedaan. Ze bleek al maanden met zijn goede vriend te rollebollen.
Na 6 weken zijn ze gescheiden.
-Rosings- schreef:
31-03-2021 20:44
Da's 'the bold and the beautiful' toch?
Jaaaa Brooke is met Ridge, Eric en Thorne geweest je verzint het niet . Nou kennelijk gebeurd het echt
iones schreef:
31-03-2021 20:30
Serieus????
Ja, dat is de meest foute en vaak gemaakte grap van kersverse vaders :(
Ergens zullen ze een beetje angst hebben dat de vrouw/vriendin niet meer strak zal aanvoelen na de geboorte, het is maar waar je het eerste aan denkt als je vrouw/vriendin na urenlang in de pijnlijke weeën heeft gelegen een complete baby uit haar lichaam heeft geperst.
https://www.tubantia.nl/hellendoorn/hoe ... ~a613f799/

Moeder die haar zoons heeft opgelicht en er vandoor is gegaan....
lushmeisje schreef:
31-03-2021 21:01
https://www.tubantia.nl/hellendoorn/hoe ... ~a613f799/

Moeder die haar zoons heeft opgelicht en er vandoor is gegaan....
Hoe kan een moeder dit doen!
Alle reacties Link kopieren
Een getrouwde huisarts die een affaire heeft met zijn assistenten en dat levert uiteindelijk een baby op.
Ik weet eigenlijk niet of ze zijn assistente is gebleven 😆
Alle reacties Link kopieren
Hier is de verloskundige met een kraam-man getrouwd. Ook niet echt fijn.

Ik had man ook verteld over die ‘extra hechtingen’. Dat dat blijkbaar vaker gevraagd wordt en dat hij daar dus maar geen flauwe grapjes over moest maken. Hij fluisterde hij me na de bevalling tijdens het hechten in m’n oor ‘Mag ik het nou al vragen van die extra hechtingen’ :P ?

Bij de vereniging in de buurt waren 2 ouderparen betrokken bij de club. Die besloten met z’n vieren te gaan swingen. Na een poos kwamen ze er achter dan ze elkaars partner toch leuker vonden. Nou zijn ze dus van partner gewisseld en iedereen leeft gewoon verder. Ze swingen alleen niet meer met elkaar. En de kinderen hebben nu twee huizen :facepalm: .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Uit mijn omgeving: echtpaar met 3 zoons wil toch nog één kind, misschien wordt het wel een meisje. Ze krijgen een drieling, 3 jongens.
Alle reacties Link kopieren
In mijn eindexamen-jaar kreeg een klasgenoot een relatie met de leraar Nederlands, dat werd zo rond de examens door school bekend gemaakt. Ze zijn nog zo'n 1,5 jaar samen geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vriendengroep is voor een event aan de andere kant van het land in een hotel en treffen daar de moeder van 1 van de vrienden (die toevallig niet mee was) met haar minnaar. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Kraamverzorgster vertelde van een streng christelijk gezin. Vrouw had de nodige hechtingen. Ze kwam op controle: hechtingen kapot, want man moest er zonodig alweer op.

In de buurt, 2 families goed bevriend, maar man van gezin 1 en vrouw van gezin 2 iets té goed. Na jaren van etentjes, bbq en bevriende zoons gaan die 2 er samen vandoor. Weken onbereikbaar. Nu zijn zij dus samen, en op social media is het allemaal helemaal leuk, gezellig al die kinderen samen. Kijk, je kunt verliefd worden op een ander, zelfs vreemdgaan, maar zo bruut van de 1 op de andere dag je gezin in de steek laten vond ik extreem laag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven