“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Oh smullen dit, bedankt voor deze verhalen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
31-03-2021 21:12
Uit mijn omgeving: echtpaar met 3 zoons wil toch nog één kind, misschien wordt het wel een meisje. Ze krijgen een drieling, 3 jongens.
o_o
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Manager van een afdeling bij een groot bedrijf is getrouwd met een collega van een andere divisie. Ondertussen verleid hij nogal wat dames in het bedrijf en van zijn afdeling. Heel veel dames weten dat uiteindelijk ook van elkaar en maken grapjes over hem en zijn kleine piemel.
plekk schreef:
31-03-2021 20:33
Begin van de lente: kind (8 jaar) vertelt dat ouders gaan scheiden.
Vlak voor de zomervakantie: kind vertelt dat papa en mama allebei een nieuwe relatie hebben.
Na de zomervakantie: kind vertelt dat hij is verhuisd en nieuwe broertjes heeft.

Wat bleek: 2 stellen kenden elkaar via de school van hun kinderen. Vader A krijgt een relatie met moeder B. Vader B en moeder A vinden troost bij elkaar en krijgen ook een relatie. Binnen 3 maanden ruilen de vrouwen van huis en zo hebben de kinderen ineens een nieuw huis en een nieuwe lading broers. Bizar dat je zo met je kinderen omgaat.
Ik ken een man die ongeveer elk half jaar zijn 2 kinderen voorstelt aan eennneiuwe mama...... bij ééntje vroeg zoontje "of deze wel wat langer bleef"...... en weg was ze.......
Alle reacties Link kopieren
Buren 1 en 2. Beide een kind. Buren 2 in huwelijkstherapie. Buurman 1 en buurvrouw 2 gaan vreemd (publiek geheim) maar ontkennen. Buren 1 ook in therapie. Buren 2 uit elkaar. Buurvrouw 1 krijgt vermoedens. Wil dit uitzoeken. Mept buurvrouw 2 door de woning tijdens een bakje koffie. Buurman 1 gaat even ergens anders wonen om rust te creëren. En uit te zoeken of buurvrouw 2 een optie is. Wonen nu samen.
Wat een drama kunnen mensen toch in hun leven hebben. Sommige verhalen komen regelrecht uit GTST. Je zou denken dat de meeste gewoon met hun partner kunnen praten als iets in de relatie ze niet zint in plaats van vreemdgaan, zeker als er kinderen in het spel zijn o_o
Niet uit mijn omgeving, wel echt gebeurd (en bizar):

Oudere, succesvolle man neemt zijn beeldschone jonge vriendin mee naar het vakantiehuis van een goede vriend. De zoon van de succesvolle oudere man is er ook; hij is namelijk getrouwd met de dochter van zijn goede vriend (die het vakantiehuis bezit). Nu wordt het lastig: tIjdens die vakantie beginnen de mooie, jonge vrouw en de man van de dochter van de huiseigenaar een affaire. Met andere woorden: de oude, succesvolle man verliest zijn mooie vriendin aan zijn zoon, en de dochter van zijn vriend blijft ook alleen achter.

Disclaimer: de mooie jonge vrouw was Carla Bruni. De huiseigenaar was Bernard-Henri Lévi. Zijn dochter, Justine Lévi, schreef een boek over die vakantie; ze noemt Carla Bruni ‘The Terminator’ in dat boek. De vader en de zoon zijn uitgever en filosoof Paul en Raphaël Enthoven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een heel ingewikkeld verhaal van een vrouw die heel erg ziek werd en liefdevol verpleegd werd door haar schoonzus (zus van man) en diens man. Het was zo liefdevol dat de zieke vrouw en de man van schoonzus verder gingen. Broer en zus bleven alleen achter.

Zelf hoop ik nog steeds dat mijn 20 jaar oudere vriend in zijn jonge jaren stiekem een zoon heeft verwekt zodat ik op mijn oude dag verder kan met een leeftijdgenoot.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
31-03-2021 17:30
Mijn zwager die er een compleet tweede gezin op na hield . Echt nooit maar dan ook nooit achter hem gezocht .
Dat had Harry Mens toch ook? Ik begrijp echt niet hoe dat kan als beide vrouwen van niets weten.
Pioen00 schreef:
31-03-2021 21:55
Dat had Harry Mens toch ook? Ik begrijp echt niet hoe dat kan als beide vrouwen van niets weten.
Sommige vrouwen zijn echt super naïef of selectief naïef dus zien het door de vingers, doen alsof hun neus bloedt zodat ze het mooie leventje niet hoeven te missen of misgunnen die andere vrouw hun partner als ongebonden man.
Pioen00 schreef:
31-03-2021 21:55
Dat had Harry Mens toch ook? Ik begrijp echt niet hoe dat kan als beide vrouwen van niets weten.
Sommige manne kunnen ziekelijk goed liegen. Ik heb zo'n ex.
Alle reacties Link kopieren
In de jaren 80 kwam een paar huizen verderop een groot gezin (gereformeerd kerk) met 12 kinderen wonen. De man des huizes had zeker niet stilgelegen. Later kwam het verhaal naar boven, dat hij als jongeman zijn vriendin had zwanger gemaakt, wat destijds een groot schandaal was. Maar wat bleek, hij had ook haar zus zwanger gemaakt en toen moest er gekozen worden met wie hij moest trouwen. De baby van de zus die alleen achterbleef is bij het echtpaar geplaatst en opgevoed als hun eigen kind. Wat een scheve familieverhouding zal dat gegeven hebben. En eigenlijk triest voor beide zussen.
Alle reacties Link kopieren
Man heeft jarenlang een getrouwde minnares. Man gaat zelf trouwen met een Zwitserse jonge vrouw die uiteraard niets van deze regeling afweet. Minnares is des duivels en ‘vergeet’ de pil en wordt zwanger van man.
Man besluit het gebeuren na zes maanden op te biechten en ‘het juiste te doen voor kind’. Zijn vrouw smeekt hem te blijven en verteld óók zwanger te zijn van hem en de laffe hond blijft.

Minnares des duivels en besluit te doen alsof kind van haar echtgenoot is. Intussen blijkt de bedrogen vrouw geld weg te sluizen, spullen uit opslag te verkopen en wat ze niet kan verhandelen te slopen (o.a. een speedboot). Bedrogen vrouw tipt de echtgenoot van minnares en speelt hem de screenshots door waaruit blijkt dat de pasgeborene niet van hem is.

De pleuris breekt uit: minnares met baby worden op straat gezet, man wordt opgewacht door de bedrogen echtgenoot en doorgelaten. De Zwitserse blijkt inmiddels weer in Zwitserland te zitten en niet zwanger te zijn. De eikel heeft niet eens meer geld om tegen haar te procederen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Pioen00 schreef:
31-03-2021 21:55
Dat had Harry Mens toch ook? Ik begrijp echt niet hoe dat kan als beide vrouwen van niets weten.
Nou nummer twee wist het wel
Megyg schreef:
31-03-2021 22:09
In de jaren 80 kwam een paar huizen verderop een groot gezin (gereformeerd kerk) met 12 kinderen wonen. De man des huizes had zeker niet stilgelegen. Later kwam het verhaal naar boven, dat hij als jongeman zijn vriendin had zwanger gemaakt, wat destijds een groot schandaal was. Maar wat bleek, hij had ook haar zus zwanger gemaakt en toen moest er gekozen worden met wie hij moest trouwen. De baby van de zus die alleen achterbleef is bij het echtpaar geplaatst en opgevoed als hun eigen kind. Wat een scheve familieverhouding zal dat gegeven hebben. En eigenlijk triest voor beide zussen.
"Ze de Here wil...."

En die families? Ik ken ook zo'n verhaal; Man maakt vrouw en zus van vrouw zwanger. Trouwt met vrouw en zus moet kind afstaan. Allen overleed die vrouw na 8 kinderen, aan borstkanker,(want bidden is efficiënter dan chemo) en kon zus 2, waar niemand uit de gemeente me wílde trouwen, want slet, alsnog ,(tegen haar zin in) met de man van haar overleden zus trouwen.
Na het lezen van dit topic kom ik tot de conclusie dat refo mannen niet voor de poes zijn, daar moet je als vrouw voor oppassen :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
31-03-2021 20:37
It runs in the family.

Welke broer of neef is de volgende?
Tja, kan gebeuren....
Voordat ik lang, lang geleden mijn man leerde kennen heb ik een blauwe maandag gescharreld met zn broer.
lemoos2 schreef:
31-03-2021 22:20
Man heeft jarenlang een getrouwde minnares. Man gaat zelf trouwen met een Zwitserse jonge vrouw die uiteraard niets van deze regeling afweet. Minnares is des duivels en ‘vergeet’ de pil en wordt zwanger van man.
Man besluit het gebeuren na zes maanden op te biechten en ‘het juiste te doen voor kind’. Zijn vrouw smeekt hem te blijven en verteld óók zwanger te zijn van hem en de laffe hond blijft.

Minnares des duivels en besluit te doen alsof kind van haar echtgenoot is. Intussen blijkt de bedrogen vrouw geld weg te sluizen, spullen uit opslag te verkopen en wat ze niet kan verhandelen te slopen (o.a. een speedboot). Bedrogen vrouw tipt de echtgenoot van minnares en speelt hem de screenshots door waaruit blijkt dat de pasgeborene niet van hem is.

De pleuris breekt uit: minnares met baby worden op straat gezet, man wordt opgewacht door de bedrogen echtgenoot en doorgelaten. De Zwitserse blijkt inmiddels weer in Zwitserland te zitten en niet zwanger te zijn. De eikel heeft niet eens meer geld om tegen haar te procederen.
Wat een Baas die Zwitserse ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dit speelde zich af in de prehistorie zonder mobiele telefoons en sociale media.

Mijn man had een vrouwlijke collega die regelmatig bij ons over de vloer kwam en uitbundig over haar relatie vertelde.
Niet een vriendin maar wel een goede kennis te noemen.

Ze was zo gelukkig, hij was perfect, jullie kennen het allemaal.
Vrouw met perfecte man, elkaar leren kennen met carnaval en al jaren verliefd.
Perfecte man had een keurige baan in de havens van Antwerpen en was vaak weg (wij en zij wonen ver er vandaan kun je wel stellen).
Maar als ze elkaar zagen dan was helemaal lala-land. :loveys:
Hij belde wel regelmatig maar vaak vanuit kroegen of althans zo waren de achtergrondgeluiden ernaar.

Zij zag hem maar wij zagen hem nooit en zelfs op haar verjaardag kon hij op het laatste moment toch niet komen.

Op een dag ging ik in de stad foto's ophalen die waren ontwikkeld zoals dat toen ging.
Je had een volgeschoten rolletje en misschien herkenbaar er stonden allerlei foto's op soms zelfs gewoon heel veel foto's van 1 "evenement" om gewoon te kunnen laten ontwikkelen.
Om het rolletje vol te krijgen was camera meegeweest naar een verjaardag.
Foto's van taart, tafel met hapjes en alle gasten.
Het was rustig op mans werk dus foto's even laten zien en de vrouwelijke collega met mister y man was er ook en keek mee.

Je voelt het al aankomen, vrouwelijke collega herkent mistery man op de foto's..
Tragisch een getrouwde man met 2 bloedjes van kinderen.
Het was zo zielig, er waren samenwoon en trouwplannen en kinderwens met Mistery man.
Ze gingen echt al jaren samen.

Hij belde dus nooit vanuit huis maar altijd vanuit een kroeg of restaurant net over de grens want hij was een vertegenwoordiger en veel op pad.
Zo belde hij met een Belgisch telefoonnummer, zo geniepig :thunder:

Wij kennen mistery man en tja het is een kleine wereld en het komt vroeg of laat uit......met alles wat hij doet trouwens.
Maar vrouwlief van mistery man is gelukkig dus bij uitkomst van zulke dingen gaat er een relatietherapie of vakantie om nader tot elkaar te komen tegenaan en alles is goed.

Ieder het zijne maar doe een ander geen pijn.
Zwijgen is geen zwakte maar een sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn wederhelft ging er, toen de jongste van onze kinderen vier was, vandoor met een gezamenlijke collega, van de ene op de andere dag. Ik heb er geen dag werk om gemist, maar ben gewoon voorwaarts gegaan, ook al zaten zij elkaar verliefd aan te kijken tijdens de pauzes.

Ook nu werken we nog bij hetzelfde bedrijf en wat ik van hen vind hoef ik vast niet uit te leggen. Onze vier kinderen komen vanaf week 1 bij ex en nieuwe liefde. Ik werk zakelijk netjes met hen samen. Ik verdraag het. Wel veel last gehad van haar ex, die mij dan graag urenlang opbelde met jammertelefoontjes en informatie die hij dan weer aan hún kinderen ontfutseld had.

De situatie was voor collega’s en klanten ook niet echt makkelijk. De leidinggevenden van het bedrijf wilden er niets aan doen om mijn positie te vergemakkelijken- het was een privékwestie zeiden ze. En ex en nieuwe liefde vonden overplaatsing onnodig. En ikzelf had al genoeg ballen in de lucht te houden zonder ook nog eens een half uur verderop te gaan werken bij een nevenvestiging. Ik heb veel geleerd in de tussentijd.

Ondertussen sloot ik mijn master cum laude af, binnen de minimale tijd, ben ik fulltime gaan werken, voedde ik mijn kinderen zo gezellig mogelijk op, kocht ex uit en bleef in het heerlijke Pippi Langkoushuis wonen, waar mijn kinderen het heel tof hadden met hun vrienden en vriendinnen. Inmiddels zijn we twaalf jaar verder. Lichtjaren. Ik weet niet meer hoe ik het allemaal rondbreide, want dit is nog maar een deel van mijn verhaal. Mijn kinderen vinden het allemaal gewoon wat ik doe- ze weten niet beter.

Mijn conclusies: Gelukkig zijn is de beste ‘wraak.’ Wat je aandacht geeft, maak je groter. Altijd zakelijk blijven. En: het tegenovergestelde van liefde is niet: haat. Maar onverschilligheid.

En eigenlijk had ik dit in eerste instantie liever niet opgeschreven, want zo geef ik het ook weer aandacht.
Deze heb ik al eens eerder verteld maar toch .
Klant van man die nog al goed in de slappe was zit nam zijn minnares mee naar New York . Vrouw dacht dat hij met zakenrelaties was en kwam er achter . Ze heeft de bank gebeld dat hij overvallen was en alle passen geblokkeerd moesten worden . Was nog ten tijde van veel kantoren en ze waren bekende klanten dus ze geloofden haar . Stond hij daar al zijn kaarten werden geweigerd. Hij was not amused zeg maar .
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
31-03-2021 22:49
Wat een Baas die Zwitserse ;-)
Ja vond ik ook, als een van de weinigen. Veel mensen vonden het niet kunnen omdat er ‘een baby in het spel is’ maar goed, dat is niet het probleem van die Zwitserse maar van die smeerpijpen van verwekkers.
De minnares in kwestie vertelde het (en die info werd later aangevuld vanuit andere hoeken) bij het haventje. Ik had de Zwitserse gezien bij de speedboot maar geen idee wat ze daar had gedaan en dat scharminkel hoopte dat ik als ooggetuige kon optreden of zoiets. Na zo’n verhaal heb ik natuurlijk helemaal niets gezien of gemerkt. Ik knikte maar en zei van tijd tot tijd iets als ‘Oh’, ‘goh’, ‘ja/nee’. Kreeg er geen woord medeleven uit, dacht alleen maar de hele tijd: ‘Ik hoop dat die Zwitserse wist waar zijn hobby oldtimer staat gestald’ :-).

En dat wist ze blijkbaar. Good for her.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
31-03-2021 23:03
Ja vond ik ook, als een van de weinigen. Veel mensen vonden het niet kunnen omdat er ‘een baby in het spel is’ maar goed, dat is niet het probleem van die Zwitserse maar van die smeerpijpen van verwekkers.
De minnares in kwestie vertelde het (en die info werd later aangevuld vanuit andere hoeken) bij het haventje. Ik had de Zwitserse gezien bij de speedboot maar geen idee wat ze daar had gedaan en dat scharminkel hoopte dat ik als ooggetuige kon optreden of zoiets. Na zo’n verhaal heb ik natuurlijk helemaal niets gezien of gemerkt. Ik knikte maar en zei van tijd tot tijd iets als ‘Oh’, ‘goh’, ‘ja/nee’. Kreeg er geen woord medeleven uit, dacht alleen maar de hele tijd: ‘Ik hoop dat die Zwitserse wist waar zijn hobby oldtimer staat gestald’ :-).

En dat wist ze blijkbaar. Good for her.
Voor vrouwen die zo kunnen handelen na zo’n naaistreek kan ik alleen maar diep respect hebben. Hij heeft haar toch ook allerlei onzin voorgeschoteld, dus hoezo zou dit dan niet kunnen. Hij heeft gewoon de verkeerde uitgekozen om mee te sollen.
Alle reacties Link kopieren
Man neemt minnares mee naar Parijs. Verschijnt daar twee weken later met z’n vrouw. “Dag meneer, daar bent u alweer! Goed u zo snel weer te zien!” Vrouw wist van niks.

Collega’s 1 en 2 verlaten allebei hun gezinnen voor elkaar. Gaan uit elkaar nadat collega 2 ineens ook iets krijgt met collega 3. Dat strandt na een maand of 10, waarna collega 2 weer terug gaat naar collega 1. En gezellig dat de kerstborrels waren... Lekker verwarrend voor de kinderen ook. Collega 1 en 2 zijn nu ook niet meer samen, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden op de middelbare school een net afgestudeerde docent geschiedenis en een vwo studente die in haar vijfde jaar zat. Ze werden verliefd en hebben het geprobeerd geheim te houden tot na haar examens. Dat was niet gelukt.
Hij werkt nog steeds op die school en ze zijn nog samen. Ondertussen ook een baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven