Wat is dat toch?

01-06-2009 11:28 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben sommige mensen (mannen of vrouwen) behoefte aan de aandacht van een ander dan hun eigen partner?

Naar mijn mening klopt er dan iets niet. In tegenstelling tot wat mijn partner beweert, die zegt dus dat het helemaal niets hoeft te betekenen.

Iedereen krijgt aandacht, of vindt aandacht krijgen leuk, maar dat houdt toch op bij het ontvangen van die aandacht dan doe je er verder toch niets mee als je in een relatie zit?!? Zo is het zoals ik er tegenaan kijk....Iemand een andere visie of mening?
quote:Brown_Eyes schreef op 07 juni 2009 @ 18:22:

[...]

Ok, fijn dat je dat even zegt.

Ik denk werkelijk dat je er goed aan gedaan hebt.

Het is ook niet makkelijk om er een punt achter te zetten, maar dat heb je in ieder geval al gedaan. Met de tijd zal je gevoel/verdriet wel minder worden.

Neem 1 ding van mij aan; hoeveel je ook van een man houdt, je moet altijd nog meer van jezelf houden!

Als een relatie schadelijk is voor je (stress e.d.) dan is dat niet goed en moet je voor je eigen gezondheid kiezen.thanxxx
Tuurlijk kan je jezelf voor de gek houden, dan doen zoveel vrouwen. Wees blij dat je er nu duidelijkheid over hebt ipv over 10 jaar.
Lafjoetwo, dikke knuffel

Als je je verhaal kwijt moet, mag je me altijd mailen (misschien heb je m'n emailadres nog, en anders PopdeE at live punt nl)
Peas on earth!
Snap niks van dat FF enzo, dus probeer t maar door elke keer zelf te posten...nieuwe poging
Huh? 't forum doet inderdaad vreemd, maar alleen op dit topic. Ik heb namelijk een kwartiertje geleden gepost en die post zie ik ook niet meer

Ik schreef zoiets als:

Dikke knuffel Lafjoe

Als je je verhaal even kwijt moet, mag je me altijd mailen. Misschien heb je m'n emailadres nog, en anders PopdeE at live punt nl.

Peas on earth!
Bizar... nu zie ik mijn eigen post weer staan, maar de tussenliggende niet
Peas on earth!
Lafjoe ik denk dat er wat mis is met het topic zelf. Zowel jij als ik kunnen er niet makkelijk in posten. Vind ik wel heul toevallig of niet? Is het misschien een idee om een nieuwe te openen (heb deze bug al gemeld op overige. Want ik kan namelijk op de rest van het forum gewoon normaal posten, alleen in jouw topic is er gedoe)
FireFox kun je gewoon via internet downloaden. Het is hetzelfde als IE maar het heet anders.
Nou dat zal wel een reden hebben dan prinsesje dat het forum alleen hier vreemd doet! hahahahaha ik zie nl. dan wel, dan niet postings, zo zijn ze er en zo zijn ze weg....

Maar lief van je! Mailadres heb ik niet meer...dikke knuf terug!

en nu ff kijken wat er nu weer gaat gebeuren met deze posting. jou posting zie ik nl. 2 x. Word wel lekker afgeleid zo. Ben alleen maar druk met me irriteren aan die storingen hier hahahahaha
woehahahhahaa dit wordt echt lachwekkend. Ik heb nl. hetzelfde prinsesje! Gevalletje van miscommunicatie zo
Dushi ik heb het gedaan, en nu reageert er niemand meer hahahahaa. OMG wat is dat toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven