Wat is dat toch?

01-06-2009 11:28 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben sommige mensen (mannen of vrouwen) behoefte aan de aandacht van een ander dan hun eigen partner?

Naar mijn mening klopt er dan iets niet. In tegenstelling tot wat mijn partner beweert, die zegt dus dat het helemaal niets hoeft te betekenen.

Iedereen krijgt aandacht, of vindt aandacht krijgen leuk, maar dat houdt toch op bij het ontvangen van die aandacht dan doe je er verder toch niets mee als je in een relatie zit?!? Zo is het zoals ik er tegenaan kijk....Iemand een andere visie of mening?
Sterkte gewenst. Ik weet hoe pijnlijk dit kan aanvoelen. Je hebt gekozen voor jezelf maar gemakkelijk is het niet. Ik weet het.
I am Spaaartaaacus.
Thanxxx Dushi!

Thanxxx Sam, heb inderdaad voor mezelf gekozen, al voelt dit soms niet zo.
dubbel
behoorlijk dubbel
dubbel
dubbel
dubbel
Thanxxx Dushi!!

Thanxxx Sam. Heb dit inderdaad gedaan, al voelt het niet zo.
dubbel
dubbel
hee lieve lafjoe, gaat het wel goed? maak me een beetje zorgen gezien je late postings en allemaal dubbel...laat je snel iets horen?
Vriend en ik hebben even het topic doorgenomen.

Die spreuk onder je berichten, wil je graag dat die op jouw liefde slaat?

Vriend zegt: "ik zou op zn minst achterdochtig worden". En vriend is van het zelden jaloerse type.

Dat hij dat contact met die dame wil onderhouden, terwijl hij weet dat die dame een seksuele interesse in hem heeft, dat vind ik niet in orde. Dat is niet onschuldig.

Je moet je afvragen of het gedrag van jouw vriend jou gelukkig maakt. Hij vraagt het zich niet af of hij jou kwetst door contact te leggen met een vrouw die hem wel ziet zitten.

Wat is zijn IQ/EQ/inlevingsvermogen vraag ik me dan af.

Binnen onze realtienorm zou dit dot-done zijn in ieder geval.
Op advies van Angel zelf posten, kan nl. de laatste reacties niet lezen....
Het werkt dus wel gelukkig...

@ Festen, nee het gaat en ging vannacht helemaal niet goed met me. En moet eigenlijk ergens mijn ei kwijt. Weet niet zo goed waar ik het zoeken moet momenteel.

Die dubbele postings komt door technische probleempjes hier.
Uitmaken via een brief of zo, vind ik wel erg respectloos en laag en dan spullen via de post opsturen?

Je doet alsof hij 1 of andere crimineel is of dat hij je echt iets aan heeft gedaan.

Zegt meer over jou dan over hem.

Dan is het toch goed dat je het uit hebt gemaakt, denk ik.
Vana,

lief dat je dit overlegt hebt met je vriend om de mannelijke visie hierop eens te bekijken.

Heb het inmiddels ook uitgemaakt. Het klopt ook allemaal niet. Heb mezelf waarschijnlijk de afgelopen periode voor de gek gehouden. Tja, en wat is nou erger...

Die spreuk onder mijn berichten dat is er 1 van heel lang geleden. Die stond er al voordat ik deze relatie had. Het is iets wat zo hoort te zijn denk ik.
Oh, ik zie dat je het in een gesprek hebt uitgemaakt.

Blijkbaar zit er toch iets niet goed, anders zou je er niet zo over nadenken. Ik denk dat je ook wel onzeker bent. Dat gaat je dan altijd nekken. Maar misschien is dat bij een andere partner niet zo, kan ook.

Als je zo erg onzeker voelt, is je relatie niet goed.

Dan kan je er maar beter vanaf zijn, dan kan hij ook lekker zijn gang gaan. Voor beide het beste, denk ik.
Die technische mankementen blijven zich voor doen. Erg irritant wordt het nu, want ik kan de reacties niet lezen en daardoor ook niet meteen reageren....
Brown-Eyes, ik begrijp jouw reactie. Is ook niet zo raar omdat ik niet de complete situatie heb verteld.
Lu2, je onderbuik gevoel was dus niet voor niets. Las je OP en had toen direct een vreemd gevoel. Verder gelezen en voilá.

De intentie van het uitwisselen van @ adressen is het onderhouden van contact lijkt mij. En ja met wel doel dan? Om te schrijven over the birds and bees? Nou lijkt me te soft. Ikzelf zou er ook helemaal niet blij mee zijn hoor.

Hoe was de reactie van je ex vriend trouwens op dit hele verhaal? Staat hij ook achter jullie breuk? Hoe is hij eronder?

Hoe is het met jou vandaag? Sta je er ook nog steeds achter?
quote:lafjoetwo schreef op 07 juni 2009 @ 15:44:

Brown-Eyes, ik begrijp jouw reactie. Is ook niet zo raar omdat ik niet de complete situatie heb verteld.

Ok, fijn dat je dat even zegt.

Ik denk werkelijk dat je er goed aan gedaan hebt.

Het is ook niet makkelijk om er een punt achter te zetten, maar dat heb je in ieder geval al gedaan. Met de tijd zal je gevoel/verdriet wel minder worden.

Neem 1 ding van mij aan; hoeveel je ook van een man houdt, je moet altijd nog meer van jezelf houden!

Als een relatie schadelijk is voor je (stress e.d.) dan is dat niet goed en moet je voor je eigen gezondheid kiezen.
Gaat het een beetje Lafjoe? Heb je toevallig IE7 of iets dergelijks? Het forum werkt daar niet goed op. Handiger is om even Mozzilla Firefox te downloaden. Kan gewoon samen met IE, die hoef je er dus niet af te halen. En als je FF dan voor viva gebruikt zul je merken dat je minder technische ellende hebt. Al het is niet helemaal uit te sluiten.
He wat vreemd, zit net een heel bericht voor je te schrijven, post ik en staat het er niet. Ik kom na de reactie op de laatste bladzij terecht. En ik zit onder FF te forummen. Juist omdat IE gewoon helemaal niet werkt. Volgens mij is er wat mis met het forum.
Forum doet inderdaad behoorlijk vreemd. Zo kan ik de reacties lezen, en zo zijn we weer in ene weg. Lijkt de mannen in mijn leven wel Sorry moest even....Af en toe word ik er ook gewoon sarcastisch van.

On-topic, van wat ik me kan herinneren wat ik net gelezen heb....

Ex accepteert inderdaad de breuk. Hij heeft aangegeven dat dit is wat ik wil, maar hij zal er altijd voor me zijn als ik hem nodig heb. En dat hij van me houdt. Tja, duidelijker kan het toch echt niet lijkt me.

Dit zat er eigenlijk wel aan te komen als ik het allemaal zo achteraf bekijk. Natuurlijk had ik nog even zo door kunnen gaan.

Tijdens onze "adempauze" is hij zelf degene geweest die het contact weer zocht waarna we een fijn en goed gesprek hebben gehad.

Het voelde zo goed, duidelijke afspraken gemaakt en we gingen er weer voor.

Tot het moment dat die onrust kwam. Ik op "onderzoek" ben uitgegaan en er achter kwam dat er inderdaad mailadressen zijn uitgewisseld. Achteraf is gebleken dat hij over het "gezellig" contact niet eerlijk is geweest. Er zijn telefoonnummers uitgewisseld en hij heeft haar nooit gezegd dat hij een vriendin heeft.

Afijn zo kan ik nog wel uren doorgaan over hoe, wat en waarom, maar wat nu uiteindelijk telt is dat het uit is. Hij het accepteert en geen enkele moeite heeft gedaan om me van het tegendeel te overtuigen. En ik bedoel niet dat iemand constant op zijn knieen moet, maar hij heeft uiteindelijk zelf een situatie gecreeerd wat mijn vertrouwen in hem deed wankelen.

Ben behoorlijk in de war. Ik sta nog steeds achter mijn besluit. Hoeveel ik ook van hem hou, hoe idioot rot ik me ook voel, ik wil geen relatie op die manier. Dat kan ik niet.

Maar hoe, hoe heb ik me zo kunnen vergissen? Hoe heb ik zo echt kunnen voelen dat hij van mij houdt? Kan je jezelf echt zo voor de gek houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven