Wat is daten toch lastig.......

11-04-2011 08:47 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Pfff lastig hoor dat daten.....

Ben nu 2 jaar single en sinds een jaartje wat aan t daten via datingsite.....

Heb nu denk ik zo'n 8-9 dates gehad, met de 1 maar eenmalig afgesproken met een ander een maand of 2 gedate.....

Uiteindelijk werd t dan toch weer niks, of niet het type of ander toekomstbeeld....of ze hebben opeens bindingsangst...

Of van een van beide kanten was t leuk en gezellig maar miste de klik...

Ben er nu wel een beetje zat van....steekt er toch steeds weer energie en tijd in en dan valt t weer tegen....

Ga hierdoor ook een beetje twijfelen aan mezelf, ben ik dan wel leuk genoeg,,,,

Waarom blijft er niemand "hangen".......

Herkennen jullie dit?

En hebben jullie veel date gehad voordat die leukste er tussen zat?

En ben echt niet wanhopig, heb een heel leuk leventje met lief kindje en lieve vriendinnen om me heen....

Maar ik zou t ook wel weer eens leuk vinden om mijn leventje te delen met een leuke man.....

Groetjes Nemo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus een klein jaar niet gedate omdat ik er ook helemaal klaar mee was.

Misschien ben ik wel veeleisend hoor, maar er moet toch gewoon iets bijzonders wezen voordat je een relatie aangaat? Ik kan toch ook niet een relatie aangaan om maar "onder de pannen" te zijn??

Balen van die laatste vent Josje. Als je een paar weken zo intensief date, mag je toch ook wel verwachten dat, als je dan toch geen behoefte hebt aan meer contact, wel even het fatsoen hebt om dat op een normale manier te laten weten??? Gewoon niks meer laten horen is zo laf en respectsloos.

Ik kan me voorstellen dat je het even hebt gehad met daten.

Ik word altijd een beetje gaar van de : Het kan echt hoor, want ik heb iemand ontmoet na 2x daten" berichtjes.

dan krijg ik dus nog meer het idee dat het toch echt aan mij ligt.
Niet zo lang geleden heeft een vriendin van mij die eeuwig vrijgezet leek (en dat niet leuk vond) haar vriend gevonden waarmee ze nu helemaal gelukkig is (en hij met haar). Ze past helemaal niet in het plaatje van de perfecte vrouw en hij helemaal niet in het plaatje van de perfecte man :-). Ik vind ze geweldig goed bij elkaar passen en vind het zo leuk voor ze! Kwamen elkaar tegen via een gezamenlijk kennisje op een plaats waar ze helemaal niet op zoek gingen naar de liefde van hun leven.

Dat was even mijn illustratie van een 'op elk potje past een dekseltje'. Ik snap dat je er nu van baalt Nemo . Maar je kan 'm best morgen gewoon op straat tegenkomen! 't is inderdaad gewoon geluk hebben hoe lang of hoe kort het duurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven