Wat is de grens?

25-05-2010 14:50 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat mijn vriend met een andere vrouw contact heeft gehad. Hij is vorige week met een vriend naar een feest geweest, ik ging niet mee omdat ik ziek was. Daar hebben zij samen 2 meiden leren kennen. De vriend van mijn vriend vond 1 meid wel leuk, en wilde wat met haar afspreken. Vervolgens heeft mijn vriend het nummer van 1 meid gekregen, en sms contact met haar gehad. Het ging er dan over dat ze wel een keer met zijn 4en wilde afspreken etc...

Mijn vriend zegt dat hij meteen heeft gezegd dat hij een vriendin had, en dat het alleen was om zijn vriend te helpen..

Zaterdag heeft hij me verteld over die meiden, en dat hij 1 berichtje naar haar heeft gestuurd (zogenaamd om zijn vriend weer in contact te brengen).. Ik was hier wel een beetje boos om, maar goed dat hadden we snel uitgepraat, omdat er niks gebeurd was.

Echter ging ik 's avonds zijn smsjes lezen, en kwam ik er achter dat hij met zijn vriend aan het smsen was over die meiden. Mijn vriend zei dat het wel geile meiden waren, en ze er wel raad mee wisten als ze zouden afspreken..

Ik heb hem hiermee geconfronteerd, en hij bleef volhouden dat hij er niets mee bedoelde en dat die berichtjes met zijn vriend alleen voor de grap waren. Hij heeft het nummer direct verwijderd, en zegt er niets meer mee te maken willen hebben. Hij wilde zijn vriend alleen helpen om contact met die meid te krijgen.. Hij wil mij absoluut niet kwijt, maar ik heb nu toch mijn twijfels.

Mijn vriend is namelijk ook vreemdgegaan met mij toen hij nog met zijn ex samen was. We zijn inmiddels 3 jaar samen, en ik vertrouwde hem voor 200% maar ik weet nu niet meer wat ik moet denken.

Wat vinden jullie, is hij over de grens gegaan?
Tja, dat ie niet te vertrouwen is had je kunnen weten he?
quote:ndh86 schreef op 25 mei 2010 @ 15:07:

[...]

Ehm, ja: de eerste keer toen hij vreemd ging met jou.Ghe
Kijk, over het feit dat hij het geile meiden vond en zo, dat zou ik nog door de vingers kunnen zien. Maar het feit dat hij telefoonnummers uitgewisseld heeft dan weer niet! Als hij alleen zijn vriend zou willen helpen heeft het voor hem absoluut geen nut dat hij telefoonnummers uitwisseld met een lekker mokkel. En al helemaal niet dat hij met haar smst. En hoe zo zouden ze dan met zijn vieren af moeten spreken, kan zijn vriend het niet alleen af?

I smell something fishy...
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat mijn vriend met een andere vrouw contact heeft gehad

Hier ben ik gestopt met lezen.

Tjeemig wat een bezitterige tekst.
quote:Rik78 schreef op 25 mei 2010 @ 15:10:

En hoe claimerig ben jij als hij überhaupt geen contact mag hebben van het andere geslacht?Het uitwisselen van nummers zou bij mij ook de grens zijn...
quote:houvanjezelf schreef op 25 mei 2010 @ 15:32:

Hier ben ik gestopt met lezen.

Tjeemig wat een bezitterige tekst.Als je even verder had gelezen, wist je dat het niet om een gesprekje met een lelijke kassajuffrouw ging.
Maar om even antwoord te geven op je vraag, bij mij was de grens zijn vorige vriendin geweest. Op vreemdgangers knap ik subiet af, ook als ze van plan zijn met mij vreemd te gaan. En daar een relatie mee beginnen? Nooit! Kun je niet vertrouwen, dat weet je dan meteen.
quote:Daniella2010 schreef op 25 mei 2010 @ 14:50:

Echter ging ik 's avonds zijn smsjes lezen, quote:Wat vinden jullie, is hij over de grens gegaan?Wellicht. Jij bent iig over de grens van zijn privacy gegaan.
Ik vind zijn privacy niet meer zo belangrijk als blijkt dat hij je gaat belazeren of al heeft belazerd!

Het lijkt mij mannenpraat, maar vind het wel dubieus en ik zet er zeker mijn vraagtekens bij. Hij zegt wel: Ik heb een vriendin, maar geeft toch zijn nummer aan haar? Wat een logica :S
Ik zie hier echt helemaal niets slechts in. Natuurlijk praten mannen onderling over geile wijven...zou het ongezond vinden als ze dat niet deden.
quote:Llian schreef op 25 mei 2010 @ 16:04:

Ik vind zijn privacy niet meer zo belangrijk als blijkt dat hij je gaat belazeren of al heeft belazerd!En waaruit bleek dat dan voordat TO zijn smsjes ging zitten lezen?
"Hij wil mij absoluut niet kwijt, maar ik heb nu toch mijn twijfels.

Mijn vriend is namelijk ook vreemdgegaan met mij toen hij nog met zijn ex samen was. We zijn inmiddels 3 jaar samen, en ik vertrouwde hem voor 200% maar ik weet nu niet meer wat ik moet denken."

Waarom sta je hier nu raar van te kijken? Je wist toch dat hij in staat was om vreemd te gaan? Dus waarom zou hij jou niet bedonderen? Waarschijnlijk gaat hij zich weer vervelen en zoekt hij weer een nieuwe voor de spanning die hij over een paar jaar ook weer bedondert etc. etc etc.
Hij is 1 keer vreemdgegaan, dan is de 2e keer nog veel makkelijker.
Dit is de keer dat je het doorhebt!

Wacht niet tot hij het stiekem 'echt' flikt!
Dr. Phil:

'if they do it whit you, they do it to you' !!

(toch iets opgestoken)
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
quote:Rik78 schreef op 25 mei 2010 @ 15:10:

Ik zou erg boos op je zijn als ik je vriend was.

Allereerst, wat geeft jou het recht om in zijn telefoon naar smsjes te zoeken als hij net van te voren aan heeft gegeven dat er niks gebeurd is.

Ja natuurlijk kan hij smsen dat hij het geile wijven vond, dat waren ze ook. Nou en? Hij ziet wel elke dag geile wijven..Hij smst met zijn vriend,

Hij smst wel met die meid

En hoe claimerig ben jij als hij überhaupt geen contact mag hebben van het andere geslacht?

Wat een onzin. Soms kan een mannelijke mening wel een verheldernde kijk geven op de situatie, maar hier kan ik niets mee.

Natuurlijk praten mannen onder elkaar over geile wijven, maar je nummer geven aan een ander meisje terwijl je een vriendin hebt zogenaamd om je vriend te helpen slaat echt nergens op. Dat doe je gewoonn niet. Wat heb je eraan om je nummer te geven aan zo'n meid en vervolgens met z'n vieren af te spreken? Kan die vriend niet praten ofzo?

Ik zou het niet accepteren.

En dan zou jij boos worden op je vriendin? Haha, nou zo'n vriend zou ik dus al heel snel de deur uitzetten. Beetje de rollen omdraaien zeker? daahagg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven