Wat moet ik doen

06-01-2012 14:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu wekenlang contact met een dame via het internet. We msnen, webcam, mail, sms.

Ze geeft aan me leuk te vinden (lijken, het is maar afwachten hoe het in het echt gaat) en ik vind haar ook leuk. Lief, zorgzaam, eerlijk, intelligent en ik krijg kriebels van die mooie grote ogen.

Het probleem is, is dat ze is misbruikt vroeger en zelfs later door een kennis verkracht is. Ik heb alle begrip voor haar problemen die ze daardoor heeft en ik hoef echt niet meteen seks met d'r. Ze geeft zelf wel aan wanneer ze dat wilt.

Nu, we willen elkaar heel graag zien maar ze is bang geworden voor mannen. Ik doe m'n best om haar te laten merken dat niet elke man zo is en ik zeker niet. Ik mag haar niet bellen, niet weten waar ze exact woont etc. en toch... ze wil me zien.

Ik krijg duidelijk signalen dat ze me ziet zitten en ze zegt dat vaak genoeg maar wat moet ik nou doen om met d'r af te spreken? Ze vindt het echt eng blijkbaar.
als dit een man was geweest had iedereen allang de optie 'hij is bezet' geopperd, dus......
We hebben intensief contact, er is natuurlijk een reden dat ze dat kind heeft gehouden.

Ze is gewoon bang, ik geloof haar wel. Hoe moeilijk het ook is.
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2012 @ 21:30:

als dit een man was geweest had iedereen allang de optie 'hij is bezet' geopperd, dus......Onzin, waarom?
Heb jij echt zin in zo'n bak met problemen??? Een zwaar beschadigde vrouw, daar ga je niet zomaar even iets mee beginnen, laat staan dat je haar uberhaupt zou mogen zoenen en vasthouden..........

Lekker spontaan begin ook van een "relatie". Zij houdt met handen en voeten een afspraak buiten de deur, maar stort wel al haar makke over jou uit.

Waar begin je aan?

En eerlijk gezegd twijfel ik een beetje aan het verhaal. Iemand die zo getraumatiseerd is door mannen, zit sowieso niet te wachten op een date of contact met vreemde kerels.

En al wordt het wel wat, dan kun je voorlopig je behoeften in de ijskast zetten. Fijn, zo'n relatie. Gun je jezelf niks beters?

Je schiet te ver door. Je dicht haar allerlei eigenschappen toe (Lief, zorgzaam, eerlijk, intelligent) die je nog helemaal niet kunt beoordelen. Het spijt me enorm, maar ik zie toch echt in jou een reddende engel die dat getraumatiseerde varkentje wel even gaat wassen.
Ik kreeg gister weer zo'n onduidelijk antwoord. Jullie hebben gelijk, dit gaat niet werken. Het is inderdaad niet spontaan en spannend zoals het zou moeten zijn.

En natuurlijk wil ik d'r zoenen, vasthouden en heb ik ook m'n behoeftes maar ik denk dat dat erg lang kan duren en moeizaam gaat. Uiteraard vind ik d'r bloedmooi, anders zou ik niet willen afspreken dus dat zou nog wat worden...

Het moet vonken in het begin, op de bank, in bed...

Ik kap het maar af, hoe jammer het ook is. Het gekke is wel dat het een behoorlijke flirt is en geniet van de aandacht van de vele mannen die op d'r vallen.
Ben jij werkelijk een hulpverlener??? En dan vindt je wervend gedrag gek?

Goede keuze om dit meisje los te laten. Jij wilt dingen die zij niet kan bieden.
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 09:34:

Ben jij werkelijk een hulpverlener??? En dan vindt je wervend gedrag gek?

Goede keuze om dit meisje los te laten. Jij wilt dingen die zij niet kan bieden.

Ik ben serieus een hulpverlener, ik snap ook wel waarom zo het doet maar handig is het niet.

Ja, het gaat 'm niet worden. Nu nog even mezelf vermannen en het vertellen.
Nee duh! Natuurlijk is het niet handig. Als zij zover was dat ze dat ook inzag was had dit hele verhaal anders kunnen lopen.

Ze is nog niet zo ver.
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 09:54:

Nee duh! Natuurlijk is het niet handig. Als zij zover was dat ze dat ook inzag was had dit hele verhaal anders kunnen lopen.

Ze is nog niet zo ver.Huppakee, die zit! Maar je hebt compleet gelijk. De reacties hier zijn wel de eye-opener die ik nodig had.
maak je geen drama van het 'beëindigen' ? het is 'maar' internet contact.
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 10:20:

maak je geen drama van het 'beëindigen' ? het is 'maar' internet contact.Nee nee. Ik weet alleen nog niet hoe ik het ga zeggen.
Kun je wel zeggen dat je geen hulpverlener meer wilt uithangen, maar je antenne is nog niet goed afgesteld. Je bent weer in die valkuil gelopen. Wees daar dan realistisch in.
gewoon eerlijk en duidelijk zijn. Zeggen dat het zo niet opschiet, dat je haar had willen ontmoeten, en dat je nu het gevoel kreeg dat je alleen maar fungeerde als luisterend oor
Ja, ik ben er inderdaad ingelopen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het flirten, de seksuele toespelingen etc. zoethoudertjes zijn.
Ik heb gevraagd of ze nou uberhaupt meer voelt voor me en dat antwoord is opeens nee. Auw...

Heb het contact nu verbroken, rotwijf.
quote:phw22 schreef op 07 januari 2012 @ 11:45:

Ik heb gevraagd of ze nou uberhaupt meer voelt voor me en dat antwoord is opeens nee. Auw...

Heb het contact nu verbroken, rotwijf. tjonge..... wat zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 11:48:

[...]

tjonge..... wat zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.Wat bedoel je?
quote:phw22 schreef op 07 januari 2012 @ 11:48:

[...]

Wat bedoel je?

Jij blaast een internet contact op tot iets wat het niet is. Jij hebt verwachtingen van een vrouw waarvan je logischer wijs vanuit je achtergrond zou kunnen weten dat het nu niet het geschikte moment is. JIJ noemt haar nu rotwijf terwijl zij precies doet wat je van te voren in had kunnen schatten.

Jij wilde weer reddertje spelen en jij hebt deze situatie zo laten ontstaan daar heb jij een aandeel in, en voor dat aandeel ben jezelf verantwoordelijk.
Je mag niet bellen, en ze 'durft' niet af te spreken. Deze dame is gewoon hartstikke bezet en zoekt enkel wat spanning.

En al helemaal niet aan vrouwen beginnen met van die drama's van tijden terug waar ze maar niet overheen lijken te komen maar dit wel maar al te graag binnen notime aan volkomen vreemdem vertellen. Kansloze types.
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 11:55:

[...]

Jij blaast een internet contact op tot iets wat het niet is. Jij hebt verwachtingen van een vrouw waarvan je logischer wijs vanuit je achtergrond zou kunnen weten dat het nu niet het geschikte moment is. JIJ noemt haar nu rotwijf terwijl zij precies doet wat je van te voren in had kunnen schatten.

Jij wilde weer reddertje spelen en jij hebt deze situatie zo laten ontstaan daar heb jij een aandeel in, en voor dat aandeel ben jezelf verantwoordelijk.

Ja, ik heb er ook zeker aandeel in maar ik mag toch teleurgesteld zijn. Het was nogal intiem en diepgaand contact. Ik had het kunnen weten ja, mijn fout. Maar begrijp je dat het verwarrend is als ze steeds wisselt in wat ze zegt? In de zin van afspreken, niet afspreken, ik heb zo'n zwak voor je, ik vind je hooguit aardig etc.

Maar ok, ik had het moeten weten, zeker met mijn achtergrond.
quote:Oriane schreef op 07 januari 2012 @ 12:00:

Je mag niet bellen, en ze 'durft' niet af te spreken. Deze dame is gewoon hartstikke bezet en zoekt enkel wat spanning.

En al helemaal niet aan vrouwen beginnen met van die drama's van tijden terug waar ze maar niet overheen lijken te komen maar dit wel maar al te graag binnen notime aan volkomen vreemdem vertellen. Kansloze types.

Lijkt me heel sterk dat ze bezet is, daarvoor weet ik genoeg van d'r of ze moet echt heel, heel goed kunnen liegen. Dan nog, dan was d'r vriend/man er wel achter gekomen onderhand.

Ben blij dat jullie me m'n ogen hebben geopend.
quote:phw22 schreef op 07 januari 2012 @ 12:07:

[...]

Ja, ik heb er ook zeker aandeel in maar ik mag toch teleurgesteld zijn. Het was nogal intiem en diepgaand contact. Ik had het kunnen weten ja, mijn fout. Maar begrijp je dat het verwarrend is als ze steeds wisselt in wat ze zegt? In de zin van afspreken, niet afspreken, ik heb zo'n zwak voor je, ik vind je hooguit aardig etc.

Maar ok, ik had het moeten weten, zeker met mijn achtergrond.

een intiem en diepgaand internet contact met een beschadigde vrouw, maar wat?

Nou jij hebt nog heel wat huiswerk te doen, heb je nog supervisie of iets dergelijks?
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 12:12:

[...]

een intiem en diepgaand internet contact met een beschadigde vrouw, maar wat?

Nou jij hebt nog heel wat huiswerk te doen, heb je nog supervisie of iets dergelijks?Ik kan niet via internet precies zien hoe haar psyche is. Ik geef m'n fout toe. Ik ben ook maar een mens.
quote:phw22 schreef op 07 januari 2012 @ 12:16:

[...]

Ik kan niet via internet precies zien hoe haar psyche is. Ik geef m'n fout toe. Ik ben ook maar een mens.

het geeft ook niks. Het is aan jou om te kijken waarom je zo lang blijft hangen bij een 'diepgaand internet contact' waarvan je op je klompen aan kan voelen dat het niet is, en ook niets gaat worden.

Waarom je weer je redderscape wilde aantrekken en waarom je het haar dan kwalijk neemt dat ze precies volgens het boekje reageert.

Je hebt gekregen wat je kon verwachten
quote:lorrel schreef op 07 januari 2012 @ 12:20:

[...]

het geeft ook niks. Het is aan jou om te kijken waarom je zo lang blijft hangen bij een 'diepgaand internet contact' waarvan je op je klompen aan kan voelen dat het niet is, en ook niets gaat worden.

Waarom je weer je redderscape wilde aantrekken en waarom je het haar dan kwalijk neemt dat ze precies volgens het boekje reageert.

Je hebt gekregen wat je kon verwachten

Ik ben inderdaad al de boel aan het overdenken. Ik heb een langslepende relatie van 3,5 jaar gehad met een vrouw met problemen en dat hoeft van mij echt niet meer.

Ja, ze reageert exact volgens het boekje en toch bagetalisseer ik dat omdat ik tot d'r aangetrokken was. Ik kan d'r niks kwalijk nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven