Wat moet ik doen

06-01-2012 14:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu wekenlang contact met een dame via het internet. We msnen, webcam, mail, sms.

Ze geeft aan me leuk te vinden (lijken, het is maar afwachten hoe het in het echt gaat) en ik vind haar ook leuk. Lief, zorgzaam, eerlijk, intelligent en ik krijg kriebels van die mooie grote ogen.

Het probleem is, is dat ze is misbruikt vroeger en zelfs later door een kennis verkracht is. Ik heb alle begrip voor haar problemen die ze daardoor heeft en ik hoef echt niet meteen seks met d'r. Ze geeft zelf wel aan wanneer ze dat wilt.

Nu, we willen elkaar heel graag zien maar ze is bang geworden voor mannen. Ik doe m'n best om haar te laten merken dat niet elke man zo is en ik zeker niet. Ik mag haar niet bellen, niet weten waar ze exact woont etc. en toch... ze wil me zien.

Ik krijg duidelijk signalen dat ze me ziet zitten en ze zegt dat vaak genoeg maar wat moet ik nou doen om met d'r af te spreken? Ze vindt het echt eng blijkbaar.
nou dat was weer een goede les, je weet nu je valkuil.

volgende keer beter opletten of je niet weer de neiging hebt om de redder uit te gaan hangen.

Want anders blijf je tegen dit soort probleemgevallen aanlopen.
quote:lavan568 schreef op 07 januari 2012 @ 12:27:

nou dat was weer een goede les, je weet nu je valkuil.

volgende keer beter opletten of je niet weer de neiging hebt om de redder uit te gaan hangen.

Want anders blijf je tegen dit soort probleemgevallen aanlopen.Inderdaad, met mede dank aan jullie, allemaal bedankt!
quote:phw22 schreef op 07 januari 2012 @ 12:22:

[...]

Ik ben inderdaad al de boel aan het overdenken. Ik heb een langslepende relatie van 3,5 jaar gehad met een vrouw met problemen en dat hoeft van mij echt niet meer.

Ja, ze reageert exact volgens het boekje en toch bagetalisseer ik dat omdat ik tot d'r aangetrokken was. Ik kan d'r niks kwalijk nemen.

Rouw even, zet je eroverheen en snel weer back on the horse. Boos en teleurgesteld zijn mag best, maar blijf er inderdaad niet in hangen. Goed dat je het snel ter sprake hebt gebracht! En een rotantwoord, dat is het zeker.

Een eye-opener geeft nog steeds geen garantie op geen pijn, jammer genoeg

Sterkte de komende tijd en als je iemand tegenkomt: gewoon snel afspreken, en laat het drama de eerste tijd uit je relatie. Je werkt als hulpverlener, maar je bent zelf ook een mens, met eigen behoeften.
Knuffel terug.

Hm, als ik d'r gezien had was de pijn groter. Het is jammer, doet een beetje pijn maar dat gaat over. Ach, wie geen pijn kent zal ook nooit liefde waarderen.

Ja, te zot eigenlijk hoe ik dacht. Normaal moet je elkaar helemaal gek maken, knuffelen, zoenen en op een roze wolk zitten. En vrijen tot het zeer doet (niet de eerste date, maar jullie snappen de strekking wel denk ik)

Beroepsdeformatie probeer ik nu zoveel mogelijk te voorkomen.
Zo, ik heb d'r foto's verwijderd, d'r geblokkeerd op msn, nummer verwijderd en vanavond ga even erop uit. Voel me sterk.

Nogmaals heel erg bedankt voor de reacties!!
goed zo....veel plezier vanavond.

Waar het forum toch al niet goed voor is he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven