wat moet ik doen?

06-07-2008 11:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet mijn verhaal kwijt en ben op zoek naar advies.

ik ben al een tijdje hier niet geweest, wegens geen internet en druk met mijn nieuwe vriend, waar ik nu zo mijn twijfels in heb.

we gaan nu 4 maanden met elkaar, en het ging erg goed, heb een tijdje bij hem ingewoond omdat ik bezig was in mijn nieuwe woning, dat ging goed,, was gezellig. nu ik in mijn eigen woning zit gaat het eigenlijk ook heel goed, maar ineens weet hij het niet meer, hij laat me links liggen en doet alleen nog maar zijn eigen ding. gisteren ben ik naar hem toegegaan en gezegd dat ik het niet leuk vind dat ie zo doet.

hij zei wat tijd voor hem zelf nodig te hebben, vraag me niet waarom??

als zulk iets gebeurd is het al voor mij een teken van einde relatie, hoe zien jullie dat??

ik ben nu al een paar uur wakker en ben er ziek van, ik kan niet tegen deze spanningen, maar weet niet wat ik nu moet doen, we zijn altijd bijelkaar en hebben altijd contact en nu durf ik niet eens te smsen..
Kan me voorstellen dat je,je beroerd voelt.

Ik denk dat je gelijk hebt al zou ik je graag wat anders willen vertellen.

Heel veel sterkte
vraag me niet waarom??

schrijf je.

dat moet je hem dan vragen. Je voelt je rot doordat er onduidelijkheid is en dat is nergens voor nodig.
misschien zijn jullie een tijdje erg veel samen geweest en werd het hem een beetje teveel. wil hij nu even rust. maar dat zegt toch helemaal niet dat hij je niet leuk meer vind! mijn vriend (ben ik nu bijna 5 maanden mee samen) heeft dat ook een beetje maar ik twijfel niet aan onze relatie ofzo.
Ja, dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft klinkt niet zo goed, maar je moet hem wel iets meer vragen, want nu zit je alles in te vullen. Ik zou hem toch vandaag opnieuw vragen wat die tijd voor zichzelf voor jou betekent. Heeft hij twijfels over jullie relatie, dan moet ie dat wel zeggen, nu zit jij maar af te wachten.
Zeg hem dat hij je erg onzeker heeft gemaakt en dat je graag wilt weten wat zijn woorden betekenen. Als het iets ernstigs is, wil jij het waarschijnlijk zo snel mogelijk weten en wil hij ervanaf zijn. Als het niets betekent, wil jij dat ook weten en baalt hij ervan dat hij je een rot gevoel geeft.
dat weet ie wel dat ik hier door erg onzeker wordt, ik ben gisteren bij hem gekomen om te praten, helaas kwam er een vriend van hem waar ie mee weg zou, dus ben ik naar huis gegaan, ik vind dat hij contact op moet nemen, niet dat ik een spelletje speel maar omdat ik hem anders misschien geen ruimte geef.. want ik heb het gevoel dat ik het nooit goed doe in relatie en door niks te laten horen kan je ook niks verkeerd doen.. ik ben erg onzeker in relatie's door mijn verleden, en moet ook eerlijk zeggen dat ik niet nog een terleurstelling aan kan, dus hoop ik gewoon dat ie bij mij komt..
dan moet je je er toch overheen zetten dat je vindt dat hij moet bellen. jij zit je kut te voelen en hebt zo snel mogelijk duidelijkheid en antwoord op je vragen nodig. bellen dus.
En tot die tijd ellendig voelen?

Hoe hij ook over je denkt, een vraagje om meer duidelijkheid veranderd dat gevoel niet naar mijn idee. Dus of hij hoeft je niet meer en dan weet je dat maar, of er is helemaal niets aan de hand en is hij blij je dat te laten weten zodat zijn liefje zich weer goed voelt.

Sorry dat ik zo bot doe, maar ik ben nogal van het directe. Het thuis zitten te miepen en je van alles in je hoofd halen heeft nog nooit iemand geholpen.

Ongeacht je verleden eigenlijk, duidelijkheid is toch veel fijner dat de angst om iemand te verliezen?
pfoe... Punt, Hoofdletter.... zou makkelijker lezen ;)

hm..Lastig hoor. Begrijpelijk dat je vriend even ruimte voor zichzelf wil hebben, aangezien jij al bij hem in bent gaan wonen tijdelijk. Dat geeft toch op de een of andere manier een lading mee kan ik me zo indenken. Spreek opnieuw nog eens af (wanneer hij niet met een vriend heeft afgesproken) en praat erover.
als hij aangeeft tijd nodig te hebben dan heeft hij tijd nodig. Ik zou hem dan ook even met rust laten. Ik denk dat als je nu gaat pushen dat hij zich meer van je afkeert. Hij zegt het niet voor niets.

Wel heel lastig voor je...sterkte
Je zegt het zelf al: "We zijn altijd bij elkaar en hebben altijd contact". Het kan best zijn dat hij oprecht wat tijd voor zichzelf nodig heeft. Geef hem de ruimte. Je zult dan snel genoeg merken welke kant het op gaat.
wil wel zeggen dat het contact ook erg veel van zijn kant komt, dus niet dat ik mij opdring..

Maar ik laat hem nu met rust, heb al een sms van hem gehad, maar meer in de zin van luchtig, dus heb luchtig gereageerd..

De tijd zal het laten zien, of ik moet zelf keuzes maken..
We hebben gepraat, en het is over, vanmorgen in tranen bij hem weggegaan.. Voel me nu zo ellendig..Maar krijg nu net een sms van hem of ik kom eten als het me helpt..

Daarop heb ik geantwoord dat het me niet zal helpen maar ik dan wel direct mijn laatste spulletjes bij hem weg kan halen.

Vind het allemaal zo moeilijk te begrijpen..
Hey meid,

Dikke ! Spijtig dat het zo gelopen is. Maar je hebt nu wel duidelijkheid, hoe sneu het ook klinkt.

Bij hem langsgaan gaat je zeker niet helpen, nee. Best is nu afstand, zodat jij dit kunt gaan verwerken. Hij is niet de geschikte persoon om jou te gaan troosten. Nu die keer nog om dat met je spullen te regelen, is wel goed. Dan is dat ook achter de rug.

Veel sterkte en schrijf hier maar van je af!!

Groetjes
Ik weet dat hij niet de persoon is nu om heen te gaan, maar ik ben erg zwak in die dingen. Vandaar ook dat ik met de reden zei dat ik dan mijn spulletjes nog mee kan nemen..

Kan zo moeilijk met deze dingen omgaan, de muren komen gewoon op mij af..

bedankt voor je lieve reactie mellie..
Bijna een week later..

Ik voel me erg ongelukkig op moment, de hele week al in tranen.. Weer sta ik met lege handen en voel me alleen in deze wereld.. Tuurlijk wel mijn vriendinnen maar die hebben ook allemaal hun eigen leven, met man vriend of kinderen..

Gelukkig kan ik heel goed met mijn ouders praten maar ook dat is anders geworden sinds mijn vader dit jaar ernstig ziek is geworden..Ik weet even gewoon niet waar ik heen moet met mijn gevoel, heb zoveel meegemaakt de laatste tijd, dat ik ben moe...
Nou, gelukkig kan je hier naar toe met je gevoel! Het is ook onwijs kut, vooral omdat je het waarschijnlijk totaal niet zag aankomen!

Maar every cloud has its silver lining! Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar vast oud genoeg om te weten dat er heeeeel veeeel vis zit in de zee! Ik geloof dat dingen met een reden gebeuren; in je leven komen er mensen op je pad en ze gaan ook soms weer. Dat is allemaal ergens goed voor, al zie je dat nu helemaal niet...

Er loopt echt iemand voor jou rond, maar dat is een kwestie van tijd. Voorlopig moet je dit verdriet en verlies verwerken en er zit niets anders op dan er dwars door heen te gaan. Natuurlijk kan je voor je gevoelens vluchten, maar dan krijg je alles op een dag als een boomerang terug! Mij is ooit gezegd, na een vreselijke gewelddadige scheiding met 2 kleintjes: je moet niet wachten tot de spoken jou opzoeken maar laat ze maar komen! Niet je verdriet en boosheid misschien ook wel uit de weg gaan! Geef het een plaatsje, en ga verder met je leven! Als hij echt voor jou bestemd is, dan komt ie wel weer, dat is iets waar ik ook van overtuigd ben!

Heel veel sterkte!!!!! En ook met je vader trouwens! Koester wat je hebt en onthou: blood is thicker than water!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven