Wat moet ik doen...
zaterdag 11 november 2017 om 16:42
Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen.
Er is geen jaar voorbij gegaan zonder dat hij met iemand anders flirte.
Soms moeilijke periode maar er altijd door geraakt voor een leugentje was hij niet bang.
Toch komen we goed overeen en passen we bij elkaar.
Vorig jaar had hij gevoelens voor een ander meisje onze relatie stond op on hold, toch heeft hij voor mij gekozen. Hij bleef met haar omgaan achter mijn rug (om mij niet te kwetsen?). Hij kon haar niet laten vallen omdat ze veel had meegemaakt. Uiteindelijk na vele leugens zijn ze dan toch "vijanden" geworden. Maar het vertrouwen is beschadigd. Een paar maanden later vraagt hij mij ten huwelijk
. Ik dacht dat dit alles ging veranderen... maar nu controleer ik soms zijn account (ik schaam me ervoor maar mijn vertrouwen moet toch op een of andere manier terug komen...) daarop zie ik dat hij met andere meisje stuurt ik heb hem ermee geconfronteerd eerst is hij boos en dan komt hij emotioneel terug sorry ik had het je moeten vertellen. Maar nu verwijderd hij sommige berichten meteen zelfs van mensen waar ik hem niet van zou bedenken dat hij mij zou bedriegen... ik weet niet wat ik moet doen
Er is geen jaar voorbij gegaan zonder dat hij met iemand anders flirte.
Soms moeilijke periode maar er altijd door geraakt voor een leugentje was hij niet bang.
Toch komen we goed overeen en passen we bij elkaar.
Vorig jaar had hij gevoelens voor een ander meisje onze relatie stond op on hold, toch heeft hij voor mij gekozen. Hij bleef met haar omgaan achter mijn rug (om mij niet te kwetsen?). Hij kon haar niet laten vallen omdat ze veel had meegemaakt. Uiteindelijk na vele leugens zijn ze dan toch "vijanden" geworden. Maar het vertrouwen is beschadigd. Een paar maanden later vraagt hij mij ten huwelijk
zaterdag 11 november 2017 om 16:46
Maar waarom liegt hij dan over de kleine dingen... waarover hij weet datbik begrip vol zou zijn. Hij wil echt bewust dingen achter houden en weet dat ik daar absoluut niet tegen kan
zaterdag 11 november 2017 om 16:47
zaterdag 11 november 2017 om 17:08
Ik heb hem al vaak gezegd dat ik dat soort gedrag noet verdien omdat ik alles voor hem zou doen. Hij bedreigd me niet dat weet ik zeker maar de leugens wegen zwaar. Hij verzekerd mij dat ik niet bang moet zijn.
Uit elkaar gaan als je een huis hebt gekocht en 2 lieve honden hebt is moeilijk.
We kijken uit naar het huwelijk en dromen van en kindje, soms denk ik dat een kindje alles oplost maar dit zal wel vrij naïef zijn
Uit elkaar gaan als je een huis hebt gekocht en 2 lieve honden hebt is moeilijk.
We kijken uit naar het huwelijk en dromen van en kindje, soms denk ik dat een kindje alles oplost maar dit zal wel vrij naïef zijn
zaterdag 11 november 2017 om 17:14
Pffff, een liefdesbaby en alle problemen zijn “poef” opgelost????
Geloof je het zelf?
Punt 1: Er worden niet veel baby’s gemaakt zonder liefde (al was het maar voor 5 minuten)
Punt 2: als een baby alle problemen oplost, dan was het advies bij relatieproblemen ga naar de verloskundige of de gynaecoloog voor een baby, ipv relatietherapie
Punt 3: Zou een Baby alles oplossen, dan waren er VEEEEEEEEEEEl meer kinderen en minder echtscheidingen.
Kortom,
Niet zo’n slim plan dus.
Geloof je het zelf?
Punt 1: Er worden niet veel baby’s gemaakt zonder liefde (al was het maar voor 5 minuten)
Punt 2: als een baby alle problemen oplost, dan was het advies bij relatieproblemen ga naar de verloskundige of de gynaecoloog voor een baby, ipv relatietherapie
Punt 3: Zou een Baby alles oplossen, dan waren er VEEEEEEEEEEEl meer kinderen en minder echtscheidingen.
Kortom,
Niet zo’n slim plan dus.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
zaterdag 11 november 2017 om 17:22
Ik wist wel dat er een reden is waarom ik zo van je hou
TO, in godsnaam, denk na! Hij gaat niet veranderen. En jij hebt dondersgoed door dat hij je altijd zal blijven belazeren, op welke manier dan ook, anders zou je hem niet controleren.
zaterdag 11 november 2017 om 17:26
zaterdag 11 november 2017 om 17:28
Natuurlijk bedriegd hij je wel. Wat is zijn gedrag anders. Kom op, trek je kop eens uit het zand!!Actiffe schreef: ↑11-11-2017 17:08Ik heb hem al vaak gezegd dat ik dat soort gedrag noet verdien omdat ik alles voor hem zou doen. Hij bedreigd me niet dat weet ik zeker maar de leugens wegen zwaar. Hij verzekerd mij dat ik niet bang moet zijn.
zaterdag 11 november 2017 om 17:34
Lees je eigen bericht even terug... die altijd voor jou kiest? Hij kiest niet voor jou, hij kiest voor jou en nog meer anderen. en jij accepteerd het
Waarom wil je met hem trouwen?
zaterdag 11 november 2017 om 17:36
Hij komt ermee weg, daarom wil hij met je trouwen.
Thuis een sloof die alles voor hem doet en die naief is en denkt dat hij alleen met vrouwen kletst, terwijl hij gewoon andere wijven neukt! Heeft hij goed voor elkaar toch?
En blijkbaar vind jij jezelf en toekomstige kinderen niet meer waard. Prima dan zo toch?
Thuis een sloof die alles voor hem doet en die naief is en denkt dat hij alleen met vrouwen kletst, terwijl hij gewoon andere wijven neukt! Heeft hij goed voor elkaar toch?
En blijkbaar vind jij jezelf en toekomstige kinderen niet meer waard. Prima dan zo toch?
zaterdag 11 november 2017 om 17:37
Hard, maar helemaal eens.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑11-11-2017 17:36Hij komt ermee weg, daarom wil hij met je trouwen.
zaterdag 11 november 2017 om 17:49
zaterdag 11 november 2017 om 17:56
Romantiek is my middle name heGrobbekuiken schreef: ↑11-11-2017 17:22Ik wist wel dat er een reden is waarom ik zo van je hou![]()
TO, in godsnaam, denk na! Hij gaat niet veranderen. En jij hebt dondersgoed door dat hij je altijd zal blijven belazeren, op welke manier dan ook, anders zou je hem niet controleren.