Wat moet ik doen...

11-11-2017 16:42 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen.
Er is geen jaar voorbij gegaan zonder dat hij met iemand anders flirte.
Soms moeilijke periode maar er altijd door geraakt voor een leugentje was hij niet bang.
Toch komen we goed overeen en passen we bij elkaar.
Vorig jaar had hij gevoelens voor een ander meisje onze relatie stond op on hold, toch heeft hij voor mij gekozen. Hij bleef met haar omgaan achter mijn rug (om mij niet te kwetsen?). Hij kon haar niet laten vallen omdat ze veel had meegemaakt. Uiteindelijk na vele leugens zijn ze dan toch "vijanden" geworden. Maar het vertrouwen is beschadigd. Een paar maanden later vraagt hij mij ten huwelijk ❤️. Ik dacht dat dit alles ging veranderen... maar nu controleer ik soms zijn account (ik schaam me ervoor maar mijn vertrouwen moet toch op een of andere manier terug komen...) daarop zie ik dat hij met andere meisje stuurt ik heb hem ermee geconfronteerd eerst is hij boos en dan komt hij emotioneel terug sorry ik had het je moeten vertellen. Maar nu verwijderd hij sommige berichten meteen zelfs van mensen waar ik hem niet van zou bedenken dat hij mij zou bedriegen... ik weet niet wat ik moet doen 😔
conclusie: deze man is dus niet te vertrouwen, stel jezelf de vraag of je wilt trouwen met een onbetrouwbare man?
Gewoon lekker trouwen. Al 7 jaar lang kijkt hij om zich heen voor een beter exemplaar, en steeds kiest hij voor jou. Dat is toch echte liefde! :love:
Dit is toch niet vol te houden?
Realiteit is dat je een man hebt die je niet kunt vertrouwen, besef je dat dit niet gaat veranderen..

Maakt hij jou gelukkig?
Vita loca
Corona67 schreef:
11-11-2017 16:44
Gewoon lekker trouwen. Al 7 jaar lang kijkt hij om zich heen voor een beter exemplaar, en steeds kiest hij voor jou. Dat is toch echte liefde! :love:
Maar waarom liegt hij dan over de kleine dingen... waarover hij weet datbik begrip vol zou zijn. Hij wil echt bewust dingen achter houden en weet dat ik daar absoluut niet tegen kan 😔
Silvavida schreef:
11-11-2017 16:45
Dit is toch niet vol te houden?
Realiteit is dat je een man hebt die je niet kunt vertrouwen, besef je dat dit niet gaat veranderen..

Maakt hij jou gelukkig?
Ja het gaat goed alleen tot als ik ga "snuffelen" voel ik me rot.
Dit gedrag van zowel hem als van jou klinkt niet als een solide basis voor een relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
In ieder geval niet trouwen.
Zorg voor hele betrouwbare voorbehoedsmiddelen en ga hard werken aan jouw zelfrespect en gevoel van eigenwaarde. Dan lost de rest zich vanzelf op.
Volgens mij weet je zelf t antwoord wel.
Ik heb hem al vaak gezegd dat ik dat soort gedrag noet verdien omdat ik alles voor hem zou doen. Hij bedreigd me niet dat weet ik zeker maar de leugens wegen zwaar. Hij verzekerd mij dat ik niet bang moet zijn.
Uit elkaar gaan als je een huis hebt gekocht en 2 lieve honden hebt is moeilijk.
We kijken uit naar het huwelijk en dromen van en kindje, soms denk ik dat een kindje alles oplost maar dit zal wel vrij naïef zijn
Zeker niet trouwen en een liefdesbeeb maken, lost niks op.
Pffff, een liefdesbaby en alle problemen zijn “poef” opgelost????

Geloof je het zelf?

Punt 1: Er worden niet veel baby’s gemaakt zonder liefde (al was het maar voor 5 minuten)
Punt 2: als een baby alle problemen oplost, dan was het advies bij relatieproblemen ga naar de verloskundige of de gynaecoloog voor een baby, ipv relatietherapie
Punt 3: Zou een Baby alles oplossen, dan waren er VEEEEEEEEEEEl meer kinderen en minder echtscheidingen.

Kortom,
Niet zo’n slim plan dus.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Met een baby erbij worden de problemen alleen maar groter.
Vertrek of accepteer dat je altijd een vreemdgaande man zult hebben. Meer keuzes zijn er niet.
Corona67 schreef:
Ik wist wel dat er een reden is waarom ik zo van je hou :flirting:

TO, in godsnaam, denk na! Hij gaat niet veranderen. En jij hebt dondersgoed door dat hij je altijd zal blijven belazeren, op welke manier dan ook, anders zou je hem niet controleren.
Echt, wat denk je zelf? Dat dit gaat veranderen? Hij zal nooit genoeg hebben aan 1 vrouw en altijd de spanning op blijven zoeken.
Als je niet bij hem weg wilt gaan dan moet je zijn gedrag accepteren. Maar alsjeblieft laat het uit je hoofd om hier kinderen mee te krijgen. Dat loopt niet goed af.
jeetje... doet me erg denken aan een topic dat ik geopend heb eerder dit jaar.

Is al gezegd maar... NIET trouwen.

Met trouwen doe je elkaar beloftes die jou vriend nu blijkbaar al niet eens na kan komen, waarom zou dat ineens anders zijn als jullie getrouwd zijn?
Actiffe schreef:
11-11-2017 17:08
Ik heb hem al vaak gezegd dat ik dat soort gedrag noet verdien omdat ik alles voor hem zou doen. Hij bedreigd me niet dat weet ik zeker maar de leugens wegen zwaar. Hij verzekerd mij dat ik niet bang moet zijn.
Uit elkaar gaan als je een huis hebt gekocht en 2 lieve honden hebt is moeilijk.
We kijken uit naar het huwelijk en dromen van en kindje, soms denk ik dat een kindje alles oplost maar dit zal wel vrij naïef zijn
Natuurlijk bedriegd hij je wel. Wat is zijn gedrag anders. Kom op, trek je kop eens uit het zand!!
Dan heeft hij echt 2 karakters...
ik ken hem als een lieve jongen die altijd voor mij kiest.
Maar uitijndelijk hebben jullie gelijk en zal hij nooit veranderen..
Als we trouwen, trouw ik met een contract zowiso!
Actiffe schreef:
11-11-2017 17:31
Dan heeft hij echt 2 karakters...
ik ken hem als een lieve jongen die altijd voor mij kiest.
Maar uitijndelijk hebben jullie gelijk en zal hij nooit veranderen..
Als we trouwen, trouw ik met een contract zowiso!
Lees je eigen bericht even terug... die altijd voor jou kiest? Hij kiest niet voor jou, hij kiest voor jou en nog meer anderen. en jij accepteerd het

Waarom wil je met hem trouwen?
Hij bedriegt je niet zeg je?

hij gaat misschien niet vreemd, maar hij liegt over contact met andere vrouwen: dat is ook bedriegen!
Hij komt ermee weg, daarom wil hij met je trouwen.

Thuis een sloof die alles voor hem doet en die naief is en denkt dat hij alleen met vrouwen kletst, terwijl hij gewoon andere wijven neukt! Heeft hij goed voor elkaar toch?

En blijkbaar vind jij jezelf en toekomstige kinderen niet meer waard. Prima dan zo toch?
Joostisandersgeaard2 schreef:
11-11-2017 17:36
Hij komt ermee weg, daarom wil hij met je trouwen.

Thuis een sloof die alles voor hem doet en die naief is en denkt dat hij alleen met vrouwen kletst, terwijl hij gewoon andere wijven neukt! Heeft hij goed voor elkaar toch?

En blijkbaar vind jij jezelf en toekomstige kinderen niet meer waard. Prima dan zo toch?
Hard, maar helemaal eens.
Corona67 schreef:
Corona is alleen nog vergeten dat hij ook nog heel beschermend tegen je liegt steeds... zo romantisch :love:
Lorem Ipsum
Grobbekuiken schreef:
11-11-2017 17:22
Ik wist wel dat er een reden is waarom ik zo van je hou :flirting:

TO, in godsnaam, denk na! Hij gaat niet veranderen. En jij hebt dondersgoed door dat hij je altijd zal blijven belazeren, op welke manier dan ook, anders zou je hem niet controleren.
Romantiek is my middle name he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven