Wat moet ik doen?!

13-08-2018 00:06 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik weet dat ik op mijn vorige topic (geheel terecht natuurlijk) behoorlijk wat negatieve reacties heb gekregen, toch vond ik het fijn om het van me af te schrijven..
Ik weet niet meer wat ik moet doen, de relatie tussen mij en mijn ex-man word er niet beter op helaas, solliciteren gaat ook niet super en mijn (ex?)minnaar laat me niet los, en dat terwijl hij nog steeds samen is met zijn vriendin.
Het voelt alsof alles mis gaat in mijn leven op dit moment. De kinderen gaan aankomende dinsdag op vakantie met hun vader, 3!!! hele weken. Ik zit dan dus alleen thuis. Ga af en toe terrassen/stappen met mijn vriendinnen natuurlijk maar toch...

Afgelopen zaterdag hebben we op de tennisclub een feest gehad met alle leden van de club. Dus ook mijn ex-man en ex-minnaar. Mijn ex-minnaar en ik hebben de hele avond samen gedronken en bijgekletst, dit was onwijs gezellig en super fijn om hem weer echt te zien.
Ik zie hem natuurlijk vaker in de kroeg maar dan is hij aan het werk dus dan kunnen we niet echt praten.
Mijn ex-man heeft ons de hele avond in de gaten gehouden, ik voelde me erg ongemakkelijk maar ik hoef me niet te verantwoorden dus ik heb het zoveel mogelijk genegeerd. Na de nodige baco’s is hij met mij mee naar huis gegaan en is uiteindelijk blijven slapen, dit terwijl zijn vriendin op hem wachtte. Ik voel me zooooo schuldig tegenover haar, maar van de ene kant, hij was eerst van mij! En ik mis hem als ik niet bij hem ben..
vanochtend kwam het er op neer dat hij me niet wil loslaten, maar hij wil wel een gezin met HAAR. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Moet ik dit willen? Voor de rest van mn leven aan de zijkant staan? Bij een man van 29. Of moet ik verder gaan met mijn leven en een man van mijn eigen leeftijd vinden (46 +)... Ik wil hem niet loslaten, en hij mij ook niet, maar hij wil een gezin... Dat gun ik hem natuurlijk ook! Ik heb mijn gezin al gehad, ik heb 3 geweldige kinderen. Wat ik hier nu weer mee wil... geen idee. Ik wil het kwijt. Ik kan er met niemand over praten. Wat moet ik doen?!
Ik wil mijn leven op orde krijgen!
Laat hem los en zoek hulp.
oh je bent 46 plus? je komt veel jonger over. veel jonger
Djeezzzz, heb je wel eens een IQ test gedaan?
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Zoek hulp ipv een vent.
Kappen met die minnaar, een leuke hobby zoeken en je daarop concentreren.
Wat een berg ego's allemaal. Inclusief jij, TO.
S-Meds schreef:
13-08-2018 00:09
oh je bent 46 plus? je komt veel jonger over. veel jonger
Dat zei de barman ook al. :D
'' Ik voel me zooooo schuldig tegenover haar, maar van de ene kant, hij was eerst van mij! En ik mis hem als ik niet bij hem ben..''

Ben je serieus? Hij was eerst van mij? Doe toch eens even normaal joh. Heb je echt zo weinig respect voor jezelf en anderen?

en.. ''mijn (ex?)minnaar laat me niet los'' Laat hem dan los! Je bent 46, mijn hemel. Je klinkt als een 12 jarige griet die het liefdesleven uit een soap imiteert.

Terugkomend op je topic titel.. je moet normaal doen!
Je bent zoooo egoistisch! Ik lees alleen maar ik, ik, ik. Je hebt je kinderen hun gezin afgepakt, je man een huwelijk en een gezin, en nu wil je je minnaar ook weer een gezin misgunnen.
En oh oh wat ben je zielig, wat is het erg. En hem elke keer weer opzoeken. Jeetje, wat ben jij een egoistisch kreng.
ik geef mn bek ook maar een douw
Die barkeeper verkoopt te veel drankjes aan je.
Daar ga je raar van denken.
Tip: word volwassen!
lila01 schreef:
13-08-2018 01:05
Tip: word volwassen!
Daar is ze al te oud voor.
46+ schrijft ze, dan denk ik begin 50.
Misschien kan ze nog wel kinds worden, maar of dat nou wel zo leuk is.
En niet meer naar die kroeg en sportclub gaan. Zoek maar andere hobbies. Tjongejonge.
Zoek een baan, doe een opleiding. Zorg dat je financieel onafhankelijk wordt zodat je ex-man niet meer voor je hoeft betalen.
Als in een vorig topic al veel kritiek kreeg, dan begrijp ik niet dat je er nog een plaatst.
Of heb je last van masochisme?
Je zoekt het ook wel bewust op he? Dacht je nou serieus dat het een goed idee zou zijn om naar zo’n feest te gaan? Dat voel je toch op je klompen aan dat er in zo’n setting ‘iets’ gaat gebeuren waar je spijt van krijgt. Kies gewoon eens voor jezelf want anderen kiezen in elk geval niet voor jou. Je gaat toch geen optie zijn? Wat een slappe hap.
Word volwassen en zoek hulp.
Je bent 46 plus. Vind een vrijgezellen man ipv iemand die al een vrouw heeft. Hoe laag is je eigenwaarde wel niet?!
Verliefdheid doet rare dingen met mensen. Sterkte TO, het lijkt me niet makkelijk. Je hebt jezelf behoorlijk in de nesten gewerkt.
Niet zielig doen want je doet dit jezelf aan. Je maakt zelf alles onnodig ingewikkeld.
nbk schreef:
13-08-2018 00:11
Djeezzzz, heb je wel eens een IQ test gedaan?
Djeezzz, jij ooit een EQ test?
Je klinkt onvolwassen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dus het hele dorp roddelt weer over je ? Wat zet jij jezelf voor schut. Zielig voor je exman en vooral voor jullie kinderen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh. 46+ is dat nieuw? Dan zijn we precies even oud! Ik ben ook 46+.

Verder eens met hierboven. Ga eens even heel snel normaal doen. En als je niet wil dat het dorp over je roddelt doe dan ook niet van die domme dingen. Denk eens met die paar hersenen in plaats van met je flamoes
Je zoekt het zelf op. Je kiest er voor om als oud vel langs de kant te zitten voor een man die een gezin met een ander gaat beginnen. Hoewel ik me afvraag hoe lang dat stand zal houden als hij in het openbaar met jou flikflooit. Zijn vriendin zal dat dan toch ook te horen krijgen vroeg of laat.
Vergooi je leven fijn aan wat stiekeme seks af en toe als jij dat het ultieme doel vindt, jij mag dat zelf bepalen.
Ik zou er niet gelukkig van worden, maar ik vind seks dan ook wat minder belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven