wat moet ik doen???
maandag 12 oktober 2009 om 19:12
alles escaleerd. We hadden afgesproken afstand te nemen. Voor de zoveelste keer zit ie weer niet lekker in zn vel, ik word er helemaal gestoord van. Hij is zo egoistisch, alsof ik een lampje ben dat je even aan en uit kan zetten. Ik sta op het punt om al zn spullen te pakken en naar hem toe te rijden, en er een punt achter tezetten. Ik trek dit gewoon niet meer, ik krijg helemaal niks van wat ik nodig heb, maar van mij wordt van alles verwacht.
Moet ik gaan?
Moet ik gaan?
maandag 12 oktober 2009 om 19:17
maandag 12 oktober 2009 om 19:19
Waarom open je een nieuw topic?
In je topic Vriend wil afstand enz heb je toch al redelijk wat reacties en staat de situatie meer uitgebreid beschreven. Misschien handig om daar verder te schrijven en ook wat er dan veranderd is ten opzichte van je laatste reactie, waarin je positieve veranderingen merkte.
In je topic Vriend wil afstand enz heb je toch al redelijk wat reacties en staat de situatie meer uitgebreid beschreven. Misschien handig om daar verder te schrijven en ook wat er dan veranderd is ten opzichte van je laatste reactie, waarin je positieve veranderingen merkte.
maandag 12 oktober 2009 om 19:26
omdat ik nu in een drama zit er daar niemand meer reageerde.
Hij is zo moeilijk gewoon, hij heeft zo;n last van winterdip en nu is ie depri. Rot voor hem, maar hij reageert alles op mij af, alsof het mijn schuld is. We hebben het afgelopen jaar 10 x sex gehad, hij raakt me met geen vinger aan, zit alleen maar te zeiken en negatief te doen over alles. op een gegeven moment trek ik dat toch ook niet meer. Nu hebben we een week afstand, maar het zou van tijdelijke aard zijn. Dat blijkt nu uit niks meer, dus ik heb net gezegd dat ik wel wil weten wat ie van plan is gewoon. Ik vind dat ik daar recht op heb. Hij heeft sowieso veel last van moodswings, slikt ook veel medicijnen (schildklier werkt slecht) dus moeilijk is ie. Daar kan ik wel mee leven, kan hem steunen en alles, maar niet als hij mij elke keer aan de kant schuift.
Hij is zo moeilijk gewoon, hij heeft zo;n last van winterdip en nu is ie depri. Rot voor hem, maar hij reageert alles op mij af, alsof het mijn schuld is. We hebben het afgelopen jaar 10 x sex gehad, hij raakt me met geen vinger aan, zit alleen maar te zeiken en negatief te doen over alles. op een gegeven moment trek ik dat toch ook niet meer. Nu hebben we een week afstand, maar het zou van tijdelijke aard zijn. Dat blijkt nu uit niks meer, dus ik heb net gezegd dat ik wel wil weten wat ie van plan is gewoon. Ik vind dat ik daar recht op heb. Hij heeft sowieso veel last van moodswings, slikt ook veel medicijnen (schildklier werkt slecht) dus moeilijk is ie. Daar kan ik wel mee leven, kan hem steunen en alles, maar niet als hij mij elke keer aan de kant schuift.
maandag 12 oktober 2009 om 19:36
Okay, dat is al wat duidelijker. Waarom zou je afwachten welk besluit hij neemt? Je kunt er ook zelf voor kiezen om met de relatie te stoppen als je het niet meer ziet zitten. Ik heb het ander topic niet gelezen, dus ik weet de details niet, maar ik snap dat het lastig is. Hij kan er ook niks aan doen dat hij zo'n depressie heeft, maar het is ook niet de bedoeling dat jij hier doodongelukkig van gaat worden. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij op dit moment een relatie eigenlijk niet aankan? Depressie of niet, hij zal op zijn minst de intentie moeten tonen jou gelukkig te willen maken, anders sleurt hij jou alleen maar mee de afgrond in. Als het ten koste gaat van jou dan zou ik ermee stoppen. Je klinkt niet gelukkig. Zijn er voor jou ook redenen om er wel mee door te gaan?
maandag 12 oktober 2009 om 19:36
Ik word een beetje moe van mensen die AFSPREKEN dat ze elkaar rust geven om vervolgens na een paar dagen al gaan roepen dat ze RECHT hebben op een antwoord
Spreek dan ook niets af denk ik dan.
En je kan er niet mee leven blijkbaar want je opent er weer een topic over.
Dat zegt dan toch al genoeg?
Neem een besluit en hou je daaraan.
Maar daarmee kan je ook gewoon wachten tot de afgesproken week voorbij is.
EN maak in het vervolg ook geen afspraken meer als je toch niet van plan bent je eraan te houden
Succes in ieder geval!
Spreek dan ook niets af denk ik dan.
En je kan er niet mee leven blijkbaar want je opent er weer een topic over.
Dat zegt dan toch al genoeg?
Neem een besluit en hou je daaraan.
Maar daarmee kan je ook gewoon wachten tot de afgesproken week voorbij is.
EN maak in het vervolg ook geen afspraken meer als je toch niet van plan bent je eraan te houden
Succes in ieder geval!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 oktober 2009 om 19:38
Het is toch grappig enzo? En het afstand nemen werkt toch al?
(dat je zelf eigenlijk helemaal geen afstand hebt genomen of ruimte hebt gegeven dat vergeten we nu even allemaal), maar wat is het drama precies? En heb je al bedacht wat je zelf zou kunnen doen om het minder dramatisch te maken?
Je kunt zijn spullen gaan brengen (en nog meer dramatisch doen), maar als hij ze nodig heeft, haalt hij ze toch zeker wel op?
(dat je zelf eigenlijk helemaal geen afstand hebt genomen of ruimte hebt gegeven dat vergeten we nu even allemaal), maar wat is het drama precies? En heb je al bedacht wat je zelf zou kunnen doen om het minder dramatisch te maken?
Je kunt zijn spullen gaan brengen (en nog meer dramatisch doen), maar als hij ze nodig heeft, haalt hij ze toch zeker wel op?
maandag 12 oktober 2009 om 19:39
ja alleen hoop dat het weer goedkomt. Er waren ook leuke liefdevolle momenten, dromen en plannen voor de toekomst. Hij kan nu geen relatie aan nee, maar dat heeft ie elk jaar. En hij verdomd het om iets te doen aan die dip. Hij maakt met iedereen ruzie en wil niemand zien. Hij wordt overal gek van.
Ik wil er aan de ene kant mee kappen want het maakt me gek, aan de andere kant: wat voor trut ben ik dan, dat ik hem in zn sop laat gaarkoken terwijll hij in zo'n dip zit. WEER aan de andere kant: hij wil helemaal niks, alleen dat ik rustig afwacht of ie misschien ooit weer behoefte heeft aan de relatie.
Het enige dat ie zegt is dat het allemaal aan hem ligt en dat ie van mij houdt.
Ik wil er aan de ene kant mee kappen want het maakt me gek, aan de andere kant: wat voor trut ben ik dan, dat ik hem in zn sop laat gaarkoken terwijll hij in zo'n dip zit. WEER aan de andere kant: hij wil helemaal niks, alleen dat ik rustig afwacht of ie misschien ooit weer behoefte heeft aan de relatie.
Het enige dat ie zegt is dat het allemaal aan hem ligt en dat ie van mij houdt.
maandag 12 oktober 2009 om 19:41
Hi, ik heb ook je andere topic niet gelezen. Maar kan toch geen kwaad om hem te laten weten dat hij toch ook zelf eens erachter moet zijn wat hij met je wil. Want volgens mij wil jij wel.
En dan is het heel makkelijk; of hij gaat je missen en kiest wel voor je of niet, heel hard maar wel het duidelijkste.
En dan is het heel makkelijk; of hij gaat je missen en kiest wel voor je of niet, heel hard maar wel het duidelijkste.
maandag 12 oktober 2009 om 19:41
ja summerdance en madhe, ik zit ook in een rollercoaster. Ik doe zwaar mn best om positief te blijven, maar soms knak ook ik.
Afstand is leuk, zolang het tijdelijk is. dat tijdelijke maak iks teeds minder op uit de context, daarom raak ik nou lichtelijk in paniek. Omdat de voorwaarden nu aan het schuiven zijn zegmaar.
Afstand is leuk, zolang het tijdelijk is. dat tijdelijke maak iks teeds minder op uit de context, daarom raak ik nou lichtelijk in paniek. Omdat de voorwaarden nu aan het schuiven zijn zegmaar.
maandag 12 oktober 2009 om 19:44
maandag 12 oktober 2009 om 19:44
Hij maakt je niet gek. Hij wil afstand. Jij maakt je gek.
Afstand is meestal niet tijdelijk, niet in een relatie iig. En al helemaal niet als je hem die afstand niet geeft. Houd je poot stijf en neem gewoon niet op als hij belt. Hij wilde afstand, dan zoekt hij het ook maar even alleen uit. Moeilijk misschien, maar makkelijker dan jezelf in deze onrust te laten zitten.
Maar wat is de drama nou? Wil je daar nog antwoord op geven?
Afstand is meestal niet tijdelijk, niet in een relatie iig. En al helemaal niet als je hem die afstand niet geeft. Houd je poot stijf en neem gewoon niet op als hij belt. Hij wilde afstand, dan zoekt hij het ook maar even alleen uit. Moeilijk misschien, maar makkelijker dan jezelf in deze onrust te laten zitten.
Maar wat is de drama nou? Wil je daar nog antwoord op geven?
maandag 12 oktober 2009 om 19:45
maandag 12 oktober 2009 om 19:47
Het drama is madhe, dat ik niet weet wat ik NU moet doen. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, maar dat gaat ben ik bang alleen maar gebeuren als ik ermee nok. Drama is dat ik hem helemaal niet kwijt wil, tenminste niet de persoon die ik ken. Deze vent ken ik helemaal niet, hij is het tegenovergestelde van wat ie een paar maanden geleden was.
maandag 12 oktober 2009 om 19:49
Heeft weinig met nuchter te maken Jady, meer met afspraken nakomen.
Als ik zeg ik zie je volgende week dan sta ik ook niet morgen ergens op de stoep.
En als je hoofd en je hart het even niet eens zijn.....luister dan maar naar je hoofd, heeft meestal gelijk
Een beetje rationaliteit zou je niet misstaan.
Als ik zeg ik zie je volgende week dan sta ik ook niet morgen ergens op de stoep.
En als je hoofd en je hart het even niet eens zijn.....luister dan maar naar je hoofd, heeft meestal gelijk
Een beetje rationaliteit zou je niet misstaan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 oktober 2009 om 19:50
Huh? Sorry, maar wat bedoel je met dat je niet weet wat je nú moet doen???
Hij wil afstand. Laat hem met rust en ga met je eigen leven aan de gang, je eigen bezigheden en met je eigen geluk. Dat moet je doen. (Dus het drama is bij deze opgelost).
Dat neemt niet weg dat je verdrietig bent, maar als je een paar dagen geleden een topic opent over hoe K.U.T. je relatie was, moet je nu niet ineens gaan denken aan wat er wel leuk was. Ben blij dat je er vanaf bent.
En die vent, die was toch ieder jaar zo? En daarnaast.. ik wil niet al die drama met een vent die ik niet ken. Met mijn eigen vriend ook niet daarentegen, maar goed.
Sommige drama komt voor, en moet je doorstaan en samen oplossen. Dit is een terugkerende-goede-reden-om-de-relatie-te-beëindigen-drama.
Hij wil afstand. Laat hem met rust en ga met je eigen leven aan de gang, je eigen bezigheden en met je eigen geluk. Dat moet je doen. (Dus het drama is bij deze opgelost).
Dat neemt niet weg dat je verdrietig bent, maar als je een paar dagen geleden een topic opent over hoe K.U.T. je relatie was, moet je nu niet ineens gaan denken aan wat er wel leuk was. Ben blij dat je er vanaf bent.
En die vent, die was toch ieder jaar zo? En daarnaast.. ik wil niet al die drama met een vent die ik niet ken. Met mijn eigen vriend ook niet daarentegen, maar goed.
Sommige drama komt voor, en moet je doorstaan en samen oplossen. Dit is een terugkerende-goede-reden-om-de-relatie-te-beëindigen-drama.