Wat moet ik hier mee?

21-08-2009 15:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat dit verhaal erg onsamenhangend gaat worden, en anders mijn excuses hiervoor.

In juni ben ik met een grote groep weggeweest,was een heel geslaagde avond.Op die avond heb ik iemand leren kennen,die overigens ook bij die groep hoort.

Het klikte tussen ons,maar verder zag ik er niks in.We hebben leuke dingen gedaan en dat was allemaal heel gezellig.

Het viel mensen in de groep op dat hij mij meer dan leuk vond,

ik zag dat niet en geloofde het ook niet, en liet alles op zijn beloop gaan.

Een paar weken geleden ben ik met hem een avond gaan stappen en voordat we weggingen hebben we een heel goed gesprek gehad, en uit dat gesprek haalde ik dat hij mij meer vond dan leuk.

Ik heb toen tegen mezelf gezegd,nu moet je een beetje afstand nemen.

Aan het einde van deze avond,was overigens een super avond,is er meer gebeurt tussen ons.

Ik merkte dus dat ik wel degelijk gevoelens voor hem heb.

Dit heb ik bespreekbaar gemaakt.

Uiteindelijk zei hij dat hij ook gevoelens had voor mij, maar omdat hij het afgelopen jaar heel veel heeft meegemaakt(uitmekaar met zijn ex,kind enz) is hij nog niet toe aan een nieuwe relatie.Ik vond ook heel fijn dat hij er zo eerlijk erover was.

Wij gingen gewoon weer met mekaar om zoals voorheen.

Een enkele keer probeerde hij wat en kapte ik het af.

Hij geeft ook aan, de liefde zou hij mij kunnen geven,maar de rest wat erbij komt kijken nog niet.

Hij geeft zo een tegenstrijdige gevoelens af dat ik niet meer weet wat ik met deze situatie aanmoet.

Liefs Pingping
Wij mannen kunnen ook "faken", doorgaans niet bij het fysieke deel, maar wel degelijk in de aanloop daar naar toe ... hij heeft de vruchten geproefd, die hebben hem gesmaakt, vandaar zo nu en dan nog een poging tot, alleen het naar een hoger plan trekken...tsja ... en zeker als je pas uit een relatie komt ... Zou zeggen blijf zelf ook nog even lekker rondkijken Pingping
Opinions just like love do not pay any bills
Blijf een beetje 'onbereikbaar' totdat hij er wel uit is. Als je nu al toe gaat geven heeft ie inderdaad wel de vruchten. En het dwingt - vind ik - gewoon respect af als je wat afstand neemt en hem zn tijd laat nemen, maar tot die tijd ook niks van jou mag verwachten!
Hij geeft aan zo niet in mekaar te zitten en dat hij normaal nooit doet,mits er gevoelens bij komen kijken.

Ik heb erover nagedacht afstand te nemen, hij blijft smsen,en ik laat dan ook weer wat van me horen.

Over drie weken is hij jarig en hij heeft gevraagd of ik kom.

Ik twijfel nog of ik wel moet gaan.

Het is allemaal tegenstrijdig,maar misschien is het wel een goed idee om afstand te gaan nemen.
Of ga terug naar de fase van vriendschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven