Wat moet ik hiermee? Help!

14-09-2009 15:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik zit ergens heel erg mee en wil graag mijn probleem kwijt.

Kort geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet en ook al een paar keer mee afgesproken.

De 1e twee dates waren vlak achter elkaar, maar daarna als ik hem wilde zien zei hij steeds van ik kan niet en elke keer wat. Na 2 weken kwam hij eindelijk en was het ook weer super leuk! Daarna ook weer een paar keer afgesproken en niks aan de hand.

De laatste tijd smst hij niet meer uit zichzelf en als ik op msn met hem praat moet hij snel weer weg. Ook zegt hij opeens dat het hem te snel gaat en dat hij rustig aan wil doen.

Het gekke is dat hij wel steeds zei dat hij graag wil samen wonen en kinderen wilt (ook stom van mij dat ik daar in trap...). Als ik hem vraag of hij me soms niet meer leuk vind zegt hij van wel en dat hij graag verder met me wilt en dat we een stelletje zijn. Dat hij mij heel leuk vind, verliefd op me begint te worden enz. Alleen rustig aan dus.

Nou denk ik van ok rustig aan doen is altijd goed, maar ik ben ook bang dat hij me aan het lijntje wilt houden en misschien alleen 1 ding van me wilt. Maar als ik dat soort dingen zeg tegen hem vind hij dat niet leuk en zegt dat het absoluut niet zo is. Maar ja hij smt niet uit zichzelf hij vraagt zich niet af wat ik doe en waar ik ben. En het lijkt er dan in mijn ogen op dat hij geen interesse in me heeft.

Ik word er echt gestoord van, kijk ik kan ook zeggen van bekijk het maar, maar ik vind hem echt super leuk en wil het graag met hem proberen

Ben ik nou gek en wil ik misschien alles te snel of ligt het toch aan hem? Wat denken jullie?
Dat je aan het lijntje wordt gehouden. Sorry,.
Ben je al met hem naar bed geweest? Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
quote:siepeltrien schreef op 14 september 2009 @ 15:18:

Dat je aan het lijntje wordt gehouden. Sorry,.Waarom moet ik bij jou nick altijd aan tepels denken? Lees steeds per ongeluk tepeltrien..
quote:Wiebenik81 schreef op 14 september 2009 @ 15:22:

[...]

Waarom moet ik bij jou nick altijd aan tepels denken? Lees steeds per ongeluk tepeltrien..

Ontopic : als hij je echt leuk vind dan maakt hij tijd.
ja we zijn idd met elkaar naar bed geweest...

dus ja ik snap dat het er dan op lijkt alsof hij mij als sex maatje wilt, maar ik heb hem hier al op aangesproken face tot face en hij zegt dat het absoluut niet zo is en als hij hier is dringt hij ook helemaal niet op sex aan als we geen sex hebben vind hij het ook best en is hij even lief voor me.
Er zijn genoeg mannen die hardstikke verliefd zijn maar niet elke tien minuten een sms sturen (ook niet elke dag/en) en al helemaal niet in het hoofd opkomt te vragen wat je aan het doen bent en waar je bent omdat dat ze niet interesseert en vragen ze het wel dan wordt er een topic geopend hier met de vraag: mijn vriend wil altijd weten wat ik doe en waar ik ben en dat voelt zo claimerig.

Doe een beetje rustig aan, je zit in de beginfase van een mogelijke relatie en ik moet er niet aan denken als mijn vriend van begin af aan had gevraagd of ik wel verliefd ben, of ik hem aan het lijntje houd etc. etc. Lijkt mij een reden om hard weg te lopen.
quote:Miesteph schreef op 14 september 2009 @ 15:25:

Er zijn genoeg mannen die hardstikke verliefd zijn maar niet elke tien minuten een sms sturen (ook niet elke dag/en) en al helemaal niet in het hoofd opkomt te vragen wat je aan het doen bent en waar je bent omdat dat ze niet interesseert en vragen ze het wel dan wordt er een topic geopend hier met de vraag: mijn vriend wil altijd weten wat ik doe en waar ik ben en dat voelt zo claimerig.

Doe een beetje rustig aan, je zit in de beginfase van een mogelijke relatie en ik moet er niet aan denken als mijn vriend van begin af aan had gevraagd of ik wel verliefd ben, of ik hem aan het lijntje houd etc. etc. Lijkt mij een reden om hard weg te lopen.Daar zit zeker wat in ja!
Hij begint langzaam aan verliefd te worden en hij heeft gezegd dat hij wil samenwonen en kinderen wil. Denk eerlijk gezegd dat hij die laatste twee in het algemeen heeft bedoeld, niet specifiek met jou, hij is immers niet verliefd, laat staan hoteldebotel of al in het stadium van houden van.

Komt het misschien dat hij niet vraagt wat je doet en waar je bent omdat jij dat zelf al vertelt? Waar hebben jullie het wel over dan?

Eerlijk gezegd denk ik ook dat je niet al te veel moet verwachten van deze jongen TO. En waarom zou het hem maar om een ding te doen zijn eigenlijk? Heeft ie het vaak over seks ofzo?
Kennelijk wil hij hoe dan ook iets anders dan jij. In het ergste geval houdt ie je aan het lijntje omdat hij anders niets meer te N*ken heeft. Jij geeft duiidelijk aan dat je ermee zal kapppen als hij toegeeft dat het hem alleen om de sex gaat, dus hij geeft dat niet toe, want dan is ie zijn speeltje kwijt.

In het beste geval meent ie wel wat ie zegt, maar is ie gewoon een beetje boel lomp en onattent, en vindt ie het normaal dat vrouwen achter hem aanlopen. Dat gaat niet zomaar veranderen, dus de vraag is of jij genoegen wil nemen met deze vaagheden, met iemand die nooiot laat blijken interesse te hebben. mijn mening is dat een relatie iets moet toevoegen aan je leven, en dat dat iets andetrs moet zijn dan stress en onzekerheid.
quote:Wiebenik81 schreef op 14 september 2009 @ 15:22:

[...]

Waarom moet ik bij jou nick altijd aan tepels denken? Lees steeds per ongeluk tepeltrien..

Weet niet zeker of ik wel blij met die associatie..

Vind het wel geestig dat uien en tepels bij jou onder dezelfde noemer vallen..
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 15:27:

Hij begint langzaam aan verliefd te worden en hij heeft gezegd dat hij wil samenwonen en kinderen wil. Denk eerlijk gezegd dat hij die laatste twee in het algemeen heeft bedoeld, niet specifiek met jou, hij is immers niet verliefd, laat staan hoteldebotel of al in het stadium van houden van.

Komt het misschien dat hij niet vraagt wat je doet en waar je bent omdat jij dat zelf al vertelt? Waar hebben jullie het wel over dan?

Eerlijk gezegd denk ik ook dat je niet al te veel moet verwachten van deze jongen TO. En waarom zou het hem maar om een ding te doen zijn eigenlijk? Heeft ie het vaak over seks ofzo?Nee hij heeft het helemaal niet over sex hij heeft heel veel respect voor me en zoals ik al eerder zei als we geen sex hebben is hij nog hetzelfde.
Als ik je verhaal lees komen er twee dingen in mij op. Ten eerste heb ik het idee dat hij jou minder leuk vindt dan jij zou willen. Naar mijn mening blijkt dit uit hoe weinig contact hij met je zoekt. Anderzijds, als ik verder lees (en dan kom ik bij mijn tweede ding) vind ik jou erg onzeker overkomen. Natuurlijk maakt verliefdheid je onzeker, maar zorg wel dat je dit niet al teveel laat merken aan de ander door al die vragen te stellen (Gebruik je me? Ben je wel verliefd? etc etc.) Door dit gedrag ben je hem alleen maar van je af aan het duwen.

En verder zou ik het vreemd vinden als hij het nu al, specifiek gericht op jou, over samenwonen en kinderen krijgen heeft gehad. Weet je zeker dat hij dit met jou bedoelde en niet gewoon in het algemeen?
Ja klopt ik ben ook wel onzeker, maar dat komt omdat ik hem erg leuk vind, verliefd is een groot woord, maar er zijn zeker gevoelens voor hem.

Ja hij heeft duidelijk gezegd dat hij vind dat we goed bij elkaar passen en dat hij in de toekomst met wij wilt samenwonen,maar het wel rustig aan opbouwen en daar heeft hij natuurlijk gelijk in. Alleen ben ik dat totaal niet gewend, ik ben meer van als ik iemand geweldig vind wil ik die persoon zo vaak mogelijk zien en horen en dat is misschien ook wel fout en daarom twijfel ik zo erg.
waarom is wat jij wilt fout en wat hij wil goed? Ik vind het redelijk normaal dat je moeite voor elkaar doet en tijd voor elkaar maakt als je gek op elkaar bent. dat hoef je inderdaad niet te overdrijven, 1 sms je op een dag of even bellen is ook contact en als je elkaar 100 smsjes stuurt wordt t ook een nogal kostbare zaak.
Ik denk dat hij best kindjes met je wil maken, maar zich de tering schrikt als je zwanger blijkt te zijn.

Geen energie in stoppen dus.
quote:blitwi schreef op 14 september 2009 @ 15:25:

ja we zijn idd met elkaar naar bed geweest...

dus ja ik snap dat het er dan op lijkt alsof hij mij als sex maatje wilt, maar ik heb hem hier al op aangesproken face tot face en hij zegt dat het absoluut niet zo is en als hij hier is dringt hij ook helemaal niet op sex aan als we geen sex hebben vind hij het ook best en is hij even lief voor me.Je hebt twee dates gehad? Volgens mij moet ik even opnieuw gaan lezen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb je hem al vaker dan 10 x gezien? En hoe oud zijn jullie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee nu in totaal 5x afgesproken en we zijn allebei 27..
Heb je spijt dat je met hem naar bed bent geweest?
Een klein beetje wel omdat ik nu met dat onzekere gevoel zit van draait het om sex of niet..

Het is nou ook weer niet zo dat als hij alleen maar sex wilde dat ik daar kapot van ben, het is wel jammer maar geen ramp.
In mijn ogen betekent dat : dat je niet met hem naar bed bent geweest omdat je zelf zin in sex met hem had. Je hebt er iets aan verbonden, zoekende naar een bevestiging, hem willen binden o.i.d.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven