Wat moet ik hiermee?

23-06-2016 04:18 87 berichten
Een half jaar geleden heb ik een jongen leren kennen waar ik erg leuk contact mee had. Zagen elkaar dagelijks en we konden heel goed met elkaar opschieten. Daarna ging het contact verder via whatsapp. Het was op een gegeven moment een tijdje stil, dus ik vroeg wat er was en kreeg als antwoord dat hij vanaf moment één verliefd op me was en dat moeilijk vond omdat hij dacht dat het niet wederzijds was. Ik beschouwde hem als een goede vriend, gevoelens had ik ook eigenlijk niet. Dit heb ik ook aangegeven. Wel heel subtiel gebracht, want wilde hem absoluut niet kwetsen. Het contact is verwatert nu en dat vind ik ontzetttend jammer. Hij negeert me.

Wat moet ik hiermee?

Ik heb bijv laatst weer een app gestuurd, maar geen reactie (wel blauwe vinkjes). Moet ik gewoon niks meer sturen en wachten totdat hij iets doet?
Oh Sapsorrow nog wat ik las laatst al op het forum in dat topic over door elkaar heen praten dat je verbolgen was over iemand die niet meer met je wilde mailen. Maar dat gaat dus gewoon keihard over een mede forummer ? !?! Hoe onbeschoft om daar zo over tekeer te gaan en het dan hier ook nogeens aan te halen. Maar wel gaan piepen als er iemand wat over je zegt op napraat. Echt mijn broek zakt ervan af.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2016 13:10
Reden: verwijderd ivm privé info
% gewijzigd
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Echt Sapsorrow ik voel me steeds bozer door je posts.Beetje zielen ronselen op het forum om je eigen hulpverleners fetisj te bevredigen en dan vervolgens ze onder de bus donderen op het forum met 'ik ken al je geheimen ' bah ik word hier echt naar van.

Stel je voor zeg dat ik m'n voormalig emdr therapeut tegen kom bij de slager en die roept keihard 'wees maar gerust hoor ik ken al je geheimen maar ik ga er niks mee doen hoor'

Das toch zwaar creepy en onprofessioneel gedrag.

Ook gestaft hoe durf je iemands privé zo te grabbel te gooien met een verkapt dreigement.
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 06:38:

Misschien reageer je zo onvriendelijk op me omdat ik veel dingen over je weet ondertussen. Kan ook niet anders als je langer dan een half jaar bijna elke dag met elkaar mailt he. Wees gerust, ik vertel niemand je geheimen. Wat dat betreft, verbaast het me niks, dat jij inleven erg moeilijk vindt. Want je dumpte me alsof ons contact totaal niks voorstelde voor je.

Alles nog goed met jou?

Ik vind deze post niet kunnen! Waarom zit jij hier nu te posten over haar "geheimen"? Lijkt wel een dreigement.
Staf maar hoor, ik heb de mods al verteld hoe mayamay zich nu naar me gedraagt,alsof ik een stalker ben,wat absoluut niks met de waarheid te maken heeft. We mailden! Gewoon heen en weer over van alles en nog wat! Is dat raar? Lijkt mij niet he? Maar ik merkte al dat ze nogal raar doet nu, en suggereert dat ik haar allemaal nare mails heb gestuurd. De mods mogen al mijn mails inzien dus dan wordt het vanzelf wel duidelijk,lijkt mij.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Niemand die met jou mailt is jou ook maar enige uitleg of verklaring schuldig waarom hij of zij daar niet mee verder wil gaan! En rot op met je 'tut tut tut' echt je zet jezelf totaal voor paal hier.

No Shit dat iemand onvriendelijk op je gaat reageren hier op het forum. En of jullie gemaild hebben heeft 0 relevantie voor dit topic.
Dreigement, wat een onzin. We hebben elkaar wel wat privedingen verteld en die zou ik dus nooit op het forum posten. Unlike some people. Er waren wat roddels over mij rond op het forum, onwaar en onterecht. Maar ja, ik kan me alleen verdedigen met de waarheid, die mensen nu niet geloven. Soit.
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:02:

-Wtf ben jij voor een NAAR mens!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2016 13:48
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Mja. Misschien kan me nu weer on-topic blijven. Lijkt mij verstandiger. Dit gaat alleen mayamay en mij aan maar mayamay doet nu wel heel erg raar en onvriendelijk tegen mij, terwijl ze me kent. Dan vind ik, waarom zou ik dat spelletje meedoen? Ik ga haar niet meer mailen want ze heeft laatst over de mail ook nogal rare en onvriendelijke dingen tegen me gezegd. Voila, ik ben ook maar een mens en ik laat me niet schofferen.
Ik zat diep ja. Heel erg diep.

Jij was er voor me en daar heb je gewoon (bewust of onbewust) mooi op ingespeeld. Gelukkig ben ik nu ver genoeg om te zien dat alles om jou draait. Jij mailt en post om je eigen ego te strelen (als we het hier in dit topic nou toch over hebben). Ik bedoel, ik ken niemand op dit forum die zulke lange berichten schrijft. Dat je vingers het nog doen. Maar, ik heb vaak genoeg gezegd geen contact meer te willen, dat accepteerde je gewoon niet. Steeds kwam je weer met berichtjes. Zelfs nu zag ik er één in mijn inbox.

Ik vind dat je een perma ban moet krijgen. Voor je eigen bestwil misschien. Je reageert echt eng. Je eist een rol op in mijn leven, terwijl ik zo ver mogelijk uit je buurt wil blijven.

Je denkt een klik met mij te hebben die we gewoon niet hebben.
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:06:

Dreigement, wat een onzin. We hebben elkaar wel wat privedingen verteld en die zou ik dus nooit op het forum posten. Unlike some people. Er waren wat roddels over mij rond op het forum, onwaar en onterecht. Maar ja, ik kan me alleen verdedigen met de waarheid, die mensen nu niet geloven. Soit.

Who cares??? Daar gaat dit topic toch totaal niet over? Zie je nou zelf niet dat je raar bezig bent? Als voormalig stalker slachtoffer kan ik je een ding vertellen. Jij lult al net zo krom als hem toen. Totaal blind voor anderen en 100 procent overtuigd van je eigen gelijk.

Succes ermee. Lang leve de negeer knop.
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:06:

Dreigement, wat een onzin. We hebben elkaar wel wat privedingen verteld en die zou ik dus nooit op het forum posten. Unlike some people. Er waren wat roddels over mij rond op het forum, onwaar en onterecht. Maar ja, ik kan me alleen verdedigen met de waarheid, die mensen nu niet geloven. Soit.Oh, dus dat was je evil twin die net over haar verslaving en psychische problemen postte?
Maar ik had al het idee dat je anderen tegen me op probeert te zetten, het lukt je aardig, zo te zien. Maakt mij niks uit. De mensen die ik waardeer, weten wel dat ik geen raar, naarmens ben. Heb ook helemaal niks raar gezegd of gedaan.
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:08:

Mja. Misschien kan me nu weer on-topic blijven. Lijkt mij verstandiger. Dit gaat alleen mayamay en mij aan maar mayamay doet nu wel heel erg raar en onvriendelijk tegen mij, terwijl ze me kent. Dan vind ik, waarom zou ik dat spelletje meedoen? Ik ga haar niet meer mailen want ze heeft laatst over de mail ook nogal rare en onvriendelijke dingen tegen me gezegd. Voila, ik ben ook maar een mens en ik laat me niet schofferen.Inderdaad dit gaat alleen jou en mayamay aan. Zij reageerde niet onvriendelijk op jou in eerste instantie maar was het gewoon niet met je eens. Lees maar terug ik was veel harder in mijn bewoordingen en ik reageerde ook op jou en dat terwijl wij nooit via PB of email met elkaar hebben geknikkerd.en daar reageer je niet op maar op mayamay wel omdat jij iets persoonlijk opvat wat er niet staat. Uit niets in mayamay haar post blijkt dat ze jou privé kent. En dan doe jij dit. Echt. .....
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:10:

Maar ik had al het idee dat je anderen tegen me op probeert te zetten, het lukt je aardig, zo te zien. Maakt mij niks uit. De mensen die ik waardeer, weten wel dat ik geen raar, naarmens ben. Heb ook helemaal niks raar gezegd of gedaan.Ga je nu mij van iets beschuldigen? Kan het nog gekker?
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:10:

Maar ik had al het idee dat je anderen tegen me op probeert te zetten, het lukt je aardig, zo te zien. Maakt mij niks uit. De mensen die ik waardeer, weten wel dat ik geen raar, naarmens ben. Heb ook helemaal niks raar gezegd of gedaan.Mensen tegen je opzetten? Ik reageer op de (rare!) posts die je hier zelf schrijft.
Op zich wel bijzonder dat iemand die adviseert dat als een vent je niet meer wil zien, je dat moet accepteren, het zelf niet accepteert dat iemand haar niet meer wil zien.
Occam's razor
quote:Debora schreef op 23 juni 2016 @ 07:17:

Op zich wel bijzonder dat iemand die adviseert dat als een vent je niet meer wil zien, je dat moet accepteren, het zelf niet accepteert dat iemand haar niet meer wil zien.
En we kunnen het ook omdraaien: we kunnen ook zeggen dat het de verantwoordelijkheid van die jongen is om eerlijk te zijn over zijn gevoelens in plaats van vriendschappelijke verwachtingen bij TO te scheppen en vervolgens haar voor het blok te zetten: 'een relatie of ik verbreek alle contact'.

Wie is er nu egoïstisch?
Occam's razor
Gezellig hier hoor!
quote:Sapsorrow schreef op 23 juni 2016 @ 07:04:

Staf maar hoor, ik heb de mods al verteld hoe mayamay zich nu naar me gedraagt,alsof ik een stalker ben,wat absoluut niks met de waarheid te maken heeft. Als jullie contact al zover bekoeld is dat je zelfs de mods erbij betrekt, waarom reageer je dan op haar topic? Dat komt op mij inderdaad behoorlijk stalkerig over.
Ik heb nergens letterlijk gezegd dat je een stalker bent. Maar je reageert in elk topic dat ik open en je hebt laatst een PB gestuurd.

Grappig dat jij de mods er nu bij betrekt. Je hebt vanzelfsprekend het recht, maar hopelijk zien ze ook wel (met alle respect) dat je niet spoort.
Ik heb ook een vriend gehad die verliefd op mij werd. Toen hij het had uitgesproken hebben we ook een lange tijd afstand van elkaar genomen. Op een gegeven moment was hij erover heen en konden we weer een normale vriendschap hebben

Het heeft dus tijd nodig, waarin jij hem met rust laat.
Mayamay: goed dat je beseft dat je die man moet loslaten. Jammer van de vriendschap, maar hij heeft blijkbaar sowieso nooit vrienden willen zijn.

Sapsorrow: bah wat ben jij naar. Een topic verzieken met je aandacht opeisende gedrag is tot daar aan toe, maar zulke privé-informatie rondstrooien vind ik echt beneden elk niveau. Je reacties zijn vooral eng omdat je nul inlevingsvermogen toont en alleen maar vanuit jezelf handelt. Laat Mayamay los, ze heeft nooit jouw vriendin willen zijn.
quote:DesieQ schreef op 23 juni 2016 @ 07:43:

Mayamay: goed dat je beseft dat je die man moet loslaten. Jammer van de vriendschap, maar hij heeft blijkbaar sowieso nooit vrienden willen zijn.

Sapsorrow: bah wat ben jij naar. Een topic verzieken met je aandacht opeisende gedrag is tot daar aan toe, maar zulke privé-informatie rondstrooien vind ik echt beneden elk niveau. Je reacties zijn vooral eng omdat je nul inlevingsvermogen toont en alleen maar vanuit jezelf handelt. Laat Mayamay los, ze heeft nooit jouw vriendin willen zijn.Eens, geval van TMI

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven