wat moet ik nu doen?
donderdag 29 juli 2010 om 14:02
hallo lezers,
ik heb even jullie mening/advies nodig.
mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. we hebbn een zoontje van 1 jaar.
vandaag had ik gewoon een naar voorgevoel omdat mijn vriend geheimzinnig doet met zijn telefoon dus ik wilde zijn email checken maar hij heeft er een ander wachtwoord op gezet.
toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen en heb op een ander mailadres van hem gekeken en ja hoor ik vond mailtjes..
hij heeft op meerdere sites berichtjes geplaatst dat hij seks wilde eenmalig. ook vond ik een berichtje naar een meid die ik ken dat hij haar graag wil zien als ik er niet bij ben omdat hij haar lekker vind.
ik ben woedend geworden en heb hem via mail alle linkjes doorgestuurd die ik heb gevonden was zelfs nog van een recente datum vorige week..
nu ben ik ook gaan terugdenken en maandag moest hij overwerken hij stuurde mij om 19.00 savonds een berichtje dat hij naar huis toe mocht en hij was pas om 22.00 thuis met het smoesje dat hij nog wat dingetjes moest doen hij was toen ook niet bereikbaar..tja dat zegt mij genoeg..
het ergste vind ik nog dat wij elke dag seks hebben dus hij komt niets te kort en hij wil graag een 2e kindje met mij.
nu probeer ik hem te bereiken want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben maar hij laat niets van zich horen.
ook weet ik niet hoelaat hij klaar is met werken maar ik wil niet dat hij hier nog binnenkomt als ik niet van te voren weet hoe het zit heb geen zin in ruzie in huis aangezien we een kleine hebben.
wat moet ik nu doen?
het liefst flikker ik al zn spullen naar buiten maar dat is geen goede optie en als ik de deur op slot doe krijg ik ook problemen.
ik heb even jullie mening/advies nodig.
mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. we hebbn een zoontje van 1 jaar.
vandaag had ik gewoon een naar voorgevoel omdat mijn vriend geheimzinnig doet met zijn telefoon dus ik wilde zijn email checken maar hij heeft er een ander wachtwoord op gezet.
toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen en heb op een ander mailadres van hem gekeken en ja hoor ik vond mailtjes..
hij heeft op meerdere sites berichtjes geplaatst dat hij seks wilde eenmalig. ook vond ik een berichtje naar een meid die ik ken dat hij haar graag wil zien als ik er niet bij ben omdat hij haar lekker vind.
ik ben woedend geworden en heb hem via mail alle linkjes doorgestuurd die ik heb gevonden was zelfs nog van een recente datum vorige week..
nu ben ik ook gaan terugdenken en maandag moest hij overwerken hij stuurde mij om 19.00 savonds een berichtje dat hij naar huis toe mocht en hij was pas om 22.00 thuis met het smoesje dat hij nog wat dingetjes moest doen hij was toen ook niet bereikbaar..tja dat zegt mij genoeg..
het ergste vind ik nog dat wij elke dag seks hebben dus hij komt niets te kort en hij wil graag een 2e kindje met mij.
nu probeer ik hem te bereiken want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben maar hij laat niets van zich horen.
ook weet ik niet hoelaat hij klaar is met werken maar ik wil niet dat hij hier nog binnenkomt als ik niet van te voren weet hoe het zit heb geen zin in ruzie in huis aangezien we een kleine hebben.
wat moet ik nu doen?
het liefst flikker ik al zn spullen naar buiten maar dat is geen goede optie en als ik de deur op slot doe krijg ik ook problemen.
donderdag 29 juli 2010 om 14:55
Ik snap dat je heel erg schrikt en dat je zeer de behoefte hebt hem eruit te flikkeren....
Jij hebt vandaag al die informatie naar hem gemaild dus hij weet dondersgoed dat er 'stront aan de knikker' is en dat kan een reden zijn voor hem om de telefoon niet op te nemen.
En dat betekent dus ook dat hij er nu nog niet met je over heeft gepraat.
Maak een lijst van dingen waar je achter bent gekomen. Desnoods een brief erbij (zodat je nog enigzins onder woorden kan brengen wat er nu door je heen gaat en dat je hem even niet meer wil zien). Zet daarin ook wat Poez aangeeft (wanneer hij zijn zoontje kan ophalen enzo).
Dat scheelt een hoop geschreeuw, drama, geruzie en aggressie.... want ik denk niet dat je echt tot een goed gesprek gaat komen (als ik je zo lees... ps: terecht hoor dat je boos/teleurgesteld bent...)
Breng je zoontje naar de buren.
En wacht gewoon tot hij thuis is om hem dan die brief en lijst te geven en hem de mogelijkheid te geven om er op te reageren.
Jij hebt vandaag al die informatie naar hem gemaild dus hij weet dondersgoed dat er 'stront aan de knikker' is en dat kan een reden zijn voor hem om de telefoon niet op te nemen.
En dat betekent dus ook dat hij er nu nog niet met je over heeft gepraat.
Maak een lijst van dingen waar je achter bent gekomen. Desnoods een brief erbij (zodat je nog enigzins onder woorden kan brengen wat er nu door je heen gaat en dat je hem even niet meer wil zien). Zet daarin ook wat Poez aangeeft (wanneer hij zijn zoontje kan ophalen enzo).
Dat scheelt een hoop geschreeuw, drama, geruzie en aggressie.... want ik denk niet dat je echt tot een goed gesprek gaat komen (als ik je zo lees... ps: terecht hoor dat je boos/teleurgesteld bent...)
Breng je zoontje naar de buren.
En wacht gewoon tot hij thuis is om hem dan die brief en lijst te geven en hem de mogelijkheid te geven om er op te reageren.
donderdag 29 juli 2010 om 14:56
Jeeeeeeeeetje!
Okee.
Ten eerste: Je hebt voor jezelf neem ik aan al besloten dat je bij hem weg wilt?
Ten tweede: Zou inderdaad gaan voor het gesprek. Bel een vriendin, bereik de buren, breng je kindje desnoods voor een paar uur naar een kinderopvang, maar de confrontatie moet je toch echt aangaan met je man! En als hij agressief wordt, bel aub meteen de politie want geen enkel persoon hoort zich agressief te gedragen (tuurlijk kan het weleens zo overkomen met woorden maar als hij lichamelijk ook maar aan je zit meteen aan de bel trekken!)
Wat een kwaaaaaaal zeg. Ik zou koken van woede als ik daar achter kwam. Ik zit mezelf hier nu gewoon al op te vreten van frustratie, moet je nagaan hoe erg ik het vind om dit te lezen. Vooral dat hij ook niet ingaat op jouw pogingen om te praten laat al zien wat een klein mannetje het is! Bah!
donderdag 29 juli 2010 om 15:12
Ik zou mn kind wegbrengen, verder een sterke broer/buurman/collega inseinen of deze evt. langs kan komen als je vent thuis is en de pan uit gaat flippen. Of zorg iig er voor dat je iemand kunt gaan bellen, dus telefoon ten alle tijden bij je op zak houden.
Daarnaast zou ik alvast een koffer met kleren bij de deur zetten. Buiten hoeft nog niet, maar het is dan wel duidelijk dat hij de nacht ergens anders door kan gaan brengen. Zorg er evt. zelf voor dat je vanacht bij iemand kan slapen als hij erg boos vertrekt. De veiligheid van je kind en van jezelf gaan eerst voor.
Trouwens, je hebt hem de linkjes toegemaild, maar je wil niet dat hij al weet dat jij het nu weet??
Daarnaast zou ik alvast een koffer met kleren bij de deur zetten. Buiten hoeft nog niet, maar het is dan wel duidelijk dat hij de nacht ergens anders door kan gaan brengen. Zorg er evt. zelf voor dat je vanacht bij iemand kan slapen als hij erg boos vertrekt. De veiligheid van je kind en van jezelf gaan eerst voor.
Trouwens, je hebt hem de linkjes toegemaild, maar je wil niet dat hij al weet dat jij het nu weet??
donderdag 29 juli 2010 om 15:12
nou hij belde net..
ik werd helemaal verrot gescholden omdat ik in zijn mailtjes heb gelezen..hij zegt dat alles van een jaar geleden is en dat hij niets heeft gedaan..ik geloof hem niet...
tegenwoordig werkt hij elke dag over omdat we financiele problemen hebben omdat zijn ex baas zijn loon niet volledig heeft uitbetaald..dus ik bleef rustig en zei nog hoelaat ben je klaar hij is dus om 4 uur vandaag thuis en hij zei nog dat hij weggaat met een vriend vanavond..ik vroeg aan hem of hij thuis kon blijven omdat ik wilde praten toen begon hij te schelden en stelde me voor de keus of hij gaat naar die vriend of het is uit.
ik zei alleen dat ik dan liever niet wil dat hij naar huis toe komt als hij nu al zo boos doet...toen zei hij dat hij wel naar huis kwam en als hij er niet in word gelaten hij alle ruiten breekt..
maarja ik kan hem zijn spullen wel geven maar dan rijd hij met mijn auto weg die heb ik betaald staat op mijn naam dat wil ik liever niet want als hij er schade meemaakt zit ik in de problemen.
pfff...ik ga even kijken of de buren al thuis zijn...
ik werd helemaal verrot gescholden omdat ik in zijn mailtjes heb gelezen..hij zegt dat alles van een jaar geleden is en dat hij niets heeft gedaan..ik geloof hem niet...
tegenwoordig werkt hij elke dag over omdat we financiele problemen hebben omdat zijn ex baas zijn loon niet volledig heeft uitbetaald..dus ik bleef rustig en zei nog hoelaat ben je klaar hij is dus om 4 uur vandaag thuis en hij zei nog dat hij weggaat met een vriend vanavond..ik vroeg aan hem of hij thuis kon blijven omdat ik wilde praten toen begon hij te schelden en stelde me voor de keus of hij gaat naar die vriend of het is uit.
ik zei alleen dat ik dan liever niet wil dat hij naar huis toe komt als hij nu al zo boos doet...toen zei hij dat hij wel naar huis kwam en als hij er niet in word gelaten hij alle ruiten breekt..
maarja ik kan hem zijn spullen wel geven maar dan rijd hij met mijn auto weg die heb ik betaald staat op mijn naam dat wil ik liever niet want als hij er schade meemaakt zit ik in de problemen.
pfff...ik ga even kijken of de buren al thuis zijn...
donderdag 29 juli 2010 om 15:18
Ok... dat rustig praten heeft niet zoveel zin.... :-/...
Zoek je spullen bij elkaar en neem de noodzakelijke dingen mee. Ga zelf toch gewoon weg met je zoontje naar iemand toe om daar de nacht door te brengen.
En als je dat echt niet wilt dan zou ik gauw een paar vrienden/familie/vriendinnen bellen om e.e.a. uit te leggen. Zorg dat er iemand bij je is en zorg dat je zoontje voor de nacht elders is onder gebracht. Dit hoeft hij niet mee te maken.
En ik blijf er toch bij om een brief te schrijven met daarin je bevindingen en die 'bezoekregeling'.
Zoek je spullen bij elkaar en neem de noodzakelijke dingen mee. Ga zelf toch gewoon weg met je zoontje naar iemand toe om daar de nacht door te brengen.
En als je dat echt niet wilt dan zou ik gauw een paar vrienden/familie/vriendinnen bellen om e.e.a. uit te leggen. Zorg dat er iemand bij je is en zorg dat je zoontje voor de nacht elders is onder gebracht. Dit hoeft hij niet mee te maken.
En ik blijf er toch bij om een brief te schrijven met daarin je bevindingen en die 'bezoekregeling'.
donderdag 29 juli 2010 om 15:18
Hij draait de zaken nu om dus...is altijd typisch bij dit soort mannen. Ik krijg er in ieder geval een heel eng gevoel bij, inderdaad bij die agressiviteit. Want ook al is het van een jaar geleden...dat is toch nog geen excuus?
En dat hij ook niet naar huis komt om te praten, vind ik nog vreemder. Is er echt niemand waar je naar toe kan gaan?
En dat hij ook niet naar huis komt om te praten, vind ik nog vreemder. Is er echt niemand waar je naar toe kan gaan?
donderdag 29 juli 2010 om 15:21
hij vind zijn vriend dus belangrijker dan onze relatie...
o god als ik aan bezoekregeling nu al moet denken word ik gek..
ga eerst maar eens andere zaken regelen mbt tot de financien want ik werk niet en zal toch eten voor mij en mn zoontj moeten halen en de huur ed betalen..
probleem is nu ik woon in een gat en hij is weg met mijn auto...
buren zijn nog niet thuis heb nog een half uur om actie te ondernemen...
o god als ik aan bezoekregeling nu al moet denken word ik gek..
ga eerst maar eens andere zaken regelen mbt tot de financien want ik werk niet en zal toch eten voor mij en mn zoontj moeten halen en de huur ed betalen..
probleem is nu ik woon in een gat en hij is weg met mijn auto...
buren zijn nog niet thuis heb nog een half uur om actie te ondernemen...
donderdag 29 juli 2010 om 15:25
quote:mams21 schreef op 29 juli 2010 @ 15:21:
wellicht is dat zo, maar ik denk dat hij nu ontzettend boos op jou is en voelt zich 'genomen' omdat jij hebt zitten graven en hem met de feiten geconfronteerd hebt. daarbij kan hij het waarschijnlijk niet aan om je onder ogen te komen. hij heeft toch iets gedaan wat behoorlijk van de ratten gesnuffeld is. en dat weet hij.
laat die auto even los. ik maak me echt zorgen om de veiligheid van jezelf en jouw kind.
edit: zie dat je in een gat woont. heb je niet een vriendin die je op kan halen?
wellicht is dat zo, maar ik denk dat hij nu ontzettend boos op jou is en voelt zich 'genomen' omdat jij hebt zitten graven en hem met de feiten geconfronteerd hebt. daarbij kan hij het waarschijnlijk niet aan om je onder ogen te komen. hij heeft toch iets gedaan wat behoorlijk van de ratten gesnuffeld is. en dat weet hij.
laat die auto even los. ik maak me echt zorgen om de veiligheid van jezelf en jouw kind.
edit: zie dat je in een gat woont. heb je niet een vriendin die je op kan halen?
donderdag 29 juli 2010 om 15:30
optie vriendin word um niet die is nu aan het werk..
kan dus niet weg buren zijn nog niet thuis...
is het een optie om zoontje binnen te laten en ik naar buiten..hem buiten opwachten...
als hij dan wat doet kan ik toch heel hard gillen dat er wel iemand me kan komen helpen...
of is dit een slecht idee?
kan dus niet weg buren zijn nog niet thuis...
is het een optie om zoontje binnen te laten en ik naar buiten..hem buiten opwachten...
als hij dan wat doet kan ik toch heel hard gillen dat er wel iemand me kan komen helpen...
of is dit een slecht idee?
donderdag 29 juli 2010 om 15:33
Ga naar andere buren toe. Overburen oid. Maakt niet uit of je ze goed kent. Je zult er nu voor moeten zorgen dat je zoontje niet thuis is als je man thuiskomt. Hem buiten opwachten vind ik een goed idee, maar licht wel buren in zodat ze jullie in de gaten kunnen houden.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 29 juli 2010 om 15:35
Misschien heb je hier iets aan:
Meldpunten:
Voor informatie over opvang en advies aan mishandelde of met mishandeling bedreigde vrouwen, plegers van geweld, familie, vrienden, bekenden, hulp - en dienstverleners.
Meldpunt Amsterdam 020 - 611 60 22
Meldpunt Vrouwenopvang Flevoland 0900 - 202 06 34
Meldpunt Rachida Den Haag 070 - 392 57 74
Meldpunt Hera Gelderland 026 - 389 49 45
Meldpunt Noord-Brabant 0900 - 202 11 25
Meldpunt Vrouwenopvang Overijssel 0900 - 433 33 33
Meldpunt Rotterdam 010 - 476 16 80
Meldpunt Utrecht 0900 - 230 03 00
Vrouwenopvanghuizen in Nederland:
Bieden opvang, hulp, begeleiding, informatie, advies en consultatie aan mishandelde vrouwen en hun eventuele kinderen.
* = Hebben ook mogelijkheden voor zwangere meiden en/of tienermoeders.
Drenthe
Emmen 0591 - 64 83 42
Tienermoederhuis* 0592 – 30 40 90
Emmen, Assen, Meppel en Hoogeveen
Flevoland:
Emmeloord , Zeewolde, Dronten en Urk 0900 - 202 09 98
Flevoland:
Almere en Lelystad 0900 - 202 06 34
Friesland:
Leeuwarden 058 - 213 03 84
Gelderland:
Apeldoorn, Nijmegen en Oosterbeek 026 - 389 49 45
Groningen:
Groningen * 050 - 579 87 41
Limburg:
Heerlen 045 - 571 16 84
Venlo 077 - 354 99 45
Maastricht* 043 - 321 41 38
Noord - Brabant:
Eindhoven 040 – 295 04 56
Breda* 076 – 565 05 50
Den Bosch* 073 – 692 59 71
Goirle* 013 – 543 30 73
Noord - Holland:
Alkmaar 072 - 562 03 56
Amsterdam 020 - 611 60 22
Amsterdam* 020 – 699 33 99
Beverwijk 0251 - 24 26 27
Den Helder 0223 - 63 81 50
Haarlem 020 – 611 60 22
Hilversum 035 – 623 40 50
Zaandam 075 - 615 90 89
Overijssel:
Twente en Zwolle 0900 - 433 33 33
Utrecht:
Amersfoort 033 - 465 10 50
Utrecht* 030 – 259 98 14
Zeeland:
Vlissingen* 0118 - 46 98 69
Zuid - Holland:
Dordrecht 078 - 614 14 51
Rotterdam* 010 - 476 16 80
Leiden 071 – 573 08 70
Rhasida Meldpunt 070 – 392 57 74
Vlaardingen 010 – 234 39 92
Gouda* 0182 – 68 94 41 (voor tienermoeders)
0182 – 52 72 46
Den Haag* 070 – 392 57 74
Meldpunten:
Voor informatie over opvang en advies aan mishandelde of met mishandeling bedreigde vrouwen, plegers van geweld, familie, vrienden, bekenden, hulp - en dienstverleners.
Meldpunt Amsterdam 020 - 611 60 22
Meldpunt Vrouwenopvang Flevoland 0900 - 202 06 34
Meldpunt Rachida Den Haag 070 - 392 57 74
Meldpunt Hera Gelderland 026 - 389 49 45
Meldpunt Noord-Brabant 0900 - 202 11 25
Meldpunt Vrouwenopvang Overijssel 0900 - 433 33 33
Meldpunt Rotterdam 010 - 476 16 80
Meldpunt Utrecht 0900 - 230 03 00
Vrouwenopvanghuizen in Nederland:
Bieden opvang, hulp, begeleiding, informatie, advies en consultatie aan mishandelde vrouwen en hun eventuele kinderen.
* = Hebben ook mogelijkheden voor zwangere meiden en/of tienermoeders.
Drenthe
Emmen 0591 - 64 83 42
Tienermoederhuis* 0592 – 30 40 90
Emmen, Assen, Meppel en Hoogeveen
Flevoland:
Emmeloord , Zeewolde, Dronten en Urk 0900 - 202 09 98
Flevoland:
Almere en Lelystad 0900 - 202 06 34
Friesland:
Leeuwarden 058 - 213 03 84
Gelderland:
Apeldoorn, Nijmegen en Oosterbeek 026 - 389 49 45
Groningen:
Groningen * 050 - 579 87 41
Limburg:
Heerlen 045 - 571 16 84
Venlo 077 - 354 99 45
Maastricht* 043 - 321 41 38
Noord - Brabant:
Eindhoven 040 – 295 04 56
Breda* 076 – 565 05 50
Den Bosch* 073 – 692 59 71
Goirle* 013 – 543 30 73
Noord - Holland:
Alkmaar 072 - 562 03 56
Amsterdam 020 - 611 60 22
Amsterdam* 020 – 699 33 99
Beverwijk 0251 - 24 26 27
Den Helder 0223 - 63 81 50
Haarlem 020 – 611 60 22
Hilversum 035 – 623 40 50
Zaandam 075 - 615 90 89
Overijssel:
Twente en Zwolle 0900 - 433 33 33
Utrecht:
Amersfoort 033 - 465 10 50
Utrecht* 030 – 259 98 14
Zeeland:
Vlissingen* 0118 - 46 98 69
Zuid - Holland:
Dordrecht 078 - 614 14 51
Rotterdam* 010 - 476 16 80
Leiden 071 – 573 08 70
Rhasida Meldpunt 070 – 392 57 74
Vlaardingen 010 – 234 39 92
Gouda* 0182 – 68 94 41 (voor tienermoeders)
0182 – 52 72 46
Den Haag* 070 – 392 57 74
donderdag 29 juli 2010 om 15:37
jeetje....
Ik denk dat dat de beste optie is omdat je nu echt niet weg kan.
Misschien zegt ie niks en gaat ie gelijk zijn spullen pakken? dan zou ik het zo laten en hem gewoon weg laten gaan.
met je zoontje erbij en geen kans om weg te gaan zou ik het proberen zo rustig mogelijk te houden.
Kan je niet vragen of iemand je straks op kan halen? naar je ouders of vriendin?
Hou je nu even sterk meis....
Ik denk dat dat de beste optie is omdat je nu echt niet weg kan.
Misschien zegt ie niks en gaat ie gelijk zijn spullen pakken? dan zou ik het zo laten en hem gewoon weg laten gaan.
met je zoontje erbij en geen kans om weg te gaan zou ik het proberen zo rustig mogelijk te houden.
Kan je niet vragen of iemand je straks op kan halen? naar je ouders of vriendin?
Hou je nu even sterk meis....
donderdag 29 juli 2010 om 15:40
donderdag 29 juli 2010 om 16:33
quote:mams21 schreef op 29 juli 2010 @ 14:44:
jammer genoeg niet nee..
t liefst zou ik vertrekken naar t buitenland met mijn zoontje hoef ik hem nooit meer te zien.
ik hoop dat hij zelf zo verstandig is om vandaag geen herrie hier te komen maken maar ik denk dat hij dat toch gaat doen als ik hem niet naar binnenlaat.
praten heeft geen enkele zin meer hij doet het geen eens nu via de tel of mail..dus dan doet hij het ook niet dmv praten.
hoe durft hij gisteren nog seks met hem gehad op mijn vruchtbaarste dag dat wist hij ook omdat hij nog een kindje met me wilde..
inmiddels heb ik weer een andere site gevonden met een oproepje van hem.
ik vind het zo zielig vor mijn zoontje ik gunde hem een leuke papa in een gezin zoals het hoort.Misschien is het een goed idee om over de morning-afterpil na te denken.
jammer genoeg niet nee..
t liefst zou ik vertrekken naar t buitenland met mijn zoontje hoef ik hem nooit meer te zien.
ik hoop dat hij zelf zo verstandig is om vandaag geen herrie hier te komen maken maar ik denk dat hij dat toch gaat doen als ik hem niet naar binnenlaat.
praten heeft geen enkele zin meer hij doet het geen eens nu via de tel of mail..dus dan doet hij het ook niet dmv praten.
hoe durft hij gisteren nog seks met hem gehad op mijn vruchtbaarste dag dat wist hij ook omdat hij nog een kindje met me wilde..
inmiddels heb ik weer een andere site gevonden met een oproepje van hem.
ik vind het zo zielig vor mijn zoontje ik gunde hem een leuke papa in een gezin zoals het hoort.Misschien is het een goed idee om over de morning-afterpil na te denken.