Wat nu?

26-08-2008 21:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!!

Ik heb al twee jaar een lieve vriend.

Twee jaar geleden, toen ik nog geen vriend had, ben ik een jongen tegen gekomen in een winkel. Ik heb lang met vriendinnen over gesproken. Want eerlijk gezegd vond ik hem erg aantrekkelijk maar ik durfde geen stappen te ondernemen.

Er gaat een leuk jaar voorbij met mijn toemalige vriend.

Opeens uit het niets, kom ik de leuke jongen uit de winkel tegen. Tijdens het stappen. Hij heeft mijn nummer viavia achterhaald en ik zie hem vaak (voorbij fietsen of zakelijk). Eerlijk gezegd wordt ik nieuwsgierig naar deze jongen. Nu heb ik een aantal keer afgesproken en dit was gezellig! Verder niks gebeurt!

Mijn huidige vriend weet van hem bestaan en vindt hem een ***.. HIj is dan ook niet op de hoogte dat ik hem soms wel eens zie.

Met een vriendin heb ik het bespoken maar zij vind mijn twijfel belachelijk! Helaas weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb een lieve vriend,maar deze jonge man maakt mij ook zo nieuwsgierig!!

Heeft iemand tips of herkent iemand deze situatie?
Wat vind jij belangrijker.... een goede relatie.. of een losse scharrel die leuk lijkt, terwijl je hem nog niet goed kent??

Als jij al 'date' binnen je relatie, denk ik niet dat t veel voorsteld...
Ten eerste complimenten voor de taalfouten. Ik zou die jongen gewoon ontmoeten. Wat niet weet wat niet deert voor je huidige vriend. Okay ff serieus. Geen paniek, je interesse is nog geen vreemd gaan. Iedereen vindt aandacht interessant, maar of je er iets meedoet is een tweede. Als je je vriend bedriegt door ontmoetingkjes te regelen, zoenen etc etc ga je in de fout en moet je jezelf maar eens in de spiegel kijken of je huidige vriend wel degene is met wie je verder wil gaan.
ik snap niet dat je met hem bent gaan afspreken, terwijl je een vriend hebt. Hoe zou je reageren als je vriend dit deed met een meisje?
Ik ga hierin mee. Afspreken met een ander als je al iemand hebt, kan niet.

Verliefd worden of interesse voor een ander kan je overkomen, maar wat je ermee doet, dat heb je zelf in de hand. Je moet zelf beslissen wat je wilt, je eigen vriend of winkeljongen. En niet eerst kijken of winkeljongen echt wil, en dan kiezen voor winkeljongen.
Als je je relatie serieus neemt dan zeg je in ieder geval eerlijk tegen je vriend dat je af en toe met een ander afspreekt. Of je spreekt gewoon niet meer met die ander af, dat is nog makkelijker. Als je die jongen toch te interessant vindt om te laten lopen dan kun je het beter eerst uitmaken met je vriend, dat is wel zo netjes.
Wat zou ik pissed zijn op mijn vriend als ik er achter kom dat hij stiekem afspreekt met iemand die hij wel interresant vindt...

Niet chique......
Val je niet meer voor zijn uiterlijk waardoor je tegen hem opkeek/opkijkt en ben je daardoor niet extreem gevleid?

Bedenk ook dat het gras altijd groener lijkt elders (waar het nog relatief onbekend is) dan thuis. Maar dat in de praktijk vaak blijkt dat het gras toch niet zo groen was, maar behoorlijk geel....

Als je gelukkig bent met je vriend en ook echt bij hem wilt zijn, tart het lot dan niet en spreek niet met die andere jongen af. Je kent vast en wel Temptation Island: ik denk dat zelfs veel van de stelletjes die onder normale omstandigheden niet vreemd zouden gaan onder die omstandigheden dus WEL vreemd gaan. Want het aas bungelt onder hun neus en dat maakt het weigeren een stuk moeilijker dan wanneer je het aas op afstand houdt.

Ik zou het voor jezelf gemakkelijk maken en vooral niet met deze jongen afspreken, want het klinkt alsof je te makkelijk erin mee zou gaan als hij je zou proberen te versieren. Omdat je heel erg naar hem op lijkt te kijken en je daardoor stukken makkelijker over te halen bent door hem, dan wanneer jullie gelijkwaardig zijn voor jouw gevoel.
Kan niet!

punt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven