Wat te doen met haar?

24-03-2019 19:32 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,
Ik heb al 4 jaar lang een hele leuke collega waar ik altijd leuk contact mee heb. We werken gelukkig niet direct samen en ik werk ook niet het hele jaar in dat bedrijf om ik zzp er ben. Sinds 2 jaar ben ik haar toch wel echt leuk gaan vinden en hebben we ook regelmatig diepgaande gesprekken met elkaar. Het afgelopen jaar heeft ze me een paar keer uitgenodigd bij haar thuis om iets te komen drinken. Daar ben ik alle 4x de keren op in gegaan. Het was ook heel gezellig alleen baalde ik ervan dat ze iedere keer weer zorgde dat er ook 1 of 2 vriendinnen bij waren en we dus niet 1 op 1 waren.
Ik heb haar ook nooit verteld dat ik iets in haar zag en zij heeft ook nooit iets gezegd. Tot ze ineens 3 weken terug uit het niets zei; weet je waarom het tussen ons niks kan worden? Dat ligt aan jou felle karakter.

Afgelopen week vond ik dat de kogel maar door de kerk moest en heb haar savond's opgebeld dat ik het leuk zou vinden om eens iets met zn 2e af te spreken. Heb haar gelijk erbij gezegd dat als ze geen interesse had dit geen probleem was. Toen zei ze dat dat niet het geval was maar dat ze er wel graag even over wou denken.

Vervolgens kwam ze er een paar dagen later op terug en zei dat dit voor haar op dit moment niet het juiste moment was omdat haar leven op het moment overhoop lag. (Ze heeft onlangs aangegeven op het werk te willen stoppen omdat ze niet meer weet wat ze wilt in het leven). Ik zei tegen dr dat ik niks van haar verwachte en gewoon iets met haar wou drinken en verder niks. Maar ze herhaalde dat het niet het moment was en ze hoopte dat ik begrip had voor haar situatie want ze wou eerst rust zien te vinden.

Zien jullie dit als het aan het lijntje houden, of als iemand die daadwerkelijk rust nodig heeft. En hoe hier verder mee om te gaan?
Haar met rust laten. Gewoon omdat ze niet wil.

En als je die klant wil behouden.
bart123 schreef:
25-03-2019 09:30
Ik heb geen probleem met nee aanvaarden. Ik heb er een probleem mee dat als er 1 maand terug een personeelsfeest is waar ik haar niet teveel aandacht gaf. Ze vervolgens de hele avond om je nek ligt te hangen en bij je blijft staan. En dan nu vervolgens moeilijk doen. Betreft fel karakter is van haar alleen een aanname omdat ik fel ben als mensen zich niet inzetten voor het werk dat ze moeten doen.
ze zal het een stom feest gevonden hebben, en jij was een fijne steunpilaar
bart123 schreef:
25-03-2019 09:30
Ik heb geen probleem met nee aanvaarden. Ik heb er een probleem mee dat als er 1 maand terug een personeelsfeest is waar ik haar niet teveel aandacht gaf. Ze vervolgens de hele avond om je nek ligt te hangen en bij je blijft staan. En dan nu vervolgens moeilijk doen. Betreft fel karakter is van haar alleen een aanname omdat ik fel ben als mensen zich niet inzetten voor het werk dat ze moeten doen.

Zo. Je klinkt heel erg leuk.

Al vond ze je haarlokje verkeerd zitten. Ze hoeft geen enkele reden op te geven die jij als valide kan aannemen.

Ze moet je niet.
Beste Bart, waar zie jij dat lijntje waar je aan gehouden zou worden?

Ze heeft je uitgenodigd waar vriendinnen bij waren.
Overduidelijke hint dat je GEEN romantische ideeën mket krijgen bij deze afspraakjes.

Ze geeft in klare taal te kennen dat het niets wordt of kan worden tussen jullie.

En nu heeft ze weer aan dat het niets wordt. Met als reden dat ze haar prio's ergens anders heeft liggen momenteel.

Waar lees jij precies dat ze misschien toch wel geïnteresseerd zou kunnen zijn?

Ik ben benieuwd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap ineens wat ze bedoelt met je felle karakter.
¡Apagando las luces!
Summerdance schreef:
25-03-2019 11:07
Beste Bart, waar zie jij dat lijntje waar je aan gehouden zou worden?

Ze heeft je uitgenodigd waar vriendinnen bij waren.
Overduidelijke hint dat je GEEN romantische ideeën mket krijgen bij deze afspraakjes.

Ze geeft in klare taal te kennen dat het niets wordt of kan worden tussen jullie.

En nu heeft ze weer aan dat het niets wordt. Met als reden dat ze haar prio's ergens anders heeft liggen momenteel.

Waar lees jij precies dat ze misschien toch wel geïnteresseerd zou kunnen zijn?

Ik ben benieuwd
Omdat ze toch continu het contact op blijft zoeken, en dat zeggen er vele in het bedrijf die het was opgevallen. En als ik haar bel en zeg dat als ze er geen zin in heeft dat geen enkel probleem is. maar dat ze vervolgens er toch een paar dagen over wil denken en dan zegt dat het momenteel niet het goede moment is. Ik zou dan denken wees gelijk duidelijk dan ben je er vanaf.
bart123 schreef:
25-03-2019 12:24
Omdat ze toch continu het contact op blijft zoeken, en dat zeggen er vele in het bedrijf die het was opgevallen. En als ik haar bel en zeg dat als ze er geen zin in heeft dat geen enkel probleem is. maar dat ze vervolgens er toch een paar dagen over wil denken en dan zegt dat het momenteel niet het goede moment is. Ik zou dan denken wees gelijk duidelijk dan ben je er vanaf.
Soms hoop je, dat de ander je hints gewoon snapt, want duidelijk worden, kan ook erg confronterend zijn
bart123 schreef:
Ze is duidelijk.
Ze vind je leuk in de omgang op het werk. Zal ook wel moeten als collega's. Maar daar houdt het mee op.
Stop met romantisch over haar denken en zet haar terug naar leuke collega.
Als ze je heel duidelijk afwijst, volgens mij ga jij haar dan heel onredelijk behandelen. Zo'n type lijk je me.
En dat weet zij ook.

Wees een vent en een heer en stop met haar en jou in een moeilijk parket brengen. Ze mot je niet. Next!
Jullie kennen elkaar al 4 jaar zeg je. Dan kent ze je felle karakter echt niet alleen van de werkvloer, ze kent je dan ook wel als persoon. Ze heeft in ieder geval geen behoefte om zich verder in jouw karakter te verdiepen.

De aantrekken en afstoten dat sommige vrouwen doen zodra ze geen aandacht meer krijgen is irritant. Maar bekijk het dan vanuit jezelf; waarom zou je met zo iemand willen die bij een feestje aangeschoten om je nek hangt en daarna opeens niets meer van je wil weten. Kies lekker voor jezelf en wacht op iemand die echt voor je gaat. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn!
bart123 schreef:
Je wordt geshittest of je hebt een halve borderliner aan je broek hangen. Doodvermoeiend dat soort vrouwen.

Zeg gewoon dat je ze leuk leuk vindt en als ze dat niet wil je verder niet zit te wachten op vriendschappen. Dan weet je het zo.
Wat te doen met haar?
Je kan het laten groeien, je kunt het verven of laten knippen.
We used to be friends...
spell68 schreef:
25-03-2019 13:26
Je wordt geshittest of je hebt een halve borderliner aan je broek hangen. Doodvermoeiend dat soort vrouwen.

Zeg gewoon dat je ze leuk leuk vindt en als ze dat niet wil je verder niet zit te wachten op vriendschappen. Dan weet je het zo.
Borderliner, is dat de vrouwelijke tegenhanger van de mannelijke Narcist?

Waarom toch die neiging om etiketjes te plakken?

Deze mevrouw heeft geen zin in TO, met of zonder etiketje
SombraOnline schreef:
25-03-2019 11:11
Ik snap ineens wat ze bedoelt met je felle karakter.
GMTA
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
lilalinda schreef:
25-03-2019 13:35
Borderliner, is dat de vrouwelijke tegenhanger van de mannelijke Narcist?

Waarom toch die neiging om etiketjes te plakken?

Deze mevrouw heeft geen zin in TO, met of zonder etiketje
Emotioneel instabiel is dat beter dan een etiketje?

Maar blijkbaar heeft ze wel zin in TO anders blijft ze geen contact zoeken. En het is een beetje rare redenering dat het niets kan worden, omdat hij een fel karakter heeft, maar dat dat geen belemmering is om hem privé uit te nodigen.

Maar desondanks is het zijn slappe houding die haar voedt om zo door te gaan, dat is dan weer aan hemzelf te wijten.
spell68 schreef:
25-03-2019 13:51

Maar blijkbaar heeft ze wel zin in TO anders blijft ze geen contact zoeken. En het is een beetje rare redenering dat het niets kan worden, omdat hij een fel karakter heeft, maar dat dat geen belemmering is om hem privé uit te nodigen.

Maar desondanks is het zijn slappe houding die haar voedt om zo door te gaan, dat is dan weer aan hemzelf te wijten.
Dat instabiele gedrag en de stemmings wisselingen. Zijn pas gekomen sinds een maand of 3. Toen is ze begonnen met coke in t weekend. Wat uiteindelijk resulteerde in het niet meer normaal functioneren op het werk
bart123 schreef:
25-03-2019 14:21
Dat instabiele gedrag en de stemmings wisselingen. Zijn pas gekomen sinds een maand of 3. Toen is ze begonnen met coke in t weekend. Wat uiteindelijk resulteerde in het niet meer normaal functioneren op het werk
Maar je wil deze coke snuifster nog wel als vriendin? En haar werkhouding staat dit alles ook niet in de weg?
Het is maar hoe hoog/laag je je lat legt he?
Aan de coke? Nu krijgt de uitdrukking “ aan het lijntje houden” wel een hele andere lading.
Was ze ook onder invloed toen ze om je nek hing ?
Thats about all I got to say bout that.
W203 schreef:
25-03-2019 14:40
Aan de coke? Nu krijgt de uitdrukking “ aan het lijntje houden” wel een hele andere lading.
Was ze ook onder invloed toen ze om je nek hing ?

;-D
¡Apagando las luces!
spell68 schreef:
25-03-2019 13:51

mensen zijn dol op aandacht, een man die haar door een saai werkfeestje heen helpt, is heel handig
Ook mensen zonder etiketje hoor.
Ze is duidelijk: ze wil van TO, wat ze nu van hem krijgt (aandacht, als zij het nodig heeft) en niet meer dan dat
Ja hoor. Nu ligt het aan de coke.
:roll:
Doreia* schreef:
25-03-2019 14:24
Maar je wil deze coke snuifster nog wel als vriendin? En haar werkhouding staat dit alles ook niet in de weg?
Het is maar hoe hoog/laag je je lat legt he?
Het staat mij inderdaad niet in de weg omdat mensen nu eenmaal fouten maken. Ik kijk naar haar als persoon en ben geen rechter. Ik vind het natuurlijk vervelend om te zien hoe ze is afgegleden in korte tijd.
Je zou kunnen overwegen om haar met rust te laten omdat ze je niet wil! Voordat je straks een #metoo aan je broek hebt en je baan in gevaar brengt.

Plus, haar leven ligt in puin, PUIN! Wat moet je daar nou mee.
Afgegleden in drie weken omdat ze in het weekend coke gebruikt en nou kan ze niet meer functioneren op het werk. :rofl:
bart123 schreef:
25-03-2019 16:04
Het staat mij inderdaad niet in de weg omdat mensen nu eenmaal fouten maken. Ik kijk naar haar als persoon en ben geen rechter. Ik vind het natuurlijk vervelend om te zien hoe ze is afgegleden in korte tijd.
Klopt mensen maken fouten. Jij bent idd geen rechter. Mensen die afglijden kunnen weer omhoog klimmen. Relaties kun je niet afdwingen. Als jij in het lot had geloofd dan had je geen moeite gedaan voor haar maar slechts je interesse kenbaar maken en lekker van het weer gaan genieten. Het word lekker weer dit weekend.
Murrmurr schreef:
25-03-2019 16:11
Afgegleden in drie weken omdat ze in het weekend coke gebruikt en nou kan ze niet meer functioneren op het werk. :rofl:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven