Wat te doen met haar?

24-03-2019 19:32 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,
Ik heb al 4 jaar lang een hele leuke collega waar ik altijd leuk contact mee heb. We werken gelukkig niet direct samen en ik werk ook niet het hele jaar in dat bedrijf om ik zzp er ben. Sinds 2 jaar ben ik haar toch wel echt leuk gaan vinden en hebben we ook regelmatig diepgaande gesprekken met elkaar. Het afgelopen jaar heeft ze me een paar keer uitgenodigd bij haar thuis om iets te komen drinken. Daar ben ik alle 4x de keren op in gegaan. Het was ook heel gezellig alleen baalde ik ervan dat ze iedere keer weer zorgde dat er ook 1 of 2 vriendinnen bij waren en we dus niet 1 op 1 waren.
Ik heb haar ook nooit verteld dat ik iets in haar zag en zij heeft ook nooit iets gezegd. Tot ze ineens 3 weken terug uit het niets zei; weet je waarom het tussen ons niks kan worden? Dat ligt aan jou felle karakter.

Afgelopen week vond ik dat de kogel maar door de kerk moest en heb haar savond's opgebeld dat ik het leuk zou vinden om eens iets met zn 2e af te spreken. Heb haar gelijk erbij gezegd dat als ze geen interesse had dit geen probleem was. Toen zei ze dat dat niet het geval was maar dat ze er wel graag even over wou denken.

Vervolgens kwam ze er een paar dagen later op terug en zei dat dit voor haar op dit moment niet het juiste moment was omdat haar leven op het moment overhoop lag. (Ze heeft onlangs aangegeven op het werk te willen stoppen omdat ze niet meer weet wat ze wilt in het leven). Ik zei tegen dr dat ik niks van haar verwachte en gewoon iets met haar wou drinken en verder niks. Maar ze herhaalde dat het niet het moment was en ze hoopte dat ik begrip had voor haar situatie want ze wou eerst rust zien te vinden.

Zien jullie dit als het aan het lijntje houden, of als iemand die daadwerkelijk rust nodig heeft. En hoe hier verder mee om te gaan?
Misschien heeft ze zelfs iemand anders dan ga jij toch ook niet ondanks je felle karakter met die andere man vechten maar dan houd je toch de eer aan jezelf en zeg je doei jullie mogen elkaar hebben.
Ja of ze Wil Gewoon Niet
Anna1357 schreef:
25-03-2019 16:38
Misschien heeft ze zelfs iemand anders dan ga jij toch ook niet ondanks je felle karakter met die andere man vechten maar dan houd je toch de eer aan jezelf en zeg je doei jullie mogen elkaar hebben.
Wat lul jij nou?
Damned if I don’t
Anna1357 schreef:
25-03-2019 16:38
Leestekens. Gebruik ze.
¡Apagando las luces!
bart123 schreef:
25-03-2019 16:04
Het staat mij inderdaad niet in de weg omdat mensen nu eenmaal fouten maken. Ik kijk naar haar als persoon en ben geen rechter. Ik vind het natuurlijk vervelend om te zien hoe ze is afgegleden in korte tijd.
Dat zijn haar zaken.
Jij hoeft haar niet te redden.
Zij wil helemaal niets van je.
Jij bent niet de aangewezen persoon om er iets van te vinden.
bart123 schreef:
25-03-2019 14:21
Dat instabiele gedrag en de stemmings wisselingen. Zijn pas gekomen sinds een maand of 3. Toen is ze begonnen met coke in t weekend. Wat uiteindelijk resulteerde in het niet meer normaal functioneren op het werk
Ik heb een andere mening dan lilalinda, maar jezelf shit op je hals halen door met zo'n idioot om te gaan en dat rationaliseren, zegt iig genoeg over hoe wanhopig je bent.
spell68 schreef:
26-03-2019 08:40
Ik heb een andere mening dan lilalinda, maar jezelf shit op je hals halen door met zo'n idioot om te gaan en dat rationaliseren, zegt iig genoeg over hoe wanhopig je bent.
Jij noemt t wanhopig. Maar Mischien zegt dat iets over jouw karakter als je er alleen met mooi weer bent.
Het is een meisje met een hart van goud dus waarom zou ze dan ineens niks meer zijn.
bart123 schreef:
26-03-2019 11:59
Jij noemt t wanhopig. Maar Mischien zegt dat iets over jouw karakter als je er alleen met mooi weer bent.
Het is een meisje met een hart van goud dus waarom zou ze dan ineens niks meer zijn.
Je bent niet met haar getrouwd in voor- en tegenspoed.
Je hebt een mega blauwtje bij haar gelopen.
Laat haar voor wat ze is.
bart123 schreef:
Het is een meisje dat duidelijk zegt niets met jou te willen, dus waarom zou je het dan blijven proberen?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
26-03-2019 12:39
Het is een meisje dat duidelijk zegt niets met jou te willen, dus waarom zou je het dan blijven proberen?
Dat komt gewoon omdat we elkaar door de jaren heen altijd met van alles hebben geholpen. En ze altijd voor me klaar heeft gestaan.
TO, wat wil je graag horen?
Er zijn al drie pagina’s waar iedereen het eensgezind is over haar bedoelingen, dat ze je vriendelijk wil laten weten dat ze op die manier niet geïnteresseerd is. Maar je blijft stellig tegenargumenten geven, terwijl ze jou óók al heeft duidelijk gemaakt dat je te fel bent. Hoe veel duidelijker kan het nog gemaakt worden? Wat wil je dan met dit topic bereiken?
bart123 schreef:
26-03-2019 12:43
Dat komt gewoon omdat we elkaar door de jaren heen altijd met van alles hebben geholpen. En ze altijd voor me klaar heeft gestaan.
Dus? Betekent dat meteen dat ze dan maar een relatie met je moet beginnen? Ze klinkt eerder als een hele goede, normale vriendin.
¡Apagando las luces!
Je klinkt eng en opdringerig. Ze wil niet, dan houdt het op. Ze vraagt ook helemaal niet om je hulp, ze gebruikt de dramatisering dat haar leven overhoop ligt als een smoes om je af te wimpelen. Voor jou een prachtig gelegenheid om je op jezelf te gaan focusen.
bart123 schreef:
26-03-2019 12:43
Maar ze wil geen relatie met je. Elkaar helpen is geen uitnodiging tot trouwen en kinderen krijgen samen.
bart123 schreef:
Er is niks mis om er dan mee om te gaan. Maar jij had het over een relatie en dan is het iets heel anders.

Het zegt verder weinig over mijn karakter, behalve dat ik problemen die anderen zelf veroorzaken niet ten koste van mezelf laat gaan.
De samenvatting van haar antwoord is: Nee
De rest is opsmuck, excuses, ontwijkend gedrag en verwarring. Maar dan nog, Nee.

Niet verder tijd aan verspillen, zonde van je energie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven